abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99585979
Trouwens, morgen je cd's niet vergeten mee te nemen als je in het Noorden rijdt. Stomme radiostoring. :')
pi_99586170
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Trouwens, morgen je cd's niet vergeten mee te nemen als je in het Noorden rijdt. Stomme radiostoring. :')
Dank voor de tip, ik ga naar Assen :D
pi_99587412
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:43 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Er staat gewoon een linkje in de OP...
Ik zie het nu, had er overheen gelezen en kon het op de site ook niet vinden (zie nu dat het rechts in het menu staat). Dom :P
pi_99612924
Ik ben de komende weken vanuit een andere stad beschikbaar. Zijn er hier collega's die daar ervaring mee hebben?

Is het aan te raden om rond 3 uur te bellen dat ze het voor je in de gaten houden? Ik heb anders het idee dat je niet zo snel wat krijgt..
pi_99613925
Ik heb geen ervaring met beschikbaar zijn vanuit een andere stad maar mijn ervaring is wél dat ze juist goed op die opmerkingen letten. Ik denk dat het daar neerzetten afdoende is.

Ik ben net in assen aangekomen. Zit nu bij de MAC bus op 1 minuut gemist :')
pi_99614104
Ik had geluk, bij breda had ik de bus net gehaald..die gaat maar 1 keer in het uur

[ Bericht 2% gewijzigd door Afhaalchinees op 18-07-2011 12:19:56 ]
pi_99614237
Hier eens in het half uur maar met dit weer is wachten nooit leuk :P
pi_99614259
Iets met klantnamen trouwens ;)
  maandag 18 juli 2011 @ 12:15:55 #109
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_99614265
Ik ben nu al teruggebeld :) Nice
Moet in augustus naar Breda komen, wel werd gevraagd of ik één roostervrije dag heb in de week. Hebben jullie dit allemaal? Hoe kan het dat studenten een dag in de week niks hebben :P

[ Bericht 0% gewijzigd door fusionfake op 18-07-2011 12:32:25 ]
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_99614325
Kijken welke colleges saai zijn, 4 langere dagen en 1 vrij ipv 5 kortere dagen... zo veel opties :P
pi_99614403
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Iets met klantnamen trouwens ;)
:@ weg
pi_99614677
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:20 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

:@ weg
Kan gebeuren :D
Maar breda is herkenbaar. Als je die richting breda station mist komt 10 minuten later de bus de andere kant op. Die gaat naar tilburg station en stopt ook bij gilzerijen waar je de sprinter naar breda kan nemen.
pi_99614852
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kan gebeuren :D
Maar breda is herkenbaar. Als je die richting breda station mist komt 10 minuten later de bus de andere kant op. Die gaat naar tilburg station en stopt ook bij gilzerijen waar je de sprinter naar breda kan nemen.
dat had ik bij plan B ook inderdaad :P
pi_99615144
Er schijnt zelfs in de buurt nog een halte te zijn waar een andere lijn gaat om het half uur maar ik heb nooit de moeite gedaan die te zoeken :P
pi_99615400
Ik kom er nu ter plekke achter dat ik zonder overstap van assen naar rotterdam kan :9~
pi_99615669
Net gebeld door EW. Geen 6 maanden rijbewijs was idd een probleem maar omdat ik over anderhalve maand 'm wél een half jaar heb kon ik al wel een sollicitatieafspraak plannen. Dus ik ben blij!
  maandag 18 juli 2011 @ 13:52:01 #117
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_99617478
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:03 schreef RangeRover het volgende:
Net gebeld door EW. Geen 6 maanden rijbewijs was idd een probleem maar omdat ik over anderhalve maand 'm wél een half jaar heb kon ik al wel een sollicitatieafspraak plannen. Dus ik ben blij!
Nice :) Breda is wel een pokkeneind voor mij, dat kost aardig wat met het ov :P
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_99621742
Ach ouders wonen er dus kom er toch 1x per maand, ken de hele stad uit m'n hoofd.
pi_99622426
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:32 schreef Viezze het volgende:
Ik ben de komende weken vanuit een andere stad beschikbaar. Zijn er hier collega's die daar ervaring mee hebben?

Is het aan te raden om rond 3 uur te bellen dat ze het voor je in de gaten houden? Ik heb anders het idee dat je niet zo snel wat krijgt..
Mijn ervaring is dat neerzetten bij je opmerkingen NIET voldoende is. Ik zit op school in een andere stad en provincie. Als ik niet bel om door te geven dat ik echt vanuit een andere stad inzetbaar ben, is het bij voorbaat kansloos. Mocht het dus een stad zijn die niet zo ver weg is van je normale regio (dus misschien nog binnen je regio valt) lijkt me bellen niet nodig. Ik reis 1,5uur naar school.
pi_99622652
Hmmm ik heb wel een paar keer gehad dat ik een tentamen tot 1000 had en als ik dat neerzette kreeg ik keurig ritjes die rond 11 uur begonnen.
pi_99622708
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm ik heb wel een paar keer gehad dat ik een tentamen tot 1000 had en als ik dat neerzette kreeg ik keurig ritjes die rond 11 uur begonnen.
En net zeg je dat je geen ervaring hebt met beschikbaarheid vanuit een andere stad? Daar hebben we het over hè.
pi_99622891
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef Mallet het volgende:

[..]

En net zeg je dat je geen ervaring hebt met beschikbaarheid vanuit een andere stad? Daar hebben we het over hè.
Geen ervaring vanuit een andere stad inderdaad maar wél ervaring met gebruik maken van de opmerkingen. En daarmee is mijn ervaring goed dus trok ik de conclusie dat het ook wel zal helpen als je daar neerzet dat je vanuit een andere stad beschikbaar bent.
pi_99623035
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Geen ervaring vanuit een andere stad inderdaad maar wél ervaring met gebruik maken van de opmerkingen. En daarmee is mijn ervaring goed dus trok ik de conclusie dat het ook wel zal helpen als je daar neerzet dat je vanuit een andere stad beschikbaar bent.
Ja die opmerkingen lezen ze wel ja.. Als ik er bijvoorbeeld neerzet dat ik tot 16:00 tentamen heb bijvoorbeeld. Maar als ze gaan zoeken naar chauffeurs binnen een regio en ze komen er vervolgens achter dat jij beschikbaar bent, maar niet vanuit je normale regio.. Zoeken ze gewoon verder en onthouden ze dat niet altijd.
pi_99625080
Die C-Klasse reed fijn, weer eens wat anders dan al die Caddy's van vorige week.
Er was de afgelopen uren een storing bij Hi ofzo, hopelijk ben ik daardoor geen ritten misgelopen.
pi_99625231
Eindelijk thuis. 1 ritje gehad :') Vlaardingen - Assen in een Focus. Ik blijf toch wel fan van Ford, prima auto's *O*
Alleen de terugweg was een chaos. Assen - Rotterdam kon ineens met de trein, alleen toen ik ter hoogte van Amersfoort kwam werd er omgeroepen dat er een stremming was tussen Zoetermeer en Den Haag en dat daarom de trein niet verder dan Utrecht reed (sowieso wazig, want naar Rotterdam kom je daar niet eens langs, maar goed. Ze zullen wel geen zin hebben gehad in het splitsen van de trein ofzo).
Er werd omgeroepen dat als je naar Rotterdam wilde er aan de overzijde van het perron een trein naar Rotterdam klaarstond. Iedereen daar dus heen, alleen op het moment dat de eerste mensen wilde instappen gooide de conducteur van die trein voor de neus van iedereen de deur dicht en reed weg :')
Dus iedereen boos en toen moesten we wachten op de volgende trein die ook nog eens flink vertraagd was :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')