abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2011 @ 16:44:06 #1
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99417249
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04.

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier.

Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
avatarpic-l.png About2Break1, hiker regio Rotterdam
noiconn.png Charlie511, hiker regio Rotterdam
noiconn.png CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
daft-punk(2).jpg Enpe, hiker regio Eindhoven
kuik.png Fireblast, hiker regio Leiden
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper,hiker regio Utrecht
avatar%20uncle%20sam.jpg guru033, hiker regio Utrecht
noiconn.png hawk07, hiker regio Haarlem
s5wbyq.gif irritatie100, hiker regio Rotterdam
luciano3.png joppie_saus, hiker regio Groningen
hEinEkEn.jpg Jorian29, hiker regio Apeldoorn
Archer02.jpg Keuzer, hiker regio Tilburg
nr1.jpg Lekiamh, hiker regio Den Haag
noiconn.png LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
noiconn.png MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
usericon.gif Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
mallet.jpg Mallet, hiker regio Doetinchem
noiconn.png mcnick1, hiker regio Apeldoorn
noiconn.png Misterx333, hiker regio Rotterdam
05_WALLS.jpg MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Nedvedkem.png Obama, hiker regio Amsterdam
noiconn.png RTS91, hikere regio Groningen
sporting_60x60.gif Sobajo, hiker regio Eindhoven
noiconn.png Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
plankton.jpg Viezze, hiker regio Groningen
naughty.png Zuunigerd, hiker regio Zwolle

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 13 juli 2011 @ 16:45:38 #2
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99417329
Laatste posts vorig topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:33 schreef joppie_saus het volgende:
Waar moet je heen met je Partner?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:36 schreef RTS91 het volgende:
Rotjeknor, alweer. Jij dan? Gelukkig is die Passat een automaat, nieuwwaarde van 48k :o
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef joppie_saus het volgende:
Geregeld
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:40 schreef RTS91 het volgende:
Haha ja, mooi! Ben er om 9:00 :)
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:40 schreef joppie_saus het volgende:
Oke, nice. Zie je daar. Koffie drinken in Almere?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:41 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik had er vandaag 1 met cruise control en airco (beide niet nodig vandaag alleen :P ).
Oh en RTS, van waar naar waar is je tweede rit?
#26 || Luciano da Silva
pi_99417455
Ja contacten wel even! Zullen grotendeels wel met elkaar op rijden ;). Daarna vanaf Rdam naar Almere.
  woensdag 13 juli 2011 @ 17:58:34 #4
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99420435
Okok. Ik Ridderkerk - Barneveld
#26 || Luciano da Silva
pi_99420909
Lol, die titel zie ik nu pas _O-
pi_99421727
Porsche rijdt fijn :) Kreeg al wel gezeur dat ik er te lang over had gedaan... Maar het ophaaltijdstip klopte niet volgens mij, zat er naar 20minuten naast en ik ben nog even langs het tankstation geweest voor de lunch.

Morgen met een Polo naar Groningen en dan vanuit Roden terug met een Touran.
  woensdag 13 juli 2011 @ 19:01:50 #7
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99422523
Waar kreeg je gezeur dan? Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand horen klagen dat ik ergens te lang over gedaan had :')
#26 || Luciano da Silva
pi_99422583
Enige waar dat kan is Meerkerk en dat was ook daar toch?
pi_99422591
Net gesolliciteerd bij EW! Heb wel bij de opmerkingen gezet dat ik pas 4 maanden m'n rijbewijs heb maar alvast solliciteer voor september. Hoe groot is de kans dat ik eerder mag beginnen? Kreeg wel een mailtje terug dat ik in de wachtlijst ben opgenomen wegens veel sollicitaties. Gaat om regio Leiden btw.
pi_99422761
Morgen een prius :')
pi_99422865
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:03 schreef RTS91 het volgende:
Enige waar dat kan is Meerkerk en dat was ook daar toch?
Ik heb één keer meegemaakt dat er werd gezegd: "Zo je hebt wel file gehad". Was ook zo maar dat was ook daar idd.
pi_99423651
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:36 schreef Fleauris het volgende:
Porsche rijdt fijn :) Kreeg al wel gezeur dat ik er te lang over had gedaan... Maar het ophaaltijdstip klopte niet volgens mij, zat er naar 20minuten naast en ik ben nog even langs het tankstation geweest voor de lunch.

Morgen met een Polo naar Groningen en dan vanuit Roden terug met een Touran.
Dat had ik ook met m'n Golf GTI. Ik was door het altijd fijne OV een half uur te laat op m'n startadres, en die werden al gebeld met de vraag waar ik bleef :')
Overigens zie ik die GTI nog steeds op de plaats staan waar ik em heb neergezet, met een leuk prijskaartje van 30 nog wat duizend euro.
Zal vast ook iets met dure auto's te maken hebben denk ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jorian29 op 13-07-2011 19:40:18 ]
pi_99426031
Ik heb het daar ook een keer gehad, was toen met een Audi dat ze niet leuk vonden dat ik pauze had gehouden.
pi_99426773
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:25 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb het daar ook een keer gehad, was toen met een Audi dat ze niet leuk vonden dat ik pauze had gehouden.
Misschien hebben ze liever dat je in de auto gaat pissen...

Hoe lang duurt het trouwens voordat je een bekeuring via EW binnenkrijgt? Volgens mij ben ik vorige week geflitst door een flitspaal waar ik al honderden keren voorbij ben gereden. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 20:42:14 ]
pi_99426895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Misschien hebben ze liever dat je in de auto gaat pissen...

Hoe lang duurt het trouwens voordat je een bekeuring via EW binnenkrijgt? Volgens mij ben ik vorige week geflitst door een flitspaal waar ik al honderden keren voorbij ben gereden. :')
Ik denk de standaard 3 weken. Daar zijn ze behoorlijk snel mee:P
pi_99426948
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:03 schreef RangeRover het volgende:
Net gesolliciteerd bij EW! Heb wel bij de opmerkingen gezet dat ik pas 4 maanden m'n rijbewijs heb maar alvast solliciteer voor september. Hoe groot is de kans dat ik eerder mag beginnen? Kreeg wel een mailtje terug dat ik in de wachtlijst ben opgenomen wegens veel sollicitaties. Gaat om regio Leiden btw.
Niemand die me antwoord kan geven?
pi_99427828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:46 schreef RangeRover het volgende:

[..]

Niemand die me antwoord kan geven?
Erg specifiek. Dit kunnen wij gewoon niet weten. Dat van die wachtlijst is standaard, dat krijgt iedereen. Daarnaast hebben ze misschien mensen nodig in Leiden en besluiten ze om je te bellen, misschien hebben ze genoeg chauffeurs in die regio en hebben ze je voorlopig helemaal niet nodig. Je zult echt moeten bellen.
pi_99427968
Wacht nog steeds op een bekeuring die ik in mei heb gereden via EW, nog steeds niets van gehoord (vaste paal).
pi_99428206
Waar het me vooral om ging was of jullie weten of er meer mensen in dienst zijn die begonnen zijn met minder dan 6 maanden rijervaring. Is dat zo?
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:47:39 #20
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99429862
Ze zetten voor de grap op internet dat je zes maanden je rijbewijs moet hebben, nou goed? Tsjongejonge :')
#26 || Luciano da Silva
pi_99432836
Niet gebeld voor morgen helaas, dan maar op vrijdag hopen.

Is er iets bekend over de drukte bij EW of is er sprake van de gebruikelijke serene rust die vaak midden in de maand heerst?
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_99433085
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:39 schreef HenkvonAnnie het volgende:

Is er iets bekend over de drukte bij EW of is er sprake van de gebruikelijke serene rust die vaak midden in de maand heerst?
Ik heb al een tijdje niet gewerkt i.v.m. ander werk waarvoor ik kies in de zomer (zekerheid), maar wat ik zo lees loopt het vooralsnog wel aardig door. Ik weet niet of je vaker in de zomer hebt gewerkt maar dat er echt geen klap te rijden valt komt echt voor hoor. Dus ik zou er maar niet raar van opkijken als je meer thuiszit dan normaal.
pi_99433478
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:39 schreef HenkvonAnnie het volgende:

Ik was vorige week 4 dagen beschikbaar en heb 4 dagen gewerkt. Deze week heb ik tot nu toe alleen vandaag niet gewerkt. Valt tot nu toe best mee dus, maar vorig jaar was er vooral aan het eind van de vakantie (eind augustus) weinig werk, waarschijnlijk omdat veel chauffeurs toen weer terug waren van vakantie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 22:52:37 ]
pi_99434503
Deze week tot nu toe 2x beschikbaar en 1x gewerkt, hoop vrijdag er nog aan toe te voegen.
pi_99438300
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:47 schreef joppie_saus het volgende:
Ze zetten voor de grap op internet dat je zes maanden je rijbewijs moet hebben, nou goed? Tsjongejonge :')
Nou ik ben dus pas bij Autoreset aangenomen met pas 3 maanden mijn rijbewijs terwijl je hem daar 1 jaar moet hebben. Tijdens de sollicitatie geen probleem geweest.
pi_99440705
Ik ga er ook mee beginnen, effe solliciteren want dit verdient goed en prima werk naast mijn studie! :Y

Hoe lang kan het duren voordat je daadwerkelijk aan de slag kan gaan? en speelt een strafblad ook een rol?
  donderdag 14 juli 2011 @ 08:08:13 #27
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99444220
Je hebt een verklaring omtrent gedrag nodig. Nou weet ik niet wat je op je kerfstok hebt, maar van een strafblad word geen enkele werkgever vrolijk.. :')

Onbegrijpelijk dat er hier telkens dingen gevraagd worden die gewoon in de OP staan :')
#26 || Luciano da Silva
pi_99453674
Ik kon weer naar huis... De auto was gisteren al opgehaald. Wat een hekel heb ik hieraan zeg. Vroeg opgestaan, rit voorbereid e.d.
pi_99453819
Net als ik. Zeiknat geregend in R'dam en geen auto. Nu helemaal terug naar groningen met de trein :').
pi_99453865
Ik heb dinsdag mijn eerste dag gehad, maar sindsdien 2 keer niets hoeven doen, ik hoop dat ik morgen wat heb, anders kan ik beter naar een ander baantje op zoek.
pi_99455014
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:33 schreef RTS91 het volgende:
Net als ik. Zeiknat geregend in R'dam en geen auto. Nu helemaal terug naar groningen met de trein :').
Oeh dat is ook klote... Ga je wel gewoon uren schrijven?
pi_99455051
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:00 schreef Chapelle het volgende:

[..]

lijkt me wel hè, en even flink pissig bellen, maar ik weet niet precies hoe het werkt.
pi_99455329
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:00 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Ja, 3 uur treinen. Ben nu uurtje eerder thuis alleen. Niks aan te doen, zit wel goed nu :)
pi_99456640
Zo, ik heb mezelf maar weer afgemeld van m'n vakantiebaan. Klantenservicewerk is niet echt mijn ding, en vooral niet als ik 5 uur lang achter mekaar zeikende mensen aan de telefoon krijg die het absoluut niet eens zijn met boetes voor studieboeken. Bovendien was ik het niet eens met de bedrijfsvoering daar, dus ik heb dat weer opgezegd en mezelf weer beschikbaar gezet. Ik kijk alweer uit naar mijn eerste rit, hopelijk bellen ze me vanmiddag nog. Easyway is gewoon een topbaan eigenlijk, vergeleken met telefoontjes aannemen de hele dag :P
pi_99456876
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb dinsdag mijn eerste dag gehad, maar sindsdien 2 keer niets hoeven doen, ik hoop dat ik morgen wat heb, anders kan ik beter naar een ander baantje op zoek.
Wat verwacht je dan van werk op oproepbasis? Als je per se werk moet hebben kies je daar ook niet voor lijkt me.
  donderdag 14 juli 2011 @ 14:54:19 #36
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99457465
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:01 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

en even flink pissig bellen
Zou ik maar doen ja. Doe je 1x, daarna niet weer. EW is ook afhankelijk van de informatie van de leasemij's en is niks meer dan een doorgeefluik.

Ik zit nu in de trein naar Amersfoort, en dan weer naar huis.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 14 juli 2011 @ 16:39:41 #37
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99463133
Morgenmiddag nog 1 ritje gekregen, Groningen - Dokkum in een nieuwe C3.
#26 || Luciano da Silva
pi_99466031
Morgen ook 1 ritje vanuit Born naar een gehucht boven Antwerpen wat nog net in Nederland ligt in een Renault Megane.
pi_99466158
Morgen toch ritten, vooral met het OV, maar toch 2 auto's, namelijk Skoda Yeti en Opel Corsa. Als alles volgens planning gaat ben ik om 3 uur weer thuis als ik om 7 uur weg ga :)
pi_99466347
Godver, mis de oproep omdat ik in de auto zat en nou kan ik niet meer terug bellen :(
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:45:24 #41
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99466577
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Morgen toch ritten, vooral met het OV, maar toch 2 auto's, namelijk Skoda Yeti en Opel Corsa. Als alles volgens planning gaat ben ik om 3 uur weer thuis als ik om 7 uur weg ga :)
Waarom zou je om 7 uur 's ochtends weggaan? Je hebt toch een ophaaltijd in je ritgegevens staan?

Skoda Yeti is wel een toffe auto trouwens.
#26 || Luciano da Silva
pi_99468328
Morgen ook 2 ritten, Rotterdam - Meerkerk en Hilversum - Breda. Een clio en een paar maanden oude A3. Wel vervelend dat ik die eerste auto voor 12:00 moet ophalen in rotterdam, en dat ik de a3 pas na 16:00 mag ophalen in Hilversum, zal wel weer even niks gaan doen.
pi_99468690
Ik heb morgen 2 ritten, 2x een VW Polo. De tweede auto moet echter van een bedrijventerrein in Veenendaal komen met een belabberde OV-verbinding. 9292ov kan niet eens een reisadvies geven.
pi_99469105
Ik wilde deze baan een paar jaar geleden ook doen. Maar toen deed ik nog mbo en had ik nog niet lang m'n rijbewijs. Inmiddels hbo en heb nu ook veel meer rijervaring. Krijg je het reizen ook betaald? Stel je moet 2x3 uur reizen met de trein, dat zou anders niet opschieten.
pi_99469174
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Krijg je het reizen ook betaald?
Ja.
pi_99469251
Da's mooi :)
pi_99470028
Bij hoeveel km mag je eigenlijk een taxi bellen?
pi_99470183
Geen idee, gaat een beetje in overleg geloof ik. Ik mocht een keer een taxi nemen voor 45 minuten lopen, maar toen was de planning ook zo geregeld dat ik samen met een andere hiker aan zou komen op die locatie dus konden we die taxi met z'n 2'en nemen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:27:32 #49
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99470960
Als je er niet met OV kan komen, kan je ook een taxi nemen. Ik heb dat toen gedaan naar de Eemshaven, koste me 5 euro voor een rit van een half uur. Deel/regiotaxi ftw :')
#26 || Luciano da Silva
pi_99471161
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bij hoeveel km mag je eigenlijk een taxi bellen?
Gewoon bellen, hoor je het vanzelf wel. Mijn laatste taxirit was voor 7 km.

Joppie en ik vanmorgen onderweg met onze Partners :D

[ Bericht 19% gewijzigd door RTS91 op 14-07-2011 19:38:00 ]
pi_99471603
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Gewoon bellen, hoor je het vanzelf wel. Mijn laatste taxirit was voor 7 km.

Joppie en ik vanmorgen onderweg met onze Partners :D

[ afbeelding ]
Was dat toevallig voor het bedrijf dat voorheen aan de skagerrak in Groningen zat, maar onlangs is verhuisd? Daar heb ik vorige week nog zo'n Partner heengebracht vanuit Apeldoorn. Er stonden er toen nog een paar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 19:41:02 ]
pi_99472571
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:33 schreef RTS91 het volgende:
Moest je in bedrijvenpark NoordWest zijn? Ik had vandaag namelijk ook een ritje Rotterdam - Groningen. Gelukkig stond mijn auto er wel. Aansluitend nog een rit Roden - Lisse.
Morgen weer 2ritten, nu blijf ik wat meer in de buurt dus waarschijnlijk niet zo'n lange dag als vandaag (bijna 12uur).
pi_99472618
Morgen ook twee ritjes, Veenendaal - Born in een Skoda Fabia (ik weet het niet, ik vind het van die nét-niet auto's) en Heerlen - Breda in een BMW 118d. Beiden ritten van anderhalf uur, dus lekker cruisen, en in verhouding weinig OV. Breda - Ede is wel een rotverbinding, maar dat is altijd wel als je vanuit Breda naar het oosten moet.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb morgen 2 ritten, 2x een VW Polo. De tweede auto moet echter van een bedrijventerrein in Veenendaal komen met een belabberde OV-verbinding. 9292ov kan niet eens een reisadvies geven.
Is dat het bedrijventerrein bij de Galileistraat?
pi_99472817
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Was dat toevallig voor het bedrijf dat voorheen aan de skagerrak in Groningen zat, maar onlangs is verhuisd? Daar heb ik vorige week nog zo'n Partner heengebracht vanuit Apeldoorn. Er stonden er toen nog een paar.
Tuurlijk is het de grote oranje! :9 Stonden stuk of 6 Partners vandaag. 3 daarvan gingen naar Rotterdam. Maar de meeste busjes heb ik wel vaker mee gehad van hun. Joppie had deze Partner ook al een paar keer gereden.

Kwamen overigens op die parkeerplaats ook nog een Partner van de grote oranje (incl. medewerkers) tegen, bijna hetzelfde kenteken had ie.

@Fleuris, uhm nee, moest bij een bedrijf aan Beukelsdijk zijn. Echt vlak bij CS.

[ Bericht 3% gewijzigd door RTS91 op 14-07-2011 20:14:42 ]
pi_99473419
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef Jorian29 het volgende:
Morgen ook twee ritjes, Veenendaal - Born in een Skoda Fabia (ik weet het niet, ik vind het van die nét-niet auto's) en Heerlen - Breda in een BMW 118d. Beiden ritten van anderhalf uur, dus lekker cruisen, en in verhouding weinig OV. Breda - Ede is wel een rotverbinding, maar dat is altijd wel als je vanuit Breda naar het oosten moet.

[..]

Nee, moet naar het einde van de Wageningselaan.
pi_99473881
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Ik heb morgen ook Veenendaal - Born in een Fabia. Wordt morgen vroeg opstaan. K moet tussen 8 uur en half 9 al in veenendaal zijn...
pi_99474710
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:32 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Ik heb morgen ook Veenendaal - Born in een Fabia. Wordt morgen vroeg opstaan. K moet tussen 8 uur en half 9 al in veenendaal zijn...
Volgens mij denkt EW altijd dat het redelijk in de buurt is maar het is een forse afstand.
pi_99474847
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:46 schreef Mallet het volgende:

[..]

Volgens mij denkt EW altijd dat het redelijk in de buurt is maar het is een forse afstand.
Precies. Ze kijken volgens mij niet naar de ov verbinding maar naar google maps :P Ook nog die 20 min lopen naar de galileistraat.
pi_99474911
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:48 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Precies. Ze kijken volgens mij niet naar de ov verbinding maar naar google maps :P Ook nog die 20 min lopen naar de galileistraat.
Ja ik pak altijd die bus en stap uit op de stationsstraat, maar volgens mij scheelt dat eigenlijk niks, je loopt er alleen via de andere kant naartoe.
pi_99475040
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:49 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja ik pak altijd die bus en stap uit op de stationsstraat, maar volgens mij scheelt dat eigenlijk niks, je loopt er alleen via de andere kant naartoe.
Klopt ja;) Scheelt inderdaad niks.
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:40:25 #61
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99481499
Ja dat was wel even mooi met RTS naar Rotterdam. Twee handen op het stuur op de Ring Rotterdam, 75km/h op de TomTom en zicht van nog geen 50 meter. Lang leve regen in Nederland _O_
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:06:48 #62
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99482996
Trouwens, ik kwam in Ridderkerk bij die dealer om de auto op te halen, maar die moest nog leeg volgens die man van de dealer. Wij samen die auto in om hem leeg te halen, hij trekt een lading vuurwerk onder de bijrijdersstoel vandaan. Ik grijp in het laatje onder de bestuurdersstoel en trek daar een vlindermes en een ploertendoder weg. Je had die ex-berijder dus niet tegen moeten komen bij een verkeersruzie :')
#26 || Luciano da Silva
pi_99488898
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:40 schreef joppie_saus het volgende:
Ja dat was wel even mooi met RTS naar Rotterdam. Twee handen op het stuur op de Ring Rotterdam, 75km/h op de TomTom en zicht van nog geen 50 meter. Lang leve regen in Nederland _O_
Incompetente bestuurders die dan meteen 75 gaan rijden :{w
pi_99490942
Goedemorgen. Op naar mijn tweede werkdag.
pi_99492031
w00t salaris is al binnen, wat zijn ze vroeg dit keer :P.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:46:59 #66
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99492768
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Incompetente bestuurders die dan meteen 75 gaan rijden :{w
Ik reed achter RTS, hij durfde niet harder :9

Nee maar serieus, harder was echt niet verantwoord.
#26 || Luciano da Silva
pi_99495547
Hoi :W

Was even een paar daagjes het land uit, nu weer terug.
Leuke ritten weer voorbij zien komen! Cayenne wil ik ook nog wel een rijden _O_

Even terug zitten lezen: wat te doen in wachttijd: soms kun je ergens binnen zitten (in geval van hotel/zalencentrum oid) en daar lezen, leren, filmpje kijken,
Pas was ik in Gent en daar was concert van Prince aan de gang, dus heb ik daar staan kijken, heb in het park gezeten, in het café gehangen en even een poosje in de auto met een boek erbij. Geen problemen mee!

Werd vanmorgen nog gebeld voor een spoedje hiken, voor 9 uur al. Werd alleen pas wakker om 10 en toen was ie al weg..
pi_99496470
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:46 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik reed achter RTS, hij durfde niet harder :9

Nee maar serieus, harder was echt niet verantwoord.
Ik weet het, heb het ook wel eens gehad. Er gingen toen zelfs mensen op de vluchtstrook stilstaan :D
pi_99496496
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik weet het, heb het ook wel eens gehad. Er gingen toen zelfs mensen op de vluchtstrook stilstaan :D
Ik reed om half 5 terug van Nunspeet naar huis met mijn net aangeschafte (oude) Clio en ik heb fijn 120km/h gereden waar het kon :P.
pi_99497713
Loon binnen..klopt van geen kant. Loonstrookje maar even afwachten. Zie wel dat ik op 1 ritbon 15-2 ipv 15-6 heb gezet :P Maar 2 dagen gewerkt in juni, en deze maand maar 1 dag beschikbaar. EW zal blij met me zijn :')
pi_99498224
Vanochtend was ik aardig blij toen ik mijn loon op m'n rekening zag:)
pi_99498795
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:48 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Jullie snappen het nog steeds niet he :P In Ede uitstappen en met de bus vanaf daar gaan, ongeveer 5 minuten lopen van de halte naar de meestbezochte locatie daar.

Als je op het andere industrieterrein moet zijn: Veel succes, neem een paraplu mee.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:03:14 #73
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99500597
Hier ook loon binnen. Weliswaar bijna 20euro te weinig, maar goed, daar bel ik wel over nadat ik het loonstrookje heb gekregen.

Nu in de trein terug, niet veel uren maar toch 3 of 4 denk ik. Ieder uurtje is er weer eentje.
#26 || Luciano da Silva
pi_99502751
Volgens mij klopt mijn loon :)

Maandag twee ritjes, Kangoo van een welbekend postbedrijf en een Ibiza. Kort dagje.
pi_99502986
Vanaf maandag OV moeten voorschieten :'(
pi_99504713
Maandag van Grunn naar A'dam in een 308 en van A'dam naar barneveld in een Mercedes C220 CDI. Het lopen vandaag viel mee, na 1km lopen was ik al bij het juiste bedrijf, het adres in de ritgegevens klopte dus niet. Eerste keer dat ik blij was met verkeerde ritgegevens.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2011 15:43:24 ]
pi_99507441
Maandag 1 ritje: Vlaardingen - Assen in een Focus. En dan het OV van Assen naar Vlaardingen voorschieten :'(
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:16:26 #78
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99508367
Ach, is maar 14 euro. Valt nog best mee dus.
#26 || Luciano da Silva
pi_99508634
Maandag 2 ritten in een c4 en avensis, niets bijzonders dus. Mag weer eens naar meerkerk toe.
pi_99512910
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:16 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, is maar 14 euro. Valt nog best mee dus.
Ik zie het net, had het duurder verwacht :D
pi_99513682
Ik woon vlakbij een bushalte waar maar 1 lijn rijdt. Moet 20 minuten in die bus zitten voordat ik bij een - volgens EW - station ben. Ik noteer ook altijd mijn start- en eindtijd bij dat bewuste station en laat die 20 minuten naar huis altijd zitten (ja ik ben heel braaf :') ).
Kan ik in deze periode dat de OV niet geldig is wel de kosten voor de bus op dat stukje declareren?
pi_99514469
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:18 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Jullie snappen het nog steeds niet he :P In Ede uitstappen en met de bus vanaf daar gaan, ongeveer 5 minuten lopen van de halte naar de meestbezochte locatie daar.

Als je op het andere industrieterrein moet zijn: Veel succes, neem een paraplu mee.
Zal het onthouden voor de volgende keer ;) Hier mijn loon ook binnen, klopt weer niet :P Hoevaak klopt het eigenlijk wel? :P Ik vul mijn ritbonnen altijd direct in als ik thuis ben na mijn ritten, snap niet wat ze er dan fout aan kunnen doen.

Vandaag fijn 12,5 uur gemaakt. D'r moesten vandaag veel Skoda Fabia's en VW golfjes van Veenendaal naar Born toe, heb in Veenendaal 3 hikers weg zien rijden en in Born stonden we met zijn vijven bij de bushalte :P

Maandag niks jammer genoeg maar heeft ook niet meer zo'n haast aangezien ik deze maand al dik over de 80 uur zit. Vanaf hoeveel euro loon gaan ze eigenlijk inhouden als je heffingskorting aan hebt staan?
pi_99514472
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanaf maandag OV moeten voorschieten :'(
Als dat veel is, en voor jou niet goed uitkomt moet je overwegen om een (studenten)creditcard aan te schaffen. Dat heb ik ook voor mijn werk, omdat ik soms tot een paar honderd euro moet voorschieten. Over de eerste maand betaal ik geen rente, dus in feite schiet mastercard het steeds voor me voor, omdat ik het binnen een maand terug heb van m'n werk en dan direct aflos.
pi_99514534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:15 schreef hamster90 het volgende:

[..]

Als dat veel is, en voor jou niet goed uitkomt moet je overwegen om een (studenten)creditcard aan te schaffen. Dat heb ik ook voor mijn werk, omdat ik soms tot een paar honderd euro moet voorschieten. Over de eerste maand betaal ik geen rente, dus in feite schiet mastercard het steeds voor me voor, omdat ik het binnen een maand terug heb van m'n werk en dan direct aflos.
Moet dat sowieso maar eens aanvragen. Moet nu nog even uitvogelen hoe het zit met chipkaart opladen en die transacties uitprinten voor de komende tijd...
pi_99514538
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:15 schreef hamster90 het volgende:

[..]

Ik heb geen studentenrekening. Ik zat bij Fortis (nu dus ABN) en die boden dat niet aan. Ik heb wel eens geïnformeerd naar een creditcard, maar daar zat aan vast dat je minstens 600 euro per maand moet binnenkrijgen en dat haal ik lang niet altijd.
Maar goed, ik zie dus dat Assen - Vlaardingen maar 14 euro kost, dus da's te overzien.
pi_99514590
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb geen studentenrekening. Ik zat bij Fortis (nu dus ABN) en die boden dat niet aan. Ik heb wel eens geïnformeerd naar een creditcard, maar daar zat aan vast dat je minstens 600 euro per maand moet binnenkrijgen en dat haal ik lang niet altijd.
Maar goed, ik zie dus dat Assen - Vlaardingen maar 14 euro kost, dus da's te overzien.
Laat je ABN rekening dan omzetten in een studentenrekening, dan betaal je daar ook niets meer voor. Ik ga er overigens voor het gemak maar vanuit dat je student bent.
pi_99514623
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik woon vlakbij een bushalte waar maar 1 lijn rijdt. Moet 20 minuten in die bus zitten voordat ik bij een - volgens EW - station ben. Ik noteer ook altijd mijn start- en eindtijd bij dat bewuste station en laat die 20 minuten naar huis altijd zitten (ja ik ben heel braaf :') ).
Kan ik in deze periode dat de OV niet geldig is wel de kosten voor de bus op dat stukje declareren?
Als dat op je transactieoverzicht staat lijkt het me niet meer dan logisch dat je dat gewoon terugkrijgt, gewoon doen dus.
pi_99514633
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:19 schreef hamster90 het volgende:

[..]

Laat je ABN rekening dan omzetten in een studentenrekening, dan betaal je daar ook niets meer voor. Ik ga er overigens voor het gemak maar vanuit dat je student bent.
Uiteraard :P Ik zal eens informeren dan. Toen het nog Fortis was, hadden ze het iig niet.
pi_99517544
Kreeg een smsje dat er maandag nog ritten waren, maar moest wel op tijd weer thuis zijn. Meppel - nieuwegein had ze nog. Keek ik op de site, was het naar Nijmegen ipv Nieuwegein..daar kan ik het niet op gokken, jammer :P
pi_99519011
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Uiteraard :P Ik zal eens informeren dan. Toen het nog Fortis was, hadden ze het iig niet.
Ik zit bij de ABN met een studentenpakket. Al drie jaar. Binnen dat pakket heb ik een studentenlimiet van 1000 euro en een creditcard met een bestedingslimiet van 1000 euro. Echt fijn hoor.
pi_99520729
Bij Rabo kan je er ook zo één aanvragen met 1500 limiet.
pi_99522442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:15 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Zal het onthouden voor de volgende keer ;) Hier mijn loon ook binnen, klopt weer niet :P Hoevaak klopt het eigenlijk wel? :P Ik vul mijn ritbonnen altijd direct in als ik thuis ben na mijn ritten, snap niet wat ze er dan fout aan kunnen doen.

Vandaag fijn 12,5 uur gemaakt. D'r moesten vandaag veel Skoda Fabia's en VW golfjes van Veenendaal naar Born toe, heb in Veenendaal 3 hikers weg zien rijden en in Born stonden we met zijn vijven bij de bushalte :P

Maandag niks jammer genoeg maar heeft ook niet meer zo'n haast aangezien ik deze maand al dik over de 80 uur zit. Vanaf hoeveel euro loon gaan ze eigenlijk inhouden als je heffingskorting aan hebt staan?
Klopt inderdaad, ik moest ook naar Born, maar ik had geen navi en ben een keer kats verkeerd gereden, dus ik was wat later. Daarna drama in een BMW 118d. Moest van Heerlen naar Breda, en die BMW heeft zo'n onboard Navi. Dus ik braaf die bestemming invoeren, ging allemaal goed, totdat ik ff sigaretten ging halen bij de pomp. Ik sigaret gerookt, stap die auto weer in, en reed weer verder. Op een gegeven moment reed ik voorbij Den Bosch, en toen dacht ik al, klopt dit wel? Toen ik Utrecht zag verschijnen op de borden wist ik dat ik fout zat. Bleek dat die navi me plots naar Amsterdam wilde sturen :') Dik uur omgereden door zo'n kutnavi. En die bediening vond ik al ruk, geen leuk ritje. Wel weer ruim 9 uur bijgeschreven. Dat dan weer wel.
pi_99523695
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:46 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, ik moest ook naar Born, maar ik had geen navi en ben een keer kats verkeerd gereden, dus ik was wat later. Daarna drama in een BMW 118d. Moest van Heerlen naar Breda, en die BMW heeft zo'n onboard Navi. Dus ik braaf die bestemming invoeren, ging allemaal goed, totdat ik ff sigaretten ging halen bij de pomp. Ik sigaret gerookt, stap die auto weer in, en reed weer verder. Op een gegeven moment reed ik voorbij Den Bosch, en toen dacht ik al, klopt dit wel? Toen ik Utrecht zag verschijnen op de borden wist ik dat ik fout zat. Bleek dat die navi me plots naar Amsterdam wilde sturen :') Dik uur omgereden door zo'n kutnavi. En die bediening vond ik al ruk, geen leuk ritje. Wel weer ruim 9 uur bijgeschreven. Dat dan weer wel.
Dat zou mij ook zo kunnen overkomen! Ik stel de navigatie in en volg dat ding blindelings hehe. Soms check ik de eindbestemming wel even als ik het niet vertrouw :P.
pi_99534182
Reizen jullie bij NS in de vakantieperiode ook gewoon op saldo of koop je nog een kaartje?
pi_99534284
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:38 schreef enpe het volgende:
Reizen jullie bij NS in de vakantieperiode ook gewoon op saldo of koop je nog een kaartje?
Ik moet maandag met de trein vanuit Barneveld terug naar Groningen. Volgens mij hebben die Connexiontreinen in Barneveld nog geen chipkaartlezers, dus koop ik gewoon een kaartje. Als ik alleen met de NS reis, reis ik op saldo.

Dat transactie-overzicht op ov-chipkaart.nl klopt trouwens ook niet bij mij. Er staat dat ik een maand geleden in Odoorn ben uitgestapt en drie kwartier later weer in Odoorn ben uitgestapt. Ik ben in m'n hele leven nog nooit in Odoorn geweest. :') En zo staan er nog een paar reizen van Qbuzz op waarvan de haltenamen niet kloppen. Handig als je dat moet declareren.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2011 10:50:18 ]
pi_99540310
Ik heb gister voorlopig voor de komende paar weken voor het laatst gewerkt. Dat declareren enzo vind ik allemaal maar een beetje teveel gedoe en ik ga vrijdag toch op vakantie.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:25:41 #97
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_99583658
Maar eens gesolliciteerd voor regio Amsterdam :) Hopelijk binnenkort een bericht gezien er een wachtlijst is
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_99585060
Hoeveel verdien je per uur? (als 21/22 jarige)
pi_99585874
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Er staat gewoon een linkje in de OP...
pi_99585916
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
:z
pi_99585979
Trouwens, morgen je cd's niet vergeten mee te nemen als je in het Noorden rijdt. Stomme radiostoring. :')
pi_99586170
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Trouwens, morgen je cd's niet vergeten mee te nemen als je in het Noorden rijdt. Stomme radiostoring. :')
Dank voor de tip, ik ga naar Assen :D
pi_99587412
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:43 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Er staat gewoon een linkje in de OP...
Ik zie het nu, had er overheen gelezen en kon het op de site ook niet vinden (zie nu dat het rechts in het menu staat). Dom :P
pi_99612924
Ik ben de komende weken vanuit een andere stad beschikbaar. Zijn er hier collega's die daar ervaring mee hebben?

Is het aan te raden om rond 3 uur te bellen dat ze het voor je in de gaten houden? Ik heb anders het idee dat je niet zo snel wat krijgt..
pi_99613925
Ik heb geen ervaring met beschikbaar zijn vanuit een andere stad maar mijn ervaring is wél dat ze juist goed op die opmerkingen letten. Ik denk dat het daar neerzetten afdoende is.

Ik ben net in assen aangekomen. Zit nu bij de MAC bus op 1 minuut gemist :')
pi_99614104
Ik had geluk, bij breda had ik de bus net gehaald..die gaat maar 1 keer in het uur

[ Bericht 2% gewijzigd door Afhaalchinees op 18-07-2011 12:19:56 ]
pi_99614237
Hier eens in het half uur maar met dit weer is wachten nooit leuk :P
pi_99614259
Iets met klantnamen trouwens ;)
  maandag 18 juli 2011 @ 12:15:55 #109
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_99614265
Ik ben nu al teruggebeld :) Nice
Moet in augustus naar Breda komen, wel werd gevraagd of ik één roostervrije dag heb in de week. Hebben jullie dit allemaal? Hoe kan het dat studenten een dag in de week niks hebben :P

[ Bericht 0% gewijzigd door fusionfake op 18-07-2011 12:32:25 ]
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_99614325
Kijken welke colleges saai zijn, 4 langere dagen en 1 vrij ipv 5 kortere dagen... zo veel opties :P
pi_99614403
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Iets met klantnamen trouwens ;)
:@ weg
pi_99614677
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:20 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

:@ weg
Kan gebeuren :D
Maar breda is herkenbaar. Als je die richting breda station mist komt 10 minuten later de bus de andere kant op. Die gaat naar tilburg station en stopt ook bij gilzerijen waar je de sprinter naar breda kan nemen.
pi_99614852
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kan gebeuren :D
Maar breda is herkenbaar. Als je die richting breda station mist komt 10 minuten later de bus de andere kant op. Die gaat naar tilburg station en stopt ook bij gilzerijen waar je de sprinter naar breda kan nemen.
dat had ik bij plan B ook inderdaad :P
pi_99615144
Er schijnt zelfs in de buurt nog een halte te zijn waar een andere lijn gaat om het half uur maar ik heb nooit de moeite gedaan die te zoeken :P
pi_99615400
Ik kom er nu ter plekke achter dat ik zonder overstap van assen naar rotterdam kan :9~
pi_99615669
Net gebeld door EW. Geen 6 maanden rijbewijs was idd een probleem maar omdat ik over anderhalve maand 'm wél een half jaar heb kon ik al wel een sollicitatieafspraak plannen. Dus ik ben blij!
  maandag 18 juli 2011 @ 13:52:01 #117
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_99617478
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:03 schreef RangeRover het volgende:
Net gebeld door EW. Geen 6 maanden rijbewijs was idd een probleem maar omdat ik over anderhalve maand 'm wél een half jaar heb kon ik al wel een sollicitatieafspraak plannen. Dus ik ben blij!
Nice :) Breda is wel een pokkeneind voor mij, dat kost aardig wat met het ov :P
pi_99621742
Ach ouders wonen er dus kom er toch 1x per maand, ken de hele stad uit m'n hoofd.
pi_99622426
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:32 schreef Viezze het volgende:
Ik ben de komende weken vanuit een andere stad beschikbaar. Zijn er hier collega's die daar ervaring mee hebben?

Is het aan te raden om rond 3 uur te bellen dat ze het voor je in de gaten houden? Ik heb anders het idee dat je niet zo snel wat krijgt..
Mijn ervaring is dat neerzetten bij je opmerkingen NIET voldoende is. Ik zit op school in een andere stad en provincie. Als ik niet bel om door te geven dat ik echt vanuit een andere stad inzetbaar ben, is het bij voorbaat kansloos. Mocht het dus een stad zijn die niet zo ver weg is van je normale regio (dus misschien nog binnen je regio valt) lijkt me bellen niet nodig. Ik reis 1,5uur naar school.
pi_99622652
Hmmm ik heb wel een paar keer gehad dat ik een tentamen tot 1000 had en als ik dat neerzette kreeg ik keurig ritjes die rond 11 uur begonnen.
pi_99622708
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm ik heb wel een paar keer gehad dat ik een tentamen tot 1000 had en als ik dat neerzette kreeg ik keurig ritjes die rond 11 uur begonnen.
En net zeg je dat je geen ervaring hebt met beschikbaarheid vanuit een andere stad? Daar hebben we het over hè.
pi_99622891
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef Mallet het volgende:

[..]

En net zeg je dat je geen ervaring hebt met beschikbaarheid vanuit een andere stad? Daar hebben we het over hè.
Geen ervaring vanuit een andere stad inderdaad maar wél ervaring met gebruik maken van de opmerkingen. En daarmee is mijn ervaring goed dus trok ik de conclusie dat het ook wel zal helpen als je daar neerzet dat je vanuit een andere stad beschikbaar bent.
pi_99623035
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Geen ervaring vanuit een andere stad inderdaad maar wél ervaring met gebruik maken van de opmerkingen. En daarmee is mijn ervaring goed dus trok ik de conclusie dat het ook wel zal helpen als je daar neerzet dat je vanuit een andere stad beschikbaar bent.
Ja die opmerkingen lezen ze wel ja.. Als ik er bijvoorbeeld neerzet dat ik tot 16:00 tentamen heb bijvoorbeeld. Maar als ze gaan zoeken naar chauffeurs binnen een regio en ze komen er vervolgens achter dat jij beschikbaar bent, maar niet vanuit je normale regio.. Zoeken ze gewoon verder en onthouden ze dat niet altijd.
pi_99625080
Die C-Klasse reed fijn, weer eens wat anders dan al die Caddy's van vorige week.
Er was de afgelopen uren een storing bij Hi ofzo, hopelijk ben ik daardoor geen ritten misgelopen.
pi_99625231
Eindelijk thuis. 1 ritje gehad :') Vlaardingen - Assen in een Focus. Ik blijf toch wel fan van Ford, prima auto's *O*
Alleen de terugweg was een chaos. Assen - Rotterdam kon ineens met de trein, alleen toen ik ter hoogte van Amersfoort kwam werd er omgeroepen dat er een stremming was tussen Zoetermeer en Den Haag en dat daarom de trein niet verder dan Utrecht reed (sowieso wazig, want naar Rotterdam kom je daar niet eens langs, maar goed. Ze zullen wel geen zin hebben gehad in het splitsen van de trein ofzo).
Er werd omgeroepen dat als je naar Rotterdam wilde er aan de overzijde van het perron een trein naar Rotterdam klaarstond. Iedereen daar dus heen, alleen op het moment dat de eerste mensen wilde instappen gooide de conducteur van die trein voor de neus van iedereen de deur dicht en reed weg :')
Dus iedereen boos en toen moesten we wachten op de volgende trein die ook nog eens flink vertraagd was :')
pi_99625256
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja die opmerkingen lezen ze wel ja.. Als ik er bijvoorbeeld neerzet dat ik tot 16:00 tentamen heb bijvoorbeeld. Maar als ze gaan zoeken naar chauffeurs binnen een regio en ze komen er vervolgens achter dat jij beschikbaar bent, maar niet vanuit je normale regio.. Zoeken ze gewoon verder en onthouden ze dat niet altijd.
Ah op die manier. Ik heb dan ook geen idee hoe hun zoeksysteem werkt :P
pi_99627966
Morgen weer 2 ritjes, Focus en Prius.
pi_99628527
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef Mallet het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat neerzetten bij je opmerkingen NIET voldoende is. Ik zit op school in een andere stad en provincie. Als ik niet bel om door te geven dat ik echt vanuit een andere stad inzetbaar ben, is het bij voorbaat kansloos. Mocht het dus een stad zijn die niet zo ver weg is van je normale regio (dus misschien nog binnen je regio valt) lijkt me bellen niet nodig. Ik reis 1,5uur naar school.
Thanks, dit dacht ik al wel. Ik ben beschikbaar vanuit Zwolle ipv Groningen, dus ga er toch een belletje aan wagen dan. :)
pi_99630407
Morgen eindelijk tweede rit, maar heb er nu totaal geen zin in met dat voorschieten. Ik heb het idee dat ik morgen nog meer moet gaat uitgeven dan dat ik uiteindelijk verdien..
pi_99630527
Het is niet vor niks "voorschieten" he :P Oftewel je krijgt het terug.
pi_99630710
Ja, dat klopt wel, maar daar zal ik nog wel even op mogen wachten. Daar heb ik nu niks aan. :P
pi_99631139
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef Mandamo het volgende:
Ja, dat klopt wel, maar daar zal ik nog wel even op mogen wachten. Daar heb ik nu niks aan. :P
Dat is dan wel weer zo inderdaad... Hoewel ik in dit topic wel eens heb vernomen dat je het eerder terug kan krijgen dan op payday, maar hoe dat in z'n werk gaat weet ik niet.
pi_99631356
Ah ik zie net dat ik het eerste salaris en de belastingteruggaaf wel al heb ontvangen, dus dan maakt het niet zo heel veel meer uit. Ben alleen niet van plan heel erg veel te gaan werken deze maand..
  maandag 18 juli 2011 @ 19:53:31 #134
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_99632428
Je krijgt het geld dat je voorschiet tegelijkertijd met je salaris ;) 15e van de volgende maand dus.

Morgen 2ritten. Peugeot 5008 en MB A-klasse. Wel een kort dagje ;(
pi_99665660
Twee ritjes voor morgen, een Polo en een Renault Trafic. Veel ov'en, zometeen maar even een paar tientjes erop zetten. ;(
pi_99668745
Morgen ook alweer niks... Het is rustig jongens.
pi_99668855
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:48 schreef Chapelle het volgende:
Morgen ook alweer niks... Het is rustig jongens.
Ik wil eigenlijk het tegenovergestelde zeggen, heb altijd wel werk!
pi_99670699
EW heeft er een neger-hiker bij. :7

Hier nog nieuwtjes, ongelukken, schades, verhalen? Heb niet zo'n zin om het terug te lezen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_99671063
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Hojdhopper het volgende:

Hier nog nieuwtjes, ongelukken, schades, verhalen? Heb niet zo'n zin om het terug te lezen.
Welcome back, goede vakantie gehad? Hier niet veul mee gemaakt en erg rustig nu, m'n laatste ritje van vandaag werd zelfs geannuleerd :'(. Afgelopen 2 dagen gewerkt maar voor morgen niet gebeld en dat was me laatste beschikbare dag voordat ik op vakantie ga.
pi_99672161
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Hojdhopper het volgende:

Hoe was Argeles, heb je nog tips? :D

Ik heb morgen 2 ritjes, Krimpen a/d IJssel - Breda met een Saab 9-3 en dan Breda - Almere in een Skoda Superb. Beide ritjes voor de grote Oranje. Sterker nog, ik breng de auto naar de grote Oranje in Breda en haal daar ook gelijk op :7
pi_99680263
Ik vind het ook rustig. 2 dagen deze week beschikbaar en niet gebeld.
Pas wel om 9 uur gebeld, maar toen ik om 10 uur wakker werd was de rit al wag (hikerritje).
Heb gelukkig in de eerste week juli 30 uur gedraaid dus ik kan wel even vooruit tot volgende week.
pi_99689916
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:50 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk het tegenovergestelde zeggen, heb altijd wel werk!
Wisselen? :P Ach heb de uren niet heel hard nodig maar ga binnenkort op vakantie en wat extra geld achter de hand is toch altijd fijn.
pi_99690228
Hoe doen jullie eigenlijk het declareren in combinatie met de digitale ritbon? Treinkaartjes kan ik gewoon inscannen natuurlijk, maar hoe sturen jullie dat overzicht van die Mijn Chipkaart-site mee?
pi_99690917
Een printscreen maken. Of anders uitprinten en dat weer inscannen :P
pi_99691219
Ah, je kan ook een pdf van het transactieoverzicht maken. Nu hopen dat je bij die uploadvakjes ook pdf-jes kan meesturen en belangrijker: dat ze die ook openen :D
pi_99691483
Je kan hem vanuit acrobat reader de pdf toch ook opslaan als jpg oid? Nog makkelijker ;)
pi_99692461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:32 schreef Chapelle het volgende:
Je kan hem vanuit acrobat reader de pdf toch ook opslaan als jpg oid? Nog makkelijker ;)
Nee, alleen als tekstbestand of pdf-je...
Ik denk dat ik maar eens een post op FB slinger :P
pi_99694131
Ik stuur hem gewoon als .pfd mee ;)!
pi_99695096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 07:25 schreef RTS91 het volgende:
Ik stuur hem gewoon als .pfd mee ;)!
Ah, dus het kan iig wel :P Ik heb net een post op FB gegooid met deze vraag, dus we merken het wel :D

En nu ga ik de deur uit, best lekker, eerste auto pas om 10.30 op hoeven halen *O*
pi_99695703
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, je kan ook een pdf van het transactieoverzicht maken. Nu hopen dat je bij die uploadvakjes ook pdf-jes kan meesturen en belangrijker: dat ze die ook openen :D
Dat kan wel. Ik stuur al mijn transportformulieren ook altijd als pdf op.
pi_99700439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef enpe het volgende:

[..]

Welcome back, goede vakantie gehad? Hier niet veul mee gemaakt en erg rustig nu, m'n laatste ritje van vandaag werd zelfs geannuleerd :'(. Afgelopen 2 dagen gewerkt maar voor morgen niet gebeld en dat was me laatste beschikbare dag voordat ik op vakantie ga.
Ik werd nog twee keer gebeld tijdens mijn vakantie, voor een ritje. Was vergeten een paar dagen op niet-beschikbaar te zetten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hoe was Argeles, heb je nog tips? :D
Vakantie was primaaaaa!! Argeles werd wel bestempeld als een uitstervend vakantieoord. Er gaan nog redelijk wat reisorganisaties heen met jongeren (Gogo, Vineo, nog een paar) maar dat zijn vooral jongeren van 15 tot 18 jaar. Verder niet zo heel veel jeugd die niet met die organisaties gaat. Maat van me had wel met een 15 jarige gezoend. :')

Maar tips voor Argelès: er is één discotheek waar het een beetje druk is dagelijks, dat is de Silver. Verder is er op vrijdag een schuimfeest in de Indigo, de grootste openluchtdiscotheek van Europa. Best gaaf, maar een biertje is 5 euro, en een cola (de helft van een biertje) is ook 5 euro. Maar de reisorganisaties gaan daar ook heen en dan is het echt wel vet, maar zorg dat je genoeg hebt gedronken van tevoren. :p 's Nachts niet op het strand slapen want dan zijn er bendes actief.
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:46:33 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99702834
Zo, weer terug van Antwerpen/Brussel en Parijs. Prima lang weekend met de vriendin gehad, vanaf morgen maar werken.

Gelijk twee ritten, Octavia op Groningen - Hoevelaken en een Aygo :') op Almelo - Delfzijl...

Rijden in de Antwerpse haven is trouwens echt :')_! Je mag er 70, de wegen zijn kinderkopjes en klinkers en rechts heeft voorrang :') En bij ieder stoplicht een flitskast. Zelfs flitskasten in de 120-stukken op de snelweg, maar soit, die hadden we op de snelweg naar Parijs ook.

Doe mij maar Nederland wat betreft wegen _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_99708182
Maar goed dat ik even belde,had mijn beschikbaarheid van vandaag open ipv morgen :') Nu hopen dat ik wat krijg, enige dag in juli dat ik kan :P
pi_99709163
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:32 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik werd nog twee keer gebeld tijdens mijn vakantie, voor een ritje. Was vergeten een paar dagen op niet-beschikbaar te zetten.

[..]

Vakantie was primaaaaa!! Argeles werd wel bestempeld als een uitstervend vakantieoord. Er gaan nog redelijk wat reisorganisaties heen met jongeren (Gogo, Vineo, nog een paar) maar dat zijn vooral jongeren van 15 tot 18 jaar. Verder niet zo heel veel jeugd die niet met die organisaties gaat. Maat van me had wel met een 15 jarige gezoend. :')

Maar tips voor Argelès: er is één discotheek waar het een beetje druk is dagelijks, dat is de Silver. Verder is er op vrijdag een schuimfeest in de Indigo, de grootste openluchtdiscotheek van Europa. Best gaaf, maar een biertje is 5 euro, en een cola (de helft van een biertje) is ook 5 euro. Maar de reisorganisaties gaan daar ook heen en dan is het echt wel vet, maar zorg dat je genoeg hebt gedronken van tevoren. :p 's Nachts niet op het strand slapen want dan zijn er bendes actief.
Ik heb wel eens met een 14-jarige gezoend :@
Maar klinkt alsof ik me prima ga vermaken daar! Mijn camping zit alleen naast het strand en de plek we hebben gekregen zo'n beetje erop dus dat wordt nog oppassen...
Verder nog iets te doen in de buurt? Wij hebben sowieso nog een dagje barça in de planning maar verder ligt alles nog open :7

En ik ben net klaar zit nu gratis in de fyra naar rotterdam. Moest een auto afleveren en weer ophalen bij de oranje in breda. Gelukkig geen gedoe met de bus daar dus. Alleen op dat terrein een auto vinden is kut :P
Moest een poolauto naar almere brengen dus ik vragen waar de rij van de poolauto's is omdat ik de [kenteken] moest ophalen.
Ik in die rij kijken maar nergens mijn auto... aan iemand anders gevraagd en die zei ook dat het toch echt in die rij moest staan. Weer gezocht en weer niet gevonden natuurlijk. Derde persoon gevraagd en die zei: die auto hebben we vanmorgen al klaargemaakt die staat op de parkeerplaats voor het kantoor.
Fijn :')
Verder niks bijzonders hoewel die saab 9-3 niet erg fijn was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 20-07-2011 17:30:59 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:36:50 #155
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99713087
Ooit aan dagboek gedacht?
#26 || Luciano da Silva
pi_99713739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ooit aan dagboek gedacht?
Dit IS mijn dagboek :7
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:11:11 #157
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99714301
Aahw, en wij zijn jou vriendjes? O+
#26 || Luciano da Silva
pi_99714428
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:11 schreef joppie_saus het volgende:
Aahw, en wij zijn jou vriendjes? O+
Jij zeker :*
pi_99714552
Zo, ook weer thuis. Polo bijna in de prak gereden door een vent die mij over het hoofd zag tijdens het wisselen van baan. Bijna een sandwich tussen de vangrail. :{ Daarna nog ff lopen trappen in een Trafic ;( . Kan weer 10 uurtjes bijschrijven.
pi_99716952
Ik kan morgen ook chill werken. Ritje Doetinchem - Groningen. Lekker lang ritje in een Renault Laguna, prima.
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:03:59 #161
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99719026
Een rit van twee uur vind je 'lekker lang'?
#26 || Luciano da Silva
pi_99719126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:03 schreef joppie_saus het volgende:
Ja dat vind ik best relaxt. Fijner dan 3 ritten van een half uur oid op een dag.
pi_99719216
Ik heb eigenlijk elke werkdag wel een rit van 2 uur of langer.
pi_99719670
quote:
Vanuit Doetinchem rijd je zelden langer dan 2 uur.
pi_99720109
quote:
Heel veel langer is binnen Nederland ook niet echt mogelijk :D
pi_99720171
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Heel veel langer is binnen Nederland ook niet echt mogelijk :D
Ik heb toch regelmatig ritjes van Groningen naar Born gehad (dik 3 uur).
pi_99720323
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik heb toch regelmatig ritjes van Groningen naar Born gehad (dik 3 uur).
Ja dan heb je het ook over uitersten. Doetinchem - Born is 2 uur, Doetinchem - Groningen idem.
pi_99720358
Morgen 1 ritje, Rotterdam - Barneveld.
pi_99720492
Ik heb een keer Heerenveen - Breda geahd maar daar deed ik minder dan 3 uur over :D
pi_99720607
De enige keer dat ik volgens mij 3 uur over een rit heb gedaan was toen ik naar Hulst in Zeeland moest en helemaal via de ring van Antwerpen ben gereden, om er vervolgens achter te komen dat het bedrijf niet meer op het afleveradres zat en verder moest rijden.

Oh en die keer dat ik die Dodge Caliber bijna aan de kook had en moest stoppen bij een tankstation.
pi_99720794
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:38 schreef Mallet het volgende:
De enige keer dat ik volgens mij 3 uur over een rit heb gedaan was toen ik naar Hulst in Zeeland moest en helemaal via de ring van Antwerpen ben gereden, om er vervolgens achter te komen dat het bedrijf niet meer op het afleveradres zat en verder moest rijden.

Oh en die keer dat ik die Dodge Caliber bijna aan de kook had en moest stoppen bij een tankstation.
Ja, ik heb ook wel eens met pech in Sneek ( :') ) gestaan, maar dat tel ik niet meer als rijden :D
En een keer 5 uur gereden over 70km toen het enorm sneeuwde.
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:52:11 #172
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99721316
Groningen - Middelburg had ik, 3,5 uur over gedaan. Born ben ik nog nooit geweest. Meestal heb ik ritten van rond het twee uur of meer als eerste rit, daarna meestal 30-60 minuten als tweede rit.
#26 || Luciano da Silva
pi_99722228
Vanuit Ede nog nooit over de 2 uur geweest, is ook niet zo gek. Of je zou van Ede naar Terneuzen of naar Lauwersoog moeten, maar dat komt zelden voor.

Morgen 2 ritjes, Trafic naar Wijngaarden, of all places. Moet 3 kwartier lopen voor een fatsoenlijke bus, dus ik ga die meneer/mevrouw even subtiel vragen waar de dichtstbijzijnde bushalte is. :9
Daarna een Renault Grand Scenic naar de grote exporteur in Barneveld, moet daar de laatste tijd weer vaak heen. Zaakjes zullen wel weer goed gaan in die handel.

Het KNMI heeft overigens voor morgenmiddag een onweerswaarschuwing gegeven voor het zuiden des lands, en als dat zo gaat als vandaag op de A20, wordt het nog leuk morgen.
pi_99722377
Ik doe ook altijd subtiel vragen, maar in 95% van de gevallen gaan ze dan bloedserieus uitleggen waar ik heen moet lopen ;(
Ik heb het trouwens de hele dag droog gehouden en zelfs best warm gehad :D
pi_99722589
Volgens Maps moet ik 39 minuten lopen, of ik moet naar een belbus, maar dat zie ik niet zitten. Liever een halfuurtje lopen dan moeilijk doen met zo'n busje. Of 45 minuten lopen naar station Schiedam zie ik net, dat lijkt me beter. Ik zie wel.

Overigens, ik wilde vandaag eens via internet m'n ovchipding opladen. Dus 20 euro en dan betalen via iDeal en ophalen bij zo'n geel monster. Ik naar de Primera, zegt dat ding dat er geen bestellingen af te halen zijn. Dus daar nog maar een keer 20 euro opgeladen. Waardeloos systeem, echt. :(
pi_99722878
Station Schiedam? Dat is hier wel in de buurt. Hoe laat ben je er?
pi_99723060
Of bedoel je Sliedrecht, want ik zie op Google Maps dat Wijngaarden daar in de buurt zit :D
pi_99723064
Irritatie saves the day *O*

Ik moet ergens naar roffa jeweets
pi_99723553
Ik heb alleen wel om 13.30 een begrafenis dus het moet wel 's ochtends zijn :P En Schiedam en niet Sliedrecht :D
pi_99724541
Ah dammit, het is Sliedrecht indd. :X
pi_99724668
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:46 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, weer terug van Antwerpen/Brussel en Parijs. Prima lang weekend met de vriendin gehad, vanaf morgen maar werken.

Gelijk twee ritten, Octavia op Groningen - Hoevelaken en een Aygo :') op Almelo - Delfzijl...

Rijden in de Antwerpse haven is trouwens echt :')_! Je mag er 70, de wegen zijn kinderkopjes en klinkers en rechts heeft voorrang :') En bij ieder stoplicht een flitskast. Zelfs flitskasten in de 120-stukken op de snelweg, maar soit, die hadden we op de snelweg naar Parijs ook.

Doe mij maar Nederland wat betreft wegen _O_
Neeeeeeh jonge... rijden in Antwerpse haven is koning. Ik weet niet welke weg jij hebt gehad, maar als ik met vrienden naar de bios in Antwerpen ben geweest racen we altijd door de haven terug. Dan is het weliswaar 12 uur 's nachts en geen kip op straat, maar 120 op die "70 wegen" zonder flitskasten is het ultieme Fast and the Furious gevoel (alleen dan zonder waardige auto). :9~

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel eens met een 14-jarige gezoend :@
Maar klinkt alsof ik me prima ga vermaken daar! Mijn camping zit alleen naast het strand en de plek we hebben gekregen zo'n beetje erop dus dat wordt nog oppassen...
Verder nog iets te doen in de buurt? Wij hebben sowieso nog een dagje barça in de planning maar verder ligt alles nog open :7
Camping Bouix? Of Comanges? Of had je dat al gezegd? Nou ja, geen zin om terug te kijken. Maar die Bouix, waar wij op zaten is echt 200m van het strand en 150m van alle uitgaansshit! Comanges is 500 meter van het strand. Maar van die bendes heb je nou ook niet zo heel veel te vrezen, alleen als je met lekkere chicks 's nachts naar het strand gaat.

In de buurt? Euh, het dorpje Collioure is wel mooi. Aqualand ook hoorde ik van vrienden maar daar zijn wij niet geweest. En verder moet je toch echt wel naar de Indigo, discotheek in Collioure. Echt wel tof!
pi_99724674
Jammer, dat is dan weer niet heel erg in de buurt voor me.. Anders had ik wel even langs gereden :D
pi_99724704
Niet gebeld voor morgen, maar werd om 6 uur gebeld door mijn andere werk of ik wilde werken. Ook prima :P

Mijn langste rit was Groningen - Maastricht, 3,5 uur rijden. En omdat het krap was gepland ben ik in 1 stuk doorgereden :')
pi_99724804
Pff, dan ben je best gaar aangekomen in Maastricht lijkt me?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Jammer, dat is dan weer niet heel erg in de buurt voor me.. Anders had ik wel even langs gereden :D
Zou tof zijn geweest, bedankt iig voor het aanbod :D
pi_99724855
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Camping Bouix? Of Comanges? Of had je dat al gezegd? Nou ja, geen zin om terug te kijken. Maar die Bouix, waar wij op zaten is echt 200m van het strand en 150m van alle uitgaansshit! Comanges is 500 meter van het strand. Maar van die bendes heb je nou ook niet zo heel veel te vrezen, alleen als je met lekkere chicks 's nachts naar het strand gaat.

In de buurt? Euh, het dorpje Collioure is wel mooi. Aqualand ook hoorde ik van vrienden maar daar zijn wij niet geweest. En verder moet je toch echt wel naar de Indigo, discotheek in Collioure. Echt wel tof!
Le Soleil :P
Misschien dat Collioure eens bekijken dan, sowieso Indigo dus :P Aqualand waren we sowieso ook wel van plan eigenlijk. En verder dus een dagje (of 2 :P ) Barcelona. Ben er toch 2.5 weken _O_
pi_99725124
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:55 schreef Jorian29 het volgende:
Pff, dan ben je best gaar aangekomen in Maastricht lijkt me?

[..]y

Zou tof zijn geweest, bedankt iig voor het aanbod :D
Ik weet het niet meer, maar ongetwijfeld wel ja :P

Die man vroeg (ik bracht huurauto) waar ik vandaan kwam. Toen ik Groningen zei keek hij raar op haha
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:06:19 #187
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99725520
Ik ben Parijs - Antwerpen ook in één stuk door gereden, was in totaal 3 uur 45 minuten. Toen ik in het hotel was, viel ik vrijwel direct in slaap :')

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef Hojdhopper het volgende:

Neeeeeeh jonge... rijden in Antwerpse haven is koning. Ik weet niet welke weg jij hebt gehad, maar als ik met vrienden naar de bios in Antwerpen ben geweest racen we altijd door de haven terug.
Het is wel een happening an sich ja, maar de tweede keer had ik ook wel door hoe het moest. Die wegen zonder flitsers moet ik nog even ontdekken hehe :9
#26 || Luciano da Silva
pi_99725673
Ik heb ooit carcassonne - parijs in 1 keer gereden en parijs - den haag :') lekker verantwoord :')
Enkelt 1 tankstop op de tweede
pi_99726320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Le Soleil :P
Misschien dat Collioure eens bekijken dan, sowieso Indigo dus :P Aqualand waren we sowieso ook wel van plan eigenlijk. En verder dus een dagje (of 2 :P ) Barcelona. Ben er toch 2.5 weken _O_
Jeeeezus daar helemaal. Dan zit je dicht bij het strand maar ver van het uitgaan. Maar daar bij jou is het wel veilig. Als er wat gebeurd gebeurt dat op het strand nabij het uitgaansgebied, zo'n 3 km van jou. Althans, zo werd ons verteld. :P WIj hadden ook veel dingen gepland, Barca, canyoning, bananenboot en nog meer. Maar het werd 8 dagen slapen, eten, strand, eten, stappen slapen... Op zich wel jammer maar ook niet verkeerd.
pi_99726507
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Jeeeezus daar helemaal. Dan zit je dicht bij het strand maar ver van het uitgaan. Maar daar bij jou is het wel veilig. Als er wat gebeurd gebeurt dat op het strand nabij het uitgaansgebied, zo'n 3 km van jou. Althans, zo werd ons verteld. :P WIj hadden ook veel dingen gepland, Barca, canyoning, bananenboot en nog meer. Maar het werd 8 dagen slapen, eten, strand, eten, stappen slapen... Op zich wel jammer maar ook niet verkeerd.
Elke avond 3 kilometer dronken lopen, zie het nu al zitten :D
Ik ben paar jaar geleden in Blanes geweestmet GoGo ( :') ), toen hadden we wel een paar van die activiteiten geboekt. Was best leuk op zich :D
En ik ben er 19 dagen, dus Barca gaat zeker gebeuren bij mij!
pi_99727218
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Elke avond 3 kilometer dronken lopen, zie het nu al zitten :D
Ik ben paar jaar geleden in Blanes geweestmet GoGo ( :') ), toen hadden we wel een paar van die activiteiten geboekt. Was best leuk op zich :D
En ik ben er 19 dagen, dus Barca gaat zeker gebeuren bij mij!
Nah 3 km is misschien wat overdreven, maar het is wel +- een half uurtje lopen. Jullie zitten dan geloof ik op de GoGo camping. Wij hebben nog 4 zulke pasjes, die had je wel van me mogen over kopen voor een tientje per stuk. Staat geen naam of geldigheidsdatum op. Ik weet niet wanneer je gaat? Geeft gratis toegang tot discotheken en korting bij restautrants.
pi_99727449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:34 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nah 3 km is misschien wat overdreven, maar het is wel +- een half uurtje lopen. Jullie zitten dan geloof ik op de GoGo camping. Wij hebben nog 4 zulke pasjes, die had je wel van me mogen over kopen voor een tientje per stuk. Staat geen naam of geldigheidsdatum op. Ik weet niet wanneer je gaat? Geeft gratis toegang tot discotheken en korting bij restautrants.
Ik vertrek 6 augustus. Geen idee of Le Soleil een GoGo-camping is, we hebben gewoon zelf geboekt op hun site. Als je die pasjes nog even bewaart lijkt me dat een perfect plan :D Ga het eens voorleggen aan m'n vrienden :P
Heb er alleen wel maar 3 nodig dan :P
pi_99730624
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik vertrek 6 augustus. Geen idee of Le Soleil een GoGo-camping is, we hebben gewoon zelf geboekt op hun site. Als je die pasjes nog even bewaart lijkt me dat een perfect plan :D Ga het eens voorleggen aan m'n vrienden :P
Heb er alleen wel maar 3 nodig dan :P
Ja ik weet het ook niet zeker hoor, maar kan me zo iets herinneren. Oooh 6 augustus, dan hebben we nog even de tijd. Maar laat het me zo snel mogelijk weten want dan kan ik ze ophalen bij mijn vrienden. ;) Spreek je er wel over via DM/PM.
pi_99730747
Komt goed :7
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:00:21 #195
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99741361
Bah, nog dik een half uur wachten op de bus :(
#26 || Luciano da Silva
pi_99741637
Ik sta nu langs de a28 te wachten op de pechhulp :')
pi_99741661
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:09 schreef Chapelle het volgende:
Ik sta nu langs de a28 te wachten op de pechhulp :')
Gezellig.... Wat heb je gedaan? :D
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:12:33 #198
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99741710
Whehe waar sta je? Zag wel wat staan zopas maar dat was bij Amersfoort.
#26 || Luciano da Silva
pi_99741724
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gezellig.... Wat heb je gedaan? :D
Haha, ach ik zit lekker op mijn laptop te internetten dus dit bevalt me wel :P Kreeg een foutmelding midden op de snelweg dat het injectiesysteem fucked is. Even gebeld met easyway/ sos hulp en die sturen nu even een monteur langs. De auto was zogenaamd gemaakt :') 2 weken geleden hetzelfde probleem.
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:13:26 #200
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99741731
Hahaha je hebt een Laguna bij je zie ik nu in een van je eerdere posts. Ik zeg niks meer _O-
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:13:42 #201
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99741741
Staat ie al in de fik?
#26 || Luciano da Silva
pi_99741758
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:12 schreef joppie_saus het volgende:
Whehe waar sta je? Zag wel wat staan zopas maar dat was bij Amersfoort.
Ik sta bij bij ten hoogte van hoogeveen ergens bij een tankstation. Ik ben op weg naar Groningen in een Laguna.
pi_99741777
Idd. Zoiets gebeurt je niet in een Duitse auto :')
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:16:45 #204
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99741816
Oh, dan heb ik je niet gezien. Ik reed ook andere kant op btw. Wat mankeert er aan dat ding dan?
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:18:02 #205
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99741848
Welk bouwjaar heeft die Laguna?
#26 || Luciano da Silva
pi_99741866
Ik zeg maar zo: goed voor de uurtjes :D
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:20:16 #207
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99741908
Nou ja, rijdt dat ding helemaal niet meer? Ookal is het goed voor de uren, ik rij liever zo lang mogelijk door.
#26 || Luciano da Silva
pi_99741910
Idd goed voor de uurtjes :P @ Joppie: Hij geeft aan dat het brandstof injectiesysteem kapot is. Hij komt volgens mij uit 2010, ook nog maar iets van 27k km's gereden. Ik merkte zelf geen grote verandering in het rijden maar voor de zekerheid toch maar even aan de kant gezet. Wil niet hebben dat dat ding door mij in de fik vliegt oid :')
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:23:31 #209
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99742017
Die lampjes gaan trouwens wel snel branden bij Laguna's. Heb ooit eens naar Meerkerk 100km lang gereden met een lampje dat de versnellingsbak kapot was, maar die was ook zomaar weer uit.
#26 || Luciano da Silva
pi_99742039
Ach Renault geeft wel vaker aan dat iets kapot is terwijl er niets aan de hand is. Bij mijn eerste rit gaf de boordcomputer aan dat ik direct moest stoppen omdat een van mijn banden lek was :')
pi_99742699
Tja, Franse auto's en elektronica... Toen ik net m'n rijbewijs had heb ik een tijdje rondgereden in een Twingo uit 2002 ( :') ), daar blijf soms de snelheidsmeter op 0 staan _O- Even een flinke klap op het dashboard loste dat wel op :')
Ook een keer voor EW een Peugeot gereden die meldde dat de bandenspanning laag was. Ik dus bij een tankstation uitgestapt en wat lucht erbij gedaan, toen ik weer verder reed kreeg ik de melding dat de bank lek was :') Toen dacht ik fuck it en ben verder gereden, zonder problemen :D
pi_99746826
Godver, boete binnen. Dik 62 eu. Heel fijn die 25eu administratiekosten. }:| }:| }:| }:|
pi_99746840
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:29 schreef RTS91 het volgende:
Godver, boete binnen. Dik 62 eu. Heel fijn die 25eu administratiekosten. }:| }:| }:| }:|
:'( Waar en wanneer? Hoe veel te hard?
pi_99746892
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:30 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

:'( Waar en wanneer? Hoe veel te hard?
Assen, 5 te hard na correctie. Te belachelijk voor dat bedrag. :(
pi_99746952
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:31 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Assen, 5 te hard na correctie. Te belachelijk voor dat bedrag. :(
62 euro voor 5km/u te hard, dat is inderdaad belachelijk. Waar in Assen ben je geflitst dan? Mobiele controle of flitspaal?
pi_99747024
Paal. Redelijke tijd geleden al, in mei ofzo. Nu pas binnen. Vind het echt niet erg om een boete te betalen maar die administratiekosten zijn gewoon naaierij.
pi_99747694
Om 11.30 was de pechhulp aangekomen bij het tankstation, wist niet wat het was. De auto moest uitgelezen worden en mee naar hoogeveen. Daar zo'n anderhalf uur gezeten en gewacht op de uitlezing. Roetfilter was o.a. kapot en kon vandaag niet meer gemaakt worden. Ik kon dus weer naar huis. Wordt zo'n 7 a 8 uur vandaag en EasyWay heeft heeft de auto nog niet waar ze hem willen hebben :')
pi_99752325
Er mag wel weer eens gebeld gaan worden voor morgen :9
  donderdag 21 juli 2011 @ 15:57:26 #219
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99753517
Inderdaad.

Net die Aygo afgeleverd, had 7km op de teller en ik moest de plastic stoelhoezen er nog afhalen. Ik vind het een auto van niks, alles is zo licht en zo slap.
#26 || Luciano da Silva
pi_99753668
Easyway, komt maar tevoorschijn:

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:10 schreef Jorian29 het volgende:
Vanuit Ede nog nooit over de 2 uur geweest, is ook niet zo gek. Of je zou van Ede naar Terneuzen of naar Lauwersoog moeten, maar dat komt zelden voor.
En ja hoor, vandaag gebeld voor een ritje Ede - Groningen morgen. Alsof de duivel ermee speelt.
  donderdag 21 juli 2011 @ 16:08:32 #221
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99754045
Waar in Groningen moet je zijn?
#26 || Luciano da Silva
pi_99754382
Aan de kapteynlaan. Moet er een Golf heenbrengen. Daarna naar Winschoten een A3 ophalen, die moet naar Harderwijk.

Vandaag ook zo'n heerlijke actie. Moest in Oud-Beijerland zijn, aan de Willem Beukelszoonstraat. Ik dat intypen in 9292ov, komt er als suggestie Willem Berkenszoonstraat te staan. Ik denk, prima, zal vast foutje van EW zijn geweest. Sta ik daar, was een gewoon huis en het moest een knalgroot verpakkingsbedrijf zijn. Ik nog een keer kijken in OV, blijkt dat domme 9292ov het af te korten naar Willem Beukelszstraat. Mocht ik even 40 minuten lopen naar de andere kant van dat oord. ;(
pi_99754502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Jorian29 het volgende:
Aan de kapteynlaan. Moet er een Golf heenbrengen. Daarna naar Winschoten een A3 ophalen, die moet naar Harderwijk.
JC Kapteynlaan? Daar woon ik naast :D
pi_99754588
Ik toeter morgen wel even 3x :P 'T is bij die megafabriek dat melk maakt :P
pi_99754706
Nog geen telefoontje hier ;(
pi_99754829
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:18 schreef Jorian29 het volgende:
Ik toeter morgen wel even 3x :P 'T is bij die megafabriek dat melk maakt :P
Huh, waar zit een fabriek in de JC Kapteynlaan :o ?
pi_99754888
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Huh, waar zit een fabriek in de JC Kapteynlaan :o ?
Krijg nou wat. DM.
pi_99754949
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, Franse auto's en elektronica... Toen ik net m'n rijbewijs had heb ik een tijdje rondgereden in een Twingo uit 2002 ( :') ), daar blijf soms de snelheidsmeter op 0 staan _O- Even een flinke klap op het dashboard loste dat wel op :')
Ook een keer voor EW een Peugeot gereden die meldde dat de bandenspanning laag was. Ik dus bij een tankstation uitgestapt en wat lucht erbij gedaan, toen ik weer verder reed kreeg ik de melding dat de bank lek was :') Toen dacht ik fuck it en ben verder gereden, zonder problemen :D
Franse auto's.. Ironisch. Heb net één week een Renault Clio en ik heb hem vandaag naar de garage geschopt om een x aantal mankementen na te laten kijken.

Loonstrookje binnen. Ze zijn tankkosten vergeten uit te betalen. Belde net werd er opgenomen met Topchauffeur.. ? Werd ik doorverbonden krijg ik een of ander automatisch menu.. 1 bericht 2 mobiel 3 andere medewerker.. Tegen de tijd dat ik op 3 drukte ging hij al over op het bericht. Heb maar een e-mail gestuurd, volgens mij moest dat sowieso.
pi_99760027
Hier ook het loonstrookje binnen. Klopt weer niks van :')
  donderdag 21 juli 2011 @ 18:11:26 #230
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99760054
Hmm, fabriek in de Kapteynlaan zegt mij ook niks.

Ik heb morgen Roden - A'dam in een Octavia en Amstelveen - Almere in een S-Max.
#26 || Luciano da Silva
pi_99761947
Loonstrookje ook binnen. Mis 15 uur. Komt er wel lekker bij de volgende keer, heb het nu toch nog niet nodig :)
pi_99762639
Fabrieken aan de J C Kapteynlaan, het moet niet gekker worden...
pi_99763174
Haha, kan ik me voorstellen als ik StreetView zo zie :P

Moet er wel naar toe, bleek te gaan om een medewerker en ze hadden voor de handigheid de bedrijfsnaam er maar bij gezet. Ben gaan bellen toen de postcode niet klopte. 9200 is geen groningen volgens mij.
pi_99763665
Succes met parkeren daar! :D
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:12:33 #235
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99770623
Ook dat inderdaad. Je kan beter proberen bij het Hoornsediep dan. Is waar de Action zit, en die grote fietsenzaak, kan je niet missen. Is wel betaald, maar zodra die knuppel de sleutel heeft is het niet meer jouw pakkie aan.
#26 || Luciano da Silva
pi_99772852
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ook dat inderdaad. Je kan beter proberen bij het Hoornsediep dan. Is waar de Action zit, en die grote fietsenzaak, kan je niet missen. Is wel betaald, maar zodra die knuppel de sleutel heeft is het niet meer jouw pakkie aan.
Uh, JC Kapteynlaan en het Hoornsediep? Dat ligt nogal ver van elkaar af.... :o
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:29:02 #237
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99774989
Damn, ik ben in de war met de Parkweg :')
#26 || Luciano da Silva
pi_99788707
Hm gisteren en vandaag niks gekregen. Maar werk dan ook vanuit Bergen op Zoom, daar is nooit veel te doen. Volgende week de hele week in Utrecht, hopen op een paar daagjes werk. Mijn bankrekening kan het goed gebruiken...
pi_99792735
Je heb toch net stufi gekregen? :P Ik hoop dat ik vanmiddag/vanavond ook even een belletje krijg voor maandag...
pi_99795232
Twee ritten voor maandag, voor het eerst naar het hoge noorden :)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:11:39 #241
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99796614
Wat een waardeloos gedoe, dat je OV-kosten moet declareren per rit. Dat overzicht op internet loopt drie dagen achter en wat er staat is niet eens compleet. En probeer dan ook nog maar eens uit te puzzelen wat bij welke rit hoort :') Beter maken ze gewoon iets dat je je OV-kosten per dag kunt delcareren, mogen zij het verder uitzoeken.
#26 || Luciano da Silva
pi_99796800
Op zich werkt die site bij mij best goed. De OV-ritjes die ik gemaakt hebben kon ik dezelfde avond nog zien :o
En ik ben net weer thuis. Ik had een wisseltje, Rotterdam - Made - Rotterdam, dus lekker met de auto naar Rotterdam gereden, die daar neergezet en bij terugkomst zo weer in stappen. Ook wel eens lekker zo zonder OV.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:21:12 #243
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99797124
Nou, ik heb gisteren 5x dat ding gebruikt en er staan maar liefst 2 ritten op het internet. Dat ze geld van me hebben gehad door opladen staat er natuurlijk ook bij.

En die ritten van vandaag heb ik laten printen bij de NS-Loket op het station, maar daar snap je werkelijk waar niks van.
#26 || Luciano da Silva
pi_99797265
Handig :')
Voor de trein koop ik trouwens gewoon papieren kaartjes, veel makkelijker.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:28:54 #245
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99797535
Ja dat lukt bij mij niet, want die kaartautomaten slikken geen ING-passen omdat die dunner zijn dan de overige bankpassen waardoor ze niet herkend worden. En anders moet ik bij het loket telkens 50cent extra betalen, gaat EW niet leuk vinden :')
#26 || Luciano da Silva
pi_99798449
Boeiend, ik haal ze altijd bij het loket :P
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:48:30 #247
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99798539
Ja dat ga ik ook maar doen :') En kaartjes kopen bij de buschaffeur. Kan mij het verrekken. Weet ik tenminste zeker dat ik mijn geld krijg :')
#26 || Luciano da Silva
pi_99799679
Werkt bij mij prima via ovchipkaart.nl

Maandag ook twee ritjes, wederom een post Kangoo en een Passat. Hopelijk nog een derde rit want eindig nu in Leiden :{
pi_99801056
Bij de buschauffeur kaartjes kopen lijkt me dan weer een beetje zonder, dan betaal je standaard 3 euro ofzo, terwijl het ritje misschien anders 80 cent kost :D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:44:46 #250
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99801630
Ik heb ook twee ritten. Wat ze bij EW aan het doen zijn weet ik niet maar in eindig in Alkmaar _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_99803306
Dat lijkt me leuk als Groninger :P
Ik als Rotterdammer (eigenlijk Vlaardinger maar dat kent wss niemand ;( ) ben ook wel eens in Assen en Wieuwerd geeindigd, maar dat was altijd een enkel ritje.
pi_99803407
Mijn rit geannuleerd, moest met OV terug naar huis van breda naar deventer. Vier uur lang onderweg :P
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:26:37 #253
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99814372
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat lijkt me leuk als Groninger :P

Ja, feest man. De kortste optie is 3 uur en 10 minuten. :')
#26 || Luciano da Silva
pi_99815135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:26 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, feest man. De kortste optie is 3 uur en 10 minuten. :')
Mijn langste terugreis ooit is 4:15, zeik niet :7
pi_99815213
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mijn langste terugreis ooit is 4:15, zeik niet :7
Zeik niet, mijne 5 uur vanaf Born.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:43:12 #256
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_99815222
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef mergbot het volgende:
Mijn rit geannuleerd, moest met OV terug naar huis van breda naar deventer. Vier uur lang onderweg :P
4 uur? :P Vanaf station naar station is het 2 uur dacht ik
Slechte bus verbinding ofzo?
pi_99815372
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:43 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Zeik niet, mijne 5 uur vanaf Born.
Vooruit jij wint...
pi_99816109
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vooruit jij wint...
:*
pi_99833909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:43 schreef fusionfake het volgende:

[..]

4 uur? :P Vanaf station naar station is het 2 uur dacht ik
Slechte bus verbinding ofzo?
Yep 45min bus wachten, rond de 15min met de bus, 20min trein wachten en dan nog 2:46 uur in 1 trein :P
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_99870389
Heerlijk inderdaad, die enkele ritten naar the middle of nowhere. Born - Groningen was mijn langste enkeltje.
  FOK!fotograaf zondag 24 juli 2011 @ 21:10:35 #261
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_99894102
Ik zat zo eens wat in andere delen van Fok! rond te neuzen dan waar ik normaal kom en in de deze OP valt mij eigenlijk iets kroms op. Men vraagt naar een aantal maanden je rijbewijs, maar eigenlijk zegt dat niet zoveel over hoe je rijdt. Als jij twee jaar geleden je rijbewijs hebt gehaald en sindsdien eens per x weken een keertje een uitwedstrijd rijdt voor je voetbalteam, voornamelijk snelweg, dan heb jij veel minder rijervaring dan iemand die een half jaar geleden zijn/haar rijbewijs haalde maar iedere dag enkele tientallen kilometers rijdt.
Kijkend naar mijzelf toen ik net mijn rijbewijs had, ik reed in de eerste drie maanden een kleine 8.000 kilometer, waarvan een aanzienelijk deel op binnenweggetjes, in de stad en dergelijke, in zeer veel verschillende weersomstandigheden en de verhouding dag/nacht was ongeveer 50/50.
Bekenden van mij haalden hun rijbewijs en reden alleen op zondag met mammie en pappie naar oma en opa toe, maar hadden hem wel een stuk eerder.

Ben ik de enige die dit eigenlijk wel enigzins raar vind, of zet ik nu meer mensen aan het denken?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_99894200
Ja dat is raar, maar op basis waarvan wil je dan mensen gaan aannemen? Gereden kilometers? Is wel handig frauderen....
  zondag 24 juli 2011 @ 21:12:54 #263
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_99894213
Klopt, maar hoe wil je dat meten?
  FOK!fotograaf zondag 24 juli 2011 @ 21:17:13 #264
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_99894435
Daar zit dus het probleem, maar je zou iemand die veel kilometers gemaakt heeft er, helemaal als bedrijf die in the business van het autorijden zitten, er toch zo uit moeten kunnen pikken met een goed stuk (uur, diverse wegen, etc.) rijden?
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_99896133
Voor hikers maakt het ook niet zo heel veel uit hoe goed of slecht iemand kan rijden, zolang je maar geen schade rijdt.

Voor een privé chauffeur is dit veel belangrijker, maar die rijtest is dan ook strenger.
  FOK!fotograaf zondag 24 juli 2011 @ 22:06:54 #266
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_99897528
Maar als je dan zo'n rijtest hebt, waarom dan nog de eis van zoveel jaar je rijbewijs? Je wilt natuurlijk niet iemand die net een dag of een maand zijn rijbewijs heeft, okee, maar daar is ook wel aan af te zien dat deze hem pas net heeft.
The summer is magic!

pi_99898454
Is voor de klant die tenslotte toch een vrij waardevol bezit in de handen van de chauffeur geven. Doordat Easyway kan garanderen dat de chauffeurs in ieder geval een tijdje hun rijbewijs hebben en dus met een auto omgaan kunnen ze dus betere service leveren (daarnaast zullen ze vast wel statistieken hebben met aantal schades per kilometer).

Aangezien de tijd dat je je rijbewijs het enige meetbare criterium is voor je rijkunsten (naast de rijtest die meer voor hunzelf is denk ik om de excessen eruit te filteren) wordt dat gebruikt :)
  zondag 24 juli 2011 @ 22:40:33 #268
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99899486
Ach, het is een criterium van EW, so be it.

Denk je op zondag een vrije dag te hebben, kom je RTS tegen in de Euroborg waar Groningen even met 4-0 verliest van HSV }:|

Nee hoor, ik vond het gezellie O+
#26 || Luciano da Silva
pi_99901479
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:40 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, het is een criterium van EW, so be it.

Denk je op zondag een vrije dag te hebben, kom je RTS tegen in de Euroborg waar Groningen even met 4-0 verliest van HSV }:|

Nee hoor, ik vond het gezellie O+
Ik niet, was liever thuis gebleven.
pi_99903437
Weer al die zeurende Groningers!! Ik heb al jarenlang een seizoenskaart van Feyenoord, denk daar maar eens aan!
  maandag 25 juli 2011 @ 08:13:19 #271
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99911237
Ja, een scc bij Feyenoord is net zulke zelfpijniging als jezelf aftrekken met sambal en glassplinters in je handje. Gewoon een keuze die je niet hoeft te maken ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_99918556
Net een mailtje gehad van de administratie. Er was een technische storing daarom zijn niet alle uren uitbetaald.
pi_99919249
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:16 schreef Chapelle het volgende:
Net een mailtje gehad van de administratie. Er was een technische storing daarom zijn niet alle uren uitbetaald.
Ik heb ook bericht. Fout gemaakt met invoeren. Krijg het volgende maand erbij.
  maandag 25 juli 2011 @ 14:00:46 #274
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99919993
Vandaag eerder terug dan gepland. Had net de auto afgeleverd in Nieuwegein en wilde naar Utrecht gaan voor mijn rit naar Alkmaar, toen ik een telefoontje kreeg dat er in Nieuwegein een auto klaar stond die naar Groningen moest en of ik die wilde doen. Scheelde mij mooi minimaal 3uur OV'en vanuit Alkmaar.

Bleek een splinternieuwe 508sw te zijn met slechts 4km op de teller. Prachtige auto dat :)
#26 || Luciano da Silva
pi_99924885
Twee korte ritjes gekregen voor morgen. Een Clio en een Nissan Leaf.

Is electrisch dus zal mij benieuwen.
  maandag 25 juli 2011 @ 17:02:21 #276
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_99926830
Grappig!

Ik heb morgen een wissel, Krimpen - Amsterdam - Krimpen. Snel weer thuis dus!
pi_99927728
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Twee korte ritjes gekregen voor morgen. Een Clio en een Nissan Leaf.

[ afbeelding ]

Is electrisch dus zal mij benieuwen.
Maar goed dat je een kort ritje hebt:
quote:
De Nissan LEAF is een nieuwe medium-size hatchback met plek voor vijf volwassenen en een actieradius van meer dan 160km (100 mijl).
Niet gebeld voor morgen, maar ik mag (nog) niet klagen.
Kreeg vandaag wel een mailtje of ik de beschikbaarheid tijdens de maandwissel kon doorgeven. Maar dat had ik allang gedaan, dus een beetje nutteloos.
pi_99928042
Ik kreeg dat mailtje ook inderdaad.
pi_99928752
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kreeg dat mailtje ook inderdaad.
Ik ook. Mijn beschikbaarheid staat al een paar weken dicht, maar 1 augustus heb ik open gezet.
pi_99929643
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:31 schreef Jorian29 het volgende:
De Nissan LEAF is een nieuwe medium-size hatchback met plek voor vijf volwassenen en een actieradius van meer dan 160km (100 mijl).
Hm, Zeist - Amsterdam is geen 160 km bij mijn weten. Hopen dat de vorige berijder hem wel helemaal heeft opgeladen. :P

Na twee maanden niet gewerkt te hebben staan nu deze en volgende week helemaal open. Dan weer een weekje dicht en eind augustus en eerste week van september weer helemaal open.
pi_99931303
Zo, eindelijk weer thuis. Toch weer 10 uur kunnen bijschrijven. Passat was wel fijn met DSG :)
pi_99931426
Weer geen werk voor mij. Om 5 uur hikerlijn nog maar even gebeld maar helaas ook niks.
Woensdag en Donderdag ook beschikbaar dus wie weet dan nog wat..
pi_99933008
Had mazzel vandaag. Bij Emmeloord zag ik de lampen van de Ketelbrug (snelwegbrug) beginnen te knipperen, ik kon nog net door, in mijn binnenspiegel zag ik dat de slagbomen al naar beneden gingen.

Uurtje later hoorde ik op het nieuws dat er een storing was en die brug een half uur heeft opengestaan :P
pi_99936567
Heb me net ook ingeschreven bij Easy Way. Kreeg een mail dat ik op de wachtlijst sta. Hopelijk kom ik er doorheen. Bijna drie jaar rijervaring en genoeg vrije tijd. Is het nu een rustige periode of zijn er genoeg ritten te doen?
pi_99937571
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:27 schreef R1chardTM het volgende:
Heb me net ook ingeschreven bij Easy Way. Kreeg een mail dat ik op de wachtlijst sta. Hopelijk kom ik er doorheen. Bijna drie jaar rijervaring en genoeg vrije tijd. Is het nu een rustige periode of zijn er genoeg ritten te doen?
Neem de moeite even om een paar pagina's te lezen.

Hoop dat je erdoor komt. Welke regio?
  maandag 25 juli 2011 @ 22:04:56 #286
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99938433
Elke keer weer diezelfde vragen :')

Voor morgen ook niet gebeld. Woensdag en donderdag heb ik even vrij genomen, wellicht vrijdag weer. Volgende week weer vol beschikbaar.
#26 || Luciano da Silva
pi_99957460
Even een waarschuwing voor iedereen die naar Meerkerk moet (die langs de snelweg), die paal bij de bushalte doet het niet!
Heb net twee bussen voorbij zien rijden. Toen maar naar Arriva klantenservice gebeld en nu sturen ze de volgende chauffeur langs.

Die electrische waggel was ook een verhaal apart. Was niet helemaal opgeladen dus had een actieradius van 92 km. De rit was 48 km maar toen ik aan kwam was het nog maar 30. Niet echt betrouwbaar dus, maar bekijks heb je wel op de snelweg. Moest wel uit voorzorg de lichten uit houden en de radio ook zodat de accu het langer deed.. :p

Ook nog een klein stom foutje: ik reed met mijn eerste rit naar het startadres van mijn tweede rit. Gelukkig was dat maar 2 km van mijn eerste afleveradres vandaan. Afkick verschijnselen na een tijd niet werken, dan krijg je dat. :p

Nu nog hopen op een belletje voor morgen.
pi_99957776
Nou, de beloofde bus reed dus gewoon door. Prutsers! Gelukkig stopte er wel een andere bus. Lijn 388 stopt hier altijd, want die komt niet van de snelweg. Dus onthouden voor de volgende keer.
pi_99959461
We hebben het toch over halte Meerkerk P+R A27? Sowieso vind ik het gek dat de bussen daar niet altijd stoppen. Het is een kwestie van de snelweg af en er meteen weer op, dus het kost hooguit 2 minuten extra.
Ik zit af en toe in de 401 vanuit Breda naar Utrecht en als ik langs die halte scheur staan er ook altijd mensen te wachten :')
pi_99959755
Ik vind het sowieso een rare halte, want de andere kant op (dus niet richting Utrecht) staat er niet eens zo'n paal bij die halte..
pi_99960105
Ik ben daar sowieso nog nooit geweest, 9292ov stuurt mij altijd naar halte Postkantoor of Blommendaal.

Irritant trouwens dat het zo lang duurt voordat sommige ritten op ov-chipkaart.nl staan. De transacties van gistermiddag staan er bij mij wel op, maar die van gisterochtend nog niet, terwijl het allebei van Qbuzz is.
pi_99960298
Ga je vanaf degene welke niet de feestlocatie is serieus naar Postkantoor of Blommendaal? De Q-liner is veel dichterbij!

En bij mij werkt die ov-chipkaart.nl eigenlijk gewoon goed :o
pi_99960477
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ga je vanaf degene welke niet de feestlocatie is serieus naar Postkantoor of Blommendaal? De Q-liner is veel dichterbij!

En bij mij werkt die ov-chipkaart.nl eigenlijk gewoon goed :o
Ik ben in Meerkerk alleen nog maar bij de 'feestlocatie' geweest, ik heb geen idee wat of waar dat andere bedrijf is.
pi_99960557
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik ben in Meerkerk alleen nog maar bij de 'feestlocatie' geweest, ik heb geen idee wat of waar dat andere bedrijf is.
Ah, dan snap ik het :D
Die andere zit aan die weg die parallel aan de A27 loopt.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:35:08 #295
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_99961010
Vandaag lekker kort dagje! half9 van huis vertrokken iets na 12uur al weer terug :P Even op en neer naar Amsterdam!

Morgen nog laatste dag beschikbaar om te werken voordat ik op vakantie ga, dus kom maar op!
pi_99961517
Belachelijk die bushalte bij de A27. Chauffeurs doen gewoon "alsof" ze de lamp niet zien branden dat ze eraf moeten. Ik heb ook al regelmatig meegemaakt dat bussen gewoon doorrijden en neem eigenlijk ook bijna altijd de bus die van onder de snelweg vandaan komt.
pi_99961847
Ik moet van de andere locatie in Meerkerk opvallend vaak naar het zuiden en dat kan dus niet :( Maar kan dat wel met de 388, waar stopt die dan?

Ben nu al een paar keer naar die dijk van de 81/181 gelopen maar dat is te ver eigenlijk.
pi_99963702
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:58 schreef Panthera. het volgende:
Ik moet van de andere locatie in Meerkerk opvallend vaak naar het zuiden en dat kan dus niet :( Maar kan dat wel met de 388, waar stopt die dan?

Ben nu al een paar keer naar die dijk van de 81/181 gelopen maar dat is te ver eigenlijk.
De 388 stopt onder het viaduct en gaat via de provinciale weg naar Bleskensgraaf, Sliedrecht en Dordrecht ;)
pi_99965115
Ok bedankt :)

Hmm bij het online transactieoverzicht van de OV-chipkaart krijg ik maar de helft van de ritten te zien, alleen van Connexxion en NS, niet van Arriva bijvoorbeeld.

Iemand dat al eens gehad?
pi_99966218
Ik heb ook niet alle transacties van gisteren, lekker weer. Was trouwens gewoon Q-Buzz

Was nog wel gebeld voor morgen maar helaas gemist...
pi_99966420
Hebben jullie de locatie aan staan? Dus dat het ook gewoon in je transactieoverzicht staat waar je hebt in- en uitgecheckt?

Dit kwam bij me op omdat EW zegt dat ze vanaf het treinstation betalen (uren), maar de gemaakte kosten naar het treinstation dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')