En Mario van den Ende vanmorgen ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Derksen noemt vandaag een competitie-opening op Woudestein armzalig... laat dat nou net precies de omschrijving zijn die Jan Mulder gisteravond al uitte in Studio Voetbal
Lekker fucking boeiend met welke wedstrijd en in welk stadion de competitie begint. Alsof iemand daar op let.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Derksen noemt vandaag een competitie-opening op Woudestein armzalig... laat dat nou net precies de omschrijving zijn die Jan Mulder gisteravond al uitte in Studio Voetbal
Geef je je mooie functie bij Graydon en quality time met Derksen op voor Ado en dan stap je na een half jaar weer op omdat 'het niet brengt wat hij verwachtte'quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef msnk het volgende:
Hey, ik hoorde dat het Graydon-mannetje weg is, was dat al gemeld?
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-08-2011 om 19:34:02Natuurlijk allemaal ff @VITV kijken straks. Zit wel wat nieuws aangaande #PSV in. Wat mij betreft best verrassend reageer retweet
Cliffhanger hoor! laat die verjaardag maar zitten dit is veel spannender.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef Einthovuh het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-08-2011 om 19:34:02Natuurlijk allemaal ff @VITV kijken straks. Zit wel wat nieuws aangaande #PSV in. Wat mij betreft best verrassend reageer retweet
Ik ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef Einthovuh het volgende:
"Verrassend" of verrassend!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef Einthovuh het volgende:
Ik verwacht iets spectaculairs en dus niet dit. Zo brengt hij het tenminste. Achteraf zal het allemaal wel weer erg opgeblazen worden en blijken ze Ronnie Stam ofzo gehuurd te hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef Einthovuh het volgende:
Misschien dat El Hamdaoui naar een andere club is ofzo?
Hoop het nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik verwacht iets spectaculairs en dus niet dit. Zo brengt hij het tenminste. Achteraf zal het allemaal wel weer erg opgeblazen worden en blijken ze Ronnie Stam ofzo gehuurd te hebben.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het net zo spraakmakend is als al die "onthullingen" van Iwan van Duren.
Nee, die van B&B danquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het net zo spraakmakend is als al die "onthullingen" van Iwan van Duren.
Dat zou breaking news zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:
Rutten weg valt m.i. ook niet onder de noemer 'verrassend'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |