quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
Nieuwe motorfiets gekocht.
Naar huis rijden met een bordje 'Ik ben verkocht' op de koplamp.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef Bluurgh het volgende:
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef FanNa het volgende:
Ik was laatst aan het werk, bij de AH, achter de kassa. Komen dr zo 2 best knappe meiden van 17/18 aan met alleen 1 reep Toblerone...Voor degene die het niet kennen:
Ik pak dat ding en schuif em terug in de rij met van die plankjes voor scheiding tussen klanten.
Die dingen hebben exact de zelfde vorm...![]()
Na een paar seconden had ik het door...:'Oeps, ik zal em even afrekenen'
rooie kop...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
In een smerig restaurant naar de plee gaan, en dat dan je dure zonnebril in de pot valt. En dat je dan eerst 5 minuten walgend met jezelf staat te overleggen in dat hokje of dat ding het waard is om je arm voor in dat strontwater te steken.
Ja dus
quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Was dit tijdens een lucid dream of een ordinaire natte droom?![]()
Spijtig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ik weet er nog een.
Op de racefiets van m'n vader naar de stad (ik was 14 ofzo), maar het was regenachtig en ik moest door het bos, in totaal ongeveer een minuutje of 20 fietsen.
Ik kom aan en overal keken mensen me raar aan en ik me maar afvragen wat er nou aan de hand was.. ik kom thuis, hang m'n jas op en ik zie dat m'n jas helemaal goor is aan de achterkant...
Heb ik dus door de stad gelopen met m'n rug onder de modder, omdat die racefiets geen spatscherm had over het wiel.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef Sanne het volgende:
Dat je met je dronken hoofd besluit toch te gaan fietsen, zo slingerend dat je met je rechterarm de muur schampt onder een viaduct, 150 meter verder zweert dat er een lantaarnpaal oversteekt en dan dus toch onderuit gaat.
Blijven liggen in de vaste overtuiging dat er binnen no time wel iemand langs komt die je omhoog helpt. En je dan na een half uur realiseren dat er toch echt niemand komt en je daar behoorlijk voor lul ligt.
Dat doet 't 'em bij elke postquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:59 schreef HiTi het volgende:
En natuurlijk daarna gewoon opstaan en doen alsof er niets aan de hand is![]()
herkenbaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Arctica het volgende:
Beschamend moment waarbij ik echt in mn eentje ben, maar me toch schaam:
Ik heb regelmatig dat als ik half in slaap aan het vallen ben in mn bedje 's avonds, mn gedachten alle kanten opgaan. En ik ben erg visueel ingesteld, dus zie het ook allemaal voor me. En nou komt het vaak voor dat ik dan hele rare dingen ga denken zoals half van stoeprandjes afkieperen enzo![]()
Maar nou heeft mn lichaam de neiging dat soort visualisaties iets te serieus te nemen, en dan krijg ik zo'n spastische reflexbeweging onder het dekbed om mijn 'val' op te vangen...
Dan ben je ook ineens weer wakker...
Dat heb ik nou ook heel erg vaak!, das heel vreemd, een keer ging ik zo hard tekeer van de schrik dat ik nog uit mijn bed donderde ook (gelukkig laag bed en zachte ondergrond)quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Arctica het volgende:
Ik heb regelmatig dat als ik half in slaap aan het vallen ben in mn bedje 's avonds, mn gedachten alle kanten opgaan. En ik ben erg visueel ingesteld, dus zie het ook allemaal voor me. En nou komt het vaak voor dat ik dan hele rare dingen ga denken zoals half van stoeprandjes afkieperen enzo![]()
Maar nou heeft mn lichaam de neiging dat soort visualisaties iets te serieus te nemen, en dan krijg ik zo'n spastische reflexbeweging onder het dekbed om mijn 'val' op te vangen...
jep zeer herkenbaar, vooral als je heel heel heel moe benquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Arctica het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |