quote:
Op woensdag 20 juli 2011 12:32 schreef Hojdhopper het volgende:[..]
Ik werd nog twee keer gebeld tijdens mijn vakantie, voor een ritje. Was vergeten een paar dagen op niet-beschikbaar te zetten.
[..]
Vakantie was primaaaaa!! Argeles werd wel bestempeld als een uitstervend vakantieoord. Er gaan nog redelijk wat reisorganisaties heen met jongeren (Gogo, Vineo, nog een paar) maar dat zijn vooral jongeren van 15 tot 18 jaar. Verder niet zo heel veel jeugd die niet met die organisaties gaat. Maat van me had wel met een 15 jarige gezoend.

Maar tips voor Argelès: er is één discotheek waar het een beetje druk is dagelijks, dat is de Silver. Verder is er op vrijdag een schuimfeest in de Indigo, de grootste openluchtdiscotheek van Europa. Best gaaf, maar een biertje is 5 euro, en een cola (de helft van een biertje) is ook 5 euro. Maar de reisorganisaties gaan daar ook heen en dan is het echt wel vet, maar zorg dat je genoeg hebt gedronken van tevoren. :p 's Nachts niet op het strand slapen want dan zijn er bendes actief.
Ik heb wel eens met een 14-jarige gezoend
Maar klinkt alsof ik me prima ga vermaken daar! Mijn camping zit alleen naast het strand en de plek we hebben gekregen zo'n beetje erop dus dat wordt nog oppassen...
Verder nog iets te doen in de buurt? Wij hebben sowieso nog een dagje barça in de planning maar verder ligt alles nog open

En ik ben net klaar zit nu gratis in de fyra naar rotterdam. Moest een auto afleveren en weer ophalen bij de oranje in breda. Gelukkig geen gedoe met de bus daar dus. Alleen op dat terrein een auto vinden is kut

Moest een poolauto naar almere brengen dus ik vragen waar de rij van de poolauto's is omdat ik de [kenteken] moest ophalen.
Ik in die rij kijken maar nergens mijn auto... aan iemand anders gevraagd en die zei ook dat het toch echt in die rij moest staan. Weer gezocht en weer niet gevonden natuurlijk. Derde persoon gevraagd en die zei: die auto hebben we vanmorgen al klaargemaakt die staat op de parkeerplaats voor het kantoor.
Fijn
Verder niks bijzonders hoewel die saab 9-3 niet erg fijn was.
[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 20-07-2011 17:30:59 ]