Dat heeft Ajax zichzelf aangedaan. Leergeld voor slecht beleid. En El Ham zal nog wel bij zinnen komen voor de winterstop. Als ze hem maar slecht genoeg behandelen.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat heeft Ajax zichzelf aangedaan. Leergeld voor slecht beleid. En El Ham zal nog wel bij zinnen komen voor de winterstop. Als ze hem maar slecht genoeg behandelen.
Misschien moet je het iets kinderlijker typen ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vind je het te moeilijk om te volgen?
En meer smileys gebruiken, dat zal misschien ook wel helpen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Misschien moet je het iets kinderlijker typen ofzo?
Een speler die bekend staat om zijn moeilijke gedrag en totaal niet in het Ajax systeem past een langdurig en duur contract geven omdat een van de zovele trainers hem per se wilde hebben.quote:
Op dat moment dat El Hamdaoui kwam, was er geen Ajax systeem meerquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Een speler die bekend staat om zijn moeilijke gedrag en totaal niet in het Ajax systeem past een langdurig en duur contract geven omdat een van de zovele trainers hem per se wilde hebben.
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Altijd wel goeie analyses van die gast
Ja. Laat hem wc's schoonmaken en stuur hem dan terug naar zijn eigen land.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat heeft Ajax zichzelf aangedaan. Leergeld voor slecht beleid. En El Ham zal nog wel bij zinnen komen voor de winterstop. Als ze hem maar slecht genoeg behandelen.
Wie is er Judge Dredd vandaag in de arena?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:54 schreef PeeJie_ het volgende:
Wat een belachelijke penalty bij Heracles btw. Ik hoop dat er bij Ajax gewoon weer eens normaal gefloten word vandaag
Liesveldquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wie is er Judge Dredd vandaag in de arena?
Doet bij mij geen belletje rinkelen, positief of negatief. Goede scheids dus.quote:
Zolang het maar geen Braamhaar of Blom isquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Doet bij mij geen belletje rinkelen, positief of negatief. Goede scheids dus.
Je vergeet FC Wegereefquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Braamhaar of Blom is
Je bent een geniequote:
Ik vond Luinge en tegenwoordig Vink echt dramatisch. Vooral bezig met zichzelf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Braamhaar of Blom is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |