abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24408086
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:06 schreef RigorMortis het volgende:
BSB is ziek, inconsequent, slecht ingelicht over de islam en vast en zeker een trollende clown.
je laatste drie kwalificering zijn absoluut onwaar, over de eerste kan ik geen uitspraak doen, ik neem aan dat het niet gaat om een fysieke ziekte maar een kwalificering is over zijn ideeen, welke enorm tegen de algeheel heersende mening ingaan:
ziek is dan volgens mij veels teveel een waardeoordeel, immers in Nederland is er veel vrijheid voor andersdenkenden, zowel religieuze extreemdenkers, maar ook mensen met bepaalde extreme sociaal-maatschappelijke ideeen ...

Ik snap eigenlijk niet waarom je zijn ideeen inconsequent vind, de mening die hij weergeeft, lijkt hij volgens mij juist tot in de extreme consequentie aan te houden, hooguit kun je vermoeden dat het wel erg lastig is om normale menselijke lusten werkelijk te ontkennen, en dit dus ook in je persoonlijke leven aan te houden, maar daarvan zijn volgens mij weinig bewijzen te vinden.

Verder ben ikzelf er absoluut van overtuigd dat hij zijn post gewoonweg zo meent, en het niet een bewuste bedoeling is om een trollende clown te zijn, hooguit is dat mogelijk wel juist de enzertainment-waarde die andere mensen op Fok! in hem zien, echter juist die kwalificeringen zeggen meer over de andere mensen op Fok! dan werkelijk iets over BSB, die gewoonweg het volste recht heeft een persoonlijke overtuiging te hebben die 99% van de mensen hier absoluut niet wil aannemen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:49:13 #177
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_27183733
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg BSB, wat wordt je volgende geniale hersenspinsel? Ik kan haast niet wachten!

Misschien willen ze jou wel hebben bij de Metro als vervanger van Theo. Da's weer eens wat anders...
Theo is niet meer, en ik ben niet benaderd

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 20 mei 2005 @ 14:05:13 #178
94510 BillGates
Me postcount!
pi_27184344
wat leuk dat mensen serieus reageren op de essays
  vrijdag 20 mei 2005 @ 14:23:13 #179
13462 BansheeBoy
pi_27185028
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:05 schreef BillGates het volgende:
wat leuk dat mensen serieus reageren op de essays
Dat is toch ook de bedoeling mag ik aannemen, we zijn volwassen mensen toch ?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_27281698
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

we zijn volwassen mensen toch ?

²
In ieder geval volwassen genoeg om zelf te bepalen of ik alcohol wil drinken, drugs wil gebruiken, mijzelf schaars zou willen kleden, overspel zou willen plegen, piemels zou willen zuigen, of Amerika als God zou willen aanbidden. Het is aan mij om te doen wat ik wil, daar hebben jij en je pedosexuele profeet niets mee te maken.

JIj gelooft toch dat iedereen z`n eigen verantwoordelijkheid draagt en dat iedereen zich tegenover Allah zouden moeten verantwoorden. Waarom dan toch die bemoeizucht? Jij noch de overheid heeft ons deze keuzes gegeven, het is Allah geweest (volgens jou dan..) die ons de mogelijkheid heeft gegeven om deze keuzes te maken, daar moet je dan ook respect voor hebben.

Wat wil je nou, dat we hier in Nederland Mohammeds voorbeeld gaan volgen ofzo? Mohammed riep volgens de overleveringen de familie van een dronkaard bijeen en hij commandeerde hen om hun eigen familielid helemaal kort te slaan, dat kan er bij moslims waarschijnlijk wel in gezien al die eerwraak enzo, maar voor de gematigde mensen, de mensen die geen dood en verderf of hemel en hel prediken, is zoiets echt te gruwelijk voor woorden en wekt een bestraffing en waarschijnlijk alleen al een regel als dit alleen maar antipathie op.

Islam

[ Bericht 0% gewijzigd door DaveHarris op 23-05-2005 17:55:40 ]
eeeh
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:41:35 #181
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_27315047
TVP, in hoop te kunnen inhaken
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_27657771
Komt er binnenkort weer een essay?
  zondag 5 juni 2005 @ 22:10:58 #183
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27658068
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Theo is niet meer, en ik ben niet benaderd

²
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_27662477
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef thabit het volgende:
Komt er binnenkort weer een essay?
Ja, ik mis die essays van BSB, ze zijn altijd zo inhoudelijk correct enzo.
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:52:25 #185
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_30856696
BansheeBoy verhelpt alle problemen op de wereld... Wat zouden we zonder hem moeten
  Moderator maandag 13 februari 2006 @ 16:31:29 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35041155
Essay: "Het doorgronden van de Bansheeboy"
- door sp3c -

WTF is een Bansheeboy

Om te beginnen is het verstandig om de username zelf te analyseren, want wat is een Bansheeboy nu eigenlijk? Feitelijk bestaat het uit twee Engelse woorden wat zowieso een voorliefde aan de engelse taal verraad. Het eerste woord is Banshee, een Banshee is een mythisch figuur wat meestal een beetje lijkt op een spook dat schreeuwt en krijst waardoor het slachtoffer zijn eigen willetje verliest en is veelal van het vrouwelijke geslacht. Het woord boy is engels en duid op een klein kind van het mannelijke geslacht. Bij de uitspraak van de term 'Bansheeboy' kun je ook haast niet om het (wederom engelse) woord 'Sheep' heen, dit betekend schaap in algemeen beschaafd Nederlands.

Wat kunnen wij hier uit opmaken Ten eerste een negatieve houding voor het vrouwelijke geslacht want die grijpen je en laten je niet meer los en een voorliefde voor jongetjes en schapen.
De mening van de geachte schrijver van dit stuk is dan ook dat we het hebben over een mannelijke aanhanger van het homoisme met een ongebruikelijke interesse voor heren aan de verkeerde kant van de leeftijdsgrens en een Engelse (waarschijnlijk Amerikaanse want die geloven nog in sprookjes) achtergrond ... en een vreemde en onverklaarbare voorliefde voor schapen.

Dat of een boerin

Wat is het probleem met de Bansheeboy?

De basis van het probleem is makkelijk samen te vatten, hij kletst uit zijn nek en probeert dit door middel van veelvuldig gebruik aan dure woorden te verhullen. Maar het ligt dieper, hij neemt zo een militant standpunt in over de zaken waar hij tegen in het harnas treed dat er meer achter moet zitten. Het is niet meer dan toevallig dat deze onderzoeker hierboven al heeft bewezen aan de hand van een grondige analyse van de term 'Bansheeboy' dat het heerschap bij het meerendeel van deze punten een iets andere mening is aangedaan.
- homoisme is slecht
- vreemdgaan met dieren is slecht
- vreemdgaan met kinderen is slecht
- 1 broodje super shoarma graag en met extra knoflook
- Amerika is slecht
- etc. etc.

Wat doen we hieraan

De oplossing is vrij simpel, gewoon zijn meer extremere opvattingen bij wet verbieden en deze dus per direct aan de blauwen doorgeven zodat deze door de VN gesanctioneerde vredesmacht per direct passend en geproportioneerd geweld kunnen gebruiken om dit soort misstanden aan te pakken

Verder gewoon negeren en uitlachen en als je zin hebt in een dolletje kun je op zijn argumenten ingaan maar wapen u dan tegen een kwalitatief sterke response als 'maar ik heb altijd gelijk!' en 'jij lijkt op mij, ik houd van jouw, we hebben allebei gelijk' (evt gevolgd door het al genoemde 'maar ik heb altijd gelijk') en probeer hier altijd een krachtige en van een kwalitatief gelijkbaar niveau, niettes is bv heel erg goed, achter de hand heeft.

Been there done that >:O

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 13-02-2006 17:14:57 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 13 februari 2006 @ 17:38:39 #187
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_35043886
wat een gruwelijk ziek topic, ik heb het met veel plezier gelezen.
pi_35043988
Was het nou echt nodig om dit topic te kicken?
  maandag 13 februari 2006 @ 17:44:39 #189
13462 BansheeBoy
pi_35044068
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Was het nou echt nodig om dit topic te kicken?
Sp3c heeft een oogje voor kwaliteit, dat moet je Fok! niet ontnemen.

Been there, done that.

²
  maandag 13 februari 2006 @ 18:00:59 #190
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35044606
Goed werk BSB. [14.gif]
pi_35173801
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben geen kloon en al zeker niet gestoord. Vraag maar aan Umm-Casr, die kent mij i.rl. Drugshond mag je ook vragen. Hij is een collega van me

Goede jongen .
BSB is een goede man . Ga zo door BSB
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 03:26:48 #192
140141 ivosnivo
pi_35177028
MID ( Meki inlichtingen dienst ) neemt deze zaak hoog op en zal Meki beschermen. Meki heeft inmiddels 10 man op deze zaak gezet.

OMG OMG we hebben er nog zo een.

goeie post
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

In ieder geval volwassen genoeg om zelf te bepalen of ik alcohol wil drinken, drugs wil gebruiken, mijzelf schaars zou willen kleden, overspel zou willen plegen, piemels zou willen zuigen, of Amerika als God zou willen aanbidden. Het is aan mij om te doen wat ik wil, daar hebben jij en je pedosexuele profeet niets mee te maken.

[ Bericht 47% gewijzigd door ivosnivo op 17-02-2006 14:45:34 ]
pi_37929341
Tijd om je nieuwe column hier te plaatsen, BansheeBoy.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:45:48 #194
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37981618
Mag ik TS dit boek aanraden?
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_37983653
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:31 schreef sp3c het volgende:
Essay: "Het doorgronden van de Bansheeboy"
- door sp3c -

WTF is een Bansheeboy

Om te beginnen is het verstandig om de username zelf te analyseren, want wat is een Bansheeboy nu eigenlijk? Feitelijk bestaat het uit twee Engelse woorden wat zowieso een voorliefde aan de engelse taal verraad. Het eerste woord is Banshee, een Banshee is een mythisch figuur wat meestal een beetje lijkt op een spook dat schreeuwt en krijst waardoor het slachtoffer zijn eigen willetje verliest en is veelal van het vrouwelijke geslacht. Het woord boy is engels en duid op een klein kind van het mannelijke geslacht. Bij de uitspraak van de term 'Bansheeboy' kun je ook haast niet om het (wederom engelse) woord 'Sheep' heen, dit betekend schaap in algemeen beschaafd Nederlands.

Wat kunnen wij hier uit opmaken Ten eerste een negatieve houding voor het vrouwelijke geslacht want die grijpen je en laten je niet meer los en een voorliefde voor jongetjes en schapen.
De mening van de geachte schrijver van dit stuk is dan ook dat we het hebben over een mannelijke aanhanger van het homoisme met een ongebruikelijke interesse voor heren aan de verkeerde kant van de leeftijdsgrens en een Engelse (waarschijnlijk Amerikaanse want die geloven nog in sprookjes) achtergrond ... en een vreemde en onverklaarbare voorliefde voor schapen.

Dat of een boerin

Wat is het probleem met de Bansheeboy?

De basis van het probleem is makkelijk samen te vatten, hij kletst uit zijn nek en probeert dit door middel van veelvuldig gebruik aan dure woorden te verhullen. Maar het ligt dieper, hij neemt zo een militant standpunt in over de zaken waar hij tegen in het harnas treed dat er meer achter moet zitten. Het is niet meer dan toevallig dat deze onderzoeker hierboven al heeft bewezen aan de hand van een grondige analyse van de term 'Bansheeboy' dat het heerschap bij het meerendeel van deze punten een iets andere mening is aangedaan.
- homoisme is slecht
- vreemdgaan met dieren is slecht
- vreemdgaan met kinderen is slecht
- 1 broodje super shoarma graag en met extra knoflook
- Amerika is slecht
- etc. etc.

Wat doen we hieraan

De oplossing is vrij simpel, gewoon zijn meer extremere opvattingen bij wet verbieden en deze dus per direct aan de blauwen doorgeven zodat deze door de VN gesanctioneerde vredesmacht per direct passend en geproportioneerd geweld kunnen gebruiken om dit soort misstanden aan te pakken

Verder gewoon negeren en uitlachen en als je zin hebt in een dolletje kun je op zijn argumenten ingaan maar wapen u dan tegen een kwalitatief sterke response als 'maar ik heb altijd gelijk!' en 'jij lijkt op mij, ik houd van jouw, we hebben allebei gelijk' (evt gevolgd door het al genoemde 'maar ik heb altijd gelijk') en probeer hier altijd een krachtige en van een kwalitatief gelijkbaar niveau, niettes is bv heel erg goed, achter de hand heeft.

Been there done that
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_48052086
pff heb de moeite genomen de link aan te klikken en het op wetenschappelijkheid te taxeren maar als ik bij de eerste oogopslag als bronvermelding zien staan: bibliotheek.... ja sorry maar dat is wel het stompzinnigste wat ik in tijden gezien heb. Zo kun je de tv ook wel als bronvermelding opgeven of oom Henk en tante Joke tijdens 2e paasdag.
pi_48082849
BSB, neem jij jezelf ook echt serieus?
Ik vind het namelijk allemaal zeer vermakelijk

[ Bericht 63% gewijzigd door buutvrij op 06-04-2007 16:32:45 ]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:42:03 #198
178669 _Faust
Faust für Faust
pi_49026241
Beste moslim,
-Je argumenten zijn zo onzinning dat ik niet eens in discussie wil gaan
-Je "essays" zijn van een bedroevend niveau
-Een taalcursus Nederlands zou je ook goed doen.
-Ik geloof er geen zak van dat je een serieuze moslimextremist bent.
Volgens mij ben je gewoon een halve zool zoals ik die lekker de boel op loopt te stoken en nu slap ligt van het lachen. Goeie grap overigens. Desalnietemin blijven de kritiekpuntjes óók van kracht als je een nep-moslim bent.
Anti-Islam
  zondag 6 mei 2007 @ 20:18:54 #199
13462 BansheeBoy
pi_49074375
Nee hoor, Ik ben echt moslim, ik ben geen extremist. En met mijn taalgebruik is toch niets mis?

²
  maandag 5 januari 2009 @ 22:51:01 #200
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_64710050
BSB, sorry dat ik je jaren geleden in twijfel trok.

Je had gelijk, je was je tijd ver vooruit. Excuses.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')