Ga eens heel snel van die kast af.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:20 schreef kadeautje het volgende:
[..]
15 jarige sletjes meisjes_!
jwz_!
En dan nog trots zijn ook.. zielig hoor.
Ik denk dat jij niet echt begrijpt wat dat betekend.. iets erg zielig vinden is wat anders dan op de kast zitten. U mad .. bro?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:26 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ga eens heel snel van die kast af.
Nee...quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:34 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet echt begrijpt wat dat betekend.. iets erg zielig vinden is wat anders dan op de kast zitten. U mad .. bro?
Ben ik even blij dat ik geen familie van jou ben. Bah aan je broer vragen of hij komt richting jou.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:39 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Nee...
Kom naar me toe .. broeder.
1...2...3...4...5...6...7.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef Skippy_ball het volgende:
TS Help.
Ze heeft zojuist mijn broek naar beneden gedaan en is nu bezig mijn schaamharen te tellen. Wat moet ik doen?
Oef dat wordt even een nachtje doorhalen of niet soms. Wordt vast lang zoeken naar nummer 1.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef Skippy_ball het volgende:
TS Help.
Ze heeft zojuist mijn broek naar beneden gedaan en is nu bezig mijn schaamharen te tellen. Wat moet ik doen?
Helpen zoeken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef Skippy_ball het volgende:
TS Help.
Je gaat voor kwaliteit in plaats van kwantiteitquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zet mijn doel op 1.
En dan niet per avond maar voor de hele week Terschelling
Dat nou niet meteen, maar ik wil nou niet voor de wanhopige dikkerds gaan. En ook niet voor de br33z4ahs, ik ben een man, ik moet natuurlijk wel wat te jagen hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Je gaat voor kwaliteit in plaats van kwantiteit
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk hier echt te veel over na, ik zal vrouwen nooit begrijpen...
Maar nu ga ik werken, die drankjes voor de chicks betalen zichzelf niet!
ik download het nu.. het klinkt redelijk geniaal :pquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef Quibo het volgende:
[..]
Lol, goodluck. Als je The Pickup Artist gaat kijken krijg je miss nog wat handige tips mee zodat je dat doel makkelijker haalt.
Ach ja, als je zo zegt klinkt het eigenlijk best wel wanhopigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Drankjes kopen voor meisjes die je net 5 minuten kent
Ligt eraan of taal een probleem is denk ik?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef Hophipnip het volgende:
hey ik heb deze tips geprobeerd gisteravond in de dancing maar helaas hebben ze niet geholpen.. waar kan het aan liggen?
ohja nu ben ik 130 euro kwijt geraakt op 1 avond bedankt daarvoor![]()
Misschien ben je gewoon lelijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef Hophipnip het volgende:
hey ik heb deze tips geprobeerd gisteravond in de dancing maar helaas hebben ze niet geholpen.. waar kan het aan liggen?
ohja nu ben ik 130 euro kwijt geraakt op 1 avond bedankt daarvoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |