dat is dan al meer dan voorgaande jarenquote:
Die hoort er gewoon in, vind ik ook... Maar hij is nog niet helemaal top.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Janssen moet gewoon spelen bij Ajax, snap niet dat mensen hem er nu uit willen halen.
Omdat hij op de plek van Eriksen of Siem moet spelen...quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die hoort er gewoon in, vind ik ook... Maar hij is nog niet helemaal top.
Als Vertonghen terug is en hopelijk blijft kan je ook met de punt naar voren spelen, denk dat dat Janssen beter ligtquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die hoort er gewoon in, vind ik ook... Maar hij is nog niet helemaal top.
Zal me niks verbazen als hij tegen VVV weer steken laat vallen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:19 schreef Visual het volgende:
Gregory begint wel weer aardig op niveau te raken.
Als je al een paar keer wordt weggespeeld door Narsingh dan heb je als Anita zijnde niks op cvm bij ajax te zoeken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:22 schreef Pan.da het volgende:
Oh ja helemaal vergeten. Anita is van nature linksback! Serieus, Anita is een cvm. Altijd al geweest!
Ja Boerrigter is een verademing. Echt een mooie klassieke linksbuiten die ook nog eens makkelijk scoort.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:26 schreef Capi het volgende:
Wat ben ik toch blij met Boerrigter, die Ebecilio bakt er echt niks van
Ben het wel met je eens maar die zijn niet zo makkelijk te vindenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:30 schreef Capi het volgende:
Er moet toch echt een CV bij, afwezigheid van vertonghen en/of Alderweireld ben ik niet echt tevreden met Ooijer of Blind, vooral niet gezien CL/EL wedstrijden tussendoor.
Blind deed het prima, Ooijer is ook goed genoeg voor zo'n rol en verder komt de jeugd opnieuw een beetje door in de verdediging, hoeft niks bij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:30 schreef Capi het volgende:
Er moet toch echt een CV bij, afwezigheid van vertonghen en/of Alderweireld ben ik niet echt tevreden met Ooijer of Blind, vooral niet gezien CL/EL wedstrijden tussendoor.
Dat wil niemand, maar een jong (niet al te duur) Scandinavisch/Slavisch talent oid moet toch wel te vinden zijn..quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, laten we even een paar miljoen uitgeven aan een verdediger die toch alleen maar op de bank zit.
...
Ajax heeft ook nog een jeugdopleidingquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:37 schreef Capi het volgende:
[..]
Dat wil niemand, maar een jong (niet al te duur) Scandinavisch/Slavisch talent oid moet toch wel te vinden zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |