Maakt niet uit, het werkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar de R&P-goeroe -Strawberry- insinueert van niet hmmm
Dat is niet 'lief'. Dat is 'kansloos'.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:14 schreef Joell het volgende:
[..]
Een onzeker jongetje van 16 die nog nooit gezoend heeft
Ik ben nog bijna bang ook dat dit het moeilijkste is...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Om_nomnom het volgende:
Ga dit topic nu maar even printen en probeer het even uit. Het werkt.
Je moet natuurlijk wel iets te praten hebben enzo en niet overkomen als een enorme sukkel, beetje spontaan zijn dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindbaas jongeh!
Praat over dingen die jij leuk vind.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog bijna bang ook dat dit het moeilijkste is...
Ik haat mezelf.
Met de LHC worden protonen versneld tot 99,999 996 4%[3] van de lichtsnelheid, waarna een botsing volgt. Uit die botsing proberen wetenschappers allerlei informatie te halen door middel van verschillende soorten detectors die om de buis aangebracht zijn. Aanvankelijk zullen protonen worden versneld en tegen elkaar in op elkaar gebotst worden, vanuit beide richtingen met een energie van 3,5 TeV (3,5 biljoen elektronvolt), samen dus 7 TeV. Later hoopt men ook zwaardere deeltjes zoals loodkernen te kunnen laten botsen, met energieën van meer dan 2 TeV (2000 biljoen eV). Het belangrijkste deeltje dat men zoekt is het Higgs-deeltje. Dit boson moet de verklaring geven voor de massa van deeltjes en het fundament van het standaardmodel van de deeltjesfysica vormen. Het standaardmodel voorspelt dat er bij de energieën die de LHC kan bereiken een mechanisme moet bestaan dat ervoor zorgt dat de energie van bepaalde deeltjes niet naar oneindig zal gaan. Het standaardmodel zelf heeft hiervoor het Higgs-mechanisme. De LHC zal moeten uitmaken of dit daadwerkelijk het mechanisme is of dat andere theorieën hun gelijk gaan krijgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Praat over dingen die jij leuk vind.
Iets waar zij zich een beetje in kunnen vinden andersquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met de LHC worden protonen versneld tot 99,999 996 4%[3] van de lichtsnelheid, waarna een botsing volgt. Uit die botsing proberen wetenschappers allerlei informatie te halen door middel van verschillende soorten detectors die om de buis aangebracht zijn. Aanvankelijk zullen protonen worden versneld en tegen elkaar in op elkaar gebotst worden, vanuit beide richtingen met een energie van 3,5 TeV (3,5 biljoen elektronvolt), samen dus 7 TeV. Later hoopt men ook zwaardere deeltjes zoals loodkernen te kunnen laten botsen, met energieën van meer dan 2 TeV (2000 biljoen eV). Het belangrijkste deeltje dat men zoekt is het Higgs-deeltje. Dit boson moet de verklaring geven voor de massa van deeltjes en het fundament van het standaardmodel van de deeltjesfysica vormen. Het standaardmodel voorspelt dat er bij de energieën die de LHC kan bereiken een mechanisme moet bestaan dat ervoor zorgt dat de energie van bepaalde deeltjes niet naar oneindig zal gaan. Het standaardmodel zelf heeft hiervoor het Higgs-mechanisme. De LHC zal moeten uitmaken of dit daadwerkelijk het mechanisme is of dat andere theorieën hun gelijk gaan krijgen.
Vinden ze leuk.
Alsof dat zo erg is.. 16 jaar maakt toch niet uit. En je doet nu al alsof je alleen gaat sterven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet 'lief'. Dat is 'kansloos'.
Ja, het word er zo natuurlijk niet beter opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog bijna bang ook dat dit het moeilijkste is...
Ik haat mezelf.
Ik haat sommige aspecten van mijzelf. Klinkt al een stuk minder suicidaal toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:53 schreef Joell het volgende:
[..]
Ja, het word er zo natuurlijk niet beter opIs het zo erg?
Welke aspecten heb je het over? Kan je daar niet iets aan doen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat sommige aspecten van mijzelf. Klinkt al een stuk minder suicidaal toch?
Sowieso een gesprek aanknopen met een meisje dat ik wel zie zitten, dat lukt me niet... Ik heb geen flauw benul wat ik moet zeggen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke aspecten heb je het over? Kan je daar niet iets aan doen dan?
Maar hoe moet ik haar dan benaderen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Praat over dingen die jij leuk vind.
Laat haar gewoon lullen over iets en vraag er lekker op door, ze praten toch het liefst over hunzelf. Meestal kom je vanzelf wel op een onderwerp uit dat jullie allebei boeit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso een gesprek aanknopen met een meisje dat ik wel zie zitten, dat lukt me niet... Ik heb geen flauw benul wat ik moet zeggen!
[..]
Maar hoe moet ik haar dan benaderen?
Hoi, ik houd van muziek en jij?Als het gesprek eenmaal aangeknoopt is moet het niet zo moeilijk zijn...
/autist
ja, ok. Maar Hoe begin ik?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:51 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Laat haar gewoon lullen over iets en vraag er lekker op door, ze praten toch het liefst over hunzelf. Meestal kom je vanzelf wel op een onderwerp uit dat jullie allebei boeit.
Zorg gewoon dat je eerst wat oogcontact heb gehad, en dat ze je dus herkend als je naar haar toeloopt zegmaar. Je moet niet teveel nadenken over wat je gaat zeggen, gewoon doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja, ok. Maar Hoe begin ik?
''Hoi''. En dan?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:55 schreef Om_nomnom het volgende:
Voor alle sociaal gestoorden
...
Je gaat een beetje met het meisje praten,
Smalle bouw > geen massa.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:08 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Lol heb een zeer smalle bouw, u jelly?
Haters gonna hate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |