ik download het nu.. het klinkt redelijk geniaal :pquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef Quibo het volgende:
[..]
Lol, goodluck. Als je The Pickup Artist gaat kijken krijg je miss nog wat handige tips mee zodat je dat doel makkelijker haalt.
Ach ja, als je zo zegt klinkt het eigenlijk best wel wanhopigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Drankjes kopen voor meisjes die je net 5 minuten kent
Ligt eraan of taal een probleem is denk ik?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef Hophipnip het volgende:
hey ik heb deze tips geprobeerd gisteravond in de dancing maar helaas hebben ze niet geholpen.. waar kan het aan liggen?
ohja nu ben ik 130 euro kwijt geraakt op 1 avond bedankt daarvoor![]()
Misschien ben je gewoon lelijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef Hophipnip het volgende:
hey ik heb deze tips geprobeerd gisteravond in de dancing maar helaas hebben ze niet geholpen.. waar kan het aan liggen?
ohja nu ben ik 130 euro kwijt geraakt op 1 avond bedankt daarvoor![]()
U mad?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef Davarius het volgende:
maarja TS heeft dan ook een zwaar gespierd lijf
Je voelt je snel aangevallenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Wie is hier een slet?
En nee, IK ben geen slet
Pics van jou.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
O dankjee wel, jij bent namelijk wel zo zelfverzekerd...
Ik bedoelde niks verkeerd hoor! Pfff, ik doe ook alles verkeerd zeg...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
O dankjee wel, jij bent namelijk wel zo zelfverzekerd...
Met zijn hosselskills versiert hij zo een ander dusssssquote:
Nee eerder ik wat van hem.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha ja tochmisschien kan ie nog wat van jou leren
Ja nul dusquote:Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha, dan moet je nog veel leren dan, hoeveel vriendinnetjes heb je gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |