Als meisje zou ik dit persoonlijk een beetje opdringerig vinden. Gladjakkers.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:55 schreef Om_nomnom het volgende:
pak haar bij haar gezicht een beetje en begin in haar oor te praten. en kan je haar dus een beetje pakken bij haar gezicht, andere hand op haar heup, maar heel lichtjes en ga haar niet strelen ofso.
Gewoon tegen de jongen in kwestie aandansen, als hij probeert weg te komen zit je fout, anders kan je je omdraaien en ben je binnen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:45 schreef domdit96 het volgende:
en voor de meisjes dan? als die nou is een leuke jongen willen?
Ja ik zei ook doe het beetje subtiel of gebruik de "hoverhand"quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:48 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Als meisje zou ik dit persoonlijk een beetje opdringerig vinden. Gladjakkers.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:52 schreef Atemno het volgende:
Of je staat op de dansvloer, schuurt een chick, ze draait zich om en je pakt haar.
Bespaart je geld en tijd BRO.
Pub..
Ik wist niet wat een "hoverhand" was(quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:49 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ja ik zei ook doe het beetje subtiel of gebruik de "hoverhand".
Haha, old pics are old. Maar serieus, gewoon vastpakken, als ze je leuk vindt vindt ze het echt niet erg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:53 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een "hoverhand" was() , dus ik googlen, krijg ik dit te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_!
Het is maar waar je voor gaat!..quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:09 schreef Atemno het volgende:
Gewoon vragen. Wil je zoenen?
Werkt ook gewoon bij sletjes en chimeids hoor.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef geldwolf het volgende:
Ik zeg meestal 'Als je nu glimlacht, mag ik je zoenen??' heeft me nog nooit in de steek gelaten
Ik ga hier niet voor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:48 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Het is maar waar je voor gaat!..
Mijn record 5quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel een wedstrijd: zoveel mogelijk zoenen op een avond
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe waar is dit verhaal?
Als het werkt zal ik het maar eens gebruiken op Terschelling over 2 weken...
/groentje
Maar is de gratis drank echt een doel? Dat het werkt is wel algemeen bekend, maar volgens mij zijn het meer de br33z4ah's die het echt als een doel zien van het uitgaan?quote:
True, ook niet hele avond drank dokken, gewoon eenmalig, erg makkelijk om haar dan te "isoleren" indeed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Quibo het volgende:
Volgensmij werkt drank aanbieden niet echt. Je verliest er alleen maar geld mee en er is alsnog een grote kans dat ze Dankje zegt en em weer boekt... Je moet haar wel ff 'isoleren', dat wel, maar dat kan prima zonder haar een drankje aan te bieden. (Mystery, die zogenaamd beste pickup artist, zegt ook dat je geen drankjes moet aanbieden.)
Ohja, als je The Pickup Artist (serie) gaat kijken, zie je vanzelf wel dat dit werkt, khep er zelf in iedergeval veel aan gehad =P.
En als je geen geld hebt om drinken te kopen en met haar naar t toilet loopt en dan zegt dat je een glas pakt om het te vullen met kraanwater? Of het gratis ''bier'' pakken wat er op de mannen wc's staat? Wat dan? Of ze moet zin hebben in warme appelsapquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:11 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
True, ook niet hele avond drank dokken, gewoon eenmalig, erg makkelijk om haar dan te "isoleren" indeed.
Gratis bier op de mannen wc's. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:14 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
En als je geen geld hebt om drinken te kopen en met haar naar t toilet loopt en dan zegt dat je een glas pakt om het te vullen met kraanwater? Of het gratis ''bier'' pakken wat er op de mannen wc's staat? Wat dan? Of ze moet zin hebben in warme appelsap
Ik zet mijn doel op 1.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel een wedstrijd: zoveel mogelijk zoenen op een avond
Lol, goodluck. Als je The Pickup Artist gaat kijken krijg je miss nog wat handige tips mee zodat je dat doel makkelijker haaltquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zet mijn doel op 1.
En dan niet per avond maar voor de hele week Terschelling
Met deze guide sowieso 1 per avond mattie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zet mijn doel op 1.
En dan niet per avond maar voor de hele week Terschelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |