quote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef Saind het volgende:
Ooit toen ik 8 of 9 was en we net terugkwamen van een maand vakantie werd ik 's nachts wakker omdat ik naar de wc moest. Maar was dus de eerste nacht dat ik weer thuis was dus ik was volkomen gedesorienteerd. Na 5 minuten zoeken naar het licht in de broek gepist... En het is een oud huis met houten vloeren dus het liep naar beneden waarop mijn zus, die onder mij slaapt, vroeg waarom het regende. Geen best moment dus
Klinkt nogal herkenbaar ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef Karina het volgende:
Teruggezwaaid naar iemand die helemaal niet naar mij zwaaide
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens gedaan.quote:
Idd.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens gedaan.
Dat lijkt me vrij asociaal?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ook leuk : Als je al wandelend een gesprek met iemand heb en die gaat er zonder wat te zeggen vandoorSta ja daar tegen jezelf te praten
Dat doet Lt.Surge altijdquote:Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ook leuk : Als je al wandelend een gesprek met iemand heb en die gaat er zonder wat te zeggen vandoorSta ja daar tegen jezelf te praten
lol ik vroeger ook weleens..quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Faux. het volgende:
Toen ik klein was de verkeerde moeder geknuffeld
Zoiets heb ik ook gehad midden in de stadquote:Op maandag 11 juli 2011 14:17 schreef LePoo het volgende:
Iemand voor een ander aan zien...
Ik dacht een van 'mn beste matties' te zien lopen, van achter gezien.
Wij hebben in de loop der jaren een aardig vreemde groet op gebouwd, wat er echt uit komt alsof iemand verkracht wordt.
Ik op m'n fietsje de stoep op, (fiets)bellend met die rare kreet, draait die gast ineens om.
Ik door fietsen alsof ik van niks wist.![]()
Lotgenootquote:Op maandag 11 juli 2011 11:33 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Dat doet Lt.Surge altijd![]()
En dat gaat hij me daarna altijd dik uitlachen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:11 schreef frumslegnulk het volgende:
Overigens komt de beroemde toblerone-blunder uit deze topicreeks mij bekend voor, maar dan andersom. Ik werk in een supermarkt (geen AH) en moest een keertje kassa doen (ik ben eigenlijk vakkenvuller). Ik probeerde zo'n beurt-balkje af te rekenen omdat ik dacht dat het een toblerone-reep was. De toevoeging 'die hoeft niet hoor' van de klant maakte het er niet minder beschamend op.
Je had straf... ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef RoadrunnerX het volgende:
Verleden zaterdagmiddag nog. Ik had huisarrest en zat daardoor in mijn pyjama thuis. Kwam een vriendinnetje van mijn zusje thuis om samen weg te gaan. Het was snel duidelijk dat ik straf had. Rooie kop als resultaat.
Te veel te laat thuisgekomen van uitgaan, toen een uitgaansverbod genegeerd en nu 5 weekenden niet uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je had straf... ?
Wat had je gedaan.
Doe ik ook wel eens. En dan praat ze maar door en ondertussen zit ik even interessantere dingen te bekijken in de winkel. En dan hoor je na een minuut "o hee hier ben je ik had niks door".quote:Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
en dan een tijd later een glorieus moment in je eentje hebben als je in z'n 3 kan wegrijden vanuit stilstandquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef frumslegnulk het volgende:
Net je rijbewijs hebben en willen optrekken bij een groen verkeerslicht om een drukke kruising over te steken. Niet doorhebben dat hij in 3 staat ipv 1 en daardoor tot drie keer toe je motor uit laten vallen waarbij je elke keer een paar meter verder de kruising op hobbelt terwijl er aan je linkerkant en rechterkant wachtende auto's staan toe te kijken. Uiteindelijk maar achteruit terug geracet naar het verkeerslicht dat inmiddels alweer op rood stond. Net als ik.
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven.
Oeps.
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Ik probeerde ook met een stalen gezicht door te zingen, maar dat ging wat lastig met de halve slappe lachquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef Mayadevi het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar![]()
Had `t een keer met een busje bezopen gasten, ik was net "I'm just a gift to the women in this world" van Lou Reed mee aan het zingen. Als ik zing kan ik nog wel 'ns de rare geluiden buiten de tekst ook nog 's lekker meeblèrren, en dat dus gecombineerd met die tekst als vrouw zijnde, dus eh...Leuk, in de file kom je er dan ook steeds opnieuw naast te staan. Ben maar gewoon stug doorgegaan met meezingen en heb vriendelijk steeds naar dat busje knakkers terug zitten lachen en zwaaien
![]()
En kwam er veel later óók nog eens achter dat ik alles jaren in verkeerde snelheid mee heb gezongen, want het was er zo langzaam ingeslopen dat cassetteding jengelde (en ik heb het muzikale gehoor van een kwartel) Maar ja, op zich is het hebben van een radio-cassettespeler in de auto al beschamend genoeg
Verkeerde vader zijn hand gepakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Faux. het volgende:
En dit door een schaduw ergensquote:Op maandag 11 juli 2011 14:26 schreef Dommel. het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ik iets in mijn ooghoek zag, en dan schrok alsof ik snel moest bukken ofzo. Er bleek niks aan de hand, en dus leek ik net een mongool met spastische trekjes. Was in een supermarkt, maar volgens mij heeft niemand dat gezien. Hoop ik...
Een fietser vanaf links bedoel je denk ik? Of zag je hem wel aankomen maar reed hij alsnog tegen je aan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:22 schreef Fhaan het volgende:
oversteken in het centrum zonder naar links te kijken, omdat je je afvraagt wat de grote vrachtwagen rechts van je gaat doen (zit ik liever niet onder)
gevolg; van rechts een fietser volop tegen je aan.
Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven.
Oeps.
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Juist...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef Skitzofrenix het volgende:
Zwaar aangeschoten met hoge hakken over straat lopen en eerst door me linker voet heen gaan, 20 sec later door m'n rechter enkel gaan en 1 min later lag ik op de grond, was ik door beide enkels heen gegaan. Op dat zelfde moment fietstte er een groepje gasten langs, ja toen kwam er toch een beetje schaamte naar boven, ondanks dat ik dronken was.
Jezus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..
"LEG M'N WORST OP DE FONDUE TUTUTUTUTUUUTUUUU"...Stond ik voor een stoplicht en keken er 2 meter bij het zebrapad een groep mensen me aan met een gezicht van:![]()
Ik heb inmiddels wel geleerd nooit met open raampjes te zingen. Veul te riskantquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..
"LEG M'N WORST OP DE FONDUE TUTUTUTUTUUUTUUUU"...Stond ik voor een stoplicht en keken er 2 meter bij het zebrapad een groep mensen me aan met een gezicht van:![]()
Welk nummer was dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Oeps.
Hahaquote:
Nu nog maar 3 natuurlijk. Maar daarna wel een uur eerder thuis.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:22 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Te veel te laat thuisgekomen van uitgaan, toen een uitgaansverbod genegeerd en nu 5 weekenden niet uit.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:19 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Juist...![]()
Ook leuk, bouillonblokjes meenemen in de veronderstelling dat het chocoladesnoepjes zijn.
En dan sta je daar als een autist midden opstraat zure gezichten te trekken en te kokhalzen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Dit heb ik zó vaak gehad.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
eh hoe krijg je dat voor elkaar haha , de koele lucht die dan langs je gezicht stroomt enzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef ArnosL het volgende:
's Nachts op de fiets in slaap vallen en dan bijna de sloot in fietsen. Gelukkig kon ik nog net op tijd bij sturen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mijn recent beschamend moment vond plaats in de Albert Heijn waar een man vroeg of de Corona toevallig ook in de aanbieding was.
Na hier bevestigend op gereageerd te hebben keek hij me wat vreemd aan, bleek de vraag gericht aan z'n vrouw die naast me stond.
Forever alone - momentje
Ik werd wakker van het gestuiter toen ik de berm in reedquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
eh hoe krijg je dat voor elkaar haha , de koele lucht die dan langs je gezicht stroomt enzo
Ik had ooit eens een rood shirtje aan in de Praxis.... praxis-rood... en toen kwamen er mensen naar me toe om te vragen waar ze bepaalde dingen konden vinden. En ik had natuurlijk niet door dat ze me voor een Praxis medewerker aanzagen en toen werden ze een beetje geirriteerd dat ik niet echt kon vertellen waar de dingen lagen en weer verder wilde gaan met mn eigen ding. Toen kregen ze door dat ik niet bij de Praxis werkte en liepen ze lachend wegquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Ooit toen ik bezorger was van een bekende bouwmarkt was ik vergeten de laadklep omhoog te doen en vervolgens 20 minuten over de snelweg gereden.... Ik had geen flauw idee waarom iedereen gebaren naar me maakte. Het was echt levensgevaarlijk, want in de laadruimte stond een palletwagen en als die naar buiten dondert.....
Ik kwam ook eens uit mijn werk en liep in pak de Hema in. Vervolgens vroegen mensen of ik ze kon helpen met het bestellen van gordijnen (waar ik toevallig zelf ook voor kwam)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een rood shirtje aan in de Praxis.... praxis-rood... en toen kwamen er mensen naar me toe om te vragen waar ze bepaalde dingen konden vinden. En ik had natuurlijk niet door dat ze me voor een Praxis medewerker aanzagen en toen werden ze een beetje geirriteerd dat ik niet echt kon vertellen waar de dingen lagen en weer verder wilde gaan met mn eigen ding. Toen kregen ze door dat ik niet bij de Praxis werkte en liepen ze lachend weg![]()
Toen was ik nog jonger en vond ik het beschamend.. nu zou ik er hard om lachen
[..]
Heb ik ook heel vaak gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een rood shirtje aan in de Praxis.... praxis-rood... en toen kwamen er mensen naar me toe om te vragen waar ze bepaalde dingen konden vinden. En ik had natuurlijk niet door dat ze me voor een Praxis medewerker aanzagen en toen werden ze een beetje geirriteerd dat ik niet echt kon vertellen waar de dingen lagen en weer verder wilde gaan met mn eigen ding. Toen kregen ze door dat ik niet bij de Praxis werkte en liepen ze lachend weg![]()
Toen was ik nog jonger en vond ik het beschamend.. nu zou ik er hard om lachen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef JustDreamy het volgende:
Laatst moest ik heel nodig plassen. Al gehurkt boven de wc probeerde ik mijn broek zsm los te maken, maar ik voelde ook een niesbui opkomen..
Nog voordat m'n broek helemaal los was, nieste ik dus voluit en knalde doordat ik zo gehurkt stond, zo met m'n kop tegen de muur voor me en piste half in m'n broek.
Heb mezelf echt uit staan lachen achteraf. Wat moet dat eruit hebben gezien..
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Die is mooi
Afgelopen winter was ik aan het fietsen. Ik had een broek aan met hele wijde pijpen. Aan een kant kwam de pijp helemaal vast te zitten om de trapper. Ik probeerde de situatie nog te redden. Maar ik viel heel langzaam om. Ik kon uiteraard niet opstaan want ik moest eerst mijn broek losmaken
Het gebeurde in een winkelstraatWerd gelukkig wel geholpen
(Had uiteraard tassen met boodschappen die ook waren omgevallen en waar alles uit was gevallen)
Kan er nu wel om lachen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:30 schreef Chule het volgende:
Ik was een keer 's avonds in slaap gevallen in een volle bus en schrok wakker toen de bus ergens stopte. Ik dacht dat ik weer mijn halte gemist had, het was buiten ook donker dus ik zag niet precies waar ik was. Ik sprong in een reflex op en rende zowat de bus uit, echter zag ik tijdens het uitstappen dat ik nog lang niet bij mijn halte was.Toch ben ik uitgestapt omdat het er anders 'dom uitziet' dat ik opspring, naar de deur ren en me dan toch weer omdraai. M'n volgende bus bleek pas na een half uur te komen. Ben toen maar naar huis gelopen, drie kwartier, in de kou, in het donker.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:09 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik stak vanochtend netjes mijn rechterhand uit op een fietspad dat naar rechts afboog...
Gast! Ik moest hard lachen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
een vriendin reed zo tegen iemand anders aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:26 schreef spiedermann het volgende:
Dronken de kroeg uitkomen.... Zeikende regen.... Keihard naar huis fietsen met mn hoofd omlaag om geen water in mn ogen te krijgen..... In volle vaart achterop een geparkeerde bestelbus knallen..... Face-down in een waterplas vallen....
zelfde voor gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Die is mooi
Afgelopen winter was ik aan het fietsen. Ik had een broek aan met hele wijde pijpen. Aan een kant kwam de pijp helemaal vast te zitten om de trapper. Ik probeerde de situatie nog te redden. Maar ik viel heel langzaam om. Ik kon uiteraard niet opstaan want ik moest eerst mijn broek losmaken
Het gebeurde in een winkelstraatWerd gelukkig wel geholpen
(Had uiteraard tassen met boodschappen die ook waren omgevallen en waar alles uit was gevallen)
Kan er nu wel om lachen
Mwhehe door die file-meezing verhalen moest ik hieraan denken: (niet echt grappig verder of zo en offtopic maar als je hele begin van die film zo ziet issie wel leukquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Oeps.
Geweldige film, en erg leuk stukje jaquote:Op zondag 4 september 2011 17:00 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Mwhehe door die file-meezing verhalen moest ik hieraan denken: (niet echt grappig verder of zo en offtopic maar als je hele begin van die film zo ziet issie wel leuk)
herkenbaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:30 schreef Chule het volgende:
Ik was een keer 's avonds in slaap gevallen in een volle bus en schrok wakker toen de bus ergens stopte. Ik dacht dat ik weer mijn halte gemist had, het was buiten ook donker dus ik zag niet precies waar ik was. Ik sprong in een reflex op en rende zowat de bus uit, echter zag ik tijdens het uitstappen dat ik nog lang niet bij mijn halte was.Toch ben ik uitgestapt omdat het er anders 'dom uitziet' dat ik opspring, naar de deur ren en me dan toch weer omdraai. M'n volgende bus bleek pas na een half uur te komen. Ben toen maar naar huis gelopen, drie kwartier, in de kou, in het donker.
reken maarquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb beeld op m'n netvlies. En dan met 'pokerface' doorfietsen zeker.
Herkenbaar, vroegah uit school in de stortregen met capuchon over mn hoofd achterop een geparkeerde auto gereden. Doodzonde van mijn fiets, heel het frame was kromgebogen, terwijl mijn voorwiel totaal niks had. Ikzelf had alleen een tand door mijn lip.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:26 schreef spiedermann het volgende:
Dronken de kroeg uitkomen.... Zeikende regen.... Keihard naar huis fietsen met mn hoofd omlaag om geen water in mn ogen te krijgen..... In volle vaart achterop een geparkeerde bestelbus knallen..... Face-down in een waterplas vallen....
heb ik ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:54 schreef Candaasje het volgende:
Half jaartje geleden; nog een beetje slaperig 's ochtends vanuit de tram de trein in hobbelen. Netjes in het voorste gedeelte instappen (zoals vaak verzocht wordt) en eenmaal in de trein ook nog wat verder door gelopen. Lekker gaan zitten, muziekje op, en in slaap gevallen. (Had een beetje lang doorgewerkt 's nachts...)
Ik weet niet hoe lang het geduurd heeft, ik weet enkel dat ik wakker werd, versuft om mij heen keek en opmerkte dat we (nog steeds) stil stonden. Eenmaal nadat ik mijn ogen had uitgewreven viel het me ook op dat het best fris was in de trein, en bovendien zo gruwelijk stil.
Terug richting het perron gelopen, eerst nog rustig door alle coupés. Niemand. Steeds sneller, nog steeds niemand te vinden. Onderweg de deuren uit proberen; allemaal op slot.
Dat was wel even een momentje van 'oh shit'. De laatste coupés letterlijk doorgerend, totdat ik weer ter hoogte het perron was. Daar als een idioot op de ramen staan bonken. (waarom is dat glas zo dik?!) Uiteindelijk na veel idioot geschreeuw, gebonk en heen en weer gespring wist ik de aandacht van de conductrice op mij gericht te krijgen. Die was niet al te blij met me (want de hele boel was al afgesloten) en heeft me uiteindelijk via het deurtje voor de machinist naar buiten weten te krijgen. En gelukkig maar, want het treinstel waar ik dus in had gezeten, was al losgekoppeld om naar het rangeerterrein te worden geleid...
Je voelt je dan toch een beetje stom....![]()
![]()
Oh, en het bekende verhaal van in je fiets vast komen te zitten. Dat was 1,5 week terug nog het geval. Net wanneer iedereen van je stageadres weg is, en je welgeteld 20 meter vooruit bent gekomen op je fiets, je tot de ontdekking komen dat lange, 'zwierige' rokken en wielassen/kettingkasten niet zo'n goede combi zijn. (En terugtrapremmen zorgen altijd weer voor extra hindernissen, want dan is het wat lastiger om je trappers terug te draaien zonder dat je met je fiets meegesleurd wordt naar achteren.)
Ik zat vaster dan vast, en hoewel een aardige meneer eerst wat vreemd keek (ik blokkeerde de weg een beetje, ook omdat ik veel tassen bij me had) heeft hij me nog wel proberen te helpen. Meneer onder de smeerolie, maar rok nog steeds strakgetrokken rond de as. Onder vreemde blikken van de plaatselijke hangjeugd (niemand ook even helpen natuurlijk...) naar de supermarkt en de snackbar aan de overkant gehobbeld. (Dat was nog best lastig). Gelukkig hadden daar een aantal van mijn stage-leerlingen net een patatje besteld, dus die zaten op de eerste rang![]()
Andere meneer is toen zo vriendelijk geweest voor mij een schaar te gaan halen (ik zag het al voor me, met fiets en al de supermarkt in moeten....) en we zijn toen 20 min bezig geweest (voor die snackbar dus..) met het losknippen/trekken van mijn rok.
Uiteindelijk wel gelukt, (wel iets minder rok over.....) dus vriendelijke meneer hartelijk bedankt![]()
Maar het leverde wel een beetje een klunzig tafereel op.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:30 schreef BGTes het volgende:
Normaal als ik naar het ouderlijk huis ga met het OV, heb ik 1 minuut om van het ene perron naar het andere te komen, dan haal ik die overstap. Een beetje rennen dus.
Ik dacht dat trein 1 al wat later was, dus ik als een gek rennen rennen rennen, kom opgelucht bij het perron aan, spring de trein in, zucht al hijgend 'dat haalde ik maar net' tegen een oude dame, waarop de trein nog 5 minuten stil stond
Ja, kan zijn, maar ik ga nooit met de trein.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:22 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
lolDat moet toch bij elke trein (als er niemand uitstapt)?
Goede kickquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:10 schreef Charlea het volgende:
Is lang geleden maar er staan zoveel gouden verhalen in deze reeks, is zonde om nieuwe te maken![]()
Ik heb vele fietsblunders, het was niet in m'n eentje maar de mensen met wie ik was dienden eerder als publiek, lol.
Ik fietste met een groepje vrienden naar zo'n poolcafé ding waar we voor de lol zouden gaan, je raadt het al, poolen. Halverwege begon m'n voorwiel te piepen en te schrijnen wat vaker gebeurde wat waarna een klap ertegenaan meestal weer over was. Nu bedacht ik met m'n domme kop, dat ik wel even met mijn 12cm hoge hakken daar een fixe klap tegenaan kon geven op topsnelheid midden in de stad![]()
Niet dus. Hak tussen de spaken, godzijdank zaten de veters van m'n laarsje een beetje los waardoor m'n enkel er zo uitglipte, mijn fiets 'steigerde' reversed, ofwel het achterwiel ging de lucht in, op het stuur van de vriendin achter mij, die zich kapot schrok, en een gilfestijn gevolgd door klappen trok natuurlijk veel aandacht.
Daar lagen we dan, ik met één blote voet onder mijn fiets met een draaiend onherkenbaar bruin verfrummeld voorwerp mèt hak in het verbogen voorwiel, de vriendin achter mij onder háár fiets, haar stuur onder mijn achterwiel.
Dat met Neger is een bekend probleemquote:Op woensdag 9 november 2011 02:07 schreef Drinky het volgende:
Dat je met iemand aan het lopen bent en tijdens het lopen kijk je even weg, als je terugkijkt zie je dat je maat/vader/moeder/broertje iets verderop loopt. Dus even snelwandelen en weer uitgebreid tegen de persoon praten zonder 'm aan te kijken. Vaak kom je er heel snel achter dat het niet die persoon is, maar een vreemde die er op lijkt. Soms duurt het minuten voor je het in de gaten hebt.
Ook zoiets. Een zwarte maat begroet je met 'Hey neger', en je denkt 'm van de achterkant herkend te hebben, dus je loopt er naartoe, zegt dat en dan draait er de neger zich om maar is het niet jouw neger.
Nee, uiteindelijk heb ik het verfrommelde laarsje uit m'n spaken weten te murwen en ben half mank lopend vanwege de staat waarin mijn schoen verkeerde verder gegaan, m'n fiets was niet meer fietsbaar :pquote:Op woensdag 9 november 2011 02:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Goede kick
Op 1 blote voet naar huis gegaan?
Zou me super ongemakkelijk voelenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
Beschamend moment voor een vriend van me:
We zaten met z'n drietjes aan zo'n picknicktafel, je kent ze wel. Hij aan de ene kant, zijn vriendin en ik tegenover hem. Opeens voel ik een voet langs mijn been aaien.Denkend dat hij wel doorheeft dat hij de verkeerde aait zeg ik er maar niks over. Voet aait door.
En begint steeds hoger te aaien.
![]()
Tegen de tijd dat hij richting dijbeen ging heb ik hem maar even gevraagd of hij wel zeker wist dat hij het goede been te pakken had.Vriendin in een deuk en hij
![]()
Gelukkig is het een goede vriend van me, dus ik kon het wel hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:51 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zou me super ongemakkelijk voelen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:19 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Is dat een hek met om de vier jaar een paaltje extra?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:19 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Is dat een hek met om de vier jaar een paaltje extra?
Gewoon ordinaire schrikdraad dus. En ik ben een boer, net zoals de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:26 schreef Cyaa het volgende:
nee das boers woord voor prikkeldraad waar stroom op staat
Ja, je ziet altijd van die malloten die, als de trein nog lang niet stilstaat, panisch 5x per seconde op die knop rammen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:22 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
lolDat moet toch bij elke trein (als er niemand uitstapt)?
Ja, je hebt ook van die managers in pak, die nietsvermoedend met hun bedrijfspas aan hun jasje hangend, boodschappen staan te doen in Appie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik geef ook trainingen en dan krijgen de deelnemers altijd een plakker met hun naam erop zodat je elkaar makkelijker kunt aanspreken. En de cursusleider krijgt die natuurlijk ook. Ik ben al menig keer met die plakker op naar buiten gekomen.Altijd bijzonder als de slager je opeens met je voornaam aanspreekt.
Stroom staat niet, stroom stroomt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:26 schreef Cyaa het volgende:
nee das boers woord voor prikkeldraad waar stroom op staat
Dit is echt te grappig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:11 schreef frumslegnulk het volgende:
Overigens komt de beroemde toblerone-blunder uit deze topicreeks mij bekend voor, maar dan andersom. Ik werk in een supermarkt (geen AH) en moest een keertje kassa doen (ik ben eigenlijk vakkenvuller). Ik probeerde zo'n beurt-balkje af te rekenen omdat ik dacht dat het een toblerone-reep was. De toevoeging 'die hoeft niet hoor' van de klant maakte het er niet minder beschamend op.
Vandaag me nog even geëxcuseerd bij haar. Ze vond het wel een leuk voorval want ze zag dat ik er nogal nerveus door was. Ik maakte het af door te zeggen dat ik toch niet zo laat naar bed zou gaan (hoe vroeg liet ik lekker niet weten).quote:Op donderdag 24 november 2011 17:51 schreef RoadrunnerX het volgende:
Zo net een zeer beschamend moment. Een klasgenote die bij mij in de buurt woont kwam iets vragen bij mij. Op zich niets bijzonders, kan gebeuren, maar ik had doordat ik net onder de douche vandaan kwam en toch niet laat naar bed ga mijn pyjama al aan. Nu weet ik helemaal niet of ze het doorgiechelt maar ik had toch wel ff een rooie kop.
Hoe krijgen anders het afval uit de bak?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Bij de McDonald's heb je van die dienbladen waar je eten op krijgt, ik ging dus naar de Mc met vrienden en had sleutels bij me en had die even op het dienblad gelegd zodat ik ze niet kwijt zou raken. Ik dus eten en nadat alles op was hadden we alles op mijn dienblad gelegd en in de prullenbak gegooid, met de sleutels er nog op.![]()
Dus ik aan zo'n medewerkster gevraagd hoe ik mijn sleutels terug kon krijgen, gelukkig kan die bak open zodat je makkelijker bij de prullenbak kan.
Scooooorrrrquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Vandaag me nog even geëxcuseerd bij haar. Ze vond het wel een leuk voorval want ze zag dat ik er nogal nerveus door was. Ik maakte het af door te zeggen dat ik toch niet zo laat naar bed zou gaan (hoe vroeg liet ik lekker niet weten).
'score'quote:
Echt zo'n momentje die je met jezelf zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:
Pas nog een soort van beschamend momentje: ik heb mijn auto al 3 jaar en hij is prima in orde. Maar ik ergerde me er wel aan dat mijn gordel zo in mijn nek snijdt. Ik was er altijd mijn kraag of een sjaaltje onder aan het frutten. Stom ding!![]()
Een week geleden kwam ik erachter dat je de hoogte kunt verstellen met een knopje.3 jaar ergernis voor niks.
Dus nu zit je weer lachend achter het stuur?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:
Pas nog een soort van beschamend momentje: ik heb mijn auto al 3 jaar en hij is prima in orde. Maar ik ergerde me er wel aan dat mijn gordel zo in mijn nek snijdt. Ik was er altijd mijn kraag of een sjaaltje onder aan het frutten. Stom ding!![]()
Een week geleden kwam ik erachter dat je de hoogte kunt verstellen met een knopje.3 jaar ergernis voor niks.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:12 schreef Dinus het volgende:
Ik probeerde m'n boodschappen af te rekenen met het namaaktientje dat in m'n splinternieuwe portemonnee zat
die is wel meesterlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef November5th het volgende:
Semi beschamend moment en niet helemaal in me eentje-
17:02 Amsterdam Centraal, trein vertrekt en is tjok vol dus ik loop door de cabine terwijl het tussen 300 spoorwisselingen rijdt. Opeens raak ik uit balans en val ik in slowmoooooo de richting van 2 hele mooie dames in.. ik kon mezelf nog netttttt redden door me hand tegen het raam te planten.
Nu de recover: ik bleef relax, keek hun aan en zei "Sorry, ik ben voor jullie gevallen" Zij lachten en ik liep weg met een "Fuck yeah" gevoel.
De treinen die langs Swalmen komen blijven ook echt maar 10 sec. staan. Kut station! Ben daar wel eens in de verkeerde trein gestapt, kwam uit in Venray ipv Den Bosch.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:09 schreef penny-wise het volgende:
Vorig jaar had ik een andere auto gekocht en dacht; Ik ga hem wel met de trein om hem te halen want het station lag vlakbij de garage.![]()
Dus ik s`morgens naar het perron hier in Swalmen en wacht in mijn eentje op de trein naar Nijmegen.![]()
Trein (Veolia) stopt, dus ik loop naar de trein, en wacht tot de deur open gaat.
Nou, die bleef dicht en de trein rijdt door...![]()
Ik bel mijn vrouw op en die zegt; Ja, bij die treinen van Veolia moet je zelf op een knop drukken om de deur te openen...
zwaar triest, en past niet in dit topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Gisteren nog een faalmoment gehad, amnesia beter gezegd.
Zat bij een maat van me, beetje op de pc te kutten omdat internet via Windows 7 niet goed werkte. Vervolgens hij een laptop erbij pakken om wat bestanden over te zetten en wat updates te downloaden voor die pc. Maar goed het lukte uiteindelijk niet, dus ik hele tijd op die laptop kijken, vragen of ie daar wat speciaals heeft gedaan, hoe ie eraan komt en instellingen vergelijken.
Ik nog hem roepen en vragen wie alles op die laptop heeft ingesteld etc hoe ie eraan kwam etc.
Zegt ie van ja jij hebt em twee weken geleden helemaal geinstalleerd en je was erbij toen ik em kocht
oja klopt![]()
woord omhoog
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was het weer voor deze week
Weten ze daar dat jij het was die de boel gesloopt heeft?quote:Op maandag 28 november 2011 00:02 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een keer vastgezeten op een wc. Dat was in het nieuwe gemeenschapshuis bij ons in het dorp, die net een een aantal maanden open was.
Ik had fijn mijn behoefte gedaan en wilde weer van de wc af gaan, gaat die deur niet meer open! Ik dacht fackkkk en kreeg het al spaans benauwd. Dat is toch een van de dingen die je niet wilt dat je overkomt.
Ik kreeg hem met geen mogelijkheid open, dus ik maar met mijn lichaam tegen die deur aan bonken. Uiteindelijk vliegt hij gelukkig open met zo'n heel stuk hout van het kozijn dat afgebroken is. Ik schaamde me rot.
Die beschadiging zie je nu nog steeds en dan moet ik daar steeds weer aan denken.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dus nu zit je weer lachend achter het stuur? [ afbeelding ]
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 november 2011 13:22 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Weten ze daar dat jij het was die de boel gesloopt heeft?
Nee...quote:Op maandag 28 november 2011 13:22 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Weten ze daar dat jij het was die de boel gesloopt heeft?
Op het verkeerde parkeerterrein je auto proberen te vinden.quote:Op maandag 28 november 2011 00:20 schreef Prego het volgende:
Met je vage bakkes de verkeerde fiets op slot zetten of de verkeerde fiets van het slot willen halen
Leuk iemand die de deur voor je openhoudt en dan struikelen over de drempel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:11 schreef Dinus het volgende:
Niemand meer een beschamend moment gehad??
Nu ben ik wel heel benieuwdquote:Op zondag 1 april 2012 02:44 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Haha naja erger dan mijne kan niet. God wat stond ik voor lul.
Dat is een mooie!quote:Op zondag 1 april 2012 18:09 schreef Gwywen het volgende:
Heel vroeger, toen ik 14 was of zo, had ik natuurlijk geen geld om op de kermis in de botswagens te gaan. Mijn vriendin zei: dan moet je gewoon aan een jongen die alleen is, vragen of je mee mag in zijn wagentje.
Zij had dat al een paar keer met succes gedaan.
Dus ik loop naar zo'n jongen toe, en vraag, mag ik met jou meerijden?
Hij zei: kom d'r op.
En ik stak mijn voet alvast in het karretje.
Toen werd hij boos en zei: Donder op! (ik had het de eerste keer dus verkeerd verstaan, harde muziek en zo)
Ik trok gauw mijn been uit de botsauto.
Op datzelfde moment ging die bel en gingen de botsauto's rijden.
Mijn schoen zat er nog in.
Wel teruggekregen uiteindelijk mag ik hopen?quote:Op zondag 1 april 2012 18:09 schreef Gwywen het volgende:
Heel vroeger, toen ik 14 was of zo, had ik natuurlijk geen geld om op de kermis in de botswagens te gaan. Mijn vriendin zei: dan moet je gewoon aan een jongen die alleen is, vragen of je mee mag in zijn wagentje.
Toen werd hij boos en zei: Donder op! (ik had het de eerste keer dus verkeerd verstaan, harde muziek en zo)
stak je je voet al in het karretje voordat hij een antwoord gaf?quote:Op zondag 1 april 2012 18:09 schreef Gwywen het volgende:
lekker vroeg om 09:34 uurquote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef Bastard het volgende:
Mooie verhalen
Mijn jongste is een glas wijn inschenken met de dop er nog op
ook wel es in zo'n toestand tegen een lantaarnpaal gefietstquote:Op maandag 2 april 2012 23:21 schreef Gutz het volgende:
Een keer apelazarus de sloot in gefietst op een kilometer of 15 van m'n huis, alles prima en wel, helemaal zeiknat eruit even voelen of ik alles nog had en verder gelopen. Na ongeveer een kilometer begon ik mezelf af te vragen waarom ik lopend was, ik was toch met de fiets? Ja hoor, het lichtje ging weer een beetje branden, weer een kilometer teruggelopen. Ik had geluk dat het vlak bij een lantaarnpaal was en ik iets zag schitteren anders was ik waarschijnlijk nog uren wezen zoeken.
Ik werk op een torenkraan en kan dus weleens ergens naar binnen kijken. Vorig jaar in zaandam was er ook een vrouw en die ging altijd wanneer de machinisten pauze hadden naakt op het balkon zitten.quote:Op maandag 2 april 2012 08:03 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik woon in Amsterdam ergens op 2 hoog. Mijn bed staat pal voor mijn hele gote ramen, met mijn voeteneind naar het raam toe, zeg maar. De enige die naar binnen kunnen kijken en mij zouden kunnen zien als ik in mijn bed lig zijn de buren van 3 hoog, aan de rechter kant. Gelukkig stond dat pand al een half jaar leeg want renovatie en mega hoge huur. Het was midden zomer, warm en het zonnetje scheen fel, dus ik deed het gordijn een halve meter open om verder mn boekje te lezen op mn bed. Blijkt ineens dat pand te zijn verhuurt, en m'n nieuwe buurman z'n balkon op te lopen. Hij keek me echt recht aan. Oh en midden zomer dus 's nachts warm dus niet al te veel aan. Zeg maar.
Toen gisteravond (bijna een jaar na voorval 1, en ik zie die man echt nauwelijks) kom ik 's avonds de douche uit, mn handoek om me heen (zo'n hele grote ikea handdoek van 1.50 breed, die dus bij mij op de grond hangt) als ik merk dat ik de gordijnen vergeten ben dicht te doen. Ik denk ik pak snel ff mn ondergoed. Daarvoor moest ik wel langs het raam. Ik wil mn pas wat versnellen toen ik perongeluk met mn hiel op de handoek ging staan en door mn beweging naar voor mn handoek dus lostrek. Sta ik daar. Recht in het gezicht van de buurman van 3 hoog rechts te kijken die op zn balkon een sigaretje aan het roken is.
Goed. Hij zal wel denken dat ik er op kick,ofzo.
Wat zei ze?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Faux. het volgende:
Ik moest echt hardop in de tram lachen om dit verhaalquote:Op zondag 1 april 2012 18:09 schreef Gwywen het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 15:01 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Mijn beschamende moment was vorig jaar..
Het had gesneeuwd en ik had vreselijke haast s'ochtends, dus ik snel op de fiets stappen waarop ik de hele buurt heb wakker gegild.
Er lag namelijk sneeuw op mijn zadel en ik had een panty aan..
Ik heb nog heel lang de naam 'ijskutje' moeten horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
netjes van haar dat ze je niet zelf liet zoekenquote:Op zaterdag 7 april 2012 07:20 schreef erniee het volgende:
Tijdje geleden kwam ik uit school en besloten ik en een paar studiegenootjes om bij de burgerking op het station wat te eten. Ik bestel mn menu en ga aan een tafel zitten. Leg mn OVchipkaart op mn dienblad en ga vervolgens lekker zitten eten. Eten op, dienblad legen en richting de trein. Ik wil inchecken, maar nee hoor, OVchipkaart weg.. Dus in alle zakken schooltas portemonee zoeken, tot ik moest concluderen dat ik dus echt zo stom was geweest m bij de burgerking in de afvalbak te gooien. Ik terug naar de burgerking, zie ik daar dat het heel druk is.. even overwogen om gewoon zwart naar huis te gaan en mn OV op te geven als vermistUiteindelijk netjes even aan de medewerkster verhaal uitgelegf en toen heeft zij de vuilniszak eruit gevist en achter even gezocht. Heb m met wat ketchup erop terug gekregen
Dit. Dit komt gewoon té te vaak voor bij mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
Had ik heel vaak in de klas, of soms met zijn 2en.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:32 schreef Grunge. het volgende:
Is in je eigen kots (wegens dronkenschap) slapen zo'n beschamend moment in je eentje? Nou ja, viermaal.
De echte faal hier is natuurlijk dat je dit tegen je vrienden zegt...quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
In t café leek er iemand van de achterkant heel erg veel op een van de boys met wie ik daar was. Bij wijze van grap ruik ik aan zijn hoofd en zeg ik 'het ruikt hier naar kankersukkel!' Bleek het iemand anders te zijn
i lolledquote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
In t café leek er iemand van de achterkant heel erg veel op een van de boys met wie ik daar was. Bij wijze van grap ruik ik aan zijn hoofd en zeg ik 'het ruikt hier naar kankersukkel!' Bleek het iemand anders te zijn
quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
Hoef je ook niet de verkeerde persoon tegen te komen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
Haha ik zie het al helemaal voor me.quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
Net zoiets dat als je in de file staat en keihard meebrult met de muziek tot je toevallig opzij kijkt en je buurman meewarig nee-schuddendquote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef fh101 het volgende:
Mijn kamer is op de benedenverdieping, aan de straat kant en heeft een groot raam want het was ooit een etalage. Ik heb nogal vaak de neiging om mn muziek keihard aan te zetten, en dan nog harder mee te bleren. Pas geleden deed ik dat weer, tot dat er opeens iemand voor mn raam naar me stond te starenGeen idee hoe lang hij er al stond.
Dat idd. Alleen weet deze persoon nu waar ik woonquote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
Net zoiets dat als je in de file staat en keihard meebrult met de muziek tot je toevallig opzij kijkt en je buurman meewarig nee-schuddendnaar je ziet kijken...........
Niet druk over maken... als 'ie volgende keer weer staat te gluren loop je gewoon naar buiten en vraag je waar 'ie mee bezig is.quote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Dat idd. Alleen weet deze persoon nu waar ik woon
Doe ik ook niet. Volgende keer maak ik er een heel concert van inclusief luchtgitaar!quote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet druk over maken... als 'ie volgende keer weer staat te gluren loop je gewoon naar buiten en vraag je waar 'ie mee bezig is.
Dat jij mee loopt te blèren is nog geen reden om maar naar binnen te gluren natuurlijk. En dat gluren vind ik ook erger dan dat jij mee loopt te blèren eigenlijk.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:48 schreef fh101 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Volgende keer maak ik er een heel concert van inclusief luchtgitaar!
Volgens mij gluurt iedereen wel eens trouwens. Ik fiets vaak om 7 uur sochtends naar de bushalte. Je wil niet weten hoeveel mensen dan geen gordijnen (dicht) hebben, maar wel het licht aan hebben en in hun (half) blote kont rondlopen
Ik lag ook plat.quote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt heel grappig.![]()
Hahaha dat heb ik ook eens gehad! En omdat je een zachter geluid hebt via de luidspreker dan via de oortjes deed ik m'n muziek ook steeds harder, vond het al zo vreemd dat ie ineens zo zacht stondquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zat een keer in de trein, was mijn muziek via m'n mobiel aan het luisteren. Ik had een liedje op staan met een best wel foute tekst, sowieso eigenlijk een fout nummer. Schuin tegen over mij zaten er 2 oudere mensen me heel raar afkeurend aan te kijken. Had pas bij het volgende nummer door dat mijn oortjes niet goed in m'n mobiel zaten (terwijl ik ze wel in m'n oren had)en ze dus fijn mee konden genieten met de goede muziek smaak van mij op dat moment
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zat een keer in de trein, was mijn muziek via m'n mobiel aan het luisteren. Ik had een liedje op staan met een best wel foute tekst, sowieso eigenlijk een fout nummer. Schuin tegen over mij zaten er 2 oudere mensen me heel raar afkeurend aan te kijken. Had pas bij het volgende nummer door dat mijn oortjes niet goed in m'n mobiel zaten (terwijl ik ze wel in m'n oren had)en ze dus fijn mee konden genieten met de goede muziek smaak van mij op dat moment
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Hahaha dat heb ik ook eens gehad! En omdat je een zachter geluid hebt via de luidspreker dan via de oortjes deed ik m'n muziek ook steeds harder, vond het al zo vreemd dat ie ineens zo zacht stond
quote:
Aatwieg zeker?quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
Heb ik ook eens gehad. In een lange file lekker meeknikken met je hoofd op de maat van de muziek, om vervolgens, naar links kijkend, twee meiden je te zien uitlachen en je na te doen...quote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
Net zoiets dat als je in de file staat en keihard meebrult met de muziek tot je toevallig opzij kijkt en je buurman meewarig nee-schuddendnaar je ziet kijken...........
En het rare is je hebt thuis nog zo een paar verschillende sokkenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
's Ochtends 2 sokken van de verkeerde kleur aantrekken? Een donkerblauw en een zwarte.
Dat pas zien als je op je werk bent, en vervolgens de hele dag proberen niet met de benen over elkaar te gaan zitten om niet op te vallen..........
Ja, bij het sorteren, opbergen en strijken van het wasgoed niet goed gekeken.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En het rare is je hebt thuis nog zo een paar verschillende sokken![]()
Haha ja dat heb ik nu ook iedere keer nadat mij dus ook een keer zoiets overkomen isquote:Op woensdag 11 april 2012 15:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik controleer altijd of mijn telefoon geen muziek luid afspeelt als ik mijn oordopjes in heb. Gewoon voor het geval dat. :p
Doe ik ook. Maar dan met mijn laptop en wanneer ik porno kijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik controleer altijd of mijn telefoon geen muziek luid afspeelt als ik mijn oordopjes in heb. Gewoon voor het geval dat. :p
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:59 schreef beestjuh het volgende:
Na het stappen eens mijn dopje mondwater aangezien voor het volgende rondje shotjes, géén putlucht uit mijn mond de volgende ochtend, maar verder is het sterk af te raden.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben een keer in een grote discotheek in zo'n boerendorp vol op mijn gezicht gegaan, aan de zijkant van de dansvloer. Ik gauw opstaan en woest om me heen kijken, en écht niemand die me aankeek of stond te lachen. Volgens mij heeft serieus niemand het gezien, was echt raar.
Vandaar je username.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:51 schreef MaJo het volgende:
Wat betreft die verkeerde sokken: ik heb een keer een paarse maillot aangetrokken onder een bruine rok. Pas op school kwam ik erachterEn het valt een stuk moeilijker te verbergen dan een paar sokken
je had toch gewoon kunnen zeggen 'hey volgens mij ging je op iets zitten'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:51 schreef La_Vita het volgende:
Haha ja ik snapte ook niet dat hij het niet voelde. Maar ik wist ook gewoon echt niet hoe ik moest reageren![]()
Praat er een keer een knappe vent tegen me krijg je dit![]()
Ik was eerst verbaasd door dat dode vogeltje, toen door die vent die zo enthousiast naast me kwam zitten. En toen dacht ik: er is al teveel tijd verstreken om er nog spontaan iets van te zeggen. Maar inderdaad, normale mensen zullen dat ongetwijfeld wel doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:52 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je had toch gewoon kunnen zeggen 'hey volgens mij ging je op iets zitten'.
jezus.. als je zoiets weet zeg je dat toch.. tehfuck zeg
Nou dat heb ik ook weleens dat ik te lang wacht en het dan ongemakkelijk wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:57 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik was eerst verbaasd door dat dode vogeltje, toen door die vent die zo enthousiast naast me kwam zitten. En toen dacht ik: er is al teveel tijd verstreken om er nog spontaan iets van te zeggen. Maar inderdaad, normale mensen zullen dat ongetwijfeld wel doen![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:51 schreef hugsy33 het volgende:
Ik ging van de week een lekker stukje mountainbiken.
Op een gegeven moment wilde ik even stoppen langs de kant van de weg om wat te drinken. Dus ik klik mijn linkervoet los, wil ik m'n rechtervoet op de grond zetten![]()
ik rolde in slowmotion de dijk af en wist niet hoe snel ik weer op moest staan in de hoop dat niemand het zag![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:56 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik gooide net mijn sinaasappelsap om in de kantine van mijn stage
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
Toen ik zo ijdel was dat ik geen bril wilde dragen, zag ik op een rotonde niet dat de auto die mij geen voorgan wilde geven, dit ook niet kon omdat hij aan een sleepkabel bleek te zittenkoppeltje gedoken over de auto, niet wetende what just happened.
Als een baas een luchtbassolo weggeven terwijl ik op mijn skeelers stond met fijne muziek in de oren. Er kwam een jongen me tegemoet, in een 'fuck yeah, I rock' bui zocht ik oogcontact en zag daardoor het gat in de weg niet. Faceplant. Kerel liep trouwens gewoon door![]()
Bij de AH aan de kassa trok ik een opgefrommeld plastic tasje uit mijn gewone tas, en slingerde daarbij een tampon die tevens in mijn tas zat, in het gezicht van de cassière. Volgens mij vond zij het nog erger dan ik
Thee mee zetten, duh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Iets zegt me; ik hoop dat het een gebruikte tampon was. Maar ik zie het nut er niet van in om een gebruikte tampon te bewaren..![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Iets zegt me; ik hoop dat het een gebruikte tampon was. Maar ik zie het nut er niet van in om een gebruikte tampon te bewaren..![]()
En nu mijn water over mijn bureauquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:56 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik gooide net mijn sinaasappelsap om in de kantine van mijn stage
dafuq bewaar jij je gebruikte tampons..?? Heb je een collectie of maak je daar tekeningen mee?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:30 schreef MohMi het volgende:
[..]Nee, de gebruikte bewaar ik in mijn andere tasje, dat was haar mazzel
sinds wanneer hebben stagiaires een eigen bureau?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
En nu mijn water over mijn bureauGaat niet goed dit
Ik had ook een eigen bureau met pc tijdens mijn stage.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben stagiaires een eigen bureau?
Waar moet ik dan zitten? Op de grond? Ik ga gewoon zitten waar er plek is die dagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben stagiaires een eigen bureau?
Een echte klassiekerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Daannet, tijdens het bijsnoeien van de heg met de heggeschaar, het eigen snoer doorzagen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |