Hij snapt het!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:55 schreef Om_nomnom het volgende:
- Aandacht krijgen van jongens om hun eigen zelfvertrouwen te boosten.
- Gratis drank krijgen.
Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:28 schreef bynnad het volgende:
[..]
Meisjes die beginnen met huilen tijdens het pijpen
ah ! dit zou zo gewerkt hebben bij mij! ik moest echt glimlachen ^^ keep up the good work!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef geldwolf het volgende:
Ik zeg meestal 'Als je nu glimlacht, mag ik je zoenen??' heeft me nog nooit in de steek gelaten
Want jij bent een naïeve slet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef _laura_ het volgende:
[..]
ah ! dit zou zo gewerkt hebben bij mij! ik moest echt glimlachen ^^ keep up the good work!
Wat lul je stom, ga je mond spoelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:51 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Want jij bent een naïeve slet?
iets met bier en impulsief gedragquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk niet dat laura bedoelt dat dat als openingszin gebruikt zou worden.. maargoed ze is er zelf niet eens om het te bevestigen dus ik zeg niks, ik weet alleen dat jij nogal snel oordeelt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
iets met bier en impulsief gedrag
Nee, dan word ik al geslagen voordat ik nog maar een woord tegen ze heb gezegdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
Succes pratende-paal, film je het ook?
Ok, dan niet. Vraag dan maar of je een foto mag maken met je hand in haar nek zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Nee, dan word ik al geslagen voordat ik maar een woord tegen ze zeg
Oeeh fysiek contact, weet niet of ik dat al meteen durfquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, dan niet. Vraag dan maar of je een foto mag maken met je hand in haar nek zo
Jij maakt altijd ''meteen'' foto's ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Oeeh fysiek contact, weet niet of ik dat al meteen durf![]()
En tegen mij maar zeggen dat ze lief en aardig is hè! Ook nog eens liegen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef Drs_Pauper het volgende:
[..]
Je bent een trieste aandachtshoer
Ik mag 5 weken niet uit, maar daarna kan ik de tips gebruiken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef pratende-paal het volgende:
Nou ik ga vanavond stappe en je tips uit proberen...
wens me succes![]()
Weet ik toch :-Dquote:
als jij je niet aan je beloftes houd...quote:
dan heb ik hem gemist. Het internet is ook superbrak in de zwitserse bergen....quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb het toch al naar jou gemaild?
sry sry... Ik heb hem.quote:
ah ok, maar heb je enige tips over je een gesprek dan aangaat, zoals ik paar posts geleden vroeg?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Whahwa, ik had alleen maar oude foto's, dus had ik maar snel een gemaakt![]()
maar dankjee
ik vroeg om pics via dm... Ze zullen me raar aankijken daar. En ik durf wel erop af te stappen, maar sla meestal dicht... Heeeel ongemakkelijk..quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon hoe je een gesprek begon met mij hieroIn 't echt is het wel enger, maar je moet gewoon er op stappen en schijt aan hebben: nee heb je, ja kan je krijgen
Dat wilde ik weten. Dat soort informatie kan ik wat mee!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het meestal gewoon het leukst als iemand op mij afstapt en gewoon hoi zegt en dan gewoon een compliment geeft,
Je zou het eens andersom moeten doen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wilde ik weten. Dat soort informatie kan ik wat mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |