quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef luukieboy2 het volgende:
Tips voor meisjes,
1. Neem eens het initiatief en loop zelf op de jongen af.
2. Vraag of hij pils wilt, maar neem zelf geen pils, daar kicken we namelijk op af en ga ook vooral niet sneller dan ons drinken als je het toch doet.
3. Klikt het, en wilt de jongen door, neem hem mee naar huis en ga naar boven even op bed liggen.
4. Zeg dit: 'Benen wijdt, kut gespreid, pik erin, nieuw gezin.
Ik vind die kinderwens op het laatst toch wel een afknapperquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef luukieboy2 het volgende:
Tips voor meisjes,
2. Vraag of hij pils wilt, maar neem zelf geen pils, daar kicken we namelijk op af en ga ook vooral niet sneller dan ons drinken als je het toch doet.
3. Klikt het, en wilt de jongen door, neem hem mee naar huis en ga naar boven even op bed liggen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind die kinderwens op het laatst toch wel een afknapper
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind die kinderwens op het laatst toch wel een afknapper
Een vrouw die een pils voor je koopt..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef luukieboy2 het volgende:
Tips voor meisjes,
Toch handig? Waarom moeten wij dat dan betalen? Er groeit geen geld op me rug ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Een vrouw die een pils voor je koopt..
Alleen 1 en 2 zijn goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef luukieboy2 het volgende:
Tips voor meisjes,
Ga toch huilen in een hoekje ofzo, het zal alleen maar erger worden hoor die vervoegingen met engelse woorden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:52 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Waar slaat fucked upt nou weer op, hem? Beetje normaal Nederlands is ook al moeilijk voor de gemiddelde Fok'ker.
Neehoor, en ik denk niet dat je het verneukt hebt, maar je moet natuurlijk wel de goede richting in gaan als het wat moet worden... niet dat je wacht en dat je sterft aan ouderdom voordat je een move maakt ofzo... tevens niet goed voor het uiterlijk van het chickie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fixed
En dat lijkt me een beetje hoog ingeschat.
Ik denk dat ik me er al wel overheen heb gezet wat betreft het aanspreken. Als ik weet wat ik wil zeggen lukt dat wel, misshien zoiets een goede opener?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, en ik denk niet dat je het verneukt hebt, maar je moet natuurlijk wel de goede richting in gaan als het wat moet worden... niet dat je wacht en dat je sterft aan ouderdom voordat je een move maakt ofzo... tevens niet goed voor het uiterlijk van het chickie.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef geldwolf het volgende:
Ik zeg meestal 'Als je nu glimlacht, mag ik je zoenen??' heeft me nog nooit in de steek gelaten
whehe dat dacht ik. Ik ga hem gewoon proberen, gewoon ff schijt hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
Wehe, veel plezier XD Ga maar op je bek een paar keer als je het wilt proberen anders gaat het hem natuurlijk nooit worden zo hè...
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Dan weet je ook weer hoe je er vanaf komtquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:15 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Die heb ik ook op deze manier gehosseld. U mad?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:40 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Was met opzet.Mad as a hatter, brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar laten betalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:39 schreef janmannam het volgende:
echte bazen delen geen gratis drank uit.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |