Globale misvattingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
( een mens gebruikt slechts een klein percentage van zijn hersens, dus wanneer je net die hersencellen gebruikt die niet goed werken, kun je beter bier drinken)
En die opvatting over deze misvatting zou eventueel ook een misvatting kunnen zijn. Theorie A weerlegt theorie B en theorie C weerlegt theorie A. Enige theorie die moeilijk te weerleggen is, dat is dat morgen de zon opgaat.quote:
Ahh, de nostalgiequote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
One night at Cheers, Cliff Clavin explained the "Buffalo Theory" to his buddy Norm: "Well ya see, Norm, it's like this. A herd of buffalo can only move as fast as the slowest buffalo. And when the herd is hunted,
it is the slowest and weakest ones at the back that are killed first. This natural selection is good for the herd as a whole, because the general speed and health of the whole group keeps improving by the regular killing of the weakest members. In much the same way, the human brain can only operate as fast as the slowest brain cells. Excessive intake of alcohol, as we know, kills brain cells. But naturally, it attacks the slowest and weakest brain cells first. In this way, regular consumption of beer eliminates the weaker brain cells, making the brain a faster and more efficient machine! That's why you always feel smarter after a few beers."
Hoezo nou weer ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:18 schreef RigorMortis het volgende:
BansheeBoy spoort op het verkeerde traject...
Eens zal ook die theorie ontkracht wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En die opvatting over deze misvatting zou eventueel ook een misvatting kunnen zijn. Theorie A weerlegt theorie B en theorie C weerlegt theorie A. Enige theorie die moeilijk te weerleggen is, dat is dat morgen de zon opgaat.
Vraag maar aan mevrouw Yvonne, ik ben Absoluut geen kloonquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:20 schreef Mtijn het volgende:
10 tegen 1 dat hij een kloon van Sjun, Kaalhei of een andere "rechtse" fokker is
Een kloon van een admin!quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vraag maar aan mevrouw Yvonne, ik ben Absoluut geen kloon
Je hebt een tik, je tiept de hele tijd:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo nou weer ?
Neen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:33 schreef CybErik het volgende:
[..]
Een kloon van een admin!![]()
![]()
Desondanks bestaan mijn topics uit verzijdbare info, dat moet je me nagevenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:07 schreef Miwe het volgende:
[..]
Je hebt een tik, je tiept de hele tijd:
Helaas niet. Dan had ik er nog om kunnen lachen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vraag maar aan mevrouw Yvonne, ik ben Absoluut geen kloon
Tnx voor je lachquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:49 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Helaas niet. Dan had ik er nog om kunnen lachen.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:31 schreef MikeyMo het volgende:
eigenlijk best erg dat we mensen in ons land hebben die gewoon doodserieus deze denkbeelden hebben...
ik ga nog veel om jou en je micro-essays lachen, dat lees ik nu welquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
-- knip --
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Essay: "De ontzieling van de samenleving"
- door Bansheeboy -
De samenleving door de jaren heen
In het begin van de 16de eeuw is de samenleving voor het eerst begonnen haar vleugels uit te slaan en met succes ! Nederland stond in de 2 opvolgende eeuwen bekend als een vermogend en welvarend land dat open stond voor externe invloeden/culturen en zeer geïnterresseerd was in de economische en kennisrijke schatten van buitenlandse entiteiten. Deze tijd kunnen we ook wel omschrijven als de "Jehova"-dynastie:
- Jodiumrijke zout, veelal uit de indische streek
- Eerlijkheid, stond borg voor het vele succes
- Handel, spreekt voor zich
- Olie, hier had men niks mee van doen
- Victory, men overwon altijd !
- Anderlecht, voetbalclub uit Belgie, een land wat in die tijd nog niet bestond
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
Wat maakte Nederland zo tolerant ?
Nederland had dit stempel gekregen nadat zij gestopt waren met het dwingen van zeelui tot het krijgen van scheurbuik, dit werd in die tijd ervaren als een nobel gebaar, Nederland is op die voet verder gegaan, gelukkig zou je denken, nee dus
Kuifjequote:Nederland, vandaag de dag !
Vandaag de dag is Nederland verworven tot een populistische vrijstaat die door de gehele wereld wordt gezien als een grandioze beerput waarin het gekste woredt getolereerd:
- Hergé
ehmm...ok ik denk dat de grootste doorn in het oog vandaag de dag vooral ons slappe vreemdelingenbeleid is, waardoor zwaar gestoorde imams en terroristen, die zeggen dat ze moslim zijn, hier een veilige haven vinden om hun poep te oreren of acties te kunnen voorbereiden. lachen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
Nederland, vandaag de dag !
Vandaag de dag is Nederland verworven tot een populistische vrijstaat die door de gehele wereld wordt gezien als een grandioze beerput waarin het gekste woredt getolereerd:
- euthenasie
- softdrugs
- alcohol
- Hergé
- overspel
Veel van deze zaken worden vandaag de dag gewoon wettelijk toegelaten dan wel gedoogd, mede danzij deze doorgeschoten tolerantie maken moslims een moeilijke tijd door omdat de "tolerantie-weegschaal" niet in evenwicht is en zij dus dit verschil in gewicht moeten opvangen d.m.v. extreme intolerantie en haat jegens hen
Ik vraag me echt af waar iedereen die onzin vandaan haalt ! Nederland is echt kampioen in het papegaaien, iedereen praat elkaar maar naquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ehmm...ok ik denk dat de grootste doorn in het oog vandaag de dag vooral ons slappe vreemdelingenbeleid is, waardoor zwaar gestoorde imams en terroristen, die zeggen dat ze moslim zijn, hier een veilige haven vinden om hun poep te oreren of acties te kunnen voorbereiden. lachen...
Hoe kan het zo zijn dat de meest kortzichtige man van fokforum zulke onnozele stukken weet te schrijven. Onvoorstelbaar!quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
[Een hoop geneuzel en dom gelul]
Dat is ook de bedoeling, ik ben geen leugenaar ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:44 schreef Mtijn het volgende:
Jullie geloven m allemaal![]()
Ik word hier doodziek van, ik roep het elke dag, vandaag nog een x voor de routine:quote:Er is maar 1 ding dat vóór hem pleit als hij zegt dat hij geen "rechtse" kloon is, en dat is datie fatsoenlijk nederlands typt![]()
Dat weten we nu wel broeder Bansheeboy. Maar de vraag is, van wie ben je geen kloon?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, ik ben geen leugenaar ofzo
[..]
Ik word hier doodziek van, ik roep het elke dag, vandaag nog een x voor de routine:
IK BEN GEEN KLOON
LOL @ Shaolinquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel broeder Bansheeboy. Maar de vraag is, van wie ben je geen kloon?
Ik wil je best iets nageven, maar ik heb geen idee wat verzijdbaar is.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Desondanks bestaan mijn topics uit verzijdbare info, dat moet je me nageven
Neen, Bansheeboy daarentegen welquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:50 schreef vdo28 het volgende:
Heeft Bansheeshit weer aandacht nodig?![]()
kijk eens banshee wat nog geen twee dagen na jouw gehuil op teletekst staat.quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar iedereen die onzin vandaan haalt ! Nederland is echt kampioen in het papegaaien, iedereen praat elkaar maar na
Dat recht heeft hij gewoon en kennelijk smullen mensen ervan. Of ze dat nou doen omdat het zo goed is, is natuurlijk een andere vraag!quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:11 schreef dVTB het volgende:
Eigenlijk zouden we hier eens een essay over moslims moeten schrijven, volledig bestaand uit zinnen en woorden die Bansheeboy hier over alle andere bevolkingsgroepen schrijft. Alleen wil ik wedden dat mijn post dan wordt gewist vanwege Islam-bashen. Ondertussen staat de bagger van Bansheeboy, aantoonbaar onjuist en aantoonbaar beledigend, al maanden ongecensureerd op Fok.
Jammer.
Topic is absoluut niet nutteloosquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:58 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Vanwaar deze kick van dit nutteloze topic, broeder Bansheeboy?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:Desondanks bestaan mijn topics uit verzijdbare info, dat moet je me nageven
Eens, het is gewoon een grote grap.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kan niet zo zijn dat een werkelijk bestaand persoon dit soort dingen denkt. Dat kan gewoon niet. En dus moet BSB wel een kloon zijn. Niemand is zó gestoord.
Ik ben geen kloon en al zeker niet gestoord. Vraag maar aan Umm-Casr, die kent mij i.rl. Drugshond mag je ook vragen. Hij is een collega van mequote:Op zondag 2 januari 2005 20:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kan niet zo zijn dat een werkelijk bestaand persoon dit soort dingen denkt. Dat kan gewoon niet. En dus moet BSB wel een kloon zijn. Niemand is zó gestoord.
duhhh ik noem hem niet voor niks BullShitBoyquote:Op maandag 3 januari 2005 00:05 schreef Dalai_Lama het volgende:
Dan ben je een troll... Want het kan gewoon NIET dat je dit allemaal serieus meent. Als dit wel het geval is, dan hebben wij allemaal een hoop te vrezen...
En toch is het zo. Ik vraag me af waarom ik het niet zou kunnen menenquote:Op maandag 3 januari 2005 00:05 schreef Dalai_Lama het volgende:
Dan ben je een troll... Want het kan gewoon NIET dat je dit allemaal serieus meent. Als dit wel het geval is, dan hebben wij allemaal een hoop te vrezen...
TS daarentegen welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Topic is absoluut niet nutteloos
Ja doei ! Drugshond is geen kloon van me, absoluut niet. Wel is hij een collega van mequote:Op maandag 3 januari 2005 10:23 schreef vdo28 het volgende:
De ts (Drugshond) doet een Op die Bsb ook had kunnen maken.
Vanwaar die "quote:Op zondag 2 januari 2005 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Drugshond mag je ook vragen. Hij is een collega van me
nee het is gewoon een door de islam geindoctrineerde trol met extremistische gedachtesquote:Op maandag 3 januari 2005 14:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
BSB is misschien wel de meesterkloon van Iddes eye.
Je kunt me ziek en inconsequent vinden, daar is geen discussie over mogelijk, dat is een mening. Maar dat ik slecht ben ingelicht over de Islam is een grove beschuldiging mijnerzijds, ik ben nl. zelf Moslim die dagelijks in de Moskee kennis op doetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:06 schreef RigorMortis het volgende:
BSB is ziek, inconsequent, slecht ingelicht over de islam en vast en zeker een trollende clown.
dat moet ik helaas met je eens zijn, je bent zeer extremistisch dus je kennis over de islam zit idd wel snorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt me ziek en inconsequent vinden, daar is geen discussie over mogelijk, dat is een mening. Maar dat ik slecht ben ingelicht over de Islam is een grove beschuldiging mijnerzijds, ik ben nl. zelf Moslim die dagelijks in de Moskee kennis op doet
Jij beschuldigt jezelf van onkunde? Leer toch eens Nederlands.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
dat ik slecht ben ingelicht over de Islam is een grove beschuldiging mijnerzijds, ik ben nl. zelf Moslim die dagelijks in de Moskee kennis op doet
heeft hij nu alle tijd voor, hij heeft weer eens een banquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij beschuldigt jezelf van onkunde? Leer toch eens Nederlands.
Huh ? Dan weet je meer dan ikquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heeft hij nu alle tijd voor, hij heeft weer eens een ban
ik weet ook meer dan jij, maar dat is niet zo moeilijkquote:
Jouw islam is niet die van vele andere moslims, BSB! Jij hebt zo'n enorme plank voor je kop dat je in je eigen werkelijkheid leeft, met je eigen verkapte ideëen over de islam.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt me ziek en inconsequent vinden, daar is geen discussie over mogelijk, dat is een mening. Maar dat ik slecht ben ingelicht over de Islam is een grove beschuldiging mijnerzijds, ik ben nl. zelf Moslim die dagelijks in de Moskee kennis op doet
je laatste drie kwalificering zijn absoluut onwaar, over de eerste kan ik geen uitspraak doen, ik neem aan dat het niet gaat om een fysieke ziekte maar een kwalificering is over zijn ideeen, welke enorm tegen de algeheel heersende mening ingaan:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:06 schreef RigorMortis het volgende:
BSB is ziek, inconsequent, slecht ingelicht over de islam en vast en zeker een trollende clown.
Theo is niet meer, en ik ben niet benaderdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg BSB, wat wordt je volgende geniale hersenspinsel? Ik kan haast niet wachten!
Misschien willen ze jou wel hebben bij de Metro als vervanger van Theo. Da's weer eens wat anders...
Dat is toch ook de bedoeling mag ik aannemen, we zijn volwassen mensen toch ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:05 schreef BillGates het volgende:
wat leuk dat mensen serieus reageren op de essays
In ieder geval volwassen genoeg om zelf te bepalen of ik alcohol wil drinken, drugs wil gebruiken, mijzelf schaars zou willen kleden, overspel zou willen plegen, piemels zou willen zuigen, of Amerika als God zou willen aanbidden. Het is aan mij om te doen wat ik wil, daar hebben jij en je pedosexuele profeet niets mee te maken.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Theo is niet meer, en ik ben niet benaderd²
Ja, ik mis die essays van BSB, ze zijn altijd zo inhoudelijk correct enzo.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef thabit het volgende:
Komt er binnenkort weer een essay?
Sp3c heeft een oogje voor kwaliteit, dat moet je Fok! niet ontnemen.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Was het nou echt nodig om dit topic te kicken?
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon en al zeker niet gestoord. Vraag maar aan Umm-Casr, die kent mij i.rl. Drugshond mag je ook vragen. Hij is een collega van me
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
In ieder geval volwassen genoeg om zelf te bepalen of ik alcohol wil drinken, drugs wil gebruiken, mijzelf schaars zou willen kleden, overspel zou willen plegen, piemels zou willen zuigen, of Amerika als God zou willen aanbidden. Het is aan mij om te doen wat ik wil, daar hebben jij en je pedosexuele profeet niets mee te maken.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:31 schreef sp3c het volgende:
Essay: "Het doorgronden van de Bansheeboy"
- door sp3c -
WTF is een Bansheeboy
Om te beginnen is het verstandig om de username zelf te analyseren, want wat is een Bansheeboy nu eigenlijk? Feitelijk bestaat het uit twee Engelse woorden wat zowieso een voorliefde aan de engelse taal verraad. Het eerste woord is Banshee, een Banshee is een mythisch figuur wat meestal een beetje lijkt op een spook dat schreeuwt en krijst waardoor het slachtoffer zijn eigen willetje verliest en is veelal van het vrouwelijke geslacht. Het woord boy is engels en duid op een klein kind van het mannelijke geslacht. Bij de uitspraak van de term 'Bansheeboy' kun je ook haast niet om het (wederom engelse) woord 'Sheep' heen, dit betekend schaap in algemeen beschaafd Nederlands.
Wat kunnen wij hier uit opmakenTen eerste een negatieve houding voor het vrouwelijke geslacht want die grijpen je en laten je niet meer los en een voorliefde voor jongetjes en schapen.
De mening van de geachte schrijver van dit stuk is dan ook dat we het hebben over een mannelijke aanhanger van het homoisme met een ongebruikelijke interesse voor heren aan de verkeerde kant van de leeftijdsgrens en een Engelse (waarschijnlijk Amerikaanse want die geloven nog in sprookjes) achtergrond ... en een vreemde en onverklaarbare voorliefde voor schapen.
Dat of een boerin
Wat is het probleem met de Bansheeboy?
De basis van het probleem is makkelijk samen te vatten, hij kletst uit zijn nek en probeert dit door middel van veelvuldig gebruik aan dure woorden te verhullen. Maar het ligt dieper, hij neemt zo een militant standpunt in over de zaken waar hij tegen in het harnas treed dat er meer achter moet zitten. Het is niet meer dan toevallig dat deze onderzoeker hierboven al heeft bewezen aan de hand van een grondige analyse van de term 'Bansheeboy' dat het heerschap bij het meerendeel van deze punten een iets andere mening is aangedaan.
- homoisme is slecht
- vreemdgaan met dieren is slecht
- vreemdgaan met kinderen is slecht
- 1 broodje super shoarma graag en met extra knoflook
- Amerika is slecht
- etc. etc.
Wat doen we hieraan
De oplossing is vrij simpel, gewoon zijn meer extremere opvattingen bij wet verbieden en deze dus per direct aan de blauwen doorgeven zodat deze door de VN gesanctioneerde vredesmacht per direct passend en geproportioneerd geweld kunnen gebruiken om dit soort misstanden aan te pakken![]()
![]()
Verder gewoon negeren en uitlachen en als je zin hebt in een dolletje kun je op zijn argumenten ingaan maar wapen u dan tegen een kwalitatief sterke response als 'maar ik heb altijd gelijk!' en 'jij lijkt op mij, ik houd van jouw, we hebben allebei gelijk' (evt gevolgd door het al genoemde 'maar ik heb altijd gelijk') en probeer hier altijd een krachtige en van een kwalitatief gelijkbaar niveau, niettes is bv heel erg goed, achter de hand heeft.
Been there done that![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |