Vertonghen gaat dit jaar of volgend jaar weg. Dan is het niet onlogisch om nu al zijn vervanger binnen te halen. Iedereen komt wel aan spelen toe dit seizoen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, laten we even een paar miljoen uitgeven aan een verdediger die toch alleen maar op de bank zit.
...
Ik ben niet zo onder de indruk van Blind eerlijk gezegd, vooral tegen de wat sterkere ploegen (wat ik Heerenveen vandaag toch niet echt vond) valt hij denk ik wel door de mand. Ik dacht eerst dat van der Heijden wel op Vertonghens positie kon.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Blind deed het prima, Ooijer is ook goed genoeg voor zo'n rol en verder komt de jeugd opnieuw een beetje door in de verdediging, hoeft niks bij.
Talent is toch geen stand-in en jeugd hebben ze zelf al genoegquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:37 schreef Capi het volgende:
[..]
Dat wil niemand, maar een jong (niet al te duur) Scandinavisch/Slavisch talent oid moet toch wel te vinden zijn..
precies, dit seizoen gewoon doen met blind en ooijer. en langzaam denswil brengen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, laten we even een paar miljoen uitgeven aan een verdediger die toch alleen maar op de bank zit.
...
idd dan moet je iemand halen die direct in de basis kan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:39 schreef Tarado het volgende:
Alleen als Vertonghen toch weg gaat is het echt noodzakelijk
Hij gaat weg of deze zomer of komende winter of volgende zomer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:39 schreef Tarado het volgende:
Alleen als Vertonghen toch weg gaat is het echt noodzakelijk
quote:"Cillessen past bij Ajax"
Ajax hoopt zich komende week te versterken met Jasper Cillessen. De landskampioen heeft een tweede bod op de doelman van NEC uitgebracht. Ajax verlegt de aandacht naar Dennis Gentenaar (VVV-Venlo) als het geen overeenstemming met de Nijmegen Eendracht Combinatie over Cillessen bereikt.
Ajax heeft naar verluidt 3 miljoen euro over voor de doelman die in juni met het Nederlands elftal naar Brazilië en Uruguay reisde. „Ik denk dat Cillessen goed bij ons past”, zei De Boer. „Maar de clubs moeten er wel uitkomen. Dat is even afwachten nog.”
De Boer sluit niet uit dat hij voor 1 september, als de transfermarkt sluit, nog een tweede centrumspits kan inlijven. „Een doelman heeft nu de eerste prioriteit en dan kijken we of er nog geld voor een spits is”, stelde De Boer.
maar je gaat natuurlijk niet nu al iemand halen omdat hem over een jaar pas nodig te hebben. zo iemand is een dure jongen en niet iemand voor de bank. je moet nu dus gewoon je lijstje klaar hebben om direct te handelen wanneer hij weggaat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij gaat weg of deze zomer of komende winter of volgende zomer.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij gaat weg of deze zomer of komende winter of volgende zomer.
Klopt. Dat filmpje heb ik ook gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer heeft ook al ergens in een filmpje gezegd dat Boilesen waarschijnlijk uiteindelijk centraal gaat spelen, alleen heeft ie daar nu nog niet genoeg kracht voor. Kan zo even niet vinden waar die dat ook alweer zei
Klopt ...quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer heeft ook al ergens in een filmpje gezegd dat Boilesen waarschijnlijk uiteindelijk centraal gaat spelen, alleen heeft ie daar nu nog niet genoeg kracht voor. Kan zo even niet vinden waar die dat ook alweer zei
yeah heeft hij volgens mij in de jeugd ook altijd gedaan. hij zal doorgroeien naar cv, maar denk tbh dat dat ook volgend jaar nog niet meteen t geval zal zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
ik denk tbh dat iemand als ebecilio die rol ook goed aan zou kunnen. hij heeft die drive en de body, en wil ook altijd wel werken. als buitenspeler komt hij imo tekort, maar als back zou hij t wel kunnen imoquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:50 schreef Adames het volgende:
Jammer dat ze Zeegelaar niet hebben omgeschoold tot LB, Jol wilde dat doen toen.
Was bij Spaan dacht ik, Heilig Grasquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
totaal andere type imo. matavz staat er alleen voor de doelpunten. fdb wil iemand die ook kaatst zich ook terug kan laten zaken enzoquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Jammer dat ze Matavz niet opgepikt hebben. Die gast prikt er dit seizoen meer in dan Sigthorson.
Idd. En ik denk niet dat de topscoorder van de eredivisie dit seizoen een ajacied is. Wel dat er aardig wat ajacieden in dat lijstje staan. Maar dat is het spel wat ze spelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef gomi het volgende:
[..]
totaal andere type imo. matavz staat er alleen voor de doelpunten. fdb wil iemand die ook kaatst zich ook terug kan laten zaken enzo
Hoeft ook niet, net zoals Kluivert een geweldige spits was maar eigenlijk helemaal niet zo veel scoorde voor Ajax.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Idd. En ik denk niet dat de topscoorder van de eredivisie dit seizoen een ajacied is. Wel dat er aardig wat ajacieden in dat lijstje staan. Maar dat is het spel wat ze spelen
Zolang we kampioen worden kan me die topsciirders lijst gestolen worden. Vind het juist wel beter dat er meer spelers zijn die kunnen scoren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Idd. En ik denk niet dat de topscoorder van de eredivisie dit seizoen een ajacied is. Wel dat er aardig wat ajacieden in dat lijstje staan. Maar dat is het spel wat ze spelen
Om wat dichter bij nu te blijven inderdaad, waarom ook niet. Zeker nu ze toch al de betere Boerrigter hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk tbh dat iemand als ebecilio die rol ook goed aan zou kunnen. hij heeft die drive en de body, en wil ook altijd wel werken. als buitenspeler komt hij imo tekort, maar als back zou hij t wel kunnen imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |