abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99504713
Maandag van Grunn naar A'dam in een 308 en van A'dam naar barneveld in een Mercedes C220 CDI. Het lopen vandaag viel mee, na 1km lopen was ik al bij het juiste bedrijf, het adres in de ritgegevens klopte dus niet. Eerste keer dat ik blij was met verkeerde ritgegevens.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2011 15:43:24 ]
pi_99507441
Maandag 1 ritje: Vlaardingen - Assen in een Focus. En dan het OV van Assen naar Vlaardingen voorschieten :'(
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:16:26 #78
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_99508367
Ach, is maar 14 euro. Valt nog best mee dus.
#26 || Luciano da Silva
pi_99508634
Maandag 2 ritten in een c4 en avensis, niets bijzonders dus. Mag weer eens naar meerkerk toe.
pi_99512910
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:16 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, is maar 14 euro. Valt nog best mee dus.
Ik zie het net, had het duurder verwacht :D
pi_99513682
Ik woon vlakbij een bushalte waar maar 1 lijn rijdt. Moet 20 minuten in die bus zitten voordat ik bij een - volgens EW - station ben. Ik noteer ook altijd mijn start- en eindtijd bij dat bewuste station en laat die 20 minuten naar huis altijd zitten (ja ik ben heel braaf :') ).
Kan ik in deze periode dat de OV niet geldig is wel de kosten voor de bus op dat stukje declareren?
pi_99514469
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:18 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Jullie snappen het nog steeds niet he :P In Ede uitstappen en met de bus vanaf daar gaan, ongeveer 5 minuten lopen van de halte naar de meestbezochte locatie daar.

Als je op het andere industrieterrein moet zijn: Veel succes, neem een paraplu mee.
Zal het onthouden voor de volgende keer ;) Hier mijn loon ook binnen, klopt weer niet :P Hoevaak klopt het eigenlijk wel? :P Ik vul mijn ritbonnen altijd direct in als ik thuis ben na mijn ritten, snap niet wat ze er dan fout aan kunnen doen.

Vandaag fijn 12,5 uur gemaakt. D'r moesten vandaag veel Skoda Fabia's en VW golfjes van Veenendaal naar Born toe, heb in Veenendaal 3 hikers weg zien rijden en in Born stonden we met zijn vijven bij de bushalte :P

Maandag niks jammer genoeg maar heeft ook niet meer zo'n haast aangezien ik deze maand al dik over de 80 uur zit. Vanaf hoeveel euro loon gaan ze eigenlijk inhouden als je heffingskorting aan hebt staan?
pi_99514472
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanaf maandag OV moeten voorschieten :'(
Als dat veel is, en voor jou niet goed uitkomt moet je overwegen om een (studenten)creditcard aan te schaffen. Dat heb ik ook voor mijn werk, omdat ik soms tot een paar honderd euro moet voorschieten. Over de eerste maand betaal ik geen rente, dus in feite schiet mastercard het steeds voor me voor, omdat ik het binnen een maand terug heb van m'n werk en dan direct aflos.
pi_99514534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:15 schreef hamster90 het volgende:

[..]

Als dat veel is, en voor jou niet goed uitkomt moet je overwegen om een (studenten)creditcard aan te schaffen. Dat heb ik ook voor mijn werk, omdat ik soms tot een paar honderd euro moet voorschieten. Over de eerste maand betaal ik geen rente, dus in feite schiet mastercard het steeds voor me voor, omdat ik het binnen een maand terug heb van m'n werk en dan direct aflos.
Moet dat sowieso maar eens aanvragen. Moet nu nog even uitvogelen hoe het zit met chipkaart opladen en die transacties uitprinten voor de komende tijd...
pi_99514538
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:15 schreef hamster90 het volgende:

[..]

Ik heb geen studentenrekening. Ik zat bij Fortis (nu dus ABN) en die boden dat niet aan. Ik heb wel eens geïnformeerd naar een creditcard, maar daar zat aan vast dat je minstens 600 euro per maand moet binnenkrijgen en dat haal ik lang niet altijd.
Maar goed, ik zie dus dat Assen - Vlaardingen maar 14 euro kost, dus da's te overzien.
pi_99514590
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb geen studentenrekening. Ik zat bij Fortis (nu dus ABN) en die boden dat niet aan. Ik heb wel eens geïnformeerd naar een creditcard, maar daar zat aan vast dat je minstens 600 euro per maand moet binnenkrijgen en dat haal ik lang niet altijd.
Maar goed, ik zie dus dat Assen - Vlaardingen maar 14 euro kost, dus da's te overzien.
Laat je ABN rekening dan omzetten in een studentenrekening, dan betaal je daar ook niets meer voor. Ik ga er overigens voor het gemak maar vanuit dat je student bent.
pi_99514623
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik woon vlakbij een bushalte waar maar 1 lijn rijdt. Moet 20 minuten in die bus zitten voordat ik bij een - volgens EW - station ben. Ik noteer ook altijd mijn start- en eindtijd bij dat bewuste station en laat die 20 minuten naar huis altijd zitten (ja ik ben heel braaf :') ).
Kan ik in deze periode dat de OV niet geldig is wel de kosten voor de bus op dat stukje declareren?
Als dat op je transactieoverzicht staat lijkt het me niet meer dan logisch dat je dat gewoon terugkrijgt, gewoon doen dus.
pi_99514633
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:19 schreef hamster90 het volgende:

[..]

Laat je ABN rekening dan omzetten in een studentenrekening, dan betaal je daar ook niets meer voor. Ik ga er overigens voor het gemak maar vanuit dat je student bent.
Uiteraard :P Ik zal eens informeren dan. Toen het nog Fortis was, hadden ze het iig niet.
pi_99517544
Kreeg een smsje dat er maandag nog ritten waren, maar moest wel op tijd weer thuis zijn. Meppel - nieuwegein had ze nog. Keek ik op de site, was het naar Nijmegen ipv Nieuwegein..daar kan ik het niet op gokken, jammer :P
pi_99519011
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Uiteraard :P Ik zal eens informeren dan. Toen het nog Fortis was, hadden ze het iig niet.
Ik zit bij de ABN met een studentenpakket. Al drie jaar. Binnen dat pakket heb ik een studentenlimiet van 1000 euro en een creditcard met een bestedingslimiet van 1000 euro. Echt fijn hoor.
pi_99520729
Bij Rabo kan je er ook zo één aanvragen met 1500 limiet.
pi_99522442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:15 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Zal het onthouden voor de volgende keer ;) Hier mijn loon ook binnen, klopt weer niet :P Hoevaak klopt het eigenlijk wel? :P Ik vul mijn ritbonnen altijd direct in als ik thuis ben na mijn ritten, snap niet wat ze er dan fout aan kunnen doen.

Vandaag fijn 12,5 uur gemaakt. D'r moesten vandaag veel Skoda Fabia's en VW golfjes van Veenendaal naar Born toe, heb in Veenendaal 3 hikers weg zien rijden en in Born stonden we met zijn vijven bij de bushalte :P

Maandag niks jammer genoeg maar heeft ook niet meer zo'n haast aangezien ik deze maand al dik over de 80 uur zit. Vanaf hoeveel euro loon gaan ze eigenlijk inhouden als je heffingskorting aan hebt staan?
Klopt inderdaad, ik moest ook naar Born, maar ik had geen navi en ben een keer kats verkeerd gereden, dus ik was wat later. Daarna drama in een BMW 118d. Moest van Heerlen naar Breda, en die BMW heeft zo'n onboard Navi. Dus ik braaf die bestemming invoeren, ging allemaal goed, totdat ik ff sigaretten ging halen bij de pomp. Ik sigaret gerookt, stap die auto weer in, en reed weer verder. Op een gegeven moment reed ik voorbij Den Bosch, en toen dacht ik al, klopt dit wel? Toen ik Utrecht zag verschijnen op de borden wist ik dat ik fout zat. Bleek dat die navi me plots naar Amsterdam wilde sturen :') Dik uur omgereden door zo'n kutnavi. En die bediening vond ik al ruk, geen leuk ritje. Wel weer ruim 9 uur bijgeschreven. Dat dan weer wel.
pi_99523695
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:46 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, ik moest ook naar Born, maar ik had geen navi en ben een keer kats verkeerd gereden, dus ik was wat later. Daarna drama in een BMW 118d. Moest van Heerlen naar Breda, en die BMW heeft zo'n onboard Navi. Dus ik braaf die bestemming invoeren, ging allemaal goed, totdat ik ff sigaretten ging halen bij de pomp. Ik sigaret gerookt, stap die auto weer in, en reed weer verder. Op een gegeven moment reed ik voorbij Den Bosch, en toen dacht ik al, klopt dit wel? Toen ik Utrecht zag verschijnen op de borden wist ik dat ik fout zat. Bleek dat die navi me plots naar Amsterdam wilde sturen :') Dik uur omgereden door zo'n kutnavi. En die bediening vond ik al ruk, geen leuk ritje. Wel weer ruim 9 uur bijgeschreven. Dat dan weer wel.
Dat zou mij ook zo kunnen overkomen! Ik stel de navigatie in en volg dat ding blindelings hehe. Soms check ik de eindbestemming wel even als ik het niet vertrouw :P.
pi_99534182
Reizen jullie bij NS in de vakantieperiode ook gewoon op saldo of koop je nog een kaartje?
pi_99534284
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:38 schreef enpe het volgende:
Reizen jullie bij NS in de vakantieperiode ook gewoon op saldo of koop je nog een kaartje?
Ik moet maandag met de trein vanuit Barneveld terug naar Groningen. Volgens mij hebben die Connexiontreinen in Barneveld nog geen chipkaartlezers, dus koop ik gewoon een kaartje. Als ik alleen met de NS reis, reis ik op saldo.

Dat transactie-overzicht op ov-chipkaart.nl klopt trouwens ook niet bij mij. Er staat dat ik een maand geleden in Odoorn ben uitgestapt en drie kwartier later weer in Odoorn ben uitgestapt. Ik ben in m'n hele leven nog nooit in Odoorn geweest. :') En zo staan er nog een paar reizen van Qbuzz op waarvan de haltenamen niet kloppen. Handig als je dat moet declareren.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2011 10:50:18 ]
pi_99540310
Ik heb gister voorlopig voor de komende paar weken voor het laatst gewerkt. Dat declareren enzo vind ik allemaal maar een beetje teveel gedoe en ik ga vrijdag toch op vakantie.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:25:41 #97
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_99583658
Maar eens gesolliciteerd voor regio Amsterdam :) Hopelijk binnenkort een bericht gezien er een wachtlijst is
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_99585060
Hoeveel verdien je per uur? (als 21/22 jarige)
pi_99585874
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Er staat gewoon een linkje in de OP...
pi_99585916
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
:z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')