Essay: "Het doorgronden van de Bansheeboy" - door sp3c - WTF is een Bansheeboy ![]()
Om te beginnen is het verstandig om de username zelf te analyseren, want wat is een Bansheeboy nu eigenlijk? Feitelijk bestaat het uit twee Engelse woorden wat zowieso een voorliefde aan de engelse taal verraad. Het eerste woord is Banshee, een Banshee is een mythisch figuur wat meestal een beetje lijkt op een spook dat schreeuwt en krijst waardoor het slachtoffer zijn eigen willetje verliest en is veelal van het vrouwelijke geslacht. Het woord boy is engels en duid op een klein kind van het mannelijke geslacht. Bij de uitspraak van de term 'Bansheeboy' kun je ook haast niet om het (wederom engelse) woord 'Sheep' heen, dit betekend schaap in algemeen beschaafd Nederlands.
Wat kunnen wij hier uit opmaken
![]()
Ten eerste een negatieve houding voor het vrouwelijke geslacht want die grijpen je en laten je niet meer los en een voorliefde voor jongetjes en schapen.
De mening van de geachte schrijver van dit stuk is dan ook dat we het hebben over een mannelijke aanhanger van het homoisme met een ongebruikelijke interesse voor heren aan de verkeerde kant van de leeftijdsgrens en een Engelse (waarschijnlijk Amerikaanse want die geloven nog in sprookjes) achtergrond ... en een vreemde en onverklaarbare voorliefde voor schapen.
Dat of een boerin
Wat is het probleem met de Bansheeboy? De basis van het probleem is makkelijk samen te vatten, hij kletst uit zijn nek en probeert dit door middel van veelvuldig gebruik aan dure woorden te verhullen. Maar het ligt dieper, hij neemt zo een militant standpunt in over de zaken waar hij tegen in het harnas treed dat er meer achter moet zitten. Het is niet meer dan toevallig dat deze onderzoeker hierboven al heeft bewezen aan de hand van een grondige analyse van de term 'Bansheeboy' dat het heerschap bij het meerendeel van deze punten een iets andere mening is aangedaan.
- homoisme is slecht
- vreemdgaan met dieren is slecht
- vreemdgaan met kinderen is slecht
- 1 broodje super shoarma graag en met extra knoflook
- Amerika is slecht
- etc. etc.
Wat doen we hieraan De oplossing is vrij simpel, gewoon zijn meer extremere opvattingen bij wet verbieden en deze dus per direct aan de blauwen doorgeven zodat deze door de VN gesanctioneerde vredesmacht per direct passend en geproportioneerd geweld kunnen gebruiken om dit soort misstanden aan te pakken
Verder gewoon negeren en uitlachen en als je zin hebt in een dolletje kun je op zijn argumenten ingaan maar wapen u dan tegen een kwalitatief sterke response als 'maar ik heb altijd gelijk!' en 'jij lijkt op mij, ik houd van jouw, we hebben allebei gelijk' (evt gevolgd door het al genoemde 'maar ik heb altijd gelijk') en probeer hier altijd een krachtige en van een kwalitatief gelijkbaar niveau, niettes is bv heel erg goed, achter de hand heeft.
Been there done that >:O
[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 13-02-2006 17:14:57 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.