abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99700439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef enpe het volgende:

[..]

Welcome back, goede vakantie gehad? Hier niet veul mee gemaakt en erg rustig nu, m'n laatste ritje van vandaag werd zelfs geannuleerd :'(. Afgelopen 2 dagen gewerkt maar voor morgen niet gebeld en dat was me laatste beschikbare dag voordat ik op vakantie ga.
Ik werd nog twee keer gebeld tijdens mijn vakantie, voor een ritje. Was vergeten een paar dagen op niet-beschikbaar te zetten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hoe was Argeles, heb je nog tips? :D
Vakantie was primaaaaa!! Argeles werd wel bestempeld als een uitstervend vakantieoord. Er gaan nog redelijk wat reisorganisaties heen met jongeren (Gogo, Vineo, nog een paar) maar dat zijn vooral jongeren van 15 tot 18 jaar. Verder niet zo heel veel jeugd die niet met die organisaties gaat. Maat van me had wel met een 15 jarige gezoend. :')

Maar tips voor Argelès: er is één discotheek waar het een beetje druk is dagelijks, dat is de Silver. Verder is er op vrijdag een schuimfeest in de Indigo, de grootste openluchtdiscotheek van Europa. Best gaaf, maar een biertje is 5 euro, en een cola (de helft van een biertje) is ook 5 euro. Maar de reisorganisaties gaan daar ook heen en dan is het echt wel vet, maar zorg dat je genoeg hebt gedronken van tevoren. :p 's Nachts niet op het strand slapen want dan zijn er bendes actief.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:46:33 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99702834
Zo, weer terug van Antwerpen/Brussel en Parijs. Prima lang weekend met de vriendin gehad, vanaf morgen maar werken.

Gelijk twee ritten, Octavia op Groningen - Hoevelaken en een Aygo :') op Almelo - Delfzijl...

Rijden in de Antwerpse haven is trouwens echt :')_! Je mag er 70, de wegen zijn kinderkopjes en klinkers en rechts heeft voorrang :') En bij ieder stoplicht een flitskast. Zelfs flitskasten in de 120-stukken op de snelweg, maar soit, die hadden we op de snelweg naar Parijs ook.

Doe mij maar Nederland wat betreft wegen _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_99708182
Maar goed dat ik even belde,had mijn beschikbaarheid van vandaag open ipv morgen :') Nu hopen dat ik wat krijg, enige dag in juli dat ik kan :P
pi_99709163
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:32 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik werd nog twee keer gebeld tijdens mijn vakantie, voor een ritje. Was vergeten een paar dagen op niet-beschikbaar te zetten.

[..]

Vakantie was primaaaaa!! Argeles werd wel bestempeld als een uitstervend vakantieoord. Er gaan nog redelijk wat reisorganisaties heen met jongeren (Gogo, Vineo, nog een paar) maar dat zijn vooral jongeren van 15 tot 18 jaar. Verder niet zo heel veel jeugd die niet met die organisaties gaat. Maat van me had wel met een 15 jarige gezoend. :')

Maar tips voor Argelès: er is één discotheek waar het een beetje druk is dagelijks, dat is de Silver. Verder is er op vrijdag een schuimfeest in de Indigo, de grootste openluchtdiscotheek van Europa. Best gaaf, maar een biertje is 5 euro, en een cola (de helft van een biertje) is ook 5 euro. Maar de reisorganisaties gaan daar ook heen en dan is het echt wel vet, maar zorg dat je genoeg hebt gedronken van tevoren. :p 's Nachts niet op het strand slapen want dan zijn er bendes actief.
Ik heb wel eens met een 14-jarige gezoend :@
Maar klinkt alsof ik me prima ga vermaken daar! Mijn camping zit alleen naast het strand en de plek we hebben gekregen zo'n beetje erop dus dat wordt nog oppassen...
Verder nog iets te doen in de buurt? Wij hebben sowieso nog een dagje barça in de planning maar verder ligt alles nog open :7

En ik ben net klaar zit nu gratis in de fyra naar rotterdam. Moest een auto afleveren en weer ophalen bij de oranje in breda. Gelukkig geen gedoe met de bus daar dus. Alleen op dat terrein een auto vinden is kut :P
Moest een poolauto naar almere brengen dus ik vragen waar de rij van de poolauto's is omdat ik de [kenteken] moest ophalen.
Ik in die rij kijken maar nergens mijn auto... aan iemand anders gevraagd en die zei ook dat het toch echt in die rij moest staan. Weer gezocht en weer niet gevonden natuurlijk. Derde persoon gevraagd en die zei: die auto hebben we vanmorgen al klaargemaakt die staat op de parkeerplaats voor het kantoor.
Fijn :')
Verder niks bijzonders hoewel die saab 9-3 niet erg fijn was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 20-07-2011 17:30:59 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:36:50 #155
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99713087
Ooit aan dagboek gedacht?
#26 || Luciano da Silva
pi_99713739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ooit aan dagboek gedacht?
Dit IS mijn dagboek :7
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:11:11 #157
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99714301
Aahw, en wij zijn jou vriendjes? O+
#26 || Luciano da Silva
pi_99714428
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:11 schreef joppie_saus het volgende:
Aahw, en wij zijn jou vriendjes? O+
Jij zeker :*
pi_99714552
Zo, ook weer thuis. Polo bijna in de prak gereden door een vent die mij over het hoofd zag tijdens het wisselen van baan. Bijna een sandwich tussen de vangrail. :{ Daarna nog ff lopen trappen in een Trafic ;( . Kan weer 10 uurtjes bijschrijven.
pi_99716952
Ik kan morgen ook chill werken. Ritje Doetinchem - Groningen. Lekker lang ritje in een Renault Laguna, prima.
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:03:59 #161
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99719026
Een rit van twee uur vind je 'lekker lang'?
#26 || Luciano da Silva
pi_99719126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:03 schreef joppie_saus het volgende:
Ja dat vind ik best relaxt. Fijner dan 3 ritten van een half uur oid op een dag.
pi_99719216
Ik heb eigenlijk elke werkdag wel een rit van 2 uur of langer.
pi_99719670
quote:
Vanuit Doetinchem rijd je zelden langer dan 2 uur.
pi_99720109
quote:
Heel veel langer is binnen Nederland ook niet echt mogelijk :D
pi_99720171
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Heel veel langer is binnen Nederland ook niet echt mogelijk :D
Ik heb toch regelmatig ritjes van Groningen naar Born gehad (dik 3 uur).
pi_99720323
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik heb toch regelmatig ritjes van Groningen naar Born gehad (dik 3 uur).
Ja dan heb je het ook over uitersten. Doetinchem - Born is 2 uur, Doetinchem - Groningen idem.
pi_99720358
Morgen 1 ritje, Rotterdam - Barneveld.
pi_99720492
Ik heb een keer Heerenveen - Breda geahd maar daar deed ik minder dan 3 uur over :D
pi_99720607
De enige keer dat ik volgens mij 3 uur over een rit heb gedaan was toen ik naar Hulst in Zeeland moest en helemaal via de ring van Antwerpen ben gereden, om er vervolgens achter te komen dat het bedrijf niet meer op het afleveradres zat en verder moest rijden.

Oh en die keer dat ik die Dodge Caliber bijna aan de kook had en moest stoppen bij een tankstation.
pi_99720794
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:38 schreef Mallet het volgende:
De enige keer dat ik volgens mij 3 uur over een rit heb gedaan was toen ik naar Hulst in Zeeland moest en helemaal via de ring van Antwerpen ben gereden, om er vervolgens achter te komen dat het bedrijf niet meer op het afleveradres zat en verder moest rijden.

Oh en die keer dat ik die Dodge Caliber bijna aan de kook had en moest stoppen bij een tankstation.
Ja, ik heb ook wel eens met pech in Sneek ( :') ) gestaan, maar dat tel ik niet meer als rijden :D
En een keer 5 uur gereden over 70km toen het enorm sneeuwde.
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:52:11 #172
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99721316
Groningen - Middelburg had ik, 3,5 uur over gedaan. Born ben ik nog nooit geweest. Meestal heb ik ritten van rond het twee uur of meer als eerste rit, daarna meestal 30-60 minuten als tweede rit.
#26 || Luciano da Silva
pi_99722228
Vanuit Ede nog nooit over de 2 uur geweest, is ook niet zo gek. Of je zou van Ede naar Terneuzen of naar Lauwersoog moeten, maar dat komt zelden voor.

Morgen 2 ritjes, Trafic naar Wijngaarden, of all places. Moet 3 kwartier lopen voor een fatsoenlijke bus, dus ik ga die meneer/mevrouw even subtiel vragen waar de dichtstbijzijnde bushalte is. :9
Daarna een Renault Grand Scenic naar de grote exporteur in Barneveld, moet daar de laatste tijd weer vaak heen. Zaakjes zullen wel weer goed gaan in die handel.

Het KNMI heeft overigens voor morgenmiddag een onweerswaarschuwing gegeven voor het zuiden des lands, en als dat zo gaat als vandaag op de A20, wordt het nog leuk morgen.
pi_99722377
Ik doe ook altijd subtiel vragen, maar in 95% van de gevallen gaan ze dan bloedserieus uitleggen waar ik heen moet lopen ;(
Ik heb het trouwens de hele dag droog gehouden en zelfs best warm gehad :D
pi_99722589
Volgens Maps moet ik 39 minuten lopen, of ik moet naar een belbus, maar dat zie ik niet zitten. Liever een halfuurtje lopen dan moeilijk doen met zo'n busje. Of 45 minuten lopen naar station Schiedam zie ik net, dat lijkt me beter. Ik zie wel.

Overigens, ik wilde vandaag eens via internet m'n ovchipding opladen. Dus 20 euro en dan betalen via iDeal en ophalen bij zo'n geel monster. Ik naar de Primera, zegt dat ding dat er geen bestellingen af te halen zijn. Dus daar nog maar een keer 20 euro opgeladen. Waardeloos systeem, echt. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')