Ik zat zo eens wat in andere delen van Fok! rond te neuzen dan waar ik normaal kom en in de deze OP valt mij eigenlijk iets kroms op. Men vraagt naar een aantal maanden je rijbewijs, maar eigenlijk zegt dat niet zoveel over hoe je rijdt. Als jij twee jaar geleden je rijbewijs hebt gehaald en sindsdien eens per x weken een keertje een uitwedstrijd rijdt voor je voetbalteam, voornamelijk snelweg, dan heb jij veel minder rijervaring dan iemand die een half jaar geleden zijn/haar rijbewijs haalde maar iedere dag enkele tientallen kilometers rijdt.
Kijkend naar mijzelf toen ik net mijn rijbewijs had, ik reed in de eerste drie maanden een kleine 8.000 kilometer, waarvan een aanzienelijk deel op binnenweggetjes, in de stad en dergelijke, in zeer veel verschillende weersomstandigheden en de verhouding dag/nacht was ongeveer 50/50.
Bekenden van mij haalden hun rijbewijs en reden alleen op zondag met mammie en pappie naar oma en opa toe, maar hadden hem wel een stuk eerder.
Ben ik de enige die dit eigenlijk wel enigzins raar vind, of zet ik nu meer mensen aan het denken?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."