Dat meen je nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Een maand geleden had ik bij de Hema gesolliciteerd, nooit er wat van gehoord. En vandaag kreeg ik een brief dat ik z.s.m. mijn rekeningnummer moet opsturen want ze willen graag mijn salaris overmaken.
Veel plezier!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou mensen, veel plezier in het Bossche
Wij springen morgen om 5u uit ons bed om eens een snelcursus eten met stokjes te volgen in China.
Tot over een maand![]()
Over mijn werkquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar zegt dat meer over jou of over mij?
hou het maar bij facebookquote:
Heb ik ookquote:
Gevonden.quote:
Done.quote:
Die foto van jouquote:
WTF show mequote:
Ja, goed hequote:Op donderdag 14 juli 2011 05:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik denk ik sta vroeg op, dus zal wel als eerste posten..
Maar nee hoor, die BDH is nog eerder wakker
quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:50 schreef bijdehand het volgende:
450, dat zou echt fantastisch zijn he
quote:
Ik krijg hem ook niet gevonden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan iemand dat kutweer uitzetten? Ik kan het knopje niet vinden.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:24 schreef DuTank het volgende:
Het water stroomt hier zelfs gewoon naar binnenZit gewoon een gat in m'n kozijn..
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:24 schreef DuTank het volgende:
Het water stroomt hier zelfs gewoon naar binnenZit gewoon een gat in m'n kozijn..
quote:
Komt vooral omdat de wind echt vol op mijn ramen staat. Ik zie gewoon regendruppels tegen het gebouw omhoog geblazen wordenquote:
Nog even en je hebt je eigen zwembadquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Komt vooral omdat de wind echt vol op mijn ramen staat. Ik zie gewoon regendruppels tegen het gebouw omhoog geblazen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |