Nu sowieso.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:04 schreef Bastard het volgende:
huh whut? Had ik hier al eens gepost?
Nee hoor. maak er gewoon een topic van, wanneer er een nieuwsbericht over is.quote:Op zondag 18 september 2011 12:54 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk niks meer bericht over wikileaks? Alles zou op straat liggen en zulks, maar behalve een telefoonnummer van Bea kan ik niks vinden? Of is het de bedoeling dat het verder doodgezwegen wordt?
3voud heeft volkomen gelijk en ook anderen die LV aanspreken op zijn jihadgedrag practisch in elke topic. Het is inmiddels een complete obsessie van hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou sorry, maar zon malloot die telkens elk topic tot Wilders gezeik omzet verdient niet beter. Maak een statement en laat het gezeik staan en haal juist zijn posts weg. Weet iedereen dat dat gejammer ook niet welkom is.
persoonlijk geneuzel over elkaar naar elkaar heeft totaal geen nut in een discussie, en allang weer open.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:54 schreef johnnylove het volgende:
Is het tijd van de maand Paddy? Begrijp echt niet waarom topic Israël Palestina nu op slot gaat. Dat persoonlijk viel toch echt mee.
Ik ben het met paddy eens, en de laatste keer dat er bij mij bloed tussen de benen vandaan kwam, was toen ik 10 was en mijn leuter tussen de gulp zat. Dus dat is het nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:54 schreef johnnylove het volgende:
Is het tijd van de maand Paddy? Begrijp echt niet waarom topic Israël Palestina nu op slot gaat. Dat persoonlijk viel toch echt mee.
Dat zei ik toch zeker net, dat ik dat niet kon toen ik 10 was. En ik kon heul wel mijn eigen veters strikken. Kom niet aan mijn strikdiploma hè, het is de enige die ik hebquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:51 schreef Frutsel het volgende:
Toen jij tien was kon je nog niet eens je veters strikken laat staan zelf je gulp dicht doen
Volgens mij wordt dat slaande ruzie....quote:Op zondag 13 november 2011 15:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Hebben jullie weleens een NWS-meet gehouden?
Zie vorige opmerking, maar dan in het kwadraat.quote:
POL met popcorn toekijkend hoe het NWS gepeupelte elkaar de kop inslaat..quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat slaande ruzie....
[..]
Zie vorige opmerking, maar dan in het kwadraat.
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 14:04 schreef yvonne het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)page002_article1.jpg
Ik spreek wel eens Fok!-users, die lekker niet weten wie ik ben. Best prettigquote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd naar de meeste NWS users in het grote mensen leven. Naar Lavenderr, hofstadje, 3-voud, nuance, elfletterig, ferdo en de hele rambam.
Je bent voor mij gewoon Elfletterig iddquote:Op maandag 14 november 2011 10:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik spreek wel eens Fok!-users, die lekker niet weten wie ik ben. Best prettig
Best prettig is samen...quote:Op maandag 14 november 2011 10:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik spreek wel eens Fok!-users, die lekker niet weten wie ik ben. Best prettig
Mooiquote:Op maandag 14 november 2011 10:40 schreef Bastard het volgende:
Je bent voor mij gewoon Elfletterig idd![]()
Heel veel woorden (veel woorden) zijn samen elfletterig. Ik ben daar zelf niet zo mee bezigquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:08 schreef paddy het volgende:
Een meet tussen POL en NWS? Misschien in betere tijden
Wanneer de hormonenbommen minder lijden.
Liefde wensen en dit niet menen?
Is als voetschimmel tussen de tenen.
*snif* mooiquote:Op woensdag 16 november 2011 11:08 schreef paddy het volgende:
Je hebt gewoon geen smaakquote:Op woensdag 16 november 2011 17:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bradley Cooper meest sexy man ter wereld
Schopje SHO? Please?
Jullie beginnen met een eigen aparte meet.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:08 schreef paddy het volgende:
Gelukkigquote:
Oke nu bloos ikquote:Op woensdag 16 november 2011 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Serieus, ik vind je een fijne user. Dat geloven de meeste mensen misschien niet, omdat je denkt dat ik stom en rechts ben enzo, maar toch vind ik je een fijne user.
Ik hou van users die gewoon zeggen wat ze ervan vinden, zonder al dat geneuzel er omheen. Nuance is voor mietjes
Ben je gek? Jullie zijn ook NWS-users want posten in NWS Erg hè?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jullie beginnen met een eigen aparte meet.
Mmm..sorry, geloofde je meteen als IHVK...de user die ik mis en ook wel rechtstreeks was, maar die nuance bezat. Waar ik mee kon praten en mee kon spiegelen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:52 schreef De_Nuance het volgende:
Ik gun iedereen liefde. Dus haal die schimmel maar weg.
Er zijn geen report op dat topic geweest, dus hij liegt. En nu snel die DM weghalen, want eigenlijk is DM posten een ban.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh ik wist niet dat er al 1 was.
Maar je hebt het niet gedaan voor deze nerd toch?
[..]
Daarom vergeef ik je ook daarvoor. Omdat ik zoveel van je hou (ook al vind ik dat je vaak poep praat)quote:Op donderdag 17 november 2011 17:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh ik dacht alleen een PM.
Je kan te ver gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben je gek? Jullie zijn ook NWS-users want posten in NWS Erg hè?
Das waarquote:Op maandag 21 november 2011 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik het daar niet kwijt kan, want dat topic is alleen voor admins toegankelijk.
Dan moeten we het hier zelf maar doenquote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Frutsel het volgende:
Zijn ban was echter ook niet NWS-gerelateerd. Maar goed, enige dichtvorm was wel fijn geweest ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 19:34:47 ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan natuurlijk. [ afbeelding ]
[NWS FEEDBACK] Waar grijs misschien mogelijk is.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wou even klagen over het vroegtijdig sluiten van het NWS-feedbacktopic...
... maar ik kan nergens terecht met mijn klacht...
Frutsel was mijn gezag aan het ondermijnenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
Dan heb ik waanbeelden, of ik had 5 minuten geleden een onverklaarbare rode gloed voor mijn ogen...
Ja, hij heeft nu zelfs eigenhandig jouw OP van de nieuwe NWS-Feedback aangepast. Ik vind dat echt niet kunnen hoor...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Frutsel was mijn gezag aan het ondermijnen
Dit is de intens populaire NWS slowchat, niet feedbackquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
'Zwarte' moet zijn 'Zwarte Piet' in dit topic Zwarte Piet in de ban in Canada., kan iemand dat aanpassen?
Bvd.
Volgens mij bestaat het meeste van de SC uit vergissingen met de FB.quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de intens populaire NWS slowchat, niet feedback
Gelukkig wordt daar vervolgens wel over ge-slowchat, waardoor de SC nog ergens op lijkt.quote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het meeste van de SC uit vergissingen met de FB.
stuur jezelf eens een DMquote:Op maandag 28 november 2011 14:02 schreef timmmmm het volgende:
Alsof jezelf quoten een teken is dat je jezelf verveelt
quote:Op maandag 28 november 2011 14:05 schreef timmmmm het volgende:
hahahaha, staat daar nou echt agossie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |