Ik sta bij bij ten hoogte van hoogeveen ergens bij een tankstation. Ik ben op weg naar Groningen in een Laguna.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:12 schreef joppie_saus het volgende:
Whehe waar sta je? Zag wel wat staan zopas maar dat was bij Amersfoort.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:29 schreef RTS91 het volgende:
Godver, boete binnen. Dik 62 eu. Heel fijn die 25eu administratiekosten.![]()
![]()
![]()
Assen, 5 te hard na correctie. Te belachelijk voor dat bedrag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:30 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]Waar en wanneer? Hoe veel te hard?
62 euro voor 5km/u te hard, dat is inderdaad belachelijk. Waar in Assen ben je geflitst dan? Mobiele controle of flitspaal?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:31 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Assen, 5 te hard na correctie. Te belachelijk voor dat bedrag.
En ja hoor, vandaag gebeld voor een ritje Ede - Groningen morgen. Alsof de duivel ermee speelt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:10 schreef Jorian29 het volgende:
Vanuit Ede nog nooit over de 2 uur geweest, is ook niet zo gek. Of je zou van Ede naar Terneuzen of naar Lauwersoog moeten, maar dat komt zelden voor.
JC Kapteynlaan? Daar woon ik naastquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Jorian29 het volgende:
Aan de kapteynlaan. Moet er een Golf heenbrengen. Daarna naar Winschoten een A3 ophalen, die moet naar Harderwijk.
Huh, waar zit een fabriek in de JC Kapteynlaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:18 schreef Jorian29 het volgende:
Ik toeter morgen wel even 3x'T is bij die megafabriek dat melk maakt
Krijg nou wat. DM.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Huh, waar zit een fabriek in de JC Kapteynlaan?
Franse auto's.. Ironisch. Heb net één week een Renault Clio en ik heb hem vandaag naar de garage geschopt om een x aantal mankementen na te laten kijken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, Franse auto's en elektronica... Toen ik net m'n rijbewijs had heb ik een tijdje rondgereden in een Twingo uit 2002 (), daar blijf soms de snelheidsmeter op 0 staan
Even een flinke klap op het dashboard loste dat wel op
Ook een keer voor EW een Peugeot gereden die meldde dat de bandenspanning laag was. Ik dus bij een tankstation uitgestapt en wat lucht erbij gedaan, toen ik weer verder reed kreeg ik de melding dat de bank lek wasToen dacht ik fuck it en ben verder gereden, zonder problemen
Uh, JC Kapteynlaan en het Hoornsediep? Dat ligt nogal ver van elkaar af....quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ook dat inderdaad. Je kan beter proberen bij het Hoornsediep dan. Is waar de Action zit, en die grote fietsenzaak, kan je niet missen. Is wel betaald, maar zodra die knuppel de sleutel heeft is het niet meer jouw pakkie aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |