quote:Op maandag 18 juli 2011 19:08 schreef yvonne het volgende:
De TT spreekt voor zich
timmmmm terug als mod en komt meemodden op NWS.
Succes!
Uuuuuh nee. Postopkriktopicquote:
Sowieso ErwinRommel: die heeft een relatie met DEF-mod Lotussquote:Op maandag 18 juli 2011 19:33 schreef Gravedigger het volgende:
Is er überhaupt iemand op FOK! die van een mod houdt
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:33 schreef Gravedigger het volgende:
Is er überhaupt iemand op FOK! die van een mod houdt
quote:
Developers zijn gay!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nou en?quote:
En jij komt gezellig ff meepraten?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah, juicy ziet weer een topic wat hij kan kapen
Ah, dat moet voortaan voor de schermen eerstquote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is een nieuwe mod ja! Die moet welkom worden geheten!
Nou! Succes dan maar!quote:
Zo erg dat de (F)A's me graag terug wilden. Maar jij weet het beter, gefeliciteerd ermee, en tot de volgende keer maar weer!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
VKZ, de helft van de crew die je uitkotste. Of heb je dat toen niet meegekregen?
Je bedoelt Yvonne? Tja, die heeft altijd een onbegrijpelijke zwak voor je gehad, die nooit gedeeld is door anderenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo erg dat de (F)A's me graag terug wilden. Maar jij weet het beter, gefeliciteerd ermee, en tot de volgende keer maar weer!
Okequote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt Yvonne? Tja, die heeft altijd een onbegrijpelijke zwak voor je gehad, die nooit gedeeld is door anderen
Past wel in de traditie van FOK.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef Scorpie het volgende:
Mensen zullen denken dat ik een grapje maak, maar welke idioot neemt deze dorpsgek nou aan als modhebben ze dan niks geleerd van de vorige keer
Dat zegt weer genoeg over jouquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:48 schreef du_ke het volgende:
Hij was de enige mod op VKZ die ik wel kon waarderen
Nee, meer over de overige VKZ-mods. Wat een kansloze figuren zwaaiden daar de scepter, de tering.quote:
En nu ben ik het oogappeltje van de POL-mods. Kan raar lopen, of niet Erik?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:53 schreef eriksd het volgende:
VKZ mods waren oke. Jij kreeg lekker op je donder.
Maakt mij niet uit, ik heb geen problemen met de moderatie. Maar het was leuk om te zienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En nu ben ik het oogappeltje van de POL-mods. Kan raar lopen, of niet Erik?
Ik ben in POL vooral geliefd vanwege mijn onmetelijke linkse wijsheid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik heb geen problemen met de moderatie. Maar het was leuk om te zien
Sowieso, als je een lievelingetje bent doe je iets fout.
Mensen krijgen inderdaad een glimlach op hun gezicht als ze jouw posts in POl lezen. De correlatie tussen wijsheid en geliefd ontbreekt echter daarbij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben in POL vooral geliefd vanwege mijn onmetelijke linkse wijsheid.
Door figuren als jij wordt links stemmen ongeveer hetzelfde als PVV stemmen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben in POL vooral geliefd vanwege mijn onmetelijke linkse wijsheid.
Hoor ik daar een PVV'er schijten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen krijgen inderdaad een glimlach op hun gezicht als ze jouw posts in POl lezen. De correlatie tussen wijsheid en geliefd ontbreekt echter daarbij.
Ik mis Mutant01 wel een beetje, nu je het zegt zijn grap jat. Is hij op vakantie naar Marokko?quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Door figuren als jij wordt links stemmen ongeveer hetzelfde als PVV stemmen.
Wel doen, maar nooit kenbaar maken.
Geen idee. Jij voert eindeloze discussies met hem, ouwe kast-PVV'er.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mis Mutant01 wel een beetje, nu je het zegt zijn grap jat. Is hij op vakantie naar Marokko?
Over vakantie gesproken, wanneer gaan de linkse boomknuffel-ambtenaren op vakantie Koos? Je bent er wel een beetje aan toe merkte ik de afgelopen weken, je werd een beetje chaggo. Komt het door Geert?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Jij voert eindeloze discussies met hem, ouwe kast-PVV'er.
Mjah, dat is met JoaC op POL niet anders eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:48 schreef du_ke het volgende:
JoaC is dan ook de enige mod op POL die ook nog eens een normale user is. Over die ander kan ik kort en bondig antwoorden met een smiley,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, dat is met JoaC op POL niet anders eigenlijk.
Eind augustus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Over vakantie gesproken, wanneer gaan de linkse boomknuffel-ambtenaren op vakantie Koos? Je bent er wel een beetje aan toe merkte ik de afgelopen weken, je werd een beetje chaggo. Komt het door Geert?
Kort en mondig antwoorden... Daar past inderdaad maar één smiley bij:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JoaC is dan ook de enige mod op POL die ook nog eens een normale user is. Over die ander kan ik kort en mondig antwoorden met een smiley,
Nope. En de collega's wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das nog een heule lang tijd Koos, geen kinderen om rekening mee te houden zeker?
Wow, eng zeg, een typo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Kort en mondig antwoorden... Daar past inderdaad maar één smiley bij:.
Hoe vindt BSB jou als mod?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:09 schreef timmmmm het volgende:
he hallo, waar zullen we over slowchatten?
quote:
Goede zaak.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, dat is met JoaC op POL niet anders eigenlijk.
Stijl? Welke stijl?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..], het subforum werd nogal platgemodereerd naar mijn idee en dat is niet echt mijn stijl
Mods zouden dan ook zo min mogelijk zichtbaar moeten zijn in die rol naar mijn ideequote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij stijl had.
Maar dat geld niet voor jou ofzo? Zo onzichtbaar ben je namelijk niet, als mod zijnde, in die rol.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mods zouden dan ook zo min mogelijk zichtbaar moeten zijn in die rol naar mijn idee
Had je je kritiek toen ook mans moeten uiten achter de schermen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:48 schreef du_ke het volgende:
Het is toch veel leuker om collega-mods voor de schermen af te kraken, je kent du_ke toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had je je kritiek toen ook mans moeten uiten achter de schermen.
Ik was toen user en heb mijn kritiek geuit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had je je kritiek toen ook mans moeten uiten achter de schermen.
dat kan, als ik deze maand meer dan een handvol modacties heb uitgevoerd is dat veel. Die zullen dan wel zeer indrukwekkend zijn geweestquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar dat geld niet voor jou ofzo? Zo onzichtbaar ben je namelijk niet, als mod zijnde, in die rol.
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Essay: "Het doorgronden van de Bansheeboy"
- door sp3c -
[b]WTF is een Bansheeboy
Om te beginnen is het verstandig om de username zelf te analyseren, want wat is een Bansheeboy nu eigenlijk? Feitelijk bestaat het uit twee Engelse woorden wat zowieso een voorliefde aan de engelse taal verraad. Het eerste woord is Banshee, een Banshee is een mythisch figuur wat meestal een beetje lijkt op een spook dat schreeuwt en krijst waardoor het slachtoffer zijn eigen willetje verliest en is veelal van het vrouwelijke geslacht. Het woord boy is engels en duid op een klein kind van het mannelijke geslacht. Bij de uitspraak van de term 'Bansheeboy' kun je ook haast niet om het (wederom engelse) woord 'Sheep' heen, dit betekend schaap in algemeen beschaafd Nederlands.
Wat kunnen wij hier uit opmaken Ten eerste een negatieve houding voor het vrouwelijke geslacht want die grijpen je en laten je niet meer los en een voorliefde voor jongetjes en schapen.
De mening van de geachte schrijver van dit stuk is dan ook dat we het hebben over een mannelijke aanhanger van het homoisme met een ongebruikelijke interesse voor heren aan de verkeerde kant van de leeftijdsgrens en een Engelse (waarschijnlijk Amerikaanse want die geloven nog in sprookjes) achtergrond ... en een vreemde en onverklaarbare voorliefde voor schapen.
Dat of een boerin
Wat is het probleem met de Bansheeboy?
De basis van het probleem is makkelijk samen te vatten, hij kletst uit zijn nek en probeert dit door middel van veelvuldig gebruik aan dure woorden te verhullen. Maar het ligt dieper, hij neemt zo een militant standpunt in over de zaken waar hij tegen in het harnas treed dat er meer achter moet zitten. Het is niet meer dan toevallig dat deze onderzoeker hierboven al heeft bewezen aan de hand van een grondige analyse van de term 'Bansheeboy' dat het heerschap bij het meerendeel van deze punten een iets andere mening is aangedaan.
- homoisme is slecht
- vreemdgaan met dieren is slecht
- vreemdgaan met kinderen is slecht
- 1 broodje super shoarma graag en met extra knoflook
- Amerika is slecht
- etc. etc.
Wat doen we hieraan
De oplossing is vrij simpel, gewoon zijn meer extremere opvattingen bij wet verbieden en deze dus per direct aan de blauwen doorgeven zodat deze door de VN gesanctioneerde vredesmacht per direct passend en geproportioneerd geweld kunnen gebruiken om dit soort misstanden aan te pakken
Verder gewoon negeren en uitlachen en als je zin hebt in een dolletje kun je op zijn argumenten ingaan maar wapen u dan tegen een kwalitatief sterke response als 'maar ik heb altijd gelijk!' en 'jij lijkt op mij, ik houd van jouw, we hebben allebei gelijk' (evt gevolgd door het al genoemde 'maar ik heb altijd gelijk') en probeer hier altijd een krachtige en van een kwalitatief gelijkbaar niveau, niettes is bv heel erg goed, achter de hand heeft.
Been there done that![]()
------
Ken je klassiekers.[/b]
Dat moet wel bizar zijn inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef paddy het volgende:
Kolere; Kom thuis (voor een dag) en zie ineens een boel nieuwsshit
1 1/2 week geen tv of op internet gezeten, dus niets meegekregen.
Was een bizar weekend..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef paddy het volgende:
Snel weer wegwezen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef paddy het volgende:
Kan rustig zeggen helaas. Heb niet eens de tijd om precies te achterhalen. Moet idd weer weg. Ga zo een paar kranten halen. Vannacht nog even lezen en dan nog een dag niets. Zal de rest eens gaan informeren. In ieder geval had 1 topic een mooie OP die me de kans geeft wat meer info te zoeken.quote:
Waar heb jij dan gezeten? Hutje op de hei? Kilometers van de bewoonde wereld?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef paddy het volgende:
In een enorm groot huis met 12 slaapkamers + 5 badkamers. 1 hele grote keuken met een grote eetkamer en 2 zitkamers. apart gebouw ruimte met poeltafel en voetbaltafel, barbecue etc . Buiten speeltuin en groot zwembad en eigen kinderboerderij etc etcquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar heb jij dan gezeten? Hutje op de hei? Kilometers van de bewoonde wereld?
Spanje ken ik niet echt, maar het toppunt van vriendelijkheid wat ik heb meegemaakt is toch wel Oman. Geen taxichauffeurs die onwetende toeristen uit willen buiten, amper tot geen criminaliteit en iedereen is oprecht behulpzaam. Een oase van aardigheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:19 schreef paddy het volgende:
Ow, deze nog even. Ik ben in Amerika/Tunesië/Duitsland/Oostenrijk en Frankrijk geweest, en echt! Nergens ben ik mensen tegen gekomen die zo hulpvaardig, relaxed en lief zijn. Niet dat de anderen krengig zijn, maar SpanjaardenVan alle mensen waar ik mee in aanraking ben geweest was er maar één die gewoon niets zei maar ook niet nors was. De rest van de mensen daar zijn echt in één woord "geweldig!!"
Mja, hoe is het daar voor vrouwen? Ik kan mij bij een land zo voorstellen dat wanneer 82% een streng geloof aanhangt je als vrouw niet in een shirt en rok moet gaan rondlopen. Ik ben dan wel geen type wat halfnaakt rond loopt maar heb dus wel in de vakantie een driekwartbroek en shirt met korte mouwen aan. Hoe zijn ze daar dus wat vrouwen betreft? Jij als man hebt natuurlijk geen last van die verplichting van bedekte kleding, maar wanneer ik dit zo lees is het mij een beetje te zweterig met die kledingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spanje ken ik niet echt, maar het toppunt van vriendelijkheid wat ik heb meegemaakt is toch wel Oman. Geen taxichauffeurs die onwetende toeristen uit willen buiten, amper tot geen criminaliteit en iedereen is oprecht behulpzaam. Een oase van aardigheid.
Ditquote:Alle vrouwen bedekken hun hoofd met een doek. In sommige gebieden bijvoorbeeld in delen van Batina en Dhovar en bij Bedustammen, dragen de vrouwen maskers.In centraal Oman dragen de meeste vrouwen geen sluiers meer. De vrouwen dragen kleurrijke kleding, meestal een lange rechte jurk die wordt gedragen over een broek die strak rond de enkels zit, meestal paars en zwart.
Lijkt me dan wel weer aantrekkelijk om te zien. Huur je daar een huis, of hotel?quote:Het noorden van Oman wordt gedomineerd door het Hayjir gebergte. Hier vind je veel wadi’s, dit zijn rivierbeddingen. Die meestal droog zijn maar waar in het regenseizoen water door stroomt.
De meeste landen in die regio trekken me helemaal niet, maar Oman is echt een uitzondering, ook voor vrouwen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, hoe is het daar voor vrouwen? Ik kan mij bij een land zo voorstellen dat wanneer 82% een streng geloof aanhangt je als vrouw niet in een shirt en rok moet gaan rondlopen. Ik ben dan wel geen type wat halfnaakt rond loopt maar heb dus wel in de vakantie een driekwartbroek en shirt met korte mouwen aan. Hoe zijn ze daar dus wat vrouwen betreft? Jij als man hebt natuurlijk geen last van die verplichting van bedekte kleding, maar wanneer ik dit zo lees is het mij een beetje te zweterig met die kleding![]()
[..]
Dit
[..]
Lijkt me dan wel weer aantrekkelijk om te zien. Huur je daar een huis, of hotel?
En hoe kijken ze daar tegen Nederlanders aan? Om die reden trekt Frankrijk mij nl niet meer
Het is echt absurd schoon en veilig en hulpvaardigheid lijkt daar uitgevonden te zijn. (idd vaak wel extreem warm)quote:Wat betreft vrouwen rechten is Oman een van de meest vooruitstrevendste landen in de regio. Vrouwen mogen naar school, werken, stemmen en zitten ook in het parlement. Het dragen van een hoofddoek is niet verplicht maar wel gebruikelijk.
Het doet zijn naam meer eer aan dan welke andere SC op FOK! dan ook. En er zijn er toch knap wat.quote:
Nu sowieso.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:04 schreef Bastard het volgende:
huh whut? Had ik hier al eens gepost?
Nee hoor. maak er gewoon een topic van, wanneer er een nieuwsbericht over is.quote:Op zondag 18 september 2011 12:54 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk niks meer bericht over wikileaks? Alles zou op straat liggen en zulks, maar behalve een telefoonnummer van Bea kan ik niks vinden? Of is het de bedoeling dat het verder doodgezwegen wordt?
3voud heeft volkomen gelijk en ook anderen die LV aanspreken op zijn jihadgedrag practisch in elke topic. Het is inmiddels een complete obsessie van hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou sorry, maar zon malloot die telkens elk topic tot Wilders gezeik omzet verdient niet beter. Maak een statement en laat het gezeik staan en haal juist zijn posts weg. Weet iedereen dat dat gejammer ook niet welkom is.
persoonlijk geneuzel over elkaar naar elkaar heeft totaal geen nut in een discussie, en allang weer open.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:54 schreef johnnylove het volgende:
Is het tijd van de maand Paddy? Begrijp echt niet waarom topic Israël Palestina nu op slot gaat. Dat persoonlijk viel toch echt mee.
Ik ben het met paddy eens, en de laatste keer dat er bij mij bloed tussen de benen vandaan kwam, was toen ik 10 was en mijn leuter tussen de gulp zat. Dus dat is het nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:54 schreef johnnylove het volgende:
Is het tijd van de maand Paddy? Begrijp echt niet waarom topic Israël Palestina nu op slot gaat. Dat persoonlijk viel toch echt mee.
Dat zei ik toch zeker net, dat ik dat niet kon toen ik 10 was. En ik kon heul wel mijn eigen veters strikken. Kom niet aan mijn strikdiploma hè, het is de enige die ik hebquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:51 schreef Frutsel het volgende:
Toen jij tien was kon je nog niet eens je veters strikken laat staan zelf je gulp dicht doen
Volgens mij wordt dat slaande ruzie....quote:Op zondag 13 november 2011 15:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Hebben jullie weleens een NWS-meet gehouden?
Zie vorige opmerking, maar dan in het kwadraat.quote:
POL met popcorn toekijkend hoe het NWS gepeupelte elkaar de kop inslaat..quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat slaande ruzie....
[..]
Zie vorige opmerking, maar dan in het kwadraat.
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 14:04 schreef yvonne het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)page002_article1.jpg
Ik spreek wel eens Fok!-users, die lekker niet weten wie ik ben. Best prettigquote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd naar de meeste NWS users in het grote mensen leven. Naar Lavenderr, hofstadje, 3-voud, nuance, elfletterig, ferdo en de hele rambam.
Je bent voor mij gewoon Elfletterig iddquote:Op maandag 14 november 2011 10:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik spreek wel eens Fok!-users, die lekker niet weten wie ik ben. Best prettig
Best prettig is samen...quote:Op maandag 14 november 2011 10:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik spreek wel eens Fok!-users, die lekker niet weten wie ik ben. Best prettig
Mooiquote:Op maandag 14 november 2011 10:40 schreef Bastard het volgende:
Je bent voor mij gewoon Elfletterig idd![]()
Heel veel woorden (veel woorden) zijn samen elfletterig. Ik ben daar zelf niet zo mee bezigquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:08 schreef paddy het volgende:
Een meet tussen POL en NWS? Misschien in betere tijden
Wanneer de hormonenbommen minder lijden.
Liefde wensen en dit niet menen?
Is als voetschimmel tussen de tenen.
*snif* mooiquote:Op woensdag 16 november 2011 11:08 schreef paddy het volgende:
Je hebt gewoon geen smaakquote:Op woensdag 16 november 2011 17:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bradley Cooper meest sexy man ter wereld
Schopje SHO? Please?
Jullie beginnen met een eigen aparte meet.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:08 schreef paddy het volgende:
Gelukkigquote:
Oke nu bloos ikquote:Op woensdag 16 november 2011 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Serieus, ik vind je een fijne user. Dat geloven de meeste mensen misschien niet, omdat je denkt dat ik stom en rechts ben enzo, maar toch vind ik je een fijne user.
Ik hou van users die gewoon zeggen wat ze ervan vinden, zonder al dat geneuzel er omheen. Nuance is voor mietjes
Ben je gek? Jullie zijn ook NWS-users want posten in NWS Erg hè?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jullie beginnen met een eigen aparte meet.
Mmm..sorry, geloofde je meteen als IHVK...de user die ik mis en ook wel rechtstreeks was, maar die nuance bezat. Waar ik mee kon praten en mee kon spiegelen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:52 schreef De_Nuance het volgende:
Ik gun iedereen liefde. Dus haal die schimmel maar weg.
Er zijn geen report op dat topic geweest, dus hij liegt. En nu snel die DM weghalen, want eigenlijk is DM posten een ban.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh ik wist niet dat er al 1 was.
Maar je hebt het niet gedaan voor deze nerd toch?
[..]
Daarom vergeef ik je ook daarvoor. Omdat ik zoveel van je hou (ook al vind ik dat je vaak poep praat)quote:Op donderdag 17 november 2011 17:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh ik dacht alleen een PM.
Je kan te ver gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben je gek? Jullie zijn ook NWS-users want posten in NWS Erg hè?
Das waarquote:Op maandag 21 november 2011 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik het daar niet kwijt kan, want dat topic is alleen voor admins toegankelijk.
Dan moeten we het hier zelf maar doenquote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Frutsel het volgende:
Zijn ban was echter ook niet NWS-gerelateerd. Maar goed, enige dichtvorm was wel fijn geweest ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 19:34:47 ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan natuurlijk. [ afbeelding ]
[NWS FEEDBACK] Waar grijs misschien mogelijk is.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wou even klagen over het vroegtijdig sluiten van het NWS-feedbacktopic...
... maar ik kan nergens terecht met mijn klacht...
Frutsel was mijn gezag aan het ondermijnenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
Dan heb ik waanbeelden, of ik had 5 minuten geleden een onverklaarbare rode gloed voor mijn ogen...
Ja, hij heeft nu zelfs eigenhandig jouw OP van de nieuwe NWS-Feedback aangepast. Ik vind dat echt niet kunnen hoor...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Frutsel was mijn gezag aan het ondermijnen
Dit is de intens populaire NWS slowchat, niet feedbackquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
'Zwarte' moet zijn 'Zwarte Piet' in dit topic Zwarte Piet in de ban in Canada., kan iemand dat aanpassen?
Bvd.
Volgens mij bestaat het meeste van de SC uit vergissingen met de FB.quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de intens populaire NWS slowchat, niet feedback
Gelukkig wordt daar vervolgens wel over ge-slowchat, waardoor de SC nog ergens op lijkt.quote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het meeste van de SC uit vergissingen met de FB.
stuur jezelf eens een DMquote:Op maandag 28 november 2011 14:02 schreef timmmmm het volgende:
Alsof jezelf quoten een teken is dat je jezelf verveelt
quote:Op maandag 28 november 2011 14:05 schreef timmmmm het volgende:
hahahaha, staat daar nou echt agossie?
Ja zeg, ik moest het toch oplossen, dat men dit niet meer als FB zag. Doe ik dat, is het weer niet goedquote:
Alleen #24 en deze staan in de topic chain, dus als jullie je vervelen...quote:Op maandag 28 november 2011 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Met drie dagen is dit topic toch weer zoek
Het heet nr.35 maar volgens mij zijn d'r niet eens zoveel delen of zitten ze niet eens allemaal vol
Timmmmmm verveelt zichquote:Op maandag 28 november 2011 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen #24 en deze staan in de topic chain, dus als jullie je vervelen...
Komt gewoon aanquote:Op maandag 28 november 2011 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stuur jezelf eens een DM
dan zie je pas hoe erg![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 15:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is zodat mijn liefdesverklaring aan jou bovenaan de pagina blijft staan
Ik stuur mezelf redelijk vaak een PM met een reactie. Zo van...geen tijd voor een discussie, kopieer hem wel wanneer ik er wel tijd voor heb.quote:Op maandag 28 november 2011 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stuur jezelf eens een DM
dan zie je pas hoe erg![]()
Heb er wel eens aan gedacht om dat gewoon te veranderen wanneer ze weer eens de halve feedback aan het volflamen waren, maar hielp niet echtquote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de intens populaire NWS slowchat, niet feedback
Ja, niet iedereen trekt het even goed dat die reeks zo nu en dan van naam veranderdquote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef timmmmm het volgende:
Het is dan ook niet de POLSC maar het POLCafé
Ik ken die slome periodes niet bij jullie. Misschien een paar dagen, maar dat is meer dat half POLSC dan een ban aan zijn broek heeft hangen. Of bepaalde users even een tijdje niet aan SM wil doen en wil genezen van hun blauwe plekkenquote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef du_ke het volgende:
Die heeft ook wel slome periodes gehad maar de laatste maanden is het eerder speedchat dan slowchat
Je bedoelt de VVD SC?quote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen trekt het even goed dat die reeks zo nu en dan van naam veranderd.
Een SC is het in ieder geval niet. En begrijp heel goed dat de views daar goed gaanquote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen trekt het even goed dat die reeks zo nu en dan van naam veranderd.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Tsss, keiveel posts vandaag. We lopen als een tiet
Ik bedoel maarquote:
En de saaiste denk ikquote:
Nee, want jij bent er.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:03 schreef Bastard het volgende:
NWS'ers houden misschien niet zo van loos gebabbel.
Nee hoor, de glazen zijn kleurloos.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef paddy het volgende:
Whehe, nou kwebbelen op internet ben ik ook niet zo goed in
En jij hebt een roze bril op
Hiermee komt het goed:quote:
Ik heb persoonlijk weinig onderbuikgevoel bij NWS hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef paddy het volgende:
Ja, en daar komen de onderbuikers los! Zet hem op! Doe het eens hier i.p.v in feedback!
Mwa, de SC hier lost zichzelf wel opquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hiermee komt het goed:
[ afbeelding ]
Slotje is niet nodigquote:
Ik krijg er meteen een rouwrand om mijn DMvenster vanquote:
quote:» Er is al 115 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
quote:
c-c-c-c--combobreakerrrquote:
quote:» Er is al 265 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |