quote:Op maandag 18 juli 2011 19:08 schreef yvonne het volgende:
De TT spreekt voor zich
timmmmm terug als mod en komt meemodden op NWS.
Succes!
Uuuuuh nee. Postopkriktopicquote:
Sowieso ErwinRommel: die heeft een relatie met DEF-mod Lotussquote:Op maandag 18 juli 2011 19:33 schreef Gravedigger het volgende:
Is er überhaupt iemand op FOK! die van een mod houdt
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:33 schreef Gravedigger het volgende:
Is er überhaupt iemand op FOK! die van een mod houdt
quote:
Developers zijn gay!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nou en?quote:
En jij komt gezellig ff meepraten?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah, juicy ziet weer een topic wat hij kan kapen
Ah, dat moet voortaan voor de schermen eerstquote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is een nieuwe mod ja! Die moet welkom worden geheten!
Nou! Succes dan maar!quote:
Zo erg dat de (F)A's me graag terug wilden. Maar jij weet het beter, gefeliciteerd ermee, en tot de volgende keer maar weer!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
VKZ, de helft van de crew die je uitkotste. Of heb je dat toen niet meegekregen?
Je bedoelt Yvonne? Tja, die heeft altijd een onbegrijpelijke zwak voor je gehad, die nooit gedeeld is door anderenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo erg dat de (F)A's me graag terug wilden. Maar jij weet het beter, gefeliciteerd ermee, en tot de volgende keer maar weer!
Okequote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt Yvonne? Tja, die heeft altijd een onbegrijpelijke zwak voor je gehad, die nooit gedeeld is door anderen
Past wel in de traditie van FOK.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef Scorpie het volgende:
Mensen zullen denken dat ik een grapje maak, maar welke idioot neemt deze dorpsgek nou aan als modhebben ze dan niks geleerd van de vorige keer
Dat zegt weer genoeg over jouquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:48 schreef du_ke het volgende:
Hij was de enige mod op VKZ die ik wel kon waarderen
Nee, meer over de overige VKZ-mods. Wat een kansloze figuren zwaaiden daar de scepter, de tering.quote:
En nu ben ik het oogappeltje van de POL-mods. Kan raar lopen, of niet Erik?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:53 schreef eriksd het volgende:
VKZ mods waren oke. Jij kreeg lekker op je donder.
Maakt mij niet uit, ik heb geen problemen met de moderatie. Maar het was leuk om te zienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En nu ben ik het oogappeltje van de POL-mods. Kan raar lopen, of niet Erik?
Ik ben in POL vooral geliefd vanwege mijn onmetelijke linkse wijsheid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik heb geen problemen met de moderatie. Maar het was leuk om te zien
Sowieso, als je een lievelingetje bent doe je iets fout.
Mensen krijgen inderdaad een glimlach op hun gezicht als ze jouw posts in POl lezen. De correlatie tussen wijsheid en geliefd ontbreekt echter daarbij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben in POL vooral geliefd vanwege mijn onmetelijke linkse wijsheid.
Door figuren als jij wordt links stemmen ongeveer hetzelfde als PVV stemmen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben in POL vooral geliefd vanwege mijn onmetelijke linkse wijsheid.
Hoor ik daar een PVV'er schijten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen krijgen inderdaad een glimlach op hun gezicht als ze jouw posts in POl lezen. De correlatie tussen wijsheid en geliefd ontbreekt echter daarbij.
Ik mis Mutant01 wel een beetje, nu je het zegt zijn grap jat. Is hij op vakantie naar Marokko?quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Door figuren als jij wordt links stemmen ongeveer hetzelfde als PVV stemmen.
Wel doen, maar nooit kenbaar maken.
Geen idee. Jij voert eindeloze discussies met hem, ouwe kast-PVV'er.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mis Mutant01 wel een beetje, nu je het zegt zijn grap jat. Is hij op vakantie naar Marokko?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |