Was dat toevallig voor het bedrijf dat voorheen aan de skagerrak in Groningen zat, maar onlangs is verhuisd? Daar heb ik vorige week nog zo'n Partner heengebracht vanuit Apeldoorn. Er stonden er toen nog een paar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Gewoon bellen, hoor je het vanzelf wel. Mijn laatste taxirit was voor 7 km.
Joppie en ik vanmorgen onderweg met onze Partners![]()
[ afbeelding ]
Moest je in bedrijvenpark NoordWest zijn? Ik had vandaag namelijk ook een ritje Rotterdam - Groningen. Gelukkig stond mijn auto er wel. Aansluitend nog een rit Roden - Lisse.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:33 schreef RTS91 het volgende:
Net als ik. Zeiknat geregend in R'dam en geen auto. Nu helemaal terug naar groningen met de trein.
Is dat het bedrijventerrein bij de Galileistraat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb morgen 2 ritten, 2x een VW Polo. De tweede auto moet echter van een bedrijventerrein in Veenendaal komen met een belabberde OV-verbinding. 9292ov kan niet eens een reisadvies geven.
Tuurlijk is het de grote oranje!quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Was dat toevallig voor het bedrijf dat voorheen aan de skagerrak in Groningen zat, maar onlangs is verhuisd? Daar heb ik vorige week nog zo'n Partner heengebracht vanuit Apeldoorn. Er stonden er toen nog een paar.
Nee, moet naar het einde van de Wageningselaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef Jorian29 het volgende:
Morgen ook twee ritjes, Veenendaal - Born in een Skoda Fabia (ik weet het niet, ik vind het van die nét-niet auto's) en Heerlen - Breda in een BMW 118d. Beiden ritten van anderhalf uur, dus lekker cruisen, en in verhouding weinig OV. Breda - Ede is wel een rotverbinding, maar dat is altijd wel als je vanuit Breda naar het oosten moet.
[..]
Is dat het bedrijventerrein bij de Galileistraat?
Ik heb morgen ook Veenendaal - Born in een Fabia. Wordt morgen vroeg opstaan. K moet tussen 8 uur en half 9 al in veenendaal zijn...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef Jorian29 het volgende:
Morgen ook twee ritjes, Veenendaal - Born in een Skoda Fabia (ik weet het niet, ik vind het van die nét-niet auto's) en Heerlen - Breda in een BMW 118d. Beiden ritten van anderhalf uur, dus lekker cruisen, en in verhouding weinig OV. Breda - Ede is wel een rotverbinding, maar dat is altijd wel als je vanuit Breda naar het oosten moet.
[..]
Is dat het bedrijventerrein bij de Galileistraat?
Volgens mij denkt EW altijd dat het redelijk in de buurt is maar het is een forse afstand.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:32 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook Veenendaal - Born in een Fabia. Wordt morgen vroeg opstaan. K moet tussen 8 uur en half 9 al in veenendaal zijn...
Precies. Ze kijken volgens mij niet naar de ov verbinding maar naar google mapsquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:46 schreef Mallet het volgende:
[..]
Volgens mij denkt EW altijd dat het redelijk in de buurt is maar het is een forse afstand.
Ja ik pak altijd die bus en stap uit op de stationsstraat, maar volgens mij scheelt dat eigenlijk niks, je loopt er alleen via de andere kant naartoe.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:48 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Precies. Ze kijken volgens mij niet naar de ov verbinding maar naar google mapsOok nog die 20 min lopen naar de galileistraat.
Klopt ja;) Scheelt inderdaad niks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:49 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja ik pak altijd die bus en stap uit op de stationsstraat, maar volgens mij scheelt dat eigenlijk niks, je loopt er alleen via de andere kant naartoe.
Incompetente bestuurders die dan meteen 75 gaan rijdenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:40 schreef joppie_saus het volgende:
Ja dat was wel even mooi met RTS naar Rotterdam. Twee handen op het stuur op de Ring Rotterdam, 75km/h op de TomTom en zicht van nog geen 50 meter. Lang leve regen in Nederland
Ik reed achter RTS, hij durfde niet harderquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Incompetente bestuurders die dan meteen 75 gaan rijden
Ik weet het, heb het ook wel eens gehad. Er gingen toen zelfs mensen op de vluchtstrook stilstaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:46 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik reed achter RTS, hij durfde niet harder
Nee maar serieus, harder was echt niet verantwoord.
Ik reed om half 5 terug van Nunspeet naar huis met mijn net aangeschafte (oude) Clio en ik heb fijn 120km/h gereden waar het konquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik weet het, heb het ook wel eens gehad. Er gingen toen zelfs mensen op de vluchtstrook stilstaan
Jullie snappen het nog steeds niet hequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:48 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Precies. Ze kijken volgens mij niet naar de ov verbinding maar naar google mapsOok nog die 20 min lopen naar de galileistraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |