Ik werd nog twee keer gebeld tijdens mijn vakantie, voor een ritje. Was vergeten een paar dagen op niet-beschikbaar te zetten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef enpe het volgende:
[..]
Welcome back, goede vakantie gehad? Hier niet veul mee gemaakt en erg rustig nu, m'n laatste ritje van vandaag werd zelfs geannuleerd. Afgelopen 2 dagen gewerkt maar voor morgen niet gebeld en dat was me laatste beschikbare dag voordat ik op vakantie ga.
Vakantie was primaaaaa!! Argeles werd wel bestempeld als een uitstervend vakantieoord. Er gaan nog redelijk wat reisorganisaties heen met jongeren (Gogo, Vineo, nog een paar) maar dat zijn vooral jongeren van 15 tot 18 jaar. Verder niet zo heel veel jeugd die niet met die organisaties gaat. Maat van me had wel met een 15 jarige gezoend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe was Argeles, heb je nog tips?
Ik heb wel eens met een 14-jarige gezoendquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik werd nog twee keer gebeld tijdens mijn vakantie, voor een ritje. Was vergeten een paar dagen op niet-beschikbaar te zetten.
[..]
Vakantie was primaaaaa!! Argeles werd wel bestempeld als een uitstervend vakantieoord. Er gaan nog redelijk wat reisorganisaties heen met jongeren (Gogo, Vineo, nog een paar) maar dat zijn vooral jongeren van 15 tot 18 jaar. Verder niet zo heel veel jeugd die niet met die organisaties gaat. Maat van me had wel met een 15 jarige gezoend.
Maar tips voor Argelès: er is één discotheek waar het een beetje druk is dagelijks, dat is de Silver. Verder is er op vrijdag een schuimfeest in de Indigo, de grootste openluchtdiscotheek van Europa. Best gaaf, maar een biertje is 5 euro, en een cola (de helft van een biertje) is ook 5 euro. Maar de reisorganisaties gaan daar ook heen en dan is het echt wel vet, maar zorg dat je genoeg hebt gedronken van tevoren. :p 's Nachts niet op het strand slapen want dan zijn er bendes actief.
Ja dat vind ik best relaxt. Fijner dan 3 ritten van een half uur oid op een dag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:03 schreef joppie_saus het volgende:
Een rit van twee uur vind je 'lekker lang'?
Vanuit Doetinchem rijd je zelden langer dan 2 uur.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:03 schreef joppie_saus het volgende:
Heel veel langer is binnen Nederland ook niet echt mogelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:03 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb toch regelmatig ritjes van Groningen naar Born gehad (dik 3 uur).quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heel veel langer is binnen Nederland ook niet echt mogelijk
Ja dan heb je het ook over uitersten. Doetinchem - Born is 2 uur, Doetinchem - Groningen idem.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik heb toch regelmatig ritjes van Groningen naar Born gehad (dik 3 uur).
Ja, ik heb ook wel eens met pech in Sneek (quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:38 schreef Mallet het volgende:
De enige keer dat ik volgens mij 3 uur over een rit heb gedaan was toen ik naar Hulst in Zeeland moest en helemaal via de ring van Antwerpen ben gereden, om er vervolgens achter te komen dat het bedrijf niet meer op het afleveradres zat en verder moest rijden.
Oh en die keer dat ik die Dodge Caliber bijna aan de kook had en moest stoppen bij een tankstation.
Neeeeeeh jonge... rijden in Antwerpse haven is koning. Ik weet niet welke weg jij hebt gehad, maar als ik met vrienden naar de bios in Antwerpen ben geweest racen we altijd door de haven terug. Dan is het weliswaar 12 uur 's nachts en geen kip op straat, maar 120 op die "70 wegen" zonder flitskasten is het ultieme Fast and the Furious gevoel (alleen dan zonder waardige auto).quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:46 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, weer terug van Antwerpen/Brussel en Parijs. Prima lang weekend met de vriendin gehad, vanaf morgen maar werken.
Gelijk twee ritten, Octavia op Groningen - Hoevelaken en een Aygoop Almelo - Delfzijl...
Rijden in de Antwerpse haven is trouwens echt_! Je mag er 70, de wegen zijn kinderkopjes en klinkers en rechts heeft voorrang
En bij ieder stoplicht een flitskast. Zelfs flitskasten in de 120-stukken op de snelweg, maar soit, die hadden we op de snelweg naar Parijs ook.
Doe mij maar Nederland wat betreft wegen
Camping Bouix? Of Comanges? Of had je dat al gezegd? Nou ja, geen zin om terug te kijken. Maar die Bouix, waar wij op zaten is echt 200m van het strand en 150m van alle uitgaansshit! Comanges is 500 meter van het strand. Maar van die bendes heb je nou ook niet zo heel veel te vrezen, alleen als je met lekkere chicks 's nachts naar het strand gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel eens met een 14-jarige gezoend![]()
Maar klinkt alsof ik me prima ga vermaken daar! Mijn camping zit alleen naast het strand en de plek we hebben gekregen zo'n beetje erop dus dat wordt nog oppassen...
Verder nog iets te doen in de buurt? Wij hebben sowieso nog een dagje barça in de planning maar verder ligt alles nog open
Zou tof zijn geweest, bedankt iig voor het aanbodquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Jammer, dat is dan weer niet heel erg in de buurt voor me.. Anders had ik wel even langs gereden
Le Soleilquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Camping Bouix? Of Comanges? Of had je dat al gezegd? Nou ja, geen zin om terug te kijken. Maar die Bouix, waar wij op zaten is echt 200m van het strand en 150m van alle uitgaansshit! Comanges is 500 meter van het strand. Maar van die bendes heb je nou ook niet zo heel veel te vrezen, alleen als je met lekkere chicks 's nachts naar het strand gaat.
In de buurt? Euh, het dorpje Collioure is wel mooi. Aqualand ook hoorde ik van vrienden maar daar zijn wij niet geweest. En verder moet je toch echt wel naar de Indigo, discotheek in Collioure. Echt wel tof!
Ik weet het niet meer, maar ongetwijfeld wel jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:55 schreef Jorian29 het volgende:
Pff, dan ben je best gaar aangekomen in Maastricht lijkt me?
[..]y
Zou tof zijn geweest, bedankt iig voor het aanbod
Het is wel een happening an sich ja, maar de tweede keer had ik ook wel door hoe het moest. Die wegen zonder flitsers moet ik nog even ontdekken hehequote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef Hojdhopper het volgende:
Neeeeeeh jonge... rijden in Antwerpse haven is koning. Ik weet niet welke weg jij hebt gehad, maar als ik met vrienden naar de bios in Antwerpen ben geweest racen we altijd door de haven terug.
Jeeeezus daar helemaal. Dan zit je dicht bij het strand maar ver van het uitgaan. Maar daar bij jou is het wel veilig. Als er wat gebeurd gebeurt dat op het strand nabij het uitgaansgebied, zo'n 3 km van jou. Althans, zo werd ons verteld.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Le Soleil
Misschien dat Collioure eens bekijken dan, sowieso Indigo dusAqualand waren we sowieso ook wel van plan eigenlijk. En verder dus een dagje (of 2
) Barcelona. Ben er toch 2.5 weken
Elke avond 3 kilometer dronken lopen, zie het nu al zittenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Jeeeezus daar helemaal. Dan zit je dicht bij het strand maar ver van het uitgaan. Maar daar bij jou is het wel veilig. Als er wat gebeurd gebeurt dat op het strand nabij het uitgaansgebied, zo'n 3 km van jou. Althans, zo werd ons verteld.WIj hadden ook veel dingen gepland, Barca, canyoning, bananenboot en nog meer. Maar het werd 8 dagen slapen, eten, strand, eten, stappen slapen... Op zich wel jammer maar ook niet verkeerd.
Nah 3 km is misschien wat overdreven, maar het is wel +- een half uurtje lopen. Jullie zitten dan geloof ik op de GoGo camping. Wij hebben nog 4 zulke pasjes, die had je wel van me mogen over kopen voor een tientje per stuk. Staat geen naam of geldigheidsdatum op. Ik weet niet wanneer je gaat? Geeft gratis toegang tot discotheken en korting bij restautrants.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Elke avond 3 kilometer dronken lopen, zie het nu al zitten
Ik ben paar jaar geleden in Blanes geweestmet GoGo (), toen hadden we wel een paar van die activiteiten geboekt. Was best leuk op zich
En ik ben er 19 dagen, dus Barca gaat zeker gebeuren bij mij!
Ik vertrek 6 augustus. Geen idee of Le Soleil een GoGo-camping is, we hebben gewoon zelf geboekt op hun site. Als je die pasjes nog even bewaart lijkt me dat een perfect planquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nah 3 km is misschien wat overdreven, maar het is wel +- een half uurtje lopen. Jullie zitten dan geloof ik op de GoGo camping. Wij hebben nog 4 zulke pasjes, die had je wel van me mogen over kopen voor een tientje per stuk. Staat geen naam of geldigheidsdatum op. Ik weet niet wanneer je gaat? Geeft gratis toegang tot discotheken en korting bij restautrants.
Ja ik weet het ook niet zeker hoor, maar kan me zo iets herinneren. Oooh 6 augustus, dan hebben we nog even de tijd. Maar laat het me zo snel mogelijk weten want dan kan ik ze ophalen bij mijn vrienden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vertrek 6 augustus. Geen idee of Le Soleil een GoGo-camping is, we hebben gewoon zelf geboekt op hun site. Als je die pasjes nog even bewaart lijkt me dat een perfect planGa het eens voorleggen aan m'n vrienden
Heb er alleen wel maar 3 nodig dan
Gezellig.... Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:09 schreef Chapelle het volgende:
Ik sta nu langs de a28 te wachten op de pechhulp
Haha, ach ik zit lekker op mijn laptop te internetten dus dit bevalt me welquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gezellig.... Wat heb je gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |