abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 5 juli 2006 @ 20:27:28 #1
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_39551138
Deel 4 alweer komt u maar met sappige verhalen

Beschamend moment (in je eentje) deel 1
Beschamend moment (in je eentje) deel 2
Beschamend moment (in je eentje) deel 3

Op verzoek De Toblerone Blunder:
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef FanNa het volgende:
Ik was laatst aan het werk, bij de AH, achter de kassa. Komen dr zo 2 best knappe meiden van 17/18 aan met alleen 1 reep Toblerone...Voor degene die het niet kennen:

Ik pak dat ding en schuif em terug in de rij met van die plankjes voor scheiding tussen klanten.
Die dingen hebben exact de zelfde vorm...
Na een paar seconden had ik het door...:'Oeps, ik zal em even afrekenen'
rooie kop...
Op verzoek van Freecell:
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef maok het volgende:
Met broek met hele wijde pijpen aan zien dat de bus al bij de bushalte staat, sprintje trekken en dan met de ene voet in de pijp van de andere blijven hangen, daar ging ik dus plat op mijn muil.

Dit gebeurde midden op de grote markt in Groningen recht voor een vol terras. Om het een beetje goed te maken maakte ik toen maar een buiging na het opstaan. (bus als nog gehaald)
Enkele hoogte-(of diepte )punten van vorige delen:
quote:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Even een paar leuke uit de vele beschamende momenten van Opa

11 and "never meanin' no harm"
YEEE-HAW! Toen Opa nog een knulletje was, was hij helemaal gek van de 'dukes of hazzard'-serie.
Opa en zijn buurjongetje keken elke aflevering alsof het de laatste was en waren we knetterverliefd op Daisy.
Maar het meest interessante waren natuurlijk de sprongen die werden gemaakt met de General Lee.

Nu wou het toeval dat Opa's buurjongetje een stoere skelter had, Opa een pot rode verf en kwasten,
en toevallig was de gemeente bezig met het maken van een houten bruggetje over de sloot achter het huis..
Het bruggetje was half af, net een springschans dus (wel met van dat lint ervoor, voor de veiligheid) ..

Wij dat skeltertje rood gemaakt, en met een gi-gan-ti-sche aanloop op dat bruggetje afgestormt (bobslee style)

Vlak voor we de "schans" nemen, spingen we met een luide "YEEHAW!"-kreet op de skelter, waarop we beide,
met stoere skelter en al, in de sloot belanden. Schrammen en een mond vol modder waren hierop ons deel.

Een driewieler met 14?

In een gekke bui, en met de eerder genoemde buurjongen, een Zündapp bromfiets gekocht (KS50?)
waarvan we een trike wilden maken (om mee te crossen). Aangezien de buurjongen een héél stuk
handiger was dan Opa, werdt besloten hem de techniek te laten doen en het snelle blok te laten
monteren, waarna Opa zou zorgen voor de optische verfraaingen.

Zo gezegd, zo gedaan. Na een weekje was de trike zo goed als klaar, en besloten we een proefritje
door het dorp te maken.. Natuurlijk wel op zondag, dan was het dorp net een spookstadje zo verlaten.

Opa achter het stuur, buurjongen achterop, het gas helemaal open op die lange weg naar het enigste
kruispunt in het dorp. Wind in de haren, en de vrijheid tegemoet! BORN TO BE WIII-HIIILD!

Vlak bij het kruispunt besluiten om er toch maar volgas overheen te gaan, om vlak erna erachter te komen
dat er van rechts een politieauto komt aanrijden.. Koppeling in, en flink op de rem trappen dus!

Ware het niet dat de remmen nog niet werkten..

Na tegen de zijkant van de politeauto te zijn geknalt, en een zweefvlucht door de lucht te hebben
gemaakt waar zelfs superman jaloers op zou zijn (gelukkig hadden we wel helmen op), het stof
van ons afgeklopt en ons verwonderd dat we niets mankeerden, werden we 'ingerekend'.

We waren wel bont en blauw, maar hadden gelukkig niets gebroken, en mochten voor straf
de hele herfstvakantie aan de bouw van het nieuwe politiebureau meehelpen als sjouwers.

Amper 16, en geld teveel..
Opa kon een mooi schade-motortje kopen (Aprilia AF1 125), en dacht er de 'grote slag' mee te kunnen slaan..
Gekocht voor een habbekrats, kapotte kappen vervangen voor goede, en kuip er vanaf gehaald.
Prachtmotor, echte stoere caferacer! (de term "streetfighter" bestond toen volgens mij nog niet)

Achter mijn huis is een voet/fietspad en daarnaast een (diepe) sloot met verderop een bijbehorend bruggetje.
Toch maar eens proberen te rijden op het ding.
Nog nooit op een echte motor gereden, maar het is gewoon net een grote brommer toch?

Starten.. machtig geluid!
1e versnelling.. woei!
2e versnelling.. wheelie! HELP

Om dan op mijn achterwiel rijdend, gillend als een klein meisje, langs het bruggetje schieten en in de sloot belanden..
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 21:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat je zo op de fiets zit met een volle boodschappentas, onderweg een scheurtje opmerkt, steeds harder gaat fietsen, op een gegeven moment een paar appels verliest, maar niet stopt natuurlijk, want dan gaan de mensen vast kijken, en dat je dan net in de laatste straat de hele handel onder luid geraas door de bodem heen ziet storten. En dat je dan alleen wat je kan dragen meegrist -anders gaan mensen kijken immers- en de rest gewoon laat liggen. En dat je dan de rest van de week niet zonder te blozen langs die plek kunt fietsen, ook al heeft niemand je gezien en ligt er niets meer.
ik kan nog wel even doorgaan met quoten, maar lees de rest maar lekker zelf

[ Bericht 49% gewijzigd door Etcetera op 06-07-2006 21:44:17 ]
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:46:15 #2
47102 Elvi
miemkwien
pi_39551694
De Toblerone-blunder moet erin
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:00:04 #3
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_39552203
Goeie reeks aan het worden dit.

Gisteren leek het mij een goed idee met deze hitte om met een net gevulde zippo (benzine-aansteker) in het briesje van de ventilator mijn peuk aan te steken.
Het gevolg was dat ik met een soort molotov cocktail in mijn hand zat. Mijn eerste reflex om het geval uit te wapperen werkte averechts; de vuurbal werd slechts groter.

Op dat moment moest ik dus iets doen. Gelukkig stond mijn balkondeur open en kon ik die 10 meter met dat brandende geval in mijn hand nog net overbruggen. De vloer van mijn balkon is van beton, dus daar kon ik de aansteker op gooien.

Ik voelde me wel erg dom eigenlijk, maar nu heb ik wel een heel interessante brandblaar, waar ik de komende dagen ongetwijfeld nog veel plezier van zal hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door tonja op 05-07-2006 23:05:25 ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_39552724
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef tonja het volgende:

gisteren leek het mij een goed idee met deze hitte om met een net gevulde zippo (benzine-aansteker) in het briesje van de ventilator mijn peuk aan te steken.
Het gevolg was dat ik met een soort molotov cocktail in mijn hand zat. Mijn eerste reflex om het geval uit te wapperen werkte averechts; de vuurbal werd slechts groter.

Op dat moment moest ik dus iets doen. Gelukkig stond mijn balkondeur open en kon ik die 10 meter met dat brandende geval in mijn hand nog net overbruggen. De vloer van mijn balkon is van beton, dus daar kon ik de aansteker op gooien.

Ik voelde me wel erg dom eigenlijk, maar nu heb ik wel een heel interessante brandblaar, waar ik de komende dagen ongetwijfeld nog veel plezier van zal hebben.

[afbeelding]
Ohhhh wat ernstig .

Vorig jaar verjaardag zusje, gingen stappen... Om 12 uur zou ze jarig zijn, dus denk zal ff aan dj vragen of hij haar kan feliciteren.
Dus ik het podium op...vraag het hem, hij verstond me niet helemaal dus ik doe een stapje naar voren, is het dj-kotje dus een cm of 40 lager
Of telt dit niet omdat de hele zaal zag dat ik zo in zijn armen kukelde
pi_39557620
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef tonja het volgende:

Gisteren leek het mij een goed idee met deze hitte om met een net gevulde zippo (benzine-aansteker) in het briesje van de ventilator mijn peuk aan te steken.

[afbeelding]
wheheh, best pijnlijk wel
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  donderdag 6 juli 2006 @ 00:19:13 #6
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39560047
Mijn zus had op de MAVO zo'n klem aan haar fiets zitten waar ze haar schooltas in kon hangen, net een grote veiligheidsspeld. Dat ding zat op haar bagagedrager vast.
Toen ik achterop zat, naar school, ging het zitten goed, maar toen ik op het schoolplein van de bagagedrager afstapte bleef mijn broek hangen achter die "veiligheidsspeld" en scheurde mijn brek, precies op de middennaad van voor tot achter open. Alleen mijn riem hield de twee delen (een linker en een rechterhelft) bij elkaar.

Rechtsomkeerd en thuis een andere broek aan getrokken
King Shameek just do it to the crowd
pi_39561205
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:19 schreef TwinHype het volgende:
Mijn zus had op de MAVO zo'n klem aan haar fiets zitten waar ze haar schooltas in kon hangen, net een grote veiligheidsspeld. Dat ding zat op haar bagagedrager vast.
Toen ik achterop zat, naar school, ging het zitten goed, maar toen ik op het schoolplein van de bagagedrager afstapte bleef mijn broek hangen achter die "veiligheidsspeld" en scheurde mijn brek, precies op de middennaad van voor tot achter open. Alleen mijn riem hield de twee delen (een linker en een rechterhelft) bij elkaar.

Had je dit keer wel een slipje aan?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  donderdag 6 juli 2006 @ 05:39:16 #8
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_39563033
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:19 schreef TwinHype het volgende:

Bij vrouwen is er toch niets te zien, bij mannen hangt er meteen zo'n worst uit
Asjemenou
  Redactie Frontpage donderdag 6 juli 2006 @ 11:08:12 #9
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_39566754
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef Elvi het volgende:
De Toblerone-blunder moet erin
tjek
With four other people
And aliens
pi_39573604
Zojuist op m'n werk...

Nadat ik uitgebreid op het toilet tekeer ben gegaan (2 dagen niet geweest...), en vervolgens opgelucht m'n handen sta te wassen, komt m'n collega binnen...ik knik vriendelijk en voordat ik 'm kan waarschuwen voor het mogelijke onheil dat 'm te wachten staat duikt hij de meurende plee in...aangezien er slechts 2 mannenWC's zijn is het ook een Russisch roulette, maar toch...
pi_39578652
die van Maok op de grote markt moet er ook in (in de OP)
  Redactie Frontpage donderdag 6 juli 2006 @ 21:44:33 #12
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_39585936
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef freecell het volgende:
ook gedaan
With four other people
And aliens
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:12:09 #13
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_39589386
tvp
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_39590184
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:12 schreef Poeke het volgende:
tvp
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:34:25 #15
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_39591909
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef freecell het volgende:
herkenbaar moment voor je met die wijdepijpen?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_39593524
Variant op de glazen deur: op de middelbare school waar ik vroeger onderwijs genoot, waren de verschillende gangen enzo van elkaar gescheiden door grote klapdeuren met in de bovenste helft een heel groot ovaal stuk glas. Aan zo'n deur zat ook een mooie rode duwstang om zo'n kreng open te duwen danwel trekken, maar niemand gebruikte die: iedereen zette gewoon z'n handen tegen dat glas.
Ik liep door de school, de lessen waren bezig dus er was praktisch niemand, ik wilde vanuit de kantine een gang inlopen en duwde dus zo'n deur open. Dacht ik. Glas was eruit. Dus hing ik dubbelgevouwen in die deur: beentjes spartelend aan de ene kant, armpjes wapperend aan de andere kant. Puur genieten .
pi_39593846
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 01:43 schreef Jentin het volgende:
Variant op de glazen deur: op de middelbare school waar ik vroeger onderwijs genoot, waren de verschillende gangen enzo van elkaar gescheiden door grote klapdeuren met in de bovenste helft een heel groot ovaal stuk glas. Aan zo'n deur zat ook een mooie rode duwstang om zo'n kreng open te duwen danwel trekken, maar niemand gebruikte die: iedereen zette gewoon z'n handen tegen dat glas.
Ik liep door de school, de lessen waren bezig dus er was praktisch niemand, ik wilde vanuit de kantine een gang inlopen en duwde dus zo'n deur open. Dacht ik. Glas was eruit. Dus hing ik dubbelgevouwen in die deur: beentjes spartelend aan de ene kant, armpjes wapperend aan de andere kant. Puur genieten .
Ik zwaai naar dieren.
pi_39597374
quote:
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:48:11 #19
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_39598716
Ik had het gisteren. Bij ons in de tuin staat zo'n wasmolen. Ik koem thuis (ik was de eerste) en ik geef heel stoer een zwiep an die molen, wat ik niet doorhad was dat he bandje om mijn rechterarm bleef steken, met het gevolg dat die molen eerst met een rotgang begon te draaien en daarna met een nog grotere rotgang, mijn hoofd wilde begroeten, wat ook aardig lukte...

Ik ben snel naar binnen gegaan...
There's no point in living if you can't feel alive
pi_39599689
quote:

[...]

beentjes spartelend aan de ene kant, armpjes wapperend aan de andere kant. Puur genieten .

"Puur genieten"
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39600430
tvp
pi_39600561
In de Efteling op een "groene dag". Lekker niet veel te doen dus. De Pagode (dat ding wat zo f**king hoog gaat) wilde net aan zijn reis omhoog beginnen. Ik wilde nog wel mee, dus trek een sprintje naar dat ding. Voor de ingang staat zo'n electronisch hekje dat ook meteen mensen telt (een tourniquet?). Wat blijkt: die unit kan op slot. Ik wil dus met een rotvaart door dat ding lopen, slotje erop en "knal"....jayz maakt een mooie 360 rondom dat 3-armige hekje.

vriendin pist in dr broek van t lachen, technikus vind me zielig en ik mag alsnog mee.
Let's play house...you'll be the door and i'll shut you
pi_39601106
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:49 schreef jayz1984 het volgende:
In de Efteling op een "groene dag". Lekker niet veel te doen dus. De Pagode (dat ding wat zo f**king hoog gaat) wilde net aan zijn reis omhoog beginnen. Ik wilde nog wel mee, dus trek een sprintje naar dat ding. Voor de ingang staat zo'n electronisch hekje dat ook meteen mensen telt (een tourniquet?). Wat blijkt: die unit kan op slot. Ik wil dus met een rotvaart door dat ding lopen, slotje erop en "knal"....jayz maakt een mooie 360 rondom dat 3-armige hekje.

vriendin pist in dr broek van t lachen, technikus vind me zielig en ik mag alsnog mee.

How desperate to get in for a ride
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_39602970
quote:
Hey wij hadden ook zulke klapdeuren, alleen dan met hele grote vierkante ramen er in.
Die waren er ook eens uit, ik kom aanrennen, steek mijn armen naar voren, geen ruit
De deur begon op scheenhoogte, dus ik loop heel hard met mijn schenen tegen de onderkant van de deur, klap voorover en koprol tussen alle grote, leuke, knappe, drie klassen hoger zittende jongens door
Wel erg leuk dat mijn leraar er even later ook doorheen viel.

Met die wijde pijpen doe ik ook regelmatig Vooral als je haast hebt, zijn je voeten opeens heel erg geneigd in de verkeerde broekspijp te kruipen
pi_39603170
Echt zo'n topic om 's nachts om drie uur nog eens lekker door te lezen.
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')