ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:03 schreef tralalala het volgende:
Modje, maarja als je het hele topic trolletjes wil hebben...
De intimidatie van de PSGayer is gwn gelukt:'s,beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik wist dat ik iets vergeten was
zo ist beter
Vind het toch iets te bescheiden, "Gaan we voor een overwinning"quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik wist dat ik iets vergeten was
zo ist beter
een TT waarvan je van te voren weet dat dat ellende op gaat leveren is natuurlijk ook verre van handigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:06 schreef autodief het volgende:
[..]
De intimidatie van de PSGayer is gwn gelukt:'s,beetje jammer dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het toch iets te bescheiden, "Gaan we voor een overwinning"
Wij zijn Ajax, beetje arrogantie mag wel,"Zondag weer 3 punten!"
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo posts verwijderd. Verder bedankt BrandX.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
laatst maakte iemand een of ander geintje over ajax (wel op een leuke manier). Toen vroeg iemand: wat is dan de grap? 'Tja zegt de ander, dat Ajax op 1 staat, dat is natuurlijk gewoon humor'
Waarop ik antwoord: 'dat is geen humor, dat is een natuurlijk verworven recht'.
Hebben ze je al gevraagd voor Ik Hou Van Holland?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
laatst maakte iemand een of ander geintje over ajax (wel op een leuke manier). Toen vroeg iemand: wat is dan de grap? 'Tja zegt de ander, dat Ajax op 1 staat, dat is natuurlijk gewoon humor'
Waarop ik antwoord: 'dat is geen humor, dat is een natuurlijk verworven recht'.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hebben ze je al gevraagd voor Ik Hou Van Holland?
ohw. geen idee, ik kijk nagenoeg geen tv. Ken het hele programma nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daar kun je zo tussen met deze grap.
Houden zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. geen idee, ik kijk nagenoeg geen tv. Ken het hele programma niet
Goh, ik ben het voor het eerst zelfs een beetje met je eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Houden zo.![]()
Over Heerenveen: het wordt alles of niest. 4-0 voor Ajax, 1-3 Heerenveen. Alles staat of valt met de links en rechtsback van Ajax. Laten we zeggen: Blind/Boilesen/Anita (wat een luxe Frank!) en Meneer Wiel.
Wordt interessant. Als Assaidi Wiel kapotmaakt, dan heb je snel twee goals om de oren. Komt Ajax snel voor (die Breuer is een drama, als hij speelt sta je al met 1-0 voor), dan speel je met een volle en immer enthousiaste Arena al snel een (dik) gewonnen wedstrijd.
Ajax is nog niet volwassen genoeg; alles zal in eerste instantie afhangen van momenten. Die zullen de wedstrijd al snel een kant op doen kantelen. In de rust weten we allemaal waar Abraham de mosterd haalt.
En het zou leuk zijn als Johan een keer komt kijken en dan voorzichtig en beheerst wuift naar het volk dat vurig zijn naam scandeert, zoals ons aller koningin Beatrix, of wijlen keizer Nero.
Het zijn dan ook beste open deuren die hij intrapt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Goh, ik ben het voor het eerst zelfs een beetje met je eens. Ik ben ook wel bang voor de narcingh/assaidi combo.
Ik verwacht ook geen spectaculaire wedstrijd maar wel winst, 3-1 of zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Goede tthelaas het relletje gemist
van Ajax verwacht ik tegen h'veen een sie maar degelijke pot: 2-0
de tt is veranderd, beetje matig, ik had Superjoden in de tt gezet en kwam die einthovuh gelijk rellenquote:
Bewaar die maar voor als we weer kampioen zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens, mag superajacieden wel in de tt? lijkt me wel
oneensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bewaar die maar voor als we weer kampioen zijn
Wat bedoel je met "superajacieden"? Kunnen ze vliegen?quote:
3 punten en een mooi bedrag is de dealquote:Tot slot een gerucht uit de Nederlandse competitie. SC Heerenveen gaat zondag op bezoek bij Ajax en hoopt na de wedstrijd een nieuwe speler mee terug te nemen naar Friesland. Jan-Arie van der Heijden, die de afgelopen twee seizoenen werd verhuurd aan Willem II en mag vertrekken uit de hoofdstad, zou weleens de overstap kunnen maken naar het Abe Lenstra Stadion.
Ik zie Jan-Arie liever blijven. Er is wellicht te veel concurrentie op het middenveld, maar verdedigend hebben we momenteel niemand als backup op veteraan Andre en "halfbakken"Blind, die zwaar te kort komt in het centrum, na.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:30 schreef Godtje het volgende:
Heereveen? Eitje
[..]
3 punten en een mooi bedrag is de deal
pleonasmequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "superajacieden"? Kunnen ze vliegen?
Zo zo, Johan Cruijff himself op Fok.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Houden zo.![]()
Over Heerenveen: het wordt alles of niest. 4-0 voor Ajax, 1-3 Heerenveen. Alles staat of valt met de links en rechtsback van Ajax. Laten we zeggen: Blind/Boilesen/Anita (wat een luxe Frank!) en Meneer Wiel.
Wordt interessant. Als Assaidi Wiel kapotmaakt, dan heb je snel twee goals om de oren. Komt Ajax snel voor (die Breuer is een drama, als hij speelt sta je al met 1-0 voor), dan speel je met een volle en immer enthousiaste Arena al snel een (dik) gewonnen wedstrijd.
Ajax is nog niet volwassen genoeg; alles zal in eerste instantie afhangen van momenten. Die zullen de wedstrijd al snel een kant op doen kantelen. In de rust weten we allemaal waar Abraham de mosterd haalt.
En het zou leuk zijn als Johan een keer komt kijken en dan voorzichtig en beheerst wuift naar het volk dat vurig zijn naam scandeert, zoals ons aller koningin Beatrix, of wijlen keizer Nero.
Ik zeg lulkoek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo zo, Johan Cruijff himself op Fok.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als Assaidi Wiel kapotmaakt, dan heb je snel twee goals om de oren.
Durf je HuffTheTalbot tegen te spreken? Hij heeft er duidelijk verstand van hoor.quote:
Kloon van BansheeBoyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Durf je HuffTheTalbot tegen te spreken? Hij heeft er duidelijk verstand van hoor.
Altijd wel goeie analyses van die gastquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Durf je HuffTheTalbot tegen te spreken? Hij heeft er duidelijk verstand van hoor.
Hattrick zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net of Dost wil scoren tegen zijn pyjama-helden.
Hij is te traag als cv, wordt er zo uitgelopen. Moet gewoon een nieuwe cv bij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zie Jan-Arie liever blijven. Er is wellicht te veel concurrentie op het middenveld, maar verdedigend hebben we momenteel niemand als backup op veteraan Andre en "halfbakken"Blind, die zwaar te kort komt in het centrum, na.
Jan-Arie kan daar prima als back-up van Jan uit de voeten..kopsterk, heeft body (i.t.t.) Daley en heeft een perfecte trap.
Voor hemzelf wel, maar Ajax zie ik ik wel 4 x scoren. Ik verwacht een 4-2 overwinning, zeker als de licht geblesseerde Boilesen niet meedoet. Want tsja, dan komt Blind er voor in de plek en dat is toch een stukje minder tegen een Narsingh natuurlijk dan dat Boilesen er zou staan.quote:
Tegen wie heeft Blind tot nu toe gespeeld? Almere FC en bal op het dak 20. Vorig jaar kwam hij verdedigend echt te kort als lb.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:07 schreef DeNummer10 het volgende:
Blind doet het tot nu toe prima, Boilesen groeit ooit wel naar de nummer 4 positie toe, al is dat misschien niet nodig want ook Denswil is een topper in spé. Op de positie van rechter centrale verdediger komen we tekort in de breedte, zit ook weinig achter namelijk.
Toen kwam heel Ajax te kortquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:17 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Tegen wie heeft Blind tot nu toe gespeeld? Almere FC en bal op het dak 20. Vorig jaar kwam hij verdedigend echt te kort als lb.
Ik weet niet of je stront in je ogen hebt, maar hij viel sterk in tegen Twente en was tegen De Graafschap ook voldoende.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:17 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Tegen wie heeft Blind tot nu toe gespeeld? Almere FC en bal op het dak 20. Vorig jaar kwam hij verdedigend echt te kort als lb.
Dat Sneijdertje maar gauw uit de selectie word gedonderdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
Jammer dat Nicolas Lodeiro nog niet bij de selectie zit. Ik geloof dat hij nu meetraint met Jong Ajax. Toch verwacht ik hem wel snel bij het eerste. De Boer heeft al gezegd hem een groot talent te vinden en ook dat Lodeiro enorm leergierig is.
Tsja, eigenlijk logisch.
Zeker aangezien Rodney er wél bij zit bijvoorbeeld. Dan had je nog beter Jan-Arie kunnen nemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
Jammer dat Nicolas Lodeiro nog niet bij de selectie zit. Ik geloof dat hij nu meetraint met Jong Ajax. Toch verwacht ik hem wel snel bij het eerste. De Boer heeft al gezegd hem een groot talent te vinden en ook dat Lodeiro enorm leergierig is.
Tsja, eigenlijk logisch.
Ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat Sneijdertje maar gauw uit de selectie word gedonderd
Omdat hij in die twee wedstrijden moest meevoetballen en niet hoefde te verdedigen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je stront in je ogen hebt, maar hij viel sterk in tegen Twente en was tegen De Graafschap ook voldoende.
Dan zou ik vooral de wedstrijd tegen Twente nog eens terugkijken, hoe belangrijk hij was door zijn onderscheppingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Omdat hij in die twee wedstrijden moest meevoetballen en niet hoefde te verdedigen.
Er zijn meerdere (top)verdedigers die niet de snelste zijn. Maar als je je gewoon goed positioneert en op aanvallen van de tegenstander kan anticiperen, kan je de baas zijn. Ik zou hem in ieder geval nog een laatste kans geven, want Daley daar is ook geen pretje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:06 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij is te traag als cv, wordt er zo uitgelopen. Moet gewoon een nieuwe cv bij.
Noem mij een top centrale verdediger die niet snel is. Alle top cv's zijn snel. Alex, Rio Ferdinand, Vidic, Alderweireld, Vertonghen, Pepe etc etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er zijn meerdere (top)verdedigers die niet de snelste zijn. Maar als je je gewoon goed positioneert en op aanvallen van de tegenstander kan anticiperen, kan je de baas zijn. Ik zou hem in ieder geval nog een laatste kans geven, want Daley daar is ook geen pretje.
Een nieuwe erbij kan ook, maar wie? We moeten hopen Jan gewoon blijft, dan redden we het wel, ook vanwege de aanstormende talenten in Jong Ajax/A1.
quote:Vertonghen mist ook duel met sc Heerenveen
Ajax moet het ook zondag tegen sc Heerenveen stellen zonder Jan Vertonghen. De aanvoerder van de Amsterdammers is nog altijd herstellende van een liesblessure.
Dat meldt de regerend landskampioen op de officiële website. De Belg moest vorige week ook al de wedstrijd tegen De Graafschap aan zich voorbij laten gaan. Vertonghen trainde vrijdag wel weer mee met zijn ploeggenoten, maar is dus toch niet voldoende fit om in actie te komen.
Het is onduidelijk wanneer hij volledig hersteld is van zijn blessure, maar waarschijnlijk is de wedstrijd van volgende week tegen VVV-Venlo een realistisch streven. De verdediger staat volgens verschillende
Italiaanse media overigens in de belangstelling van Internazionale.
Wat een onzin, top centrale verdedigers zijn over het algemeen vrij traag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:50 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Noem mij een top centrale verdediger die niet snel is. Alle top cv's zijn snel. Alex, Rio Ferdinand, Vidic, Alderweireld, Vertonghen, Pepe etc etc.
Chivu was niet de snelste maar hij heeft het dan ook niet gered als cv in de top.
Die drie loop je er ook niet zomaar uit. Alleen die Fernandez van Feyenoord misschien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:57 schreef DeNummer10 het volgende:
Pique vergeet je, en die is niet echt snel. Vertonghen is ook niet zo snel trouwens. En Terry? Ook geen 100 meter loper.
Als PSV dit alsnog zou betalen zijn ze knettergek en ondanks dat het bekend is waar ze hun geld nu vandaan halen zou ik het onacceptabel vinden nav de situatie waar PSV 3 maanden geleden nog in zat.quote:'El Hamdaoui wil topsalaris behouden bij PSV'
Gepubliceerd op zondag 14 augustus 2011 om 09:38
Mounir el Hamdaoui wil bij een transfer naar PSV niet inleveren op zijn salaris. Volgens Voetbal International heeft de overbodige aanvaller van Ajax geen zin om minder te verdienen dan 1,8 miljoen euro per jaar.
Ook door een andere reden lijkt een binnenlandse transfer onmogelijk. PSV wil El Hamdaoui alleen gratis overnemen, maar Ajax vindt dat onbespreekbaar. Meerdere buitenlandse clubs zouden namelijk wel voor de Marokkaanse spits willen betalen.
Vorige week zei PSV's technisch directeur Marcel Brands nog: "De kans wordt steeds kleiner naarmate de dagen verstrijken."
Pique is echt wel snel hoor haha. Terry niet maar die stelt zich altijd strategisch op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:57 schreef DeNummer10 het volgende:
Pique vergeet je, en die is niet echt snel. Vertonghen is ook niet zo snel trouwens. En Terry? Ook geen 100 meter loper.
Ronald Koeman stond ook niet bekend om zijn snelle pas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:23 schreef fathank het volgende:
1 voorbeeld die niet de snelste was:
Frank de Boer.
Als Ajax El Ham gratis laat gaan zijn ze ook gek. Dan nog liever weg laten rotten in een kleedkamer waar alleen koud water is. PSV heeft net een enorme injectie gehad, dus voor hen is de vraagprijs het dubbele van wat de rest moet betalen, lijkt me.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als PSV dit alsnog zou betalen zijn ze knettergek en ondanks dat het bekend is waar ze hun geld nu vandaan halen zou ik het onacceptabel vinden nav de situatie waar PSV 3 maanden geleden nog in zat.
Hamlap stelt zich trouwens wel belachelijk op. Er is geen club die dat salaris gaat betalen. Ook niet in het buitenland.
Tuurlijk mag je daar wel over klagen. Net als PSV mag klagen. Maar mijn inschatting is dat Brands toch wel over de balk komt na nog zo'n blamage.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Onzin, dan moet je ook niet klagen als clubs voor Ajax het dubbele vragen.
Het grote probleem is dat er al een club is die het betaaldquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als PSV dit alsnog zou betalen zijn ze knettergek en ondanks dat het bekend is waar ze hun geld nu vandaan halen zou ik het onacceptabel vinden nav de situatie waar PSV 3 maanden geleden nog in zat.
Hamlap stelt zich trouwens wel belachelijk op. Er is geen club die dat salaris gaat betalen. Ook niet in het buitenland.
Pique kreeg bij United het verwijt niet snel genoeg te zijn t.o.v. Vidic en Ferdinand.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:17 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Pique is echt wel snel hoor haha. Terry niet maar die stelt zich altijd strategisch op.
Winston Bogarde praktijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is wel zo, en er komt natuurlijk ook wel een beetje rancune om de hoek kijken maar contract is contract.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |