Huh, waar zit een fabriek in de JC Kapteynlaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:18 schreef Jorian29 het volgende:
Ik toeter morgen wel even 3x'T is bij die megafabriek dat melk maakt
Krijg nou wat. DM.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Huh, waar zit een fabriek in de JC Kapteynlaan?
Franse auto's.. Ironisch. Heb net één week een Renault Clio en ik heb hem vandaag naar de garage geschopt om een x aantal mankementen na te laten kijken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, Franse auto's en elektronica... Toen ik net m'n rijbewijs had heb ik een tijdje rondgereden in een Twingo uit 2002 (), daar blijf soms de snelheidsmeter op 0 staan
Even een flinke klap op het dashboard loste dat wel op
Ook een keer voor EW een Peugeot gereden die meldde dat de bandenspanning laag was. Ik dus bij een tankstation uitgestapt en wat lucht erbij gedaan, toen ik weer verder reed kreeg ik de melding dat de bank lek wasToen dacht ik fuck it en ben verder gereden, zonder problemen
Uh, JC Kapteynlaan en het Hoornsediep? Dat ligt nogal ver van elkaar af....quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ook dat inderdaad. Je kan beter proberen bij het Hoornsediep dan. Is waar de Action zit, en die grote fietsenzaak, kan je niet missen. Is wel betaald, maar zodra die knuppel de sleutel heeft is het niet meer jouw pakkie aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |