En tegen mij maar zeggen dat ze lief en aardig is hè! Ook nog eens liegen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef Drs_Pauper het volgende:
[..]
Je bent een trieste aandachtshoer
Ik mag 5 weken niet uit, maar daarna kan ik de tips gebruiken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef pratende-paal het volgende:
Nou ik ga vanavond stappe en je tips uit proberen...
wens me succes![]()
Weet ik toch :-Dquote:
als jij je niet aan je beloftes houd...quote:
dan heb ik hem gemist. Het internet is ook superbrak in de zwitserse bergen....quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb het toch al naar jou gemaild?
sry sry... Ik heb hem.quote:
ah ok, maar heb je enige tips over je een gesprek dan aangaat, zoals ik paar posts geleden vroeg?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Whahwa, ik had alleen maar oude foto's, dus had ik maar snel een gemaakt![]()
maar dankjee
ik vroeg om pics via dm... Ze zullen me raar aankijken daar. En ik durf wel erop af te stappen, maar sla meestal dicht... Heeeel ongemakkelijk..quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon hoe je een gesprek begon met mij hieroIn 't echt is het wel enger, maar je moet gewoon er op stappen en schijt aan hebben: nee heb je, ja kan je krijgen
Dat wilde ik weten. Dat soort informatie kan ik wat mee!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het meestal gewoon het leukst als iemand op mij afstapt en gewoon hoi zegt en dan gewoon een compliment geeft,
Je zou het eens andersom moeten doen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wilde ik weten. Dat soort informatie kan ik wat mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |