Durf je dat wel te zeggen in het Ajaxtopic? Anders komen die proEriksenaanhang er aan met hun fakkels.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eriksen was sowieso vrij onzichtbaar vandaag.
en geen Janssen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:05 schreef Pan.da het volgende:
Volgende keer Anita als CVM, Eriksen op links en Serero op rechts. Vertonghen er weer bij en dan kunnen we genieten.
ligt er maar net aan tegen wie je speelt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:05 schreef Pan.da het volgende:
Volgende keer Anita als CVM, Eriksen op links en Serero op rechts. Vertonghen er weer bij en dan kunnen we genieten.
Heb ik al zovaak gezegd. Eriksen is nog veelte licht en komt kracht te kort. In 3 van de 5 wedstrijden kan hij het niet compenseren met zijn inzicht/techniek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Durf je dat wel te zeggen in het Ajaxtopic? Anders komen die proEriksenaanhang er aan met hun fakkels.
Nee geen Janssen. Heb je gezien hoe die speelt? Anita ipv Janssen. Anita is verdedigend sterker en biedt zich meer aan bij de CV's.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:06 schreef franklop het volgende:
[..]
en geen Janssen?die moet altijd spelen
Janssen is in pontentie in van de beste, zo niet de beste, speler uit de eredivisie. Laat hem nog paar wedstrijden wennen en hij wordt veel beslissender. Daarnaast is hij de enige die een vrije trap/corner fatsoenlijk kan trappen en dat moet je gezien de laatste jaren bij ajax koesterenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:07 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Nee geen Janssen. Heb je gezien hoe die speelt? Anita ipv Janssen. Anita is verdedigend sterker en biedt zich meer aan bij de CV's.
Dat zei ik laatst ook en toen had ik iedereen over me heenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb ik al zovaak gezegd. Eriksen is nog veelte licht en komt kracht te kort. In 3 van de 5 wedstrijden kan hij het niet compenseren met zijn inzicht/techniek.
Niet seksueel gezienquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook en toen had ik iedereen over me heen
Ik wil ook wel over je heen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat hij slecht is en geen talent is. Dat is wat anders.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan kun jij dus absoluut niet lezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat hij slecht is en geen talent is. Dat is wat anders.
Prijs kaartje zou wel minimaal 7 000 000 zijn ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef Devz het volgende:
Aardige wedstrijd. Positief vond ik vooral Boerrigter en Sigthorsson, goede aankopen. Wel kon Sigthorsson weer geen hele wedstrijd vol maken. Geeft weer eens aan hoe hard we nog een tweede spits nodig hebben. Ajax mag van mij ook wel eens informeren naar het prijskaartje van Assaidi, leuke speler is dat en zou meer dan prima bij Ajax passen.
Achterin stond het dit keer redelijk, maar er was dan ook dreiging van Heerenveen. In die enkele gevallen dat ze er wel uit kwamen oogde de verdediging weer kwetsbaar. CV erbij zou ik dan ook niet erg vinden. Maar voor vandaag was het al met al ruim voldoende.
Hoe kan ik op je reageren als ik niet kan lezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan kun jij dus absoluut niet lezen.
Toevalstreffers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik op je reageren als ik niet kan lezen.
Die er bijna nooit in gaan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Janssen moet je alleen al laten spelen vanwege zijn vrije trappen.
Ik bedoel de totaal scorequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Goals? GoalMaar dat was jammer ja.
Maar ben echt blij dat boerrigter het zo goed doet. Goal van sulejmani was netjes ja. Al was hij de rest van de wedstrijd niet zo goed maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |