Het veldspel is tig maal slechter dan vorig seizoen. Dat je veel goals scoort, overigens bijna allemaal uit de counter, doet daar niets van af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik moest lachen.. Ze spelen zo veel beter dan alle voorgaande seizoenen sinds 2000. Alhoewel je wel merkt dat het zonder vertonghen allemaal een stuk minder is. Maar ze spelen nog steeds zeer goed.
En dat ze in de CL niet ver gaan komen tegen ploegen die 10 keer zo veel kunnen besteden is een beetje open deuren in trappen.
Ligt vooral aan het feit dat Vertonghen niet fit is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het veldspel is tig maal slechter dan vorig seizoen. Dat je veel goals scoort, overigens bijna allemaal uit de counter, doet daar niets van af.
Nee, Blind is voetballend gezien misschien wel beter dan Vertonghen. Het middenveld is waardeloos en De Boer vertikt het om het om te gooienquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ligt vooral aan het feit dat Vertonghen niet fit is.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nee, Blind is voetballend gezien misschien wel beter dan Vertonghen. Het middenveld is waardeloos en De Boer vertikt het om het om te gooien
Blind is voetballend gezien aardig maar als Vertonghen meespeelt heb je eigenlijk 4 man op het middenveld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nee, Blind is voetballend gezien misschien wel beter dan Vertonghen. Het middenveld is waardeloos en De Boer vertikt het om het om te gooien
Blind heeft een geweldige steekbal, Vertonghen stoomt op om uiteindelijk tegen een muur op te lopen en geeft hem dan breed. Ik weet wel wie ik liever erbij heb om op te bouwenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:37 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Blind is voetballend gezien aardig maar als Vertonghen meespeelt heb je eigenlijk 4 man op het middenveld.
Blind is op geen enkele manier een verbetering ten opzichte van Jan Vertonghen. Wat speelde Ajax weer lekker zeg...Heerenveen geen enkele kans.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat hij korter kan weg draaien?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
Vertonghen heeft veel meer rust aan de bal joh.
Wat een onzin...quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blind heeft een geweldige steekbal, Vertonghen stoomt op om uiteindelijk tegen een muur op te lopen en geeft hem dan breed. Ik weet wel wie ik liever erbij heb om op te bouwen
Deze man kun je toch niet serieus nemen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blind heeft een geweldige steekbal, Vertonghen stoomt op om uiteindelijk tegen een muur op te lopen en geeft hem dan breed. Ik weet wel wie ik liever erbij heb om op te bouwen
Ga er dan eens inhoudelijk op in? In plaats van te reageren met smileys en iemand persoonlijk aan te vallen. Hop hop!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze man kun je toch niet serieus nemen?
eensquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:44 schreef TJV het volgende:
Met de opmerking over het middenveld ben ik het wel eens, Siem geeft op zijn hoogst een tikkie breed op Greg terwijl je als je Janssen en Eriksen met daarachter Anita hebt staan barst van de steekpassjes richting de flanken en spits.. Siem heeft het uitstekend gedaan in de spits maar ik dacht dat we vooruit wilden, en dat lukt niet met Siem op het middenveld. Ideale 12e man.
Daar hoef je toch niet inhoudelijk op in te gaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga er dan eens inhoudelijk op in? In plaats van te reageren met smileys en iemand persoonlijk aan te vallen. Hop hop!
Ja maar jij gaat er juist wel op in. Als je denkt dat iemand trollt of als je iemand toch niet serieus kan nemen, ga er dan gewoon helemaal niet op in.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet inhoudelijk op in te gaanKom op zeg. Als je op al die azijnzeikers in zou gaan zou je over 10 jaar nog bezig zijn. Het spel is zoveel beter dan voorgaande 2 seizoenen. En het middenveld is ook echt niet slecht. Alleen met Anita als LB is het kut. En Siem is niet zo goed.
En Blind beter dan Vertonghen.
Hou toch op joh. Als je niet ziet dat Jan op alle vlakken beter is dan Blind, dan snap je er niks van...quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga er dan eens inhoudelijk op in? In plaats van te reageren met smileys en iemand persoonlijk aan te vallen. Hop hop!
Heel goed argument..Blind is op geen enkel vlak beter dan Vertonghen. Oftewel..onzin.quote:
Ik zei voetballend beter..... Vertonghen is verdedigend stukken sterker dan Blindquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet inhoudelijk op in te gaanKom op zeg. Als je op al die azijnzeikers in zou gaan zou je over 10 jaar nog bezig zijn. Het spel is zoveel beter dan voorgaande 2 seizoenen. En het middenveld is ook echt niet slecht. Alleen met Anita als LB is het kut. En Siem is niet zo goed.
En Blind beter dan Vertonghen.
Zn steekpassquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heel goed argument..Blind is op geen enkel vlak beter dan Vertonghen. Oftewel..onzin.. Op welk punt is Blind dan beter?
Kleuter
Zelfs voetballend is hij niet beter, te onrustig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik zei voetballend beter..... Vertonghen is verdedigend stukken sterker dan Blind
Wat betekent dat uberhaupt... Blind geeft nooit de lange bal dus dat zal het niet betekenenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs voetballend is hij niet beter, te onrustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |