Nou kom maar op...quote:
En die gaan mij ook vanzelfsprekend leuk vinden?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb leuke vriendinnen zat, dusmaar het wordt dan wel een lang afstand relatie hè
Dus ik moet jou vriendinnen lijst afgaan en kijken of er een match bij zit?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Uh, er zit vast wel een tussen die jou leuk vindt
Of je zoekt niet zo wanhopig? Je komt vanzelf wel iemand tegen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus ik moet jou vriendinnen lijst afgaan en kijken of er een match bij zit?
Beetje wanhopigBen ik ook wel...
True, maar ik ben 16, dus erg lang wil ik niet wachten... Redelijk begrijpelijk denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:40 schreef Len93 het volgende:
[..]
Of je zoekt niet zo wanhopig? Je komt vanzelf wel iemand tegen.
Sorry, wat was je argument? Je bent zestien, dus?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True, maar ik ben 16, dus erg lang wil ik niet wachten... Redelijk begrijpelijk denk ik.
Wel beetje kut dat het topic weer eens om mij draait.
Het is niet dat er niemand voorbij komt, het is dat ik er niet mee om kan gaan. Ik ben al niet meer op zoek naar iets echt serieus. Ik ga naar Terschelling en dan wat aan meijnzelfvertrouwen te werken. Ik ken daar toch niemand behalve mijn vrienden, dus er is minder (sociale) angst op afwijzing. Alleen ga ik niet voor de pure slettebakken die daar genoeg rondlopen. En een relatie, daar denk later nog wel over na.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:25 schreef Len93 het volgende:
[..]
Sorry, wat was je argument? Je bent zestien, dus?
Het hebben om een relatie gebeurd pas als je van iemand houdt - je krijgt geen relatie omdat je dat wilt. Gewoon wachten en vanzelf komt 'r iemand voorbij.
Beter pak je wel de sletjes, die zijn makkelijk en dan kan je even flink oefenen voor wanneer jij een echt kwaliteitsmeisje aan de haak slaat.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet dat er niemand voorbij komt, het is dat ik er niet mee om kan gaan. Ik ben al niet meer op zoek naar iets echt serieus. Ik ga naar Terschelling en dan wat aan meijnzelfvertrouwen te werken. Ik ken daar toch niemand behalve mijn vrienden, dus er is minder (sociale) angst op afwijzing. Alleen ga ik niet voor de pure slettebakken die daar genoeg rondlopen. En een relatie, daar denk later nog wel over na.
Aww wat liefquote:Op maandag 25 juli 2011 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True, maar ik ben 16, dus erg lang wil ik niet wachten... Redelijk begrijpelijk denk ik.
Wel beetje kut dat het topic weer eens om mij draait.
Dat weet ik dus nooit.quote:
Dus een vriendin is net zo hooggegegrepen als een Lamborghini?quote:
Heb laatst m'n Lambo verkocht nadat ik voor de 3e keer op een drempel bleef steken, kutdingenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus een vriendin is net zo hooggegegrepen als een Lamborghini?
I LOL'dquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:26 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Heb laatst m'n Lambo verkocht nadat ik voor de 3e keer op een drempel bleef steken, kutdingen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet dat er niemand voorbij komt, het is dat ik er niet mee om kan gaan. Ik ben al niet meer op zoek naar iets echt serieus. Ik ga naar Terschelling en dan wat aan meijnzelfvertrouwen te werken. Ik ken daar toch niemand behalve mijn vrienden, dus er is minder (sociale) angst op afwijzing. Alleen ga ik niet voor de pure slettebakken die daar genoeg rondlopen. En een relatie, daar denk later nog wel over na.
quote:Je moet even weten dat meisjes uitgaan om een aantal redenen:
- Aandacht krijgen van jongens om hun eigen zelfvertrouwen te boosten.
- Gratis drank krijgen.
Lol heb een zeer smalle bouw, u jelly?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:58 schreef Davarius het volgende:
[..]
Uhu big time, woog ik maar 80kg op 1.90m
Ik dacht al, was het maar zo makkelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |