nope en daarbij ben ik mannelijk dus dan zou ik een mannelijke slet zijnquote:
P&T...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:54 schreef Wootism het volgende:
In het begin had ik zoiets van: gast.... je bent toch geen 12 meer?!
Maar toen zag ik dat het in P&T staat, dus nu vind ik het schattig
Wut?quote:
Ahaquote:
Als jij dat denkt... Bij een sletje ben je in een minuutje of vijf al klaar als je er een beetje goed uitziet.quote:
ik ben 16 bijna 17 en ik zoen/neuk wel maar der is gewoon geen donder aan bij mij in de buurt je hebt alleen brothers en daar mag je pas drinken op je 18dequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
nope en daarbij ben ik mannelijk dus dan zou ik een mannelijke slet zijn
maargoed ik ga niet meer naar clubs geen donder aan op mijn leeftijd
-------------------------------
hoe oud ben je dan? 80?!
Dus je zoent/neukt nooit iemand??
inderdaad vrouwen/ meisjes moet je met respect behandelenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:23 schreef Karina het volgende:
Tegen een meisje zeggen dat ze fucking raar is, als ze na 15 minuten nog niet wil zoenenWie is hier nu raar?
shit, post ik zomaar in PUB
Waarheid is hard mattie, als ze 20 minuten lang je game meespeelt en dan niet wil, move on. Je hebt immers maar een uurtje of 4 de tijd he.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:23 schreef Karina het volgende:
Tegen een meisje zeggen dat ze fucking raar is, als ze na 15 minuten nog niet wil zoenenWie is hier nu raar?
shit, post ik zomaar in PUB
iemand die het snapt!quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik geloof niet in stappenplannen. Het moet spontaan gaan.
Die chimeiden jwzquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef life_is_hard het volgende:
Mmm, over welke type meisje gaat dit?!!
Over die 15 jarige sletjes jwz.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef life_is_hard het volgende:
Mmm, over welke type meisje gaat dit?!!
wraaauuuw, k kan niet wachten.. (shit als k wacht is het niet spontaan meer...quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
zullen wij eens spontaan gaan daten![]()
![]()
Okee, ja dat maakt een hoop duidelijk! Ik geloof dat je dan ook gewoon meteen bij de laatste stap kan beginnen, scheelt een hoop moeite en een drankje!quote:
Okay, stuur je foto maar per PM dan ga ik beoordelen. Je kunt bonuspunten verdienen als je username op dit liedje is gebaseerd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
wraaauuuw, k kan niet wachten.. (shit als k wacht is het niet spontaan meer...)
Je hebt me al uitgevraagd dus afkeuren is nu te laat, dat mag pas na de date...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, stuur je foto maar per PM dan ga ik beoordelen. Je kunt bonuspunten verdienen als je username op dit liedje is gebaseerd.
mattie zeggen tegen een meisjequote:Op woensdag 20 juli 2011 17:52 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Waarheid is hard mattie, als ze 20 minuten lang je game meespeelt en dan niet wil, move on. Je hebt immers maar een uurtje of 4 de tijd he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |