[NWS FEEDBACK] Waar grijs misschien mogelijk is.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wou even klagen over het vroegtijdig sluiten van het NWS-feedbacktopic...
... maar ik kan nergens terecht met mijn klacht...
Frutsel was mijn gezag aan het ondermijnenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
Dan heb ik waanbeelden, of ik had 5 minuten geleden een onverklaarbare rode gloed voor mijn ogen...
Ja, hij heeft nu zelfs eigenhandig jouw OP van de nieuwe NWS-Feedback aangepast. Ik vind dat echt niet kunnen hoor...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Frutsel was mijn gezag aan het ondermijnen
Dit is de intens populaire NWS slowchat, niet feedbackquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
'Zwarte' moet zijn 'Zwarte Piet' in dit topic Zwarte Piet in de ban in Canada., kan iemand dat aanpassen?
Bvd.
Volgens mij bestaat het meeste van de SC uit vergissingen met de FB.quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de intens populaire NWS slowchat, niet feedback
Gelukkig wordt daar vervolgens wel over ge-slowchat, waardoor de SC nog ergens op lijkt.quote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het meeste van de SC uit vergissingen met de FB.
stuur jezelf eens een DMquote:Op maandag 28 november 2011 14:02 schreef timmmmm het volgende:
Alsof jezelf quoten een teken is dat je jezelf verveelt
quote:Op maandag 28 november 2011 14:05 schreef timmmmm het volgende:
hahahaha, staat daar nou echt agossie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |