Hoeft ook niet idd, het blijft een teamsport. Alhoewel "de tijd" met Suarez en het spel wat daarop aangepast was ook wel leuk wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, net zoals Kluivert een geweldige spits was maar eigenlijk helemaal niet zo veel scoorde voor Ajax.
Daarom dat hij ook na zijn hattrick bij de 4e goal de aangever (assist) gaf..quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef gomi het volgende:
[..]
totaal andere type imo. matavz staat er alleen voor de doelpunten. fdb wil iemand die ook kaatst zich ook terug kan laten zaken enzo
oh ja, en omdat suarez op t wk een bal van de lijn sloeg is t natuurlijk ook meteen een hele goede keeperquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Daarom dat hij ook na zijn hattrick bij de 4e goal de aangever (assist) gaf..
Ah ja klopt, die herhaling heb ik paar dagen terug gezienquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was bij Spaan dacht ik, Heilig Gras
Matavz heeft anders afgelopen seizoen de nodige assists gegeven en beter gescoord dan onze vriend Sigthorson.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef gomi het volgende:
[..]
oh ja, en omdat suarez op t wk een bal van de lijn sloeg is t natuurlijk ook meteen een hele goede keeper
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Matavz heeft anders afgelopen seizoen de nodige assists gegeven en beter gescoord dan onze vriend Sigthorson.
en hoeveel meer minuten gespeeld?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Matavz heeft anders afgelopen seizoen de nodige assists gegeven en beter gescoord dan onze vriend Sigthorson.
3 mln is imo een goede prijs. daarboven zou ik zeggen doeiquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Bod afgewezen ... niet hoger dan 3 bieden.
middenveld klopt niet atm imo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:57 schreef gniffie het volgende:
Het was weer matig. Je hebt geluk dat het niveau van de Eredivisie bedroevend laag is en je makkelijk kampioen word maar in Europa ga je er dik af. Het veldspel is zo veel slechter geworden sinds de zomerstop, alsof De Boer niet te goed wil worden
Ik moest lachen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:57 schreef gniffie het volgende:
Het was weer matig. Je hebt geluk dat het niveau van de Eredivisie bedroevend laag is en je makkelijk kampioen word maar in Europa ga je er dik af. Het veldspel is zo veel slechter geworden sinds de zomerstop, alsof De Boer niet te goed wil worden
Porto en Benfica doen het toch ook beter tegen ploegen die 10 keer zo veel kunnen besteden? Dat deden wij toch ook in 1995, in 1996 en 2002?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En dat ze in de CL niet ver gaan komen tegen ploegen die 10 keer zo veel kunnen besteden is een beetje open deuren in trappen.
Die haal je ook niet voor 3 miljoen hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Aankloppen bij Tyton? Hoewel die gisteren wel matig was maar normaal gesproken toch een hele goede keeper.
Je moet ook niet veel meer willen betalen voor een talent, of hij moet echt veel beter zijn dan Vermeer en dat heb je nu niet in de Eredivisie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die haal je ook niet voor 3 miljoen hoor.
Hij is beter en langer dan Cillessen, dus ook meer waard.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die haal je ook niet voor 3 miljoen hoor.
Echt waar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Matavz kan ook aardig voetballen.
Wel tegen Leeuwin.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Matavz kan ook aardig voetballen.
Dat lukt mij nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |