pberends neemt het op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:57 schreef Sickert het volgende:
?Hoe komen jullie steeds aan die Mp4 linkjes?
Ach gelukkig heeft PSV weer z'n best gedaan om hoofdonderwerp te worden vanavond.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:02 schreef Einthovuh het volgende:
Jammer dat die joodse pot er vanavond zit.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ach gelukkig heeft PSV weer z'n best gedaan om hoofdonderwerp te worden vanavond.
Beter dan vrijdag, lekker veel rode kaarten, harde slidings, Fred Rutte & PSV, etc.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
De man van de centjes is weg bij ADO. Komt hij ons weer plagen
Ah, wat enorm kutquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
De man van de centjes is weg bij ADO. Komt hij ons weer plagen
Spuit 11.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:56 schreef TC03 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_al_weg__.html?p=6,1
Graydon-mannetje is weg.
Ik ben er nog niet over uit of ik ga kijken of overslaan...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:02 schreef Einthovuh het volgende:
Jammer dat die joodse pot er vanavond zit.
Bekendmaking is in ieder geval de uitzending eerder.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:09 schreef Afketser het volgende:
Hoever van te voren zijn de gasten bij VI al bekend?
Zou Johan zich ook laten strikken de komende weken?quote:Linda de Mol heeft zich laten strikken voor het nieuwe quizprogramma ‘Lang leve de tv’ van presentator Jan Smit. Ze maakt op 20 augustus haar opwachting in de eerste aflevering als één van de zes bekende kandidaten. Dat heeft de TROS maandag laten weten. De Mol vormt een team met Mireille Bekooij. Samen strijden ze tegen de duo’s Nance Coolen en Wilfred Genee en Annemiek Verdoorn en Marc Klein Essink om de titel ‘Grootste televisiekenner van Nederland’.
In elke afleveringen worden weer drie andere teams van BN’ers getest op hun kennis over zestig jaar tv-historie aan de hand van legendarische fragmenten. Naast kennisvragen worden de teams ook ‘fysiek’ met bekende tv-spellen uit het verleden, zoals in de eerste aflevering De Toren van Pisa uit Ron’s Honeymoonquiz, De Spiraal uit de Staatsloterijshow en Het Stokkenspel uit de Ted de Braak Show.
Tijdens de spelrondes moeten de teams zoveel mogelijk punten bij elkaar sparen die ze hard nodig hebben in de finale, waarin ze in een race tegen de klok de andere teams moeten verslaan.
De eerste aflevering van Lang leve de tv is op zaterdag 20 augustus om 20.30 uur op Nederland 1. Op die dag start RTL 4 op hetzelfde uitzendmoment met een nieuw seizoen van de talentenshow My Name Is.
Neen. Johan gaat Genee belachelijk maken. En terecht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou Johan zich ook laten strikken de komende weken?
U kan nu inzetten.
En Mario van den Ende vanmorgen ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Derksen noemt vandaag een competitie-opening op Woudestein armzalig... laat dat nou net precies de omschrijving zijn die Jan Mulder gisteravond al uitte in Studio Voetbal
Lekker fucking boeiend met welke wedstrijd en in welk stadion de competitie begint. Alsof iemand daar op let.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Derksen noemt vandaag een competitie-opening op Woudestein armzalig... laat dat nou net precies de omschrijving zijn die Jan Mulder gisteravond al uitte in Studio Voetbal
Geef je je mooie functie bij Graydon en quality time met Derksen op voor Ado en dan stap je na een half jaar weer op omdat 'het niet brengt wat hij verwachtte'quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef msnk het volgende:
Hey, ik hoorde dat het Graydon-mannetje weg is, was dat al gemeld?
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-08-2011 om 19:34:02Natuurlijk allemaal ff @VITV kijken straks. Zit wel wat nieuws aangaande #PSV in. Wat mij betreft best verrassend reageer retweet
Cliffhanger hoor! laat die verjaardag maar zitten dit is veel spannender.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef Einthovuh het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-08-2011 om 19:34:02Natuurlijk allemaal ff @VITV kijken straks. Zit wel wat nieuws aangaande #PSV in. Wat mij betreft best verrassend reageer retweet
Ik ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef Einthovuh het volgende:
"Verrassend" of verrassend!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef Einthovuh het volgende:
Ik verwacht iets spectaculairs en dus niet dit. Zo brengt hij het tenminste. Achteraf zal het allemaal wel weer erg opgeblazen worden en blijken ze Ronnie Stam ofzo gehuurd te hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef Einthovuh het volgende:
Misschien dat El Hamdaoui naar een andere club is ofzo?
Hoop het nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik verwacht iets spectaculairs en dus niet dit. Zo brengt hij het tenminste. Achteraf zal het allemaal wel weer erg opgeblazen worden en blijken ze Ronnie Stam ofzo gehuurd te hebben.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het net zo spraakmakend is als al die "onthullingen" van Iwan van Duren.
Nee, die van B&B danquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het net zo spraakmakend is als al die "onthullingen" van Iwan van Duren.
Dat zou breaking news zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:
Rutten weg valt m.i. ook niet onder de noemer 'verrassend'.
Dan had je het al wel gehoord en echt verrassend vind ik dat niet. Vorig jaar viel het allemaal tegen en was met name de inzet ver te zoeken, die lijn wordt nu al direct doorgetrokken. Je kunt dan tot wedstrijd tien wachten om te constateren dat het dit jaar weer niks gaat worden of je kunt direct ingrijpen.quote:
seizoen 2 van B&Bquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:03 schreef tjoptjop het volgende:
Vorige keer zat ze er alleen maar om dat gare programma met haar pa te promoten. Wat is nu haar nieuwe show?
Toen Victoria Koblenko er zat met enorme inkijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo slecht was die B&B show niet...ze hadden altijd wel leuke gasten...
Gasten waren qua naam wel leuk, ze zeiden alleen geen reet:')quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo slecht was die B&B show niet...ze hadden altijd wel leuke gasten...
Koblenko was sowieso de beste 'voetbalvrouw' ooitquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Toen Victoria Koblenko er zat met enorme inkijk
RTL, er moet waarschijnlijk weer een sportprogramma geplugd wordenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck komen ze er toch op om dat verschrikkelijke wicht uit te nodigen? Dacht dat Derksen en Babs elkaar soberso niet echt lagen.
Die zei ook dat ze altijd op haar stoel zat te soppen als het eenmaal over Ajax ging en totaal niks meer objectief kon benaderen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck komen ze er toch op om dat verschrikkelijke wicht uit te nodigen? Dacht dat Derksen en Babs elkaar soberso niet echt lagen.
Nu kan het graydon mannetje weer bij VI de begrotingen van Heracles Almelo en Real Madrid met elkaar vergelijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:26 schreef JaneDoe het volgende:
graydon-mannetje weg?!![]()
hoe moet t nu met de sponsoring door healthcity?
de snor lult altijd veel te makkelijk over anderenquote:
Wat moet 'ie anders in zo'n programma? Dat is z'n rol..quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de snor lult altijd veel te makkelijk over anderen
Wat moet die dan zeggen ? Janko is een superspits ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anderen ook over Barbara gelukkig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja laat hem lekker politiek correct lullen zoals Sjek, dan wordt het leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zou om te beginnen wat rechtlijniger kunnen zijn... als Co volgende week aan tafel zit dan is het zijn beste vriendquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat moet 'ie anders in zo'n programma? Dat is z'n rol..
Wou net zeggen. Zat gisteren SV te kijken. Man man man wat inhoudsloos.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja laat hem lekker politiek correct zoals Sjek, dan wordt het leuk
Maar goed of Co johan bedoelt betwijfel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |