Ja zeg, ik moest het toch oplossen, dat men dit niet meer als FB zag. Doe ik dat, is het weer niet goedquote:
Alleen #24 en deze staan in de topic chain, dus als jullie je vervelen...quote:Op maandag 28 november 2011 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Met drie dagen is dit topic toch weer zoek
Het heet nr.35 maar volgens mij zijn d'r niet eens zoveel delen of zitten ze niet eens allemaal vol
Timmmmmm verveelt zichquote:Op maandag 28 november 2011 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen #24 en deze staan in de topic chain, dus als jullie je vervelen...
Komt gewoon aanquote:Op maandag 28 november 2011 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stuur jezelf eens een DM
dan zie je pas hoe erg![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 15:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is zodat mijn liefdesverklaring aan jou bovenaan de pagina blijft staan
Ik stuur mezelf redelijk vaak een PM met een reactie. Zo van...geen tijd voor een discussie, kopieer hem wel wanneer ik er wel tijd voor heb.quote:Op maandag 28 november 2011 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stuur jezelf eens een DM
dan zie je pas hoe erg![]()
Heb er wel eens aan gedacht om dat gewoon te veranderen wanneer ze weer eens de halve feedback aan het volflamen waren, maar hielp niet echtquote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de intens populaire NWS slowchat, niet feedback
Ja, niet iedereen trekt het even goed dat die reeks zo nu en dan van naam veranderdquote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef timmmmm het volgende:
Het is dan ook niet de POLSC maar het POLCafé
Ik ken die slome periodes niet bij jullie. Misschien een paar dagen, maar dat is meer dat half POLSC dan een ban aan zijn broek heeft hangen. Of bepaalde users even een tijdje niet aan SM wil doen en wil genezen van hun blauwe plekkenquote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef du_ke het volgende:
Die heeft ook wel slome periodes gehad maar de laatste maanden is het eerder speedchat dan slowchat
Je bedoelt de VVD SC?quote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen trekt het even goed dat die reeks zo nu en dan van naam veranderd.
Een SC is het in ieder geval niet. En begrijp heel goed dat de views daar goed gaanquote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen trekt het even goed dat die reeks zo nu en dan van naam veranderd.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Tsss, keiveel posts vandaag. We lopen als een tiet
Ik bedoel maarquote:
En de saaiste denk ikquote:
Nee, want jij bent er.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:03 schreef Bastard het volgende:
NWS'ers houden misschien niet zo van loos gebabbel.
Nee hoor, de glazen zijn kleurloos.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef paddy het volgende:
Whehe, nou kwebbelen op internet ben ik ook niet zo goed in
En jij hebt een roze bril op
Hiermee komt het goed:quote:
Ik heb persoonlijk weinig onderbuikgevoel bij NWS hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef paddy het volgende:
Ja, en daar komen de onderbuikers los! Zet hem op! Doe het eens hier i.p.v in feedback!
Mwa, de SC hier lost zichzelf wel opquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hiermee komt het goed:
[ afbeelding ]
Slotje is niet nodigquote:
Ik krijg er meteen een rouwrand om mijn DMvenster vanquote:
quote:» Er is al 115 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
quote:
c-c-c-c--combobreakerrrquote:
quote:» Er is al 265 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |