Oeh dat is ook klote... Ga je wel gewoon uren schrijven?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:33 schreef RTS91 het volgende:
Net als ik. Zeiknat geregend in R'dam en geen auto. Nu helemaal terug naar groningen met de trein.
lijkt me wel hè, en even flink pissig bellen, maar ik weet niet precies hoe het werkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:00 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Oeh dat is ook klote... Ga je wel gewoon uren schrijven?
Ja, 3 uur treinen. Ben nu uurtje eerder thuis alleen. Niks aan te doen, zit wel goed nuquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:00 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Oeh dat is ook klote... Ga je wel gewoon uren schrijven?
Wat verwacht je dan van werk op oproepbasis? Als je per se werk moet hebben kies je daar ook niet voor lijkt me.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb dinsdag mijn eerste dag gehad, maar sindsdien 2 keer niets hoeven doen, ik hoop dat ik morgen wat heb, anders kan ik beter naar een ander baantje op zoek.
Zou ik maar doen ja. Doe je 1x, daarna niet weer. EW is ook afhankelijk van de informatie van de leasemij's en is niks meer dan een doorgeefluik.quote:
Waarom zou je om 7 uur 's ochtends weggaan? Je hebt toch een ophaaltijd in je ritgegevens staan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Morgen toch ritten, vooral met het OV, maar toch 2 auto's, namelijk Skoda Yeti en Opel Corsa. Als alles volgens planning gaat ben ik om 3 uur weer thuis als ik om 7 uur weg ga
Ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Krijg je het reizen ook betaald?
Gewoon bellen, hoor je het vanzelf wel. Mijn laatste taxirit was voor 7 km.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bij hoeveel km mag je eigenlijk een taxi bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |