abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:05:36 #1
164988 SoaringCondor
in liefdevolle herinnering
pi_100616931
Een topic voor ouders door ouders.
Een "gevoelig" onderwerp, een onderwerp wat je geen enkele andere ouder toewenst.
Een topic waarin je misschien wel steun vindt met elkaar, door je verhalen, herinneringen en gedachten neer te zetten.

Mooie linkjes:
http://lichtwerker.web-log.nl/
http://www.angelsymbols.nl/
http://www.regenboogboom.nl/

Herinneringen:
Stichting Make a Memory Zij helpen je graag een mooie waardevolle fotografische herinnering te maken aan jullie kindje. Op hun website staat vermeld hoe je contact op kunt nemen.

Engeltjes:

Max: 7 augustus 1995- 9 juni 1997 (zoon van pepper_961)
Mink: 10 augustus 2002- 11 augustus 2002 (zoon van moussy en BlackCrow)
Joshua: 24 augustus 2004 - 24 augustus 2004 (zoon van maffemuts)
Danyel: 11 september 2004 - 21 maart 2006 (zoon van Phluphy)
Thijs: 6 september 2004 - 9 juni 2006 (zoon van _Bar_ & SoaringCondor)
Ayden: 08 januari 2008 - 08 januari 2008 (zoon van Tan)
Yoeri: 31 december 2008 - 28 december 2008 (zoon van maffemuts)
Jeff: 02 januari 2009 - 02 januari 2009 (zoon van MarMar)
Ischa-Gabriel: 20 februari 2009 - 15 februari 2009 (zoon van Jessie)
Quinten: 17 November 2009 - 7 Januari 2010 (zoon van Reintji)
Kiro: 19 februari 2010 07 juni 2010 (zoon van Simmu en Sangdrax)
David: 1 juni 2011 - 1 juni 2011 (zoon van LeNeHe)

Ouders van Prachtige Engeltjes...
Ouders van Prachtige Engeltjes (2)
Ouders van Prachtige Engeltjes (3)
Ouders van Prachtige Engeltjes (4)
Ouders van Prachtige Engeltjes (5)
Ouders van Prachtige Engeltjes (6)
Ouders van Prachtige Engeltjes (7)
Ouders van Prachtige Engeltjes (8)
Ouders van Prachtige Engeltjes (9)
Ouders van Prachtige Engeltjes (10)
Ouders van Prachtige Engeltjes (11)
Ouders van Prachtige Engeltjes (12)
Ouders van Prachtige Engeltjes (13)
Ouders van Prachtige Engeltjes (14)
Ouders van Prachtige Engeltjes (15)
Ouders van Prachtige Engeltjes (16)
Ouders van Prachtige Engeltjes (17)
Ouders van Prachtige Engeltjes (18)
Ouders van Prachtige Engeltjes (19)
Ouders van Prachtige Engeltjes (20)
"Sommige mensen leven liever met een prettige leugen dan met een lastige waarheid"
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:06:19 #2
164988 SoaringCondor
pi_100616974
Moussy,ook wij wensen jullie heel veel sterkte toe.

Groetjes,Marco en Nathalie
"Sommige mensen leven liever met een prettige leugen dan met een lastige waarheid"
pi_100618766
Vandaag zou de dochter van Bluezz O+ 26 geworden zijn. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:51:44 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_100619386
Bluezz ook voor jou een :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 augustus 2011 @ 21:54:57 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100619544
Moussy en gezin :*
Bluezz :*
alle papa's en mama's in dit topic :*

" ... Een vrije vlinder wezen is wel fijn,
maar liever had ik bij papa en mama willen zijn .. "
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100621569
Bluezz 26 alweer.... Tijd vliegt aan je voorbij. :* sterkte vandaag
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:01:18 #7
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_100631577
Moussy, P. Rene en Cas dikke knuffel voor jullie allemaal al is het een dagje te laat.

Bluezzz jij ook sterkte vandaag.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:16:50 #8
164988 SoaringCondor
pi_100631828
Bluezz ook jij sterkte!.
pi_100634271
sterkte bluezz :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100636346
Moussy :*

Bluezz :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100662642
Moussy en bluezz voor jullie een :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_100675321
Van mij ook een :* voor Moussy en Bluezz
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:03:39 #13
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_100691194
Ik lees hier zo af en toe, stilletjes mee en kan eigenlijk niet eens uiten hoeveel respect ik voor jullie allemaal heb. Hoe jullie als ouder zijnde met alles omgaan..echt, ongelofelijk. Allemaal heel veel sterkte en kracht toegewenst.. :*

Ik las vanavond een stukje op een site, en moest gelijk aan dit topic denken.. Het is een vrij bekend stukje tekst, maar ik kan me indenken dat het voor sommigen van toepassing is.

quote:
Wij zijn de ouders van J.*.

Wij zouden willen, dat J.* niet overleden was. Wij zouden willen dat wij haar terug hadden.

Wij zouden willen dat je niet bang bent om de naam van J.* uit te spreken. J.* is er geweest en is heel belangrijk voor ons. Het is belangrijk voor ons om te horen dat zij voor jou ook belangrijk was.

Wij zouden willen dat J.* ook bij jullie op de verjaardagskalender is bijgeschreven. Wij zouden het zeer op prijs stellen als je laat merken dat je aan haar geboortedag denkt. Dat blijft voor ons de meest bijzondere dag in ons leven!

Als wij huilen of emotioneel worden als je over J.* spreekt, dan willen wij dat je weet dat het niet is omdat jij ons pijn hebt gedaan. Het overlijden en het moeten missen van J.* is de oorzaak van onze tranen. Jij hebt over ons dochtertje J.* gesproken en daardoor heb je ons de kans gegeven om ons verdriet te delen. Dank je wel!

Het is niet besmettelijk om ouder van een overleden kind te zijn, dus zouden wij willen dat je ons niet uit de weg gaat. Wij hebben je nu meer dan ooit nodig. Wij zien jullie graag, maar het liefst bij ons thuis, dat is veilig, daar zijn alle spulletjes en foto's van J.*, daar voelen wij ons goed.

Wij hebben eigenlijk wel eens afleiding nodig en willen graag horen hoe het met jou is; maar wij willen ook graag dat jij weet hoe het met ons is.

Het zou kunnen, dat wij bedroefd zijn en misschien gaan huilen, maar ik zou willen, dat je mij over J.* laat praten. Mijn kind is elke dag mijn favoriete onderwerp.

We weten, dat je veel aan ons denkt; we weten dat het overlijden van J.* je verdriet doet. Wij zouden willen dat je ons die dingen zou laten weten door te bellen, een kaartje of een brief te sturen, een arm om onze schouder te slaan.

Wij zouden willen dat je niet verwacht dat ons verdriet na 6 maanden of 1 of 5 jaar over is. De eerste maanden, dit eerste jaar is traumatisch voor ons als ouders, maar wij zouden willen dat je kon begrijpen dat ons verdriet nooit over zal gaan. Wij zullen altijd verdriet hebben over het overlijden van J.* tot de dag dat wij zelf zullen overlijden.

Wij werken erg hard om te herstellen, maar wij zouden willen dat je begrijpt dat wij nooit helemaal weer de oude worden. Wij zullen J.* altijd missen en wij zullen altijd rouwen om haar overlijden.

Dingen die voor jullie gewoon zijn, zijn dat voor ons niet altijd meer. Op visite gaan, verjaardagen, feestjes, veel mensen bij elkaar die plezier maken, praten over van alles en nog wat, wij kunnen dat nog niet zo goed. Wij hopen dat jullie dat kunnen begrijpen.

Weet je niet hoe je met ons om moet gaan? Zeg dat dan gewoon, dan kunnen we er over praten.

Wij zouden willen, dat je niet van ons verwacht "er niet aan te denken" of om "gelukkig" te zijn. Het zal nog heel lang duren voor zoiets kan en het zal misschien wel nooit gebeuren.

Als wij zeggen "Het gaat goed", dan zouden wij willen dat je begrijpt, dat wij ons dan niet altijd daadwerkelijk goed voelen.

Wij zouden willen, dat je weet dat alle reacties van verdriet die wij hebben, erg normaal zijn. Depressie, kwaadheid, hopeloosheid en overstelpend verdriet, je kunt het allemaal verwachten. Dus vergeef ons alsjeblieft als wij rustig en teruggetrokken zijn of prikkelbaar en humeurig. Vergeef het ons als wij onbeleefd zijn, het is absoluut niet onze bedoeling.
Soms wordt alles ons teveel en moeten wij even alleen zijn. Laat ons dan maar even.

Wij zouden willen, dat je begrijpt dat verdriet mensen verandert. Toen J.* overleed, stierf een groot deel van ons met haar.

Wij zijn niet meer dezelfde mensen die wij waren voor J.* stierf en wij zullen ook nooit meer helemaal dezelfde worden.

Wij zouden heel graag willen, dat je ons zou kunnen begrijpen. Dat je je zou kunnen indenken hoe het voelt: ons verlies en ons verdriet, onze stilte en onze tranen, onze leegte en onze pijn.

Maar wij hopen dagelijks, dat je het nooit zal begrijpen.
*sluipt weer stilletjes weg*
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:30:33 #14
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_100694854
Moussy, ik wil jullie even een hele dikke knuffel geven! :* Te laat, ik weet het :@ , maar ik had op vakantie geen toegang tot internet en we waren vanmiddag pas weer thuis.
pi_100934606
Gistermiddag op kantoor geweest, het was best fijn om er weer even te zijn. Hoewel mijn verlof tot 22 september loopt wil ik toch voorzichtig aan weer beginnen.
Kwam een collega tegen, niet de meest inlevende, hij zei ; het gaat vanzelf weer over hoor.'

Alleen vandaag overvalt het verdriet en gemis me weer heel erg. Ook mis ik het zwanger zijn, de blijdschap en het onbezorgde. Wetend dat het ook bij een eventuele volgende zwangerschap niet meer zo ontspannen zal zijn.
Soms wil ik wel heel hard uitschreeuwen dat ik mijn oude leven terug wil, mijn kindje bij me hebben. Ik wil niet de moeder zijn van een dood kindje. Maar tegelijk realiseer ik me dat het niet kan, dit is nu mijn leven, hier moet ik het mee doen.
I found myself alone,
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:55:07 #16
37150 livelink
pi_100935012
LeNeHe, wat had ik het je graag anders gegund. Het is zo ontzettend hard. Sterkte! :*
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:56:59 #17
144006 chacama
Ondernemend!
pi_100935078
Wel lezen en niet posten.... nee, dat kan ik niet. Ik vind dit het moeilijkste topic en het mooiste. Ik kan niet beginnen met te bedenken hoe je je voelt als je een kindje verliest. Maar ik wil jullie wel laten weten dat als ik hier kom, ik letterlijk stil sta bij jullie verdriet. Sterkte!
pi_100935709
LeNeHe....meid ik wow dat ik de gave had om alles te veranderen.. nu kan ik niets anders dan jev virtueel :* geven en je veel kracht toewensen
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_100937759
LeNeHe sommige opmerkingen ook he....
Ach wat zou ik toch graag... Maar helaas ook hier geen magische krachten of bijzondere gaven.
:* Leeg is het he allemaal!
pi_100938812
@LeNeHe, je zult je bij tijd en wijle verbazen over de "botte" opmerkingen die je zo nu en dan zult krijgen. Gebrek aan inleving, niet wetende hoe te reargeren, geen houding kunnen geven, geen besef, et cetera. Andermans leed is altijd het grootste leed voor die persoon zelf. Zelf zul je merken met de tijd dagelijkse zaken weten te relativeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100938898
LeNeHe :*

wat de rest al zegt. sommige mensen zijn nu eenmaal lompe horken. en weet je: dat doen ze niet eens met opzet. eigenlijk is het maar goed dat ze er niks van snappen. *knufs*
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:30:14 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_100940407
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef simmu het volgende:

wat de rest al zegt. sommige mensen zijn nu eenmaal lompe horken. en weet je: dat doen ze niet eens met opzet. eigenlijk is het maar goed dat ze er niks van snappen. *knufs*
wat zij zegt. sommigen beseffen gewoon niet eens wat ze zeggen, terwijl ze op je hart stampen.
veel sterkte lenehe, voor nu en voor de toekomst :*
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:54:34 #23
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_100941232
LeNeHe, ik wou dat ik jou, en de anderen die een kindje verloren hebben, kon behoeden voor zulke stompzinnige opmerkingen. ;(
Hier is een gedicht voor jou LeNeHe, en voor andere mama's van kindjes die overleden zijn. Het komt uit een boekje dat ik een vriendin van mij cadeau gedaan heb:

Oudste

Jij was de eerste
Jij was de oudste

Jij maakte alles anders
Jij veranderde mijn levensweg

Jij bracht nieuwe geluiden in mijn leven
Jij veranderde mijn relaties

Jij maakte mij tot ouder
Jij maakte mijn ouders tot grootouders

Dat jij als eerste bent gestorven
Dat jij als eerste in de dood verdween

Dat jij opnieuw alles anders maakte
Dat jouw dood verwachting veranderde in dood

Dat jij mij achterliet
- niet jij maar jouw dood-

Jou te overleven
trekt mijn leven in een ander spoor

In dat spoor blijf jij de eerste
Jij die alles anders maakte
pi_100941654
Ohhh Spuug :'( wat raakt je gedicht ontzettend...

LeNeHe :* het is onvoorstelbaar wat voor opmerkingen mensen kunnen maken, zelfs al is het puur vanwege het niet kunnen vinden van woorden of het júist iets willen zeggen...en tegelijkertijd vind ik het idee dat ik iemand misschien ook onbedoeld wel eens geraakt kan hebben met net de verkeerde woorden ook zo verdrietig :'(

Ik heb zo'n bewondering voor jullie overlevingsstrategieën, het constant watertrappelen...het me voorstellen alleen doet al zoveel pijn...

[ Bericht 5% gewijzigd door Poppedein op 19-08-2011 22:12:20 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100953658
Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik vind het zo fijn en ook knap wanneer jullie reageren. Want het is ook zo moeilijk om woorden te vinden.

@ _Bar_: Ja, leeg is het. Lege buik, leeg kamertje. Mijn beste vriendin is 3 weken geleden bevallen; ik zei toen tegen Z.: daar een huis vol blijdschap en vreugde, hier bij ons een huis vol verdriet en leegte.
En toch voel ik zoveel liefde voor mijn kleine jochie. Ben zo trots dat ik zijn mamma mag zijn.

En die stomme opmerkingen doen behoorlijk pijn ja. Maar negeren doet nog veel zeerder. ik ga er ook maar vanuit dat mensen het goed bedoelen. De ene dag komt het wat harder binnen dan de andere.

Spuuglokje; je gedicht, wat mooi, wat waar en het raakt me, tranen over mijn wangen toen ik het las. Ik ga hem opslaan.

En Poppedein; jij schrijft 'watertrappelen', dát is precies hoe het voelt. Ik zeg soms dat het is alsof je alles weer opnieuw moet leren opnieuw leren leven, het is overleven ten top; struikelend, worstelend want geen idee waar je in terecht bent gekomen.
I found myself alone,
pi_100954593
Oh LeNeHe, ik kan me niet eens een fractie voorstellen van de pijn die je moet voelen. Als ik mij bedenk dat ik mijn Elin zou moeten missen dan steekt het en word ik misselijk van het idee. Idem voor Polle ook al heb ik hem nog nooit gezien.
ik heb veel aan je gedacht deze zwangerschap vooral rond de 27e week..dat niets vanzelfsprekend is ..waar iedereen maar vanuit gaat na een goede 20wekenecho.
Ik vind je echt ontzettend sterk, iedereen die zoiets moet meemaken moet intens sterk zijn om te kunnen omgaan met zo'n intense pijn. ik hoop dat je het over een tijdje een plekje kan geven (ook zo'n stomme uitdrukking waar je niets mee kan) en dat je misschien ooit nog een keertje mama mag zijn :)
pi_100957343
Lieve LeNeHe je bent een trotse mama van een heel mooi ventje wat helaas niet langer mocht leven. Maar voor altijd voortleeft in jullie hart.
Ik heb veel aan je moeten denken en kan mij niet voorstellen wat jullie meemaken. De leegte in je lichaam en je huis hopelijk kunnen jullie het over een poos een plekje geven. Typ hier wanneer je daar behoefte aan hebt.
Dikke kus
pi_100957970
LeNeHe, je schrijft het zo mooi puur op vind ik. Blijf maar heel trots op je zoon, je eerstgeborene. Hopelijk leer je van lieverlee weer zwemmen en hoeft het niet eindeloos bij watertrappelen te blijven.
pi_100980820
LeNeHe Wij kregen toen Thijs overleed een kaartje van iemand wat ons ontzettend raakte omdat het zo klopte.
Dat hebben we daarom ook toen gebruikt als dankbetuiging in de krant.

De wereld is wonderlijk leeg zonder jou.
Er staat maar zo weinig meer in.
De hemel is aldoor zo hinderlijk blauw.
Waarom? Wat heeft het voor zin?
De merel zit zachtjes te zingen in ‘t groen.
Voor mij hoeft ie heus zo z’n best niet te doen.
De wereld kon vol van geluk zijn, maar nou:
leeg, zonder jou.

Dat zonder jou nog een lente bestaat
met ooievaars en met bloemen,
dat er een meidoorn in bruidstooi staat,
is zonder meer tactloos te noemen.
En wat is het nut van een lindenlaan,
als wij er samen niet langs kunnen gaan?
Langs alle heggetjes bloeit wilde roos
nutteloos, zinneloos.

De wereld is wonderlijk leeg zonder jou.
Er staat maar zo weinig meer in.
De hemel is aldoor zo hinderlijk blauw.
Waarom? Wat heeft het voor zin?
De merel zit zachtjes te zingen in ‘t groen.
Voor mij hoeft ie heus zo z’n best niet te doen.
De wereld kon vol van geluk zijn, maar nou:
leeg, zonder jou.

Het gedicht is van Annie MG Smidt
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2011 @ 23:00:31 #30
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_101021680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:37 schreef golfer het volgende:
Vandaag zou de dochter van Bluezz O+ 26 geworden zijn. ;(
ik denk dat het een hele mooie lieve meid geweest zou zijn :Y

:*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_101031773
LeNeHe, jij ook een dikke knuffel. :*

[ Bericht 33% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:09:31 ]
pi_101042705
Och meiden, wat is het toch oneerlijk dat jullie het dierbaaste in je leven moeten missen. Ik mens jullie alle kracht toe die nodig is om om te kunnen gaan met dit kostbare verlies.

[ Bericht 25% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:09:50 ]
pi_101061202
En LeNeHe, zelfs na bijna 7 jaar kom ik nog lompe horken tegen, wennen doet het nooit en pijn blijft het doen. Het enige dat je kan doen is bij jezelf denken dat de andere partij niet beter weet en hopen dat hij/zij niet hetzelfde mee hoeft te maken :*

[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:09:57 ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:15:58 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101092938
LeNeHe, ik postte gelijk met jou in Z&G en las op een gegeven moment dus ook je bericht over David. Dat sloeg in als een bom. En nu ook weer, je woorden raken me diep. Je omschrijft je gevoelens zo treffend. Je hebt gewoon geen keuze, je moet het vanaf nu doen met de kaarten die zijn geschud. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen (ik vind die woorden niet toereikend, je moet ook gewoon wel sterk zijn want je hebt zo weinig keus) en ook wens ik je geluk toe, hoe en in welke vorm dat ook mag komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:10:09 ]
pi_101119915
7 jaren... tijd gaat te snel en nog steeds blijf je onbewust vergelijken, wat zou je gedaan hebben, hoe zou je er uit hebben gezien, hoe zou je zijn..
Lieve Joshua, ik mis je nog steeds :*
Gewoon n stuiterballetje
pi_101119970
Maffe :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101120008
het vliegt aan je voorbij hè de tijd... dat vergelijk herken ik ook wel...
Lieve Maffe :* 7jr is niet te bevatten nu niet later niet.... jou zoon O+ voor altijd!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 augustus 2011 @ 10:53:48 #38
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101120029
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:49 schreef maffemuts het volgende:
7 jaren... tijd gaat te snel en nog steeds blijf je onbewust vergelijken, wat zou je gedaan hebben, hoe zou je er uit hebben gezien, hoe zou je zijn..
Lieve Joshua, ik mis je nog steeds :*
ik zit al een paar dagen dat ik iets wil zeggen, schrijven, maar ik kan de woorden niet vinden. Lieve schat, in gedachten ben ik bij je

breekt op een regenachtige dag even de zon door
dan denk ik aan jou en is het alsof ik je stemmete hoor
elk klein zonnestraaltje is een teken van jou
mijn kindje, van wie ik zoveel hou...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_101120332
maffe :*
7 jaar is heel veel en tegelijk ook helemaal niks
pi_101122605
Maffemuts :* 7 jaar alweer...
Fake it till you make it...
pi_101451084
Vandaag eindelijk het grafmonumentje geplaatst voor Quinten, maakt toch weer heel wat los. ;(
pi_101462223
dat kan ik me voorstellen reintji :*
pi_101463643
Reintji :*
pi_101491167
Reintji; ja daar kan ik helemaal inkomen dat het weer veel naar boven brengt.
Dikke knuffel voor je.

Gister was de dag dat ik uitgerekend zou zijn. Heb vreselijk tgen de dag aan Itten hikken. De afgelopen week draaide de (horror)film van alles wat gebeurd is non-stop in mijn hoofd. Maar, we zijn de dag toch doorgekomen.
's Middags kwamen mijn moeder en tante op bezoek, daarna zijn we naar het tuincentrum geweest om nieuwe plantjes te kopen voor het grafje. Heb ooknog een bosje witte roosjes gekocht.
Daarna zijn we alles gaan planten. Het was fijn om ermee bezig te zijn.

Mijn beste vriendin is nog bij David geweest, mijn schoonzus en vader en iedereen nam iets mee. We hebben kaarten gekregen en telefoontjes. Dat was het fijnste van de hele dag; dat er zoveel mensen hebben laten weten dat ze aan ons dachten. Had het totaal niet verwacht.

Al met al een moeilijke maar ook bijzondere dag.
De zon scheen heerlijk dus dat was ook wel fijn.
I found myself alone,
pi_101492498
LeNeHe, het zal gister wel een beladen dag zijn geweest. Fijn dat er zoveel mensen aan jullie hebben gedacht en met jullie meegeleefd hebben. Ik weet niet goed wat te zeggen maar voor jullie allemaal: :*
pi_101502685
LeNeHe, wat fijn dat er zoveel mensen aan jullie en David gedacht hebben vandaag :*
pi_101504198
:* Lenehe, fijn dat je zo'n fijne familie/vrienden hebt. Dat is echt heel waardevol.
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:47:02 #48
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_101505933
Lenehe, wat klinkt dat hartverwarmend. Fijn dat die mensen zomaar begrepen dat die datum zo belangrijk is voor jou. Want dat laat maar zien dat David telt. :*
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_101506320
LeNehe fijn en warm deze dag, hoe beladen ook, fijn dat ze er allemaal waren, dat ze wat lieten weten :*
Geniet van deze momenten deze dagen.
pi_101615029
Lieve Thijs nog een paar uurtjes en dan zou je jarig zijn, 7jr alweer... Wat gaat het toch vlug...
Mama denkt aan je vannacht en morgen,mist je zo... :*

Dit is mijn ballon
ik heb hem laten vliegen
hij ging bijna tot de zon
gelukkig zat hij aan een touwtje
en kreeg ik hem weer terug O+
maar jonge...jonge.....
wat ben ik geschrokken
wat ging dat allemaal vlug
nou heb ik hem in mijn handen
maar mijn ballon die is zo glad
en ik kan hem bijna niet omvatten
ik wou dat ik mijn touwtje nog had ;(

-x- Mama
  maandag 5 september 2011 @ 22:59:15 #51
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101615546
Thijs...
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 5 september 2011 @ 23:01:08 #52
37150 livelink
pi_101615694
Ach, lieve Thijs O+
Bar :*
pi_101615780
Och O+ 7 alweer :o
Bar :*
pi_101623055
bar :*
7 jaar is zo lang en ook zo kort ;(
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:26:02 #55
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_101623469
bar :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_101623790
Gefeliciteerd Bar.... sterkte vandaag.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_101623890
7 jaar....

Dag Thijs :*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:53:03 #58
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_101624069
Thijs O+
Sterkte vandaag, Bar. :*
... ♥ ik mis je ♥
pi_101624163
Thijs O+
Bar, sterkte. :*
pi_101626343
Thijs O+, Bar 7 jaar... sterkte :*
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:01:00 #61
593 sjak
Juffie Bloem
pi_101627336
Bar :* Sterkte vandaag!
Thijs O+
Lekker douchen!
pi_101627478
Het blijft niet te bevatten, mooie lieve Thijs O+
Sterkte Bar :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101627902
Lieve Thijs,

Jou slechts kennen van alle verhalen die je papa keer op keer aan mij vertelt.
De foto`s die hier aan de muren door het hele huis heen hangen..
Herinneringen die zeer vaak worden besproken,geen moment uit ons gedachte..
Denken doen we dagelijks aan je.
Afgelopen zaterdag waren wij weer even bij jou en legden we 7 rode rozen bij je neer.
Die 7 rode rozen hadden eigenlijk een fiets ofzo moeten zijn toch?..

Vandaag staan we met iedereen die jou lief had,even stil bij je geboortedag.
We missen je ...

Kus,Nathalie,papa,Marvin,Damian

[ Bericht 2% gewijzigd door _Nathalie_ op 06-09-2011 13:24:47 ]
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
pi_101642605
Heel veel sterkte Bar :*
Gewoon n stuiterballetje
  Jubileum moderator dinsdag 6 september 2011 @ 20:01:42 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_101644527
Marco en Bar heel veel sterkte, ik heb vandaag gedacht aan jullie :*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_101644649
Bar!
pi_101644753
Bar sterkte vandaag
pi_101809056
Lieve phluphy en jeroen, 7 jaar geleden is hij geboren, jullie lieve Danyel.
Ik denk aan jullie en hoop dat vandaag een mooie dag zal zijn :*

pi_101809355
De groene bloemen heb je al, hier nog een extra knuffel. :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_101809551
Lieve Danyel 7 jaar alweer... tijd vliegt aan ons voorbij.
Lieve Phluphy & Jeroen maak er een fijne dag van :*
In gedachten zijn we bij jullie.

pi_101810326
phluphy en jeroen :*
pi_101810473
phluphy en familie :*
dat jullie een mooie dag mogen hebben!
  zondag 11 september 2011 @ 12:48:11 #73
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_101811895
Phluphy en Jeroen :*

zondag 11 september 2011 @ 23:40:56 #74
37150 livelink
pi_101841874
Voor Danyel, Phluphy en Jeroen :*

pi_101851172
Wat een mooi plaatje, en wat kijkt ze daar al helder de wereld in. Een wereld die ze helaas te snel heeft moeten verlaten.

Veel sterkte met alles!!
  maandag 12 september 2011 @ 11:24:21 #76
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_101851373
Phluphy, ik ben om eerlijk te zijn jullie dag gisteren vergeten, maar ik hoop dat je het als bijzonder hebt ervaren en goed bent doorgekomen.

[ Bericht 32% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:11:23 ]
  maandag 12 september 2011 @ 11:44:07 #77
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101851922
phluphy, ik heb gisteren veel aan Danyel en jullie gedacht. wat een rare dag voor een verjaardag blijft het ook, dat 11 september... ik hoop dat jullie er samen juist weer iets moois van hebben weten te maken. met Danyel in gedachten is dat vast gelukt! :*

[ Bericht 16% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:11:33 ]
in de haak.
pi_101851985
Phluphy, ik heb aan jullie en Danyel gedacht. Het is voor onszelf een gelukkig jubileum, de 11e, en zeker ook daarom zal ik dan ook altijd aan Danyel denken. 7 jaar alweer, ongelofelijk lang en toch nog zo kort :*

[ Bericht 38% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:11:44 ]
  maandag 12 september 2011 @ 14:50:41 #79
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_101857029
En dank je wel allemaal, die aan Danyel hebben gedacht gisteren. En voor de groene bloemen er en der. O+ :*

[ Bericht 28% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:11:55 ]
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 12 september 2011 @ 17:40:50 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101863499
Phluphke, voor jullie ook nog een dikke :*

[ Bericht 52% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:12:06 ]
  woensdag 14 september 2011 @ 11:16:43 #81
593 sjak
Juffie Bloem
pi_101931938
Pff, wat een heftig topic is dit toch. Zo heftig dat ik vaak even langs kom maar gewoon niet kan reageren. Stom van mezelf!

Pluphy, ik heb aan je gedacht afgelopen zondag. En natuurlijk aan jullie mooie, lieve Danyel. Wat een indruk heeft hij toch op me gemaakt.

[ Bericht 23% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:13:34 ]
Lekker douchen!
pi_101945949
Morgen ook de crematie van Roan...
Ik kan er helaas niet bij zijn ;( maar er zal wel iemand zijn om foto's Te maken
En een goede vriend blijft bij mij zodat ik niet alleen ben...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 14 september 2011 @ 19:09:14 #83
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_101947513
Heel, heel, heel veel sterkte morgen Klumsy! Ook jouw verhaal heb ik hier gevolgd en ik hoop verder mee dat jullie dochtertje <3 goed verder mag groeien in jouw buik!

[ Bericht 36% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:13:44 ]
  woensdag 14 september 2011 @ 19:10:17 #84
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101947557
Klumsy morgen de crematie van jullie kindje. Een niet te bevatten verdriet. Ik wil zoveel zeggen maar heb er geen woorden voor.

Lieve meiden, ik wens jullie, jullie partners en familie en vrienden ontzettend veel kracht toe. Voor vandaag, voor morgen en voor alle dagen die komen gaan. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:14:19 ]
A grand adventure has begun.
pi_101948727
*een hele dikke knuffel voor Klumsy*

[ Bericht 15% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:14:31 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101948784
Lieve Klumsy en je partner.
Heel erg veel sterkte toegewenst morgen en de dagen erna :*
Ik zou nog wel zoveel dingen willen zeggen, maar ik kan de woorden niet vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:14:49 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_101948853
:* Klumsy en partners, familie. Heel veel sterkte morgen en de tijd erna. :*

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:15:00 ]
pi_101949145
Klumsy, ook voor jou morgen heel veel sterkte!!! Fijn dat je morgen in elk geval niet alleen bent. :*
pi_101949301
Lieve Klumsy ook voor jullie ontzettend veel sterkte en kracht voor morgen :* jammer dat je er niet bij kunt zijn.
Ik denk aan jullie.

En ook mijn pm staat wagenwijd open voor jullie open :*
pi_101949707
Klums; machteloos, radeloos, jullie hele kleine Roan ook hebben moeten verliezen... zo oneerlijk...Ik hoop zo dat jullie 2e kindje nog heeeeeeeel lang bij je blijft wonen, en dat dr grote broer over dr zal waken en beschermen....

heel veel sterkte morgen.. :*

[ Bericht 24% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:15:25 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101950917
Lieve klumsy, het lijkt me vreselijk je kindje te verliezen en dan ook nog eens niet bij de crematie te kunnen zijn. Heel veel sterkte ook jij morgen :* En ik blijf heel hard hopen dat Roans zusje nog heel lang bij je in de buik blijft en over heeeel veel weken gezond ter wereld komt!

[ Bericht 40% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:15:33 ]
pi_101950924
Klumsy, veel sterkte morgen :* Ik blijf voor je duimen dat de kleine nog een hele poos in je buik blijft zitten!
Tralalalaaa
pi_101951257
heel veel sterkte morgen klumsy :*
pi_101953118
Stille woorden, stille tranen

Even stil mijn woorden
Gedachtes dwalen rond
Plaatsing nog heel moeilijk
Door diep geslagen wond

Rust blijft heel verwarrend
Slaat met grote trom
Als ik hem vast wil houden
Draait hij steeds weer om

Sporen achterlatend
Met het zout van een traan
Die dan heel zachtjes
Over tere wangen gaan
  woensdag 14 september 2011 @ 21:11:32 #95
37150 livelink
pi_101953438
Klumsy. Ik vind het zo vreselijk verdrietig allemaal.

Ik zal morgen een kaars opsteken voor jou en je kindje. :*

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:15:55 ]
  woensdag 14 september 2011 @ 21:30:10 #96
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_101954522
Ook voor jou heel veel sterkte, Klumsy. Wat moeilijk dat je niet zelf bij de crematie kan zijn. ;(
  woensdag 14 september 2011 @ 21:35:36 #97
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101954853
Lieve Klumsy, heel veel sterkte gewenst morgen en alle dagen erna.

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:16:06 ]
  woensdag 14 september 2011 @ 21:39:21 #98
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101955012
Klumsy, heel veel sterkte morgen en de tijd die volgt. :*

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:16:15 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_101955472
Lieve Klumsy, heel veel kracht gewenst voor morgen, en alle tijd daarna. :*

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:16:24 ]
pi_101955625
Klumsy, ik sluit mij aan bij alle berichten hierboven. Heel veel sterkte gewenst! :*

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:16:33 ]
pi_101958293

Sterkte Klumsy, vervelend dat je er niet bij kon zijn.. :{
pi_101960609
Klumsy,

Ik weet werkelijk niet meer te zeggen dan Heel veel sterkte morgen!!
Een dikke knuffel omdat woorden tekort schieten of te koud zijn! :*

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:16:48 ]
S. 2014
J. 2016
pi_101965741
Klumsy, heel veel sterkte gewenst voor morgen en alle dagen daarna..

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:16:59 ]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_101966315
Ik werd vanmorgen wakker en moest aan je denken, klumsy. Ik kon me niet voorstellen hoe ontzettend naar het wakker worden moet zijn op een dag als deze. Sterkte :*

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:17:13 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 07:33:59 #105
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101966407
Klumsy.. :* :*

Sterkte vandaag..

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:17:21 ]
3!
pi_101966421
Klumsy (en partner), wat moet het vandaag een vreselijke dag voor je zijn. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het een mooi afscheid is. Je kindjes blijven op Fok in gedachten.

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:17:43 ]
pi_101966496
Sterkte vandaag Klumsy. Ik wens je een mooi afscheid van je kindje.

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:18:00 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101966599
Klumsy, heel erg veel sterkte vandaag :*
Wat onvoorstelbaar moeilijk om afscheid te moeten nemen van je kleintje :'(
Ik vind het heel erg moeilijk de juiste woorden te vinden voor je grote verlies, maar ik denk enorm veel aan je en wil je alle virtuele steun geven die er maar is.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:18:23 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101966834
Heel veel sterkte vandaag Klumsy. Wat moet het moeilijk zijn om Roan te verliezen. Ik kan er niet eens over nadenken. Ik wens je alle goeds. Allemaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:18:39 ]
pi_101966839
Ik sluit me aan bij bovenstaande posts.
Heel veel sterkte vandaag en in de toekomst Klumsy. :*

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:18:48 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101966869
Pfff wat is dit toch een lastig topic...

Lieve Klumsy, heel veel sterkte vandaag! Jullie zijn constant in mijn gedachte, wat maakt dat een indruk terwijl ik jullie niet eens echt ken, ben er af en toe gewoon ziek van. Heel veel kracht toegewenst om door deze periode heen te komen :* :*

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:19:04 ]
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_101966902
Veel sterkte klumsy, voor vandaag, en de komende tijd.. :*

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:19:13 ]
  Jubileum moderator donderdag 15 september 2011 @ 08:43:35 #113
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_101967048
Klumsy, heel veel sterkte vandaag en alle dagen hierna... :*

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:19:53 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_101967061
Klumsy, veel sterkte vandaag met het afscheid van jullie kleintje :*

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:20:05 ]
pi_101967263
Klumsy héél veel sterkte vandaag :*

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:20:13 ]
pi_101967337
Klums, sterkte vandaag :*.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:20:21 ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 september 2011 @ 09:03:39 #117
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101967386
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 15 september 2011 @ 09:05:11 #118
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_101967416
Klumsy, heel veel sterkte en kracht vandaag, morgen en alle andere dagen :*

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:20:30 ]
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  donderdag 15 september 2011 @ 09:08:59 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101967480
klumsy, ik weet niet wat ik moet zeggen dus ik zeg maar gewoon dat ik aan jullie denk :*

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:20:38 ]
pi_101967881
klumsy ik wens jullie geduldige mensen om je heen die ook de honderste of duizendste keer wéér naar je verhaal willen en kunnen luisteren en elke keer weer een troostende arm of woord hebben of er gewoon alleen maar zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:20:48 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 15 september 2011 @ 09:35:42 #121
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101967942
Klumsy en lief en naasten

Heel veel kracht voor vandaag en alle andere momenten :*

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:20:56 ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_101968799
Ik sluit me aan bij de anderen en ben even stil in gedachten bij jullie......
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2011 @ 10:18:10 #123
43556 miss_dynastie
pi_101968838
Klumsy, heel veel sterkte......

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:21:03 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 10:35:05 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101969226
Klumsy, heel veel sterkte vandaag allebei. :*

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:21:10 ]
pi_101969288
Klumsy, mijn gedachten zijn bij jullie vandaag :*

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:21:17 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 10:53:49 #126
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_101969751
Klumsy, heel veel sterkte vandaag :*

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:21:24 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 11:24:20 #127
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101970581
Klumsyheel veel sterkte vandaag!!! Ik denk aan jullie :*

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:21:34 ]
Be happy with the little things in life
pi_101971578
ik denk ook aan jullie :*
pi_101971990
pi_101972247
Klumsy, wat een dag vandaag voor jullie. Ik wens jullie en jullie families en vrienden heel veel sterkte. Klumsy, fijn dat er iemand bij je is vandaag... :*

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:21:48 ]
pi_101973508
Klumsy heel veel sterkte op deze onwerkelijke dag.

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:21:56 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 13:18:37 #132
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101973872
Ook mijn gedachten waren de afgelopen dagen veel bij jullie, Klumsy .
Veel sterkte voor vandaag, morgen en alle dagen die nog komen gaan waarop julie het moeilijk hebben. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:22:04 ]
pi_101974331
Klumsy - en partner natuurlijk - heel erg veel sterkte en kracht gewenst op deze dag waarop dingen gedaan moeten worden die niet hadden mogen gebeuren! Ik denk aan jullie :*

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:22:18 ]
pi_101974616
Klumsy heel veel sterkte :*

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:22:25 ]
pi_101975324
Klumsy, ik denk aan jullie vandaag.

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:22:32 ]
pi_101984385
Klumsy, ook ik denk aan jullie vandaag. Nogmaals, heel veel sterkte.

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:22:40 ]
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2011 @ 19:16:36 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_101986096
heel, heel veel sterkte klumsy
wat een vreselijk verdriet :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:27:08 ]
pi_101986690
Onze gedachten waren vandaag bij Klumsy+man en familie.
Ik wens jullie heel veel sterkte voor nu en de tijd die nog gaat komen. Neem jullie tijd om te rouwen.

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:22:49 ]
pi_102047208
Klumsy ik was op vakantie maar wil hier toch nog even laten weten dat ik ergens heel vluchtig dit gelezen heb onderweg en dat ik aan jullie gedacht heb. Je hebt er helemaal niks aan maar jullie kleintjes worden niet vergeten hier.
Heel veel sterkte, nu en later :*

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:23:01 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102173938
Lieve klumsy, heb hier geen woorden voor...
Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met dit verdriet. Nu en later....
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:44:39 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_102177997
Ik "ken" jullie niet maar las e.e.a via via, ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_102183796
Klumsy, heel veel sterkte. :*

Ik ging even een weekje weg om bij te komen en voordat ik wegging las ik al die verdrietige berichten, nu ben ik terug en lees ik nog meer verdrietig nieuws van Klumsy.
Wat is het allemaal vreselijk oneerlijk en triest. :'(

Het weekje weg heeft ons wel goed gedaan, het was moeilijk om weg te gaan, maar gelukkig heb ik uiteindelijk wel een beetje kunnen genieten.
We zijn eerst nog even bij David geweest. Had een paar spulletjes van hem meegenomen zodat hij er voor mijn gevoel een beetje bij was.

Volgende week eerste afspraak bij de psycholoog, ik ben er echt aan toe en ben blij dat ik terecht kan.

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:23:12 ]
I found myself alone,
pi_102186614
Hopelijk kan de Psycholoog iets voor jou betekenen!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102226983
LeNeHe, goede stap in de goede richting (voor zover je van richting kan spreken natuurlijk :@ ) Maar voor jezelf en je partner kan het dingen wel relativeren.

Klumsy :'( :*
Gewoon n stuiterballetje
  maandag 26 september 2011 @ 11:38:53 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102392505
Klumsy, 11 uur las ik net, dus ik ben eig. al te laat, maar ik wilde je toch sterkte wensen voor vandaag. :*
pi_102401138
klumsy :* wat zal vandaag een moeilijke dag zijn geweest. Ik heb veel aan je gedacht en hoop dat het een mooi afscheid was.
Dikke kus :*
pi_102405271
Klumsy :* en heel heel heel veel sterkte voor de komende tijd!
  maandag 26 september 2011 @ 19:49:53 #148
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102409911
Klumsy... :*
A grand adventure has begun.
pi_102411427
Klumsy, ik heb vandaag ook vaak aan je gedacht. Heel veel sterkte :*
pi_102484909
Maandag was erg fijn.. al hadden we al afscheid genomen van Senna toen ze nog een uurtje bij ons lag
O+ echt zo een waardevol moment waar we alles hebben kunnen zeggen wat we op dat moment wilde O+

pi_102485119
Klumsy :*
Ik.krijg tranen in mijn ogen van die voetjes.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_102485467
;(
Mooi O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102486631
:'( wat een groot verlies voor je Klumsy, die voetjes O+ :'( heel veel sterkte

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:25:04 ]
pi_102487031
wat prachtig klumsy!
pi_102487511
*slik* die voetjes :'(

Fijn dat het een mooi afscheid was. Ik hoop dat het jullie een beetje troost kan bieden. :*
  woensdag 28 september 2011 @ 20:17:57 #156
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_102488621
Wat ontroerend die voetafdrukjes. O+ ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 28 september 2011 @ 20:28:51 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102489128
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef Vicky het volgende:
Klumsy :*
Ik.krijg tranen in mijn ogen van die voetjes.....
dit. ik moest echt even iets wegslikken ..

Klumsy en fam, 't zijn loze woorden voor mijn gevoel maar omdat ik niets beters weet: heel veel kracht en sterkte gewenst ...

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 10-12-2012 14:25:21 ]

pi_102489300
ow klumsy wat lief en klein en kostbaar :'( O+ :*
  woensdag 28 september 2011 @ 20:37:14 #159
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102489496
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:33 schreef miss_sly het volgende:
ow klumsy wat lief en klein en kostbaar :'( O+ :*
dat dus. Jeetje hoe tastbaar en hoe ver weg. :'( :'( :'(
pi_102490041
Klums! O+ zo fijn dat jullie dat hebben :Y zó waardevol...

woensdag 28 september 2011 @ 21:08:27 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102490946
Och toch, die voetjes... O+ ;( O+
pi_102491118
O+ Die voetjes... O+ echte kleine kindjes... die niet konden blijven... :'(
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_102491512
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:12 schreef YPPY het volgende:
O+ Die voetjes... O+ echte kleine kindjes... die niet konden blijven... :'(
Ja, dat.
Heel veel sterkte, Klumsy. :*
pi_102492064
Wat mooi, fijn dat deze voetjes symbool mogen staan, voor jullie 2 prachtige kinderen.
Kostbaar dat zijn en blijven ze, voor altijd!
Lieve klumsy en man heel veel sterkte met dit zware verlies, nu en voor later.
  woensdag 28 september 2011 @ 22:00:57 #165
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102493411
Wat fijn om te hebben, die voetafdrukjes. Wat mooi, en wat vreselijk confronterend. Heb kippenvel over mijn hele lijf staan en ik kan zo weinig zeggen of doen dat verschil maakt.. Fijn dat jullie goed terugkijken op dit afscheid :*
3!
pi_102493487
Ooohhh die voetjes....
Sterkte, Klumsy :*
Tralalalaaa
pi_102540439
O+
pi_102545194
Heerlijk zijn die voetjes, erg waardevol ook.
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:11:03 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102547080
Klumsy, wat een mooi aandenken van je kinders O+
pi_102604626
Klumsy, wat mooi die afdrukjes O+
Hier ook afdrukjes en een plukje haar, het is het meest kostbare bezit.

I found myself alone,
pi_102610324
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 10:41 schreef LeNeHe het volgende:
Klumsy, wat mooi die afdrukjes O+
Hier ook afdrukjes en een plukje haar, het is het meest kostbare bezit.

Lenehe, bewaar dat plukje echt goed in een plastic zakje oid! Ik had als kind een plukje haar van m'n hondje bewaard in een heel goed afgesloten snuiftabakdoosje in m'n nachtkastje. En toch hadden de larven van tapijtkevers het voor elkaar gekregen om zich een weg naar binnen te wurmen en van het haar niets meer over te laten dat wat korrelige stukjes stof. En dat terwijl er verder in huis geen enkele tapijtkever te vinden was.

Uit verdriet ben ik toen Internet gaan afspeuren naar info over die beesten en zo kwam ik erachter dat ze in de meeste huizen wel een paar voorkomen, ook al is er geen sprake van een plaag. Ze leven 's zomers buiten en komen 's winters binnen om te overwinteren De larven leven van organisch materiaal, veren van vogels bijvoorbeeld, en komen ook vaak voor op opgezette dieren. En een plukje haar weten ze helaas moeiteloos te vinden.

Ik had werkelijk geen idee van het bestaan van die beesten, tot ik dat doosje openmaakte. ;( En nu zie ik er ook hier in het ons nieuwe huis wel eens een op de muur zitten. Het zijn miniscule, langwerpige, behaarde beestjes.

Sorry voor deze banale, praktische noot tussendoor, maar het zou zo zonde zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ssserpente op 02-10-2011 14:38:44 ]
  zondag 2 oktober 2011 @ 14:42:31 #172
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_102610794
Klumsy :'( Ik lees het nu pas van Senna heel veel sterkte voor jou en je man.. Woorden schieten tekort, maar wil via deze weg toch mijn steun betuigen :*
pi_102641824
foto van het mandje van Roan en Senna van de crematie...
Quiltjes komen van het ziekenhuis, er is een groep vrouwen die voor het ziekenhuis allemaal verschillende quiltjes maakt om over het mandje waar je kindje in het ziekenhuis in komt te liggen heen te kunnen leggen, wij hebben daar zelf door iemand alles op laten zetten wat het voor ons een persoonlijk quiltje maakt O+

Quiltjes hebben we gehouden en stoppen we straks in een herinneringendoos die we hebben laten maken http://i1235.photobucket.(...)herinneringenbox.png
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:21:24 #174
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102641882
;( mooi !
pi_102641949
oh Klumsy wat ontzettend mooi, pijn in mijn moederhart.
die quilts zijn echt heel erg mooi
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:26:04 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102641995
Prachtig idd. O+
Het kippevel kruipt hier over mijn armen...
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:29:09 #177
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102642077
Wat mooi Klumsy :'( O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 10:31:44 #178
5428 crew  miss_sly
pi_102642137
Heel erg mooi, klumsy O+ Wat bijzonder, die quilts.
pi_102642451
Prachtige quilts Klumsy, wat een geweldig initiatief van het ziekenhuis... *stilvan
pi_102643641
Wat mooi zeg! ;( Wat geweldig van dat ziekenhuis O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:36:44 #181
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_102643869
Ik kan alleen maar huilen. ;( Wat prachtig, wat verdrietig...
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:40:13 #182
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102643978
Klumsy wat prachtig die quilts! Kippenvel tot in mijn nek.. ;( O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:41:31 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_102644014
O+ wat mooi O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:37:26 #184
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_102647320
Klumsy wat een ontzettend mooi gebaar van het ziekenhuis. En wat mooi dat jullie tot in detail herinneringen maken. Verschrikkelijk, zo'n verdriet. :*
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:39:54 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102647378
Heel erg mooi Klumsy. Kippenvel.
pi_102652494
Wat mooi Klumsy, ook hier kippenvel.
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:31:23 #187
1762 YPPY
Yppiaans
pi_102656804
Wat verschrikkelijk dat er zoiets ergs moet gebeuren voor zoiets moois. :'( :*
*OUD heilige*
pi_102657508
Klumsy, kippenvel :*
Ik hoorde vorige week toevallig van een fanatiek quiltster dat ze ook meedoet aan zo'n project, quiltjes maken voor het ziekenhuis. Lijkt me heel dankbaar om zo iets te kunnen betekenen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:07:42 #189
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_102661465
Ach,Klumsy....ik zit al weken te denken wat ik in hemelsnaam moet schrijven.
Je twee engeltjes die veel te vroeg geboren zijn..wat een verdriet.
Een tweeling dragen en krijgen is zo'n ontzettend intense gebeurtenis en ik vind het zo verdrietig dat jullie er niet meer van hebben mogen genieten.

Hun onderlinge band is iets unieks en zij zijn samen,waar dat ook mag zijn.

sterkte en weet dat ik aan jullie denk.
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:14:52 #190
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_102661835
Klumsy..... geen woorden hier, maar ik wens je echt ontzettend veel sterkte........ ;(
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:48:04 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102828087
Ik kwam net een fijne uitspraak tegen van Henry Bataille;

"Het verleden is niet achter ons, zoals men denkt, maar voor ons. De schaduw van wat was, werpt zich voor ons: wat dood is, bestaat nog en gaat voor ons uit."
pi_103005488
Klumsy; wat mooi die quiltjes. Ik mocht er ook eentje uitzoeken, maar die zijn niet op persoon gemaakt. Bijzonder hè dat er mensen zijn die dit doen.
Zal er ook eens een fotootje van zoeken.
Ik heb het quiltje ook gehouden, het zit nu in het doosje met andere spulletjes van en voor David.
I found myself alone,
pi_103239075
Hier wat fotootjes (met telefoon gemaakt dus beetje crappy kwaliteit):

Quiltje

Voorkant geboortekaartje met voetafdrukjes O+ O+

Mijn lieve zusje heeft zich rot zitten borduren :*
I found myself alone,
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:46:33 #194
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103239169
oh wat mooit en lief O+
en wat verdrietig
pi_103239684
LeNeHe erg mooi gemaakt O+ O+ :*
Hoe gaat het met jou?
pi_103240005
Prachtig lenehe O+
pi_103243867
Bitterend, bedankt dat je het vraagt. Het gaat best aardig. Het lijkt alsof de hele scherpe randjes van de pijn iets minder scherp zijn. Hoewel er af en toe nog wel een dag bij is waarbij het allemaal weer zo vers en net gebeurd voelt.

Twee weken geleden hebben we de herdenkingsavond in het ziekenhuis gehad; ze doen dit ongeveer elke 4 maanden (!). Het was zo mooi. Er waren met ons nog 4 ouderparen. Vooraan stond het schilderij met de vlindertjes erop (er waren helaas weer best wat nieuwe vlindertjes ;( ) Daar weer voor stond een kaars voor ieder kindje met de naam. Tijdens het eerste gedicht werden de namen van de kindjes voorgelezen. Wanneer de naam werd voorgelezen mochten we de kaars van ons kindje aansteken.
Verder was er muziek en gedichten. De verpleegkundige van de bevalling was er en aan het eind hebben we nog lekker bij zitten praten.
Ik heb een gedicht voorgelezen, niet zelf geschreven hoor, zo dichterig ben ik niet helaas.

Het laatste stukje gaat zo:

Hier neem mijn ogen en kijk met mij
Neem mijn hart en leef met mij
Want jouw dood is nu voorbij
Vanaf vandaag leef jij in mij.
Ik zal twee levens leven, met jou in mij.

En zo voelt het ook; m'n ventje leeft in mij verder, door mij heen.
I found myself alone,
pi_103246421
Wat een mooie voetafdrukjes LeNeHe O+
En dat quiltje is ook mooi! Wij hebben er zelf door iemand de gegevens van Roan en Senna op laten zetten, ben er erg blij mee dat we dat gedaan hebben :)

Bijzonder dat ze een herdenkingsavond in het ziekenhuis houden...

Wij zijn nog opzoek naar een mooi plekje om het as van Roan en Senna uit te strooien,
er schijnt ergens in een plaats in een omgeving een vlinderboom te zijn, maar heb er nog niks over kunnen vinden. Misschien binnenkort het ziekenhuis eens vragen of zij er van gehoord hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')