Mijn langste terugreis ooit is 4:15, zeik nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, feest man. De kortste optie is 3 uur en 10 minuten.
Zeik niet, mijne 5 uur vanaf Born.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn langste terugreis ooit is 4:15, zeik niet
4 uur?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef mergbot het volgende:
Mijn rit geannuleerd, moest met OV terug naar huis van breda naar deventer. Vier uur lang onderweg
Yep 45min bus wachten, rond de 15min met de bus, 20min trein wachten en dan nog 2:46 uur in 1 treinquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:43 schreef fusionfake het volgende:
[..]
4 uur?Vanaf station naar station is het 2 uur dacht ik
Slechte bus verbinding ofzo?
Ik niet, was liever thuis gebleven.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:40 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, het is een criterium van EW, so be it.
Denk je op zondag een vrije dag te hebben, kom je RTS tegen in de Euroborg waar Groningen even met 4-0 verliest van HSV![]()
Nee hoor, ik vond het gezellie
Ik heb ook bericht. Fout gemaakt met invoeren. Krijg het volgende maand erbij.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:16 schreef Chapelle het volgende:
Net een mailtje gehad van de administratie. Er was een technische storing daarom zijn niet alle uren uitbetaald.
Maar goed dat je een kort ritje hebt:quote:Op maandag 25 juli 2011 16:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Twee korte ritjes gekregen voor morgen. Een Clio en een Nissan Leaf.
[ afbeelding ]
Is electrisch dus zal mij benieuwen.
Niet gebeld voor morgen, maar ik mag (nog) niet klagen.quote:De Nissan LEAF is een nieuwe medium-size hatchback met plek voor vijf volwassenen en een actieradius van meer dan 160km (100 mijl).
Ik ook. Mijn beschikbaarheid staat al een paar weken dicht, maar 1 augustus heb ik open gezet.quote:
Hm, Zeist - Amsterdam is geen 160 km bij mijn weten. Hopen dat de vorige berijder hem wel helemaal heeft opgeladen.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:31 schreef Jorian29 het volgende:
De Nissan LEAF is een nieuwe medium-size hatchback met plek voor vijf volwassenen en een actieradius van meer dan 160km (100 mijl).
Neem de moeite even om een paar pagina's te lezen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:27 schreef R1chardTM het volgende:
Heb me net ook ingeschreven bij Easy Way. Kreeg een mail dat ik op de wachtlijst sta. Hopelijk kom ik er doorheen. Bijna drie jaar rijervaring en genoeg vrije tijd. Is het nu een rustige periode of zijn er genoeg ritten te doen?
Ik ben in Meerkerk alleen nog maar bij de 'feestlocatie' geweest, ik heb geen idee wat of waar dat andere bedrijf is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ga je vanaf degene welke niet de feestlocatie is serieus naar Postkantoor of Blommendaal? De Q-liner is veel dichterbij!
En bij mij werkt die ov-chipkaart.nl eigenlijk gewoon goed
Ah, dan snap ik hetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik ben in Meerkerk alleen nog maar bij de 'feestlocatie' geweest, ik heb geen idee wat of waar dat andere bedrijf is.
De 388 stopt onder het viaduct en gaat via de provinciale weg naar Bleskensgraaf, Sliedrecht en Dordrechtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:58 schreef Panthera. het volgende:
Ik moet van de andere locatie in Meerkerk opvallend vaak naar het zuiden en dat kan dus nietMaar kan dat wel met de 388, waar stopt die dan?
Ben nu al een paar keer naar die dijk van de 81/181 gelopen maar dat is te ver eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |