Over vakantie gesproken, wanneer gaan de linkse boomknuffel-ambtenaren op vakantie Koos? Je bent er wel een beetje aan toe merkte ik de afgelopen weken, je werd een beetje chaggo. Komt het door Geert?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Jij voert eindeloze discussies met hem, ouwe kast-PVV'er.
Mjah, dat is met JoaC op POL niet anders eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:48 schreef du_ke het volgende:
Hij was de enige mod op VKZ die ik wel kon waarderen
JoaC is dan ook de enige mod op POL die ook nog eens een normale user is. Over die ander kan ik kort en bondig antwoorden met een smiley,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, dat is met JoaC op POL niet anders eigenlijk.
Eind augustus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Over vakantie gesproken, wanneer gaan de linkse boomknuffel-ambtenaren op vakantie Koos? Je bent er wel een beetje aan toe merkte ik de afgelopen weken, je werd een beetje chaggo. Komt het door Geert?
Kort en mondig antwoorden... Daar past inderdaad maar één smiley bij:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JoaC is dan ook de enige mod op POL die ook nog eens een normale user is. Over die ander kan ik kort en mondig antwoorden met een smiley,
Nope. En de collega's wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das nog een heule lang tijd Koos, geen kinderen om rekening mee te houden zeker?
Wow, eng zeg, een typo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Kort en mondig antwoorden... Daar past inderdaad maar één smiley bij:.
Hoe vindt BSB jou als mod?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:09 schreef timmmmm het volgende:
he hallo, waar zullen we over slowchatten?
quote:
Goede zaak.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, dat is met JoaC op POL niet anders eigenlijk.
Stijl? Welke stijl?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..], het subforum werd nogal platgemodereerd naar mijn idee en dat is niet echt mijn stijl
Mods zouden dan ook zo min mogelijk zichtbaar moeten zijn in die rol naar mijn ideequote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij stijl had.
Maar dat geld niet voor jou ofzo? Zo onzichtbaar ben je namelijk niet, als mod zijnde, in die rol.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mods zouden dan ook zo min mogelijk zichtbaar moeten zijn in die rol naar mijn idee
Had je je kritiek toen ook mans moeten uiten achter de schermen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:48 schreef du_ke het volgende:
Hij was de enige mod op VKZ die ik wel kon waarderen
Het is toch veel leuker om collega-mods voor de schermen af te kraken, je kent du_ke toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had je je kritiek toen ook mans moeten uiten achter de schermen.
Ik was toen user en heb mijn kritiek geuit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had je je kritiek toen ook mans moeten uiten achter de schermen.
dat kan, als ik deze maand meer dan een handvol modacties heb uitgevoerd is dat veel. Die zullen dan wel zeer indrukwekkend zijn geweestquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar dat geld niet voor jou ofzo? Zo onzichtbaar ben je namelijk niet, als mod zijnde, in die rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |