Daar gaat dit topic niet over. Maar de volgende stap lijkt me vrij logisch. De grootste stap is gezet, alles erna is makkelijker.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:57 schreef minkuukel het volgende:
Ok, maar wat doe ik als ik niet wil zoenen maar keihard wil noiken?
Laat je pik uit je oor groeien. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef okiokinl het volgende:
wat moet je doen als ze niet terugkijkt maar haar tong in je oor steekt?
Die heb ik ook op deze manier gehosseld. U mad?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Maar gelukkig heeft TS wel succes met zijn eigen vriendin
sommige mensen kunnen hun oren begewen, kan een goede stimulans zijn. Je bent pas baas als je tegelijkertijd haar oren likt. Zo niet, dan faal je: bitchslapquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef okiokinl het volgende:
wat moet je doen als ze niet terugkijkt maar haar tong in je oor steekt?
Meisjes die beginnen met huilen tijdens het pijpenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef life_is_hard het volgende:
Mmm, over welke type meisje gaat dit?!!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:28 schreef bynnad het volgende:
[..]
Meisjes die beginnen met huilen tijdens het pijpen
je vergeet Bro erachter aan te zettenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:15 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Die heb ik ook op deze manier gehosseld. U mad?
Was met opzet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je vergeet Bro erachter aan te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:40 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Was met opzet.sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
u mad dude?
nope en daarbij ben ik mannelijk dus dan zou ik een mannelijke slet zijnquote:
P&T...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:54 schreef Wootism het volgende:
In het begin had ik zoiets van: gast.... je bent toch geen 12 meer?!
Maar toen zag ik dat het in P&T staat, dus nu vind ik het schattig
Wut?quote:
Ahaquote:
Als jij dat denkt... Bij een sletje ben je in een minuutje of vijf al klaar als je er een beetje goed uitziet.quote:
ik ben 16 bijna 17 en ik zoen/neuk wel maar der is gewoon geen donder aan bij mij in de buurt je hebt alleen brothers en daar mag je pas drinken op je 18dequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
nope en daarbij ben ik mannelijk dus dan zou ik een mannelijke slet zijn
maargoed ik ga niet meer naar clubs geen donder aan op mijn leeftijd
-------------------------------
hoe oud ben je dan? 80?!
Dus je zoent/neukt nooit iemand??
inderdaad vrouwen/ meisjes moet je met respect behandelenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:23 schreef Karina het volgende:
Tegen een meisje zeggen dat ze fucking raar is, als ze na 15 minuten nog niet wil zoenenWie is hier nu raar?
shit, post ik zomaar in PUB
Waarheid is hard mattie, als ze 20 minuten lang je game meespeelt en dan niet wil, move on. Je hebt immers maar een uurtje of 4 de tijd he.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:23 schreef Karina het volgende:
Tegen een meisje zeggen dat ze fucking raar is, als ze na 15 minuten nog niet wil zoenenWie is hier nu raar?
shit, post ik zomaar in PUB
iemand die het snapt!quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik geloof niet in stappenplannen. Het moet spontaan gaan.
Die chimeiden jwzquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef life_is_hard het volgende:
Over die 15 jarige sletjes jwz.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef life_is_hard het volgende:
wraaauuuw, k kan niet wachten.. (shit als k wacht is het niet spontaan meer...quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
zullen wij eens spontaan gaan daten![]()
![]()
Okee, ja dat maakt een hoop duidelijk! Ik geloof dat je dan ook gewoon meteen bij de laatste stap kan beginnen, scheelt een hoop moeite en een drankje!quote:
Okay, stuur je foto maar per PM dan ga ik beoordelen. Je kunt bonuspunten verdienen als je username op dit liedje is gebaseerd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
wraaauuuw, k kan niet wachten.. (shit als k wacht is het niet spontaan meer...)
Je hebt me al uitgevraagd dus afkeuren is nu te laat, dat mag pas na de date...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, stuur je foto maar per PM dan ga ik beoordelen. Je kunt bonuspunten verdienen als je username op dit liedje is gebaseerd.
mattie zeggen tegen een meisjequote:Op woensdag 20 juli 2011 17:52 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Waarheid is hard mattie, als ze 20 minuten lang je game meespeelt en dan niet wil, move on. Je hebt immers maar een uurtje of 4 de tijd he.
Als meisje zou ik dit persoonlijk een beetje opdringerig vinden. Gladjakkers.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:55 schreef Om_nomnom het volgende:
pak haar bij haar gezicht een beetje en begin in haar oor te praten. en kan je haar dus een beetje pakken bij haar gezicht, andere hand op haar heup, maar heel lichtjes en ga haar niet strelen ofso.
Gewoon tegen de jongen in kwestie aandansen, als hij probeert weg te komen zit je fout, anders kan je je omdraaien en ben je binnen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:45 schreef domdit96 het volgende:
en voor de meisjes dan? als die nou is een leuke jongen willen?
Ja ik zei ook doe het beetje subtiel of gebruik de "hoverhand"quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:48 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Als meisje zou ik dit persoonlijk een beetje opdringerig vinden. Gladjakkers.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:52 schreef Atemno het volgende:
Of je staat op de dansvloer, schuurt een chick, ze draait zich om en je pakt haar.
Bespaart je geld en tijd BRO.
Pub..
Ik wist niet wat een "hoverhand" was(quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:49 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ja ik zei ook doe het beetje subtiel of gebruik de "hoverhand".
Haha, old pics are old. Maar serieus, gewoon vastpakken, als ze je leuk vindt vindt ze het echt niet erg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:53 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een "hoverhand" was() , dus ik googlen, krijg ik dit te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_!
Het is maar waar je voor gaat!..quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:09 schreef Atemno het volgende:
Gewoon vragen. Wil je zoenen?
Werkt ook gewoon bij sletjes en chimeids hoor.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef geldwolf het volgende:
Ik zeg meestal 'Als je nu glimlacht, mag ik je zoenen??' heeft me nog nooit in de steek gelaten
Ik ga hier niet voor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:48 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Het is maar waar je voor gaat!..
Mijn record 5quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel een wedstrijd: zoveel mogelijk zoenen op een avond
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe waar is dit verhaal?
Als het werkt zal ik het maar eens gebruiken op Terschelling over 2 weken...
/groentje
Maar is de gratis drank echt een doel? Dat het werkt is wel algemeen bekend, maar volgens mij zijn het meer de br33z4ah's die het echt als een doel zien van het uitgaan?quote:
True, ook niet hele avond drank dokken, gewoon eenmalig, erg makkelijk om haar dan te "isoleren" indeed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Quibo het volgende:
Volgensmij werkt drank aanbieden niet echt. Je verliest er alleen maar geld mee en er is alsnog een grote kans dat ze Dankje zegt en em weer boekt... Je moet haar wel ff 'isoleren', dat wel, maar dat kan prima zonder haar een drankje aan te bieden. (Mystery, die zogenaamd beste pickup artist, zegt ook dat je geen drankjes moet aanbieden.)
Ohja, als je The Pickup Artist (serie) gaat kijken, zie je vanzelf wel dat dit werkt, khep er zelf in iedergeval veel aan gehad =P.
En als je geen geld hebt om drinken te kopen en met haar naar t toilet loopt en dan zegt dat je een glas pakt om het te vullen met kraanwater? Of het gratis ''bier'' pakken wat er op de mannen wc's staat? Wat dan? Of ze moet zin hebben in warme appelsapquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:11 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
True, ook niet hele avond drank dokken, gewoon eenmalig, erg makkelijk om haar dan te "isoleren" indeed.
Gratis bier op de mannen wc's. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:14 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
En als je geen geld hebt om drinken te kopen en met haar naar t toilet loopt en dan zegt dat je een glas pakt om het te vullen met kraanwater? Of het gratis ''bier'' pakken wat er op de mannen wc's staat? Wat dan? Of ze moet zin hebben in warme appelsap
Ik zet mijn doel op 1.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel een wedstrijd: zoveel mogelijk zoenen op een avond
Lol, goodluck. Als je The Pickup Artist gaat kijken krijg je miss nog wat handige tips mee zodat je dat doel makkelijker haaltquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zet mijn doel op 1.
En dan niet per avond maar voor de hele week Terschelling
Met deze guide sowieso 1 per avond mattie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zet mijn doel op 1.
Ga eens heel snel van die kast af.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:20 schreef kadeautje het volgende:
[..]
15 jarige sletjes meisjes_!
jwz_!
En dan nog trots zijn ook.. zielig hoor.
Ik denk dat jij niet echt begrijpt wat dat betekend.. iets erg zielig vinden is wat anders dan op de kast zitten. U mad .. bro?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:26 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ga eens heel snel van die kast af.
Nee...quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:34 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet echt begrijpt wat dat betekend.. iets erg zielig vinden is wat anders dan op de kast zitten. U mad .. bro?
Ben ik even blij dat ik geen familie van jou ben. Bah aan je broer vragen of hij komt richting jou.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:39 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Nee...
Kom naar me toe .. broeder.
1...2...3...4...5...6...7.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef Skippy_ball het volgende:
TS Help.
Ze heeft zojuist mijn broek naar beneden gedaan en is nu bezig mijn schaamharen te tellen. Wat moet ik doen?
Oef dat wordt even een nachtje doorhalen of niet soms. Wordt vast lang zoeken naar nummer 1.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef Skippy_ball het volgende:
TS Help.
Ze heeft zojuist mijn broek naar beneden gedaan en is nu bezig mijn schaamharen te tellen. Wat moet ik doen?
Helpen zoeken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef Skippy_ball het volgende:
TS Help.
Je gaat voor kwaliteit in plaats van kwantiteitquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zet mijn doel op 1.
Dat nou niet meteen, maar ik wil nou niet voor de wanhopige dikkerds gaan. En ook niet voor de br33z4ahs, ik ben een man, ik moet natuurlijk wel wat te jagen hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Je gaat voor kwaliteit in plaats van kwantiteit
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk hier echt te veel over na, ik zal vrouwen nooit begrijpen...
Maar nu ga ik werken, die drankjes voor de chicks betalen zichzelf niet!
ik download het nu.. het klinkt redelijk geniaal :pquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef Quibo het volgende:
[..]
Lol, goodluck. Als je The Pickup Artist gaat kijken krijg je miss nog wat handige tips mee zodat je dat doel makkelijker haalt.
Ach ja, als je zo zegt klinkt het eigenlijk best wel wanhopigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Drankjes kopen voor meisjes die je net 5 minuten kent
Ligt eraan of taal een probleem is denk ik?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef Hophipnip het volgende:
hey ik heb deze tips geprobeerd gisteravond in de dancing maar helaas hebben ze niet geholpen.. waar kan het aan liggen?
ohja nu ben ik 130 euro kwijt geraakt op 1 avond bedankt daarvoor![]()
Misschien ben je gewoon lelijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef Hophipnip het volgende:
hey ik heb deze tips geprobeerd gisteravond in de dancing maar helaas hebben ze niet geholpen.. waar kan het aan liggen?
ohja nu ben ik 130 euro kwijt geraakt op 1 avond bedankt daarvoor![]()
U mad?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef Davarius het volgende:
maarja TS heeft dan ook een zwaar gespierd lijf
Je voelt je snel aangevallenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Wie is hier een slet?
En nee, IK ben geen slet
Pics van jou.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
O dankjee wel, jij bent namelijk wel zo zelfverzekerd...
Ik bedoelde niks verkeerd hoor! Pfff, ik doe ook alles verkeerd zeg...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
O dankjee wel, jij bent namelijk wel zo zelfverzekerd...
Met zijn hosselskills versiert hij zo een ander dusssssquote:
Nee eerder ik wat van hem.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha ja tochmisschien kan ie nog wat van jou leren
Ja nul dusquote:Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha, dan moet je nog veel leren dan, hoeveel vriendinnetjes heb je gehad?
Nou kom maar op...quote:
En die gaan mij ook vanzelfsprekend leuk vinden?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb leuke vriendinnen zat, dusmaar het wordt dan wel een lang afstand relatie hè
Dus ik moet jou vriendinnen lijst afgaan en kijken of er een match bij zit?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Uh, er zit vast wel een tussen die jou leuk vindt
Of je zoekt niet zo wanhopig? Je komt vanzelf wel iemand tegen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus ik moet jou vriendinnen lijst afgaan en kijken of er een match bij zit?
Beetje wanhopigBen ik ook wel...
True, maar ik ben 16, dus erg lang wil ik niet wachten... Redelijk begrijpelijk denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:40 schreef Len93 het volgende:
[..]
Of je zoekt niet zo wanhopig? Je komt vanzelf wel iemand tegen.
Sorry, wat was je argument? Je bent zestien, dus?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True, maar ik ben 16, dus erg lang wil ik niet wachten... Redelijk begrijpelijk denk ik.
Wel beetje kut dat het topic weer eens om mij draait.
Het is niet dat er niemand voorbij komt, het is dat ik er niet mee om kan gaan. Ik ben al niet meer op zoek naar iets echt serieus. Ik ga naar Terschelling en dan wat aan meijnzelfvertrouwen te werken. Ik ken daar toch niemand behalve mijn vrienden, dus er is minder (sociale) angst op afwijzing. Alleen ga ik niet voor de pure slettebakken die daar genoeg rondlopen. En een relatie, daar denk later nog wel over na.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:25 schreef Len93 het volgende:
[..]
Sorry, wat was je argument? Je bent zestien, dus?
Het hebben om een relatie gebeurd pas als je van iemand houdt - je krijgt geen relatie omdat je dat wilt. Gewoon wachten en vanzelf komt 'r iemand voorbij.
Beter pak je wel de sletjes, die zijn makkelijk en dan kan je even flink oefenen voor wanneer jij een echt kwaliteitsmeisje aan de haak slaat.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet dat er niemand voorbij komt, het is dat ik er niet mee om kan gaan. Ik ben al niet meer op zoek naar iets echt serieus. Ik ga naar Terschelling en dan wat aan meijnzelfvertrouwen te werken. Ik ken daar toch niemand behalve mijn vrienden, dus er is minder (sociale) angst op afwijzing. Alleen ga ik niet voor de pure slettebakken die daar genoeg rondlopen. En een relatie, daar denk later nog wel over na.
Aww wat liefquote:Op maandag 25 juli 2011 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True, maar ik ben 16, dus erg lang wil ik niet wachten... Redelijk begrijpelijk denk ik.
Wel beetje kut dat het topic weer eens om mij draait.
Dat weet ik dus nooit.quote:
Dus een vriendin is net zo hooggegegrepen als een Lamborghini?quote:
Heb laatst m'n Lambo verkocht nadat ik voor de 3e keer op een drempel bleef steken, kutdingenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus een vriendin is net zo hooggegegrepen als een Lamborghini?
I LOL'dquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:26 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Heb laatst m'n Lambo verkocht nadat ik voor de 3e keer op een drempel bleef steken, kutdingen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet dat er niemand voorbij komt, het is dat ik er niet mee om kan gaan. Ik ben al niet meer op zoek naar iets echt serieus. Ik ga naar Terschelling en dan wat aan meijnzelfvertrouwen te werken. Ik ken daar toch niemand behalve mijn vrienden, dus er is minder (sociale) angst op afwijzing. Alleen ga ik niet voor de pure slettebakken die daar genoeg rondlopen. En een relatie, daar denk later nog wel over na.
quote:Je moet even weten dat meisjes uitgaan om een aantal redenen:
- Aandacht krijgen van jongens om hun eigen zelfvertrouwen te boosten.
- Gratis drank krijgen.
Lol heb een zeer smalle bouw, u jelly?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:58 schreef Davarius het volgende:
[..]
Uhu big time, woog ik maar 80kg op 1.90m
Ik dacht al, was het maar zo makkelijk.quote:
Maar de R&P-goeroe -Strawberry- insinueert van niet hmmmquote:
Maakt niet uit, het werkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar de R&P-goeroe -Strawberry- insinueert van niet hmmm
Dat is niet 'lief'. Dat is 'kansloos'.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:14 schreef Joell het volgende:
[..]
Een onzeker jongetje van 16 die nog nooit gezoend heeft
Ik ben nog bijna bang ook dat dit het moeilijkste is...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Om_nomnom het volgende:
Ga dit topic nu maar even printen en probeer het even uit. Het werkt.
Je moet natuurlijk wel iets te praten hebben enzo en niet overkomen als een enorme sukkel, beetje spontaan zijn dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindbaas jongeh!
Praat over dingen die jij leuk vind.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog bijna bang ook dat dit het moeilijkste is...
Ik haat mezelf.
Met de LHC worden protonen versneld tot 99,999 996 4%[3] van de lichtsnelheid, waarna een botsing volgt. Uit die botsing proberen wetenschappers allerlei informatie te halen door middel van verschillende soorten detectors die om de buis aangebracht zijn. Aanvankelijk zullen protonen worden versneld en tegen elkaar in op elkaar gebotst worden, vanuit beide richtingen met een energie van 3,5 TeV (3,5 biljoen elektronvolt), samen dus 7 TeV. Later hoopt men ook zwaardere deeltjes zoals loodkernen te kunnen laten botsen, met energieën van meer dan 2 TeV (2000 biljoen eV). Het belangrijkste deeltje dat men zoekt is het Higgs-deeltje. Dit boson moet de verklaring geven voor de massa van deeltjes en het fundament van het standaardmodel van de deeltjesfysica vormen. Het standaardmodel voorspelt dat er bij de energieën die de LHC kan bereiken een mechanisme moet bestaan dat ervoor zorgt dat de energie van bepaalde deeltjes niet naar oneindig zal gaan. Het standaardmodel zelf heeft hiervoor het Higgs-mechanisme. De LHC zal moeten uitmaken of dit daadwerkelijk het mechanisme is of dat andere theorieën hun gelijk gaan krijgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Praat over dingen die jij leuk vind.
Iets waar zij zich een beetje in kunnen vinden andersquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met de LHC worden protonen versneld tot 99,999 996 4%[3] van de lichtsnelheid, waarna een botsing volgt. Uit die botsing proberen wetenschappers allerlei informatie te halen door middel van verschillende soorten detectors die om de buis aangebracht zijn. Aanvankelijk zullen protonen worden versneld en tegen elkaar in op elkaar gebotst worden, vanuit beide richtingen met een energie van 3,5 TeV (3,5 biljoen elektronvolt), samen dus 7 TeV. Later hoopt men ook zwaardere deeltjes zoals loodkernen te kunnen laten botsen, met energieën van meer dan 2 TeV (2000 biljoen eV). Het belangrijkste deeltje dat men zoekt is het Higgs-deeltje. Dit boson moet de verklaring geven voor de massa van deeltjes en het fundament van het standaardmodel van de deeltjesfysica vormen. Het standaardmodel voorspelt dat er bij de energieën die de LHC kan bereiken een mechanisme moet bestaan dat ervoor zorgt dat de energie van bepaalde deeltjes niet naar oneindig zal gaan. Het standaardmodel zelf heeft hiervoor het Higgs-mechanisme. De LHC zal moeten uitmaken of dit daadwerkelijk het mechanisme is of dat andere theorieën hun gelijk gaan krijgen.
Vinden ze leuk.
Alsof dat zo erg is.. 16 jaar maakt toch niet uit. En je doet nu al alsof je alleen gaat sterven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet 'lief'. Dat is 'kansloos'.
Ja, het word er zo natuurlijk niet beter opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog bijna bang ook dat dit het moeilijkste is...
Ik haat mezelf.
Ik haat sommige aspecten van mijzelf. Klinkt al een stuk minder suicidaal toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:53 schreef Joell het volgende:
[..]
Ja, het word er zo natuurlijk niet beter opIs het zo erg?
Welke aspecten heb je het over? Kan je daar niet iets aan doen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat sommige aspecten van mijzelf. Klinkt al een stuk minder suicidaal toch?
Sowieso een gesprek aanknopen met een meisje dat ik wel zie zitten, dat lukt me niet... Ik heb geen flauw benul wat ik moet zeggen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke aspecten heb je het over? Kan je daar niet iets aan doen dan?
Maar hoe moet ik haar dan benaderen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Praat over dingen die jij leuk vind.
Laat haar gewoon lullen over iets en vraag er lekker op door, ze praten toch het liefst over hunzelf. Meestal kom je vanzelf wel op een onderwerp uit dat jullie allebei boeit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso een gesprek aanknopen met een meisje dat ik wel zie zitten, dat lukt me niet... Ik heb geen flauw benul wat ik moet zeggen!
[..]
Maar hoe moet ik haar dan benaderen?
Hoi, ik houd van muziek en jij?Als het gesprek eenmaal aangeknoopt is moet het niet zo moeilijk zijn...
/autist
ja, ok. Maar Hoe begin ik?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:51 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Laat haar gewoon lullen over iets en vraag er lekker op door, ze praten toch het liefst over hunzelf. Meestal kom je vanzelf wel op een onderwerp uit dat jullie allebei boeit.
Zorg gewoon dat je eerst wat oogcontact heb gehad, en dat ze je dus herkend als je naar haar toeloopt zegmaar. Je moet niet teveel nadenken over wat je gaat zeggen, gewoon doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja, ok. Maar Hoe begin ik?
''Hoi''. En dan?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:55 schreef Om_nomnom het volgende:
Voor alle sociaal gestoorden
...
Je gaat een beetje met het meisje praten,
Smalle bouw > geen massa.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:08 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Lol heb een zeer smalle bouw, u jelly?
Haters gonna hate.
Idd. Het begint leuk, je ziet dat ie amateuristische elementen erin heeft gestopt, je hebt er wel degelijk iets aan maar dit als 'goed' zien is echt FOUT.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef luukieboy2 het volgende:
Ik denk dat de maker van dit topic niet erg veel vriendinnen heeft gehad en zelf zo'n 'stappenplan' van internet heeft gehaald. Mag ik eens toekijken hoe jij deze techniek toepast?
laten wij die niet gaan rondstrooien aub.quote:
nooit MEER? Als in: al gebeurd?quote:
99% kans als je niet fucked upt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vannacht wel wat oogcontact gemaakt met een meisje die ik via via kende. Een keer nogal uitdagend zelfs. Wist niet echt wat ik er mee aan moest. Echt een gesprek heb ik niet aangeknoopt, ik klapte dicht en het leek niks te worden. Verder heb ik de hele avond geen oogcontact gekregenOf ik doe wat verkeerd of ik ben gewoon lelijk
En hoe moet ik mezelf tegenover haar inschatten als ze haar bb mij even toevertrouwd?
Waar slaat fucked upt nou weer op, hem? Beetje normaal Nederlands is ook al moeilijk voor de gemiddelde Fok'ker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
99% kans als je niet fucked upt?
fixedquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
99% kans als je het niet verneukte?
ik heb vroeger wel eens gemsnd jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nooit MEER? Als in: al gebeurd?
Meisjes moeten zich wat makkelijker laten versieren want het lukt me maar niet.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef geldwolf het volgende:
Ik zeg meestal 'Als je nu glimlacht, mag ik je zoenen??' heeft me nog nooit in de steek gelaten
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef luukieboy2 het volgende:
Tips voor meisjes,
1. Neem eens het initiatief en loop zelf op de jongen af.
2. Vraag of hij pils wilt, maar neem zelf geen pils, daar kicken we namelijk op af en ga ook vooral niet sneller dan ons drinken als je het toch doet.
3. Klikt het, en wilt de jongen door, neem hem mee naar huis en ga naar boven even op bed liggen.
4. Zeg dit: 'Benen wijdt, kut gespreid, pik erin, nieuw gezin.
Ik vind die kinderwens op het laatst toch wel een afknapperquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef luukieboy2 het volgende:
Tips voor meisjes,
2. Vraag of hij pils wilt, maar neem zelf geen pils, daar kicken we namelijk op af en ga ook vooral niet sneller dan ons drinken als je het toch doet.
3. Klikt het, en wilt de jongen door, neem hem mee naar huis en ga naar boven even op bed liggen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind die kinderwens op het laatst toch wel een afknapper
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind die kinderwens op het laatst toch wel een afknapper
Een vrouw die een pils voor je koopt..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef luukieboy2 het volgende:
Tips voor meisjes,
Toch handig? Waarom moeten wij dat dan betalen? Er groeit geen geld op me rug ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Een vrouw die een pils voor je koopt..
Alleen 1 en 2 zijn goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef luukieboy2 het volgende:
Tips voor meisjes,
Ga toch huilen in een hoekje ofzo, het zal alleen maar erger worden hoor die vervoegingen met engelse woorden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:52 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Waar slaat fucked upt nou weer op, hem? Beetje normaal Nederlands is ook al moeilijk voor de gemiddelde Fok'ker.
Neehoor, en ik denk niet dat je het verneukt hebt, maar je moet natuurlijk wel de goede richting in gaan als het wat moet worden... niet dat je wacht en dat je sterft aan ouderdom voordat je een move maakt ofzo... tevens niet goed voor het uiterlijk van het chickie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fixed
En dat lijkt me een beetje hoog ingeschat.
Ik denk dat ik me er al wel overheen heb gezet wat betreft het aanspreken. Als ik weet wat ik wil zeggen lukt dat wel, misshien zoiets een goede opener?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, en ik denk niet dat je het verneukt hebt, maar je moet natuurlijk wel de goede richting in gaan als het wat moet worden... niet dat je wacht en dat je sterft aan ouderdom voordat je een move maakt ofzo... tevens niet goed voor het uiterlijk van het chickie.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef geldwolf het volgende:
whehe dat dacht ik. Ik ga hem gewoon proberen, gewoon ff schijt hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
Wehe, veel plezier XD Ga maar op je bek een paar keer als je het wilt proberen anders gaat het hem natuurlijk nooit worden zo hè...
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Dan weet je ook weer hoe je er vanaf komtquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:15 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Die heb ik ook op deze manier gehosseld. U mad?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:40 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Was met opzet.Mad as a hatter, brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar laten betalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:39 schreef janmannam het volgende:
echte bazen delen geen gratis drank uit.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Wat voor appel peren?quote:
Appel of perenboom?quote:
appel:-Dquote:
Aha die in men tuin cker?quote:
Ja hoor (a)quote:
Nee maar ik heb er wel een. :-Dquote:
Ik ben een waterplant.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Wt ben je dan?En wat voor boom heb je?
Hoe weet je dat ooit geproefd?quote:
Haha Wil je proberen dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Nog nooit geproefdMaar ananas is wel lkkr
Hoe zou ananas smaken als het gemixt wordt met appelpeer?
Hij snapt het!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:55 schreef Om_nomnom het volgende:
- Aandacht krijgen van jongens om hun eigen zelfvertrouwen te boosten.
- Gratis drank krijgen.
Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:28 schreef bynnad het volgende:
[..]
Meisjes die beginnen met huilen tijdens het pijpen
ah ! dit zou zo gewerkt hebben bij mij! ik moest echt glimlachen ^^ keep up the good work!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef geldwolf het volgende:
Want jij bent een naïeve slet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef _laura_ het volgende:
[..]
ah ! dit zou zo gewerkt hebben bij mij! ik moest echt glimlachen ^^ keep up the good work!
Wat lul je stom, ga je mond spoelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:51 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Want jij bent een naïeve slet?
iets met bier en impulsief gedragquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk niet dat laura bedoelt dat dat als openingszin gebruikt zou worden.. maargoed ze is er zelf niet eens om het te bevestigen dus ik zeg niks, ik weet alleen dat jij nogal snel oordeelt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
iets met bier en impulsief gedrag
Nee, dan word ik al geslagen voordat ik nog maar een woord tegen ze heb gezegdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
Succes pratende-paal, film je het ook?
Ok, dan niet. Vraag dan maar of je een foto mag maken met je hand in haar nek zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Nee, dan word ik al geslagen voordat ik maar een woord tegen ze zeg
Oeeh fysiek contact, weet niet of ik dat al meteen durfquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, dan niet. Vraag dan maar of je een foto mag maken met je hand in haar nek zo
Jij maakt altijd ''meteen'' foto's ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Oeeh fysiek contact, weet niet of ik dat al meteen durf![]()
En tegen mij maar zeggen dat ze lief en aardig is hè! Ook nog eens liegen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef Drs_Pauper het volgende:
[..]
Je bent een trieste aandachtshoer
Ik mag 5 weken niet uit, maar daarna kan ik de tips gebruiken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef pratende-paal het volgende:
Nou ik ga vanavond stappe en je tips uit proberen...
wens me succes![]()
Weet ik toch :-Dquote:
als jij je niet aan je beloftes houd...quote:
dan heb ik hem gemist. Het internet is ook superbrak in de zwitserse bergen....quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb het toch al naar jou gemaild?
sry sry... Ik heb hem.quote:
ah ok, maar heb je enige tips over je een gesprek dan aangaat, zoals ik paar posts geleden vroeg?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Whahwa, ik had alleen maar oude foto's, dus had ik maar snel een gemaakt![]()
maar dankjee
ik vroeg om pics via dm... Ze zullen me raar aankijken daar. En ik durf wel erop af te stappen, maar sla meestal dicht... Heeeel ongemakkelijk..quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon hoe je een gesprek begon met mij hieroIn 't echt is het wel enger, maar je moet gewoon er op stappen en schijt aan hebben: nee heb je, ja kan je krijgen
Dat wilde ik weten. Dat soort informatie kan ik wat mee!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het meestal gewoon het leukst als iemand op mij afstapt en gewoon hoi zegt en dan gewoon een compliment geeft,
Je zou het eens andersom moeten doen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wilde ik weten. Dat soort informatie kan ik wat mee!
Wandelend,quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:36 schreef LeaderRoel het volgende:
TS mist de stappen te vermelden van hoe je naar een meisje toegaat, dat is volgens mij nog het moeilijkste van alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |