Idd. Het begint leuk, je ziet dat ie amateuristische elementen erin heeft gestopt, je hebt er wel degelijk iets aan maar dit als 'goed' zien is echt FOUT.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef luukieboy2 het volgende:
Ik denk dat de maker van dit topic niet erg veel vriendinnen heeft gehad en zelf zo'n 'stappenplan' van internet heeft gehaald. Mag ik eens toekijken hoe jij deze techniek toepast?
laten wij die niet gaan rondstrooien aub.quote:
nooit MEER? Als in: al gebeurd?quote:
99% kans als je niet fucked upt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vannacht wel wat oogcontact gemaakt met een meisje die ik via via kende. Een keer nogal uitdagend zelfs. Wist niet echt wat ik er mee aan moest. Echt een gesprek heb ik niet aangeknoopt, ik klapte dicht en het leek niks te worden. Verder heb ik de hele avond geen oogcontact gekregenOf ik doe wat verkeerd of ik ben gewoon lelijk
En hoe moet ik mezelf tegenover haar inschatten als ze haar bb mij even toevertrouwd?
Waar slaat fucked upt nou weer op, hem? Beetje normaal Nederlands is ook al moeilijk voor de gemiddelde Fok'ker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
99% kans als je niet fucked upt?
fixedquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
99% kans als je het niet verneukte?
ik heb vroeger wel eens gemsnd jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nooit MEER? Als in: al gebeurd?
Meisjes moeten zich wat makkelijker laten versieren want het lukt me maar niet.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef geldwolf het volgende:
Ik zeg meestal 'Als je nu glimlacht, mag ik je zoenen??' heeft me nog nooit in de steek gelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |