abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 mei 2006 @ 01:15:51 #51
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_38147746
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef Elvi het volgende:
In een volle bus Acda&de Munnik luisteren (Trilogie) en kéihard moeten lachen met een soort knor-geluiden...
Ik heb er maar een soort van hoestbui van gemaakt...
Lachen om trilogie , jij hebt echt slechte humor
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 24 mei 2006 @ 01:16:48 #52
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_38147773
Nieuwe motorfiets gekocht.

Naar huis rijden met een bordje 'Ik ben verkocht' op de koplamp.

Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 24 mei 2006 @ 01:46:27 #53
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38148342
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 01:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
Nieuwe motorfiets gekocht.

Naar huis rijden met een bordje 'Ik ben verkocht' op de koplamp.

Een verkochte koplamp
Asjemenou
  woensdag 24 mei 2006 @ 08:50:01 #54
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38151137
Ik ging een keer met vrienden uit in Enschede, en ik had voor het eerst sinds 3 jaar met een meisje afgesproken die ik nog van de middelbare school kende. Op de afgesproken tijd en afgesproken plaats stond er inderdaad een meisje, die (van de achterkant) identiek was aan het meisje waarmee ik afgesproken had. Ik loop (als verassing) naar haar toe en laat haar keihard schrikken.

Ja, en toen was het uiteraard een vreemde
pi_38151718
Meest recentelijke beschamende moment was volgens mij toen ik met een brak hoofd op mijn bed lag me verveelde en met een aansteker ging spelen en toen per ongeluk mijn hele (toch al niet prominent aanwezige) borsthaar wegfikte.
Je kent het wel, je maakt met je hand een soort trechtertje waardoor het zware gas erin drijft dat je dan in de fik zet zodat je een klein steekvlammetje krijgt, maar dat steekvlammetje was groter dan gedacht en nu heb ik geen borsthaar meer..
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_38151826
Dit topic lezen op je werk (in een bibliotheek!) en dan uiteraard keihard in de lach schieten, complee met snot en traanoogjes.

Mijn collega had er gister ook eentje Hij zat naast me heel intensief een document op zijn pc te bestuderen. Ik was wat tegen 'm aan het lullen. Met zijn oog half op het scherm zegt ie ineens: Sorry schat, wat zei je? Kortom: de line die hij altijd tegen zijn vrouw gebruikt als ze weer aan het zwetsen is en hij niet oplet

Hij kreeg een rooie kop
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_38152225
In plaats van in je beker het pakje cup-a-soup leeg te schudden het boven de afvalbak doen

En zoals eerder ook al vermeld door iemand anders in plaats van heet water er koffie bijgieten
pi_38153482
-struikelen, over mijn eigen voeten nota bene, en dan net tegen iemand aanvallen die gewoon rustig een parkeerkaartje staat te betalen.

- De waalbrug oplopen, en je afvragen waarom iedereen zijn plu inklapt, terwijl het juist op dat moment harder gaat regenen. Dus ik loop mét plu de brug op - het duurde 10 meter tot de eerste rukwind.

Dat was de opbrengst van gisterochtend!

Maar ik heb altijd van dat soort acties:

-uitglijden in de sneeuw en dan net in een plas overgeefsel vallen.
-Voor het stoplicht wachten, en dan rijdt een auto keihard langs - net door een plas blubber / regenwater.
-Naar man + schoonma in het ikea-restaurant zwaaien. Vervolgens zwaaide het hele restaurant weer terug.
-Ik showde mijn nieuwe suède jas aan mijn klasgenoten, en toen kwam er een ranzige vogel net voorbij vliegen. Hele jas dus naar de haaien.
pi_38154886
Om half zes 's ochtends bij mijn huisgenote de kamer binnenwandelen, alle lichten aangooien en iets roepen over een papiertje. Vervolgens wakker worden omdat je huisgenote op je ligt te schelden..... Ben er maar gauw weer uitgelopen

Mijn broer slaapwandelede altijd en ging dan ergens (prullenbak, zakdoekenla, andere prullenbak, wastafel) in staan plassen.
Deze keer plaste hij op de planken vloer.
Beneden zat visite koffie te drinken met mijn ouders.
De visite keek vreemd toen er uit het plafond iets precies in hun koffiekopje druppelde

Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:12:12 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38154929
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:

Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen
Wat een matige actie om gewoon ff aan je borsten te kunnen voelen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_38155246
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat een matige actie om gewoon ff aan je borsten te kunnen voelen .
Je had zijn hoofd moeten zien na dit voorval. Ik heb hem nooit meer zo rood gezien.
En voelen en hangen zijn verschillende dingen
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:24:36 #62
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_38155327
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef _Arual_ het volgende:
-Ik showde mijn nieuwe suède jas aan mijn klasgenoten, en toen kwam er een ranzige vogel net voorbij vliegen. Hele jas dus naar de haaien.
Causaliteit....dat is 't.
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:27:08 #63
47102 Elvi
miemkwien
pi_38155424
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Lachen om trilogie , jij hebt echt slechte humor
Gelukkig héb ik humor
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:38:32 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38155813
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Je had zijn hoofd moeten zien na dit voorval. Ik heb hem nooit meer zo rood gezien.
En voelen en hangen zijn verschillende dingen
Wehehehe, doet het altijd leuk op feesten en partijen, dit soort anekdotes .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_38162491
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:

Leuke binnenkomer
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:13:46 #66
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_38166672
Denken dat je iemand in een drukke winkelstraat herkend en dan beginnen te roepen en zwaaien... Draait hij zich om en dan is het hem niet.

Snel doen of je iemand anders bedoeld en daar snel heen lopen in inmiddels een zo klein mogelijke houding...

Voor ik mijn ogen liet laseren gebeurde dit echt wekelijks,,,
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_38169935
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hier mijn verhaal:

Woensdag 28 december, een avondje Children of Bodom in de 013 en vele pinten pakken in Tilburg. Over het concert ga ik niet hebben, noch over café de Extase.
Daar had je al kunnen stoppen
pi_38170335
ooit had ik mijn mp3 op en moest een scheetje laten,... maar omdat je dan jezelf niet hoort weet je dus niet of hij hard of zacht was... dus ik laat dat scheetje zo... zie ik ineens in mijn ooghoek 2 hippy's zo vet snel met hun hoofd naar mij kijken... en zo; Dude... .

ik weet nog steeds niet of ze het hebben gehoord,... maar zal vast wel..
You've just been F'd in the A
pi_38170500
-Een gruwelijke scheet laten in het archief, je opgelucht omdraaien, de deur open zien zwaaien, achter de kasten springen terwijl je je chef die ene grote delegatie binnenlaat die het archief verder gaat digitaliseren en ze opmerkingen horen maken over de putlucht.

-Keihard onderuit gaan met de fiets, niemand die het ziet, maar desondanks net doen alsof je geen pijn hebt en zo snel mogelijk doorfietsen

-Elke week weer je kopje koffie over je hele bureau meppen en als een gek naar de doekjes moeten rennen om je telefoon en toetsenbord te redden; ik heb dus van mezelf een clean-desk-policy
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 mei 2006 @ 17:59:20 #70
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_38170620
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:38 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Daar had je al kunnen stoppen
CoB was goed, de Extase was fout
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_38170632
Ik heb ook vaak dat als ik een deur uit loop. net met 1 schouder tegen de deur post knal... en dan heel stoer verder lopen alsof het je bedoeling was je zo te stoten... terwijl het vet dom lijkt en je ineens helemaal scheef met je bovenlichaam loopt
pi_38170775
Mooi topic
pi_38170947
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef Flyga het volgende:
Ik heb ook vaak dat als ik een deur uit loop. net met 1 schouder tegen de deur post knal... en dan heel stoer verder lopen alsof het je bedoeling was je zo te stoten... terwijl het vet dom lijkt en je ineens helemaal scheef met je bovenlichaam loopt
Dat heb ik ook altijd!
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_38171049
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef Flyga het volgende:
Ja, dat is kut hè, ik denk dan altijd: Shit wat ik ben ik een brede gozer.
pi_38171068
Vrolijk huppelend de gang doorgaan, en met je haar blijven hangen aan het wasrek
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:25:38 #76
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_38171489
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Vampess het volgende:
Vrolijk huppelend de gang doorgaan, en met je haar blijven hangen aan het wasrek
whaha
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_38171499
Bedenk me er net nog 2

Doodmoe in de bus stappen na een 1e stage dag, in de bus in slaap vallen en dan ergens op zo'n eindparkeerplaats voor alle bussen wakker worden. Die busschauffeur had me niet eens gezien

Of je stapt de bus uit, deuren gaan ineens razendsnel dicht en begint al weg te rijden, zat mn tas nog tussen de deuren ik was dus soort van gedwongen om met die bus mee te rennen. Gelukkig had ie het bijna gelijk door en er zat goddank verder niemand in de bus
pi_38171813
Ik zat een x voor de helft maar in de metro
en toen ging die rijden

en die mensen op het knopje drukken enz
en ik DUDES TREK AAN DE DEUREN
pi_38171845
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:54 schreef Mwanatabu het volgende:
-Een gruwelijke scheet laten in het archief, je opgelucht omdraaien, de deur open zien zwaaien, achter de kasten springen terwijl je je chef die ene grote delegatie binnenlaat die het archief verder gaat digitaliseren en ze opmerkingen horen maken over de putlucht.

Hmm over mezelf, mja ach heb het vast wel, maar weet ze nu ff niet

Wel cool topic trouwens
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38171906
Weet er al een.. kwam van mijn (inmiddels ex-)vriendin af met de trein, een ritje van drie kwartier van Weert naar Maastricht.. Was een weekendje zonder al te veel slaap geweest en was best moe dus ik lekker slapen in die trein Kwam om 18:03 binnen in Maastricht, werd om 18:15 opeens wakker.. Ik die trein uitrennen en de bus nog NET weten te halen..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 24 mei 2006 @ 19:06:53 #81
47102 Elvi
miemkwien
pi_38173072
quote:
Whahaha ik zie t helemaal voor me
pi_38173223
quote:
nog erger... hond uitlatend met je haar in een struik uit iemands tuin blijven haken... aangezien ik nogal lang haar heb,.. al die lui vet kijken uit het raam
  woensdag 24 mei 2006 @ 19:44:30 #83
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_38174579
Weet niet of dit er ook thuis hoort heb al een gepost in het Drugs forum
Maar stond wel behoorlijk voor lul in mijn eentje :

Ongeveer 2 jaar geleden toen ik nog vaak coke gebruikte tijdens het uitgaan.
Ik bel dus die dealer op en ik spreek af op een parkplaats bij de Rabobank.
Hij zegt met 5 min. ben ik er ik zeg is goed was er namelijk al bijna.

Toen ik aan kwam lopen zag die groen opel met geblindeerde ramen al staan. Zaten alleen 2 Nederlanders achter het stuur. Dus ik denk nog ach zullen wel nieuwe gasten zijn

Dus ik stap vrolijk achterin en zeg 3 voor 50 graag...en die gozers kijken om naar mij echt zo van :

En ik zo van : ik zeg ik bel je net toch geef nu maar
En vanuit mijn ooghoek zie ik dus een groene opel met geblindeerde achterruiten de parkeerplaats op rijden. Dus ik zo van

Bleek ik bij 2 wildvreemde ingestapt te zijn schaamde me kapot....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_38175216
Goed topic

Ik werk in een bakkerswinkeltje en er kwam een keer een man binnen, dus ik vraag zo aan die man mag ik u hebben? i.p.v. kan ik u helpen

Er kwam ook een keertje een man binnen en zijn gulp stond open. Dus ik zeg: meneer u gulp staat open. Mijn collega: sjeesus waar let jij op!

Een vriend van mijn op vakantie kwam zijn tentje uitgekropen maar kwam vast te zitten mijn zijn lange haren in de rits van de tent, we zijn best wel een tijdje bezig geweest om zijn haar te redden en hem los te krijgen (hij heeft nu zijn haar maar afgeschoren haha)

Een vriendin van mij heeft een zoontje van 5 en die zat op haar schouders laatst en hij had een grote stok in zijn hand. Ze liepen onder een laag hangende struik door. Maar ja dat had dat ventje niet door want hij is tenslotte 5. Ik zag hem zo half naar achteren vallen haha. Gelukkig liet ie op tijd los!

Dit zijn eigenlijk allemaal verhalen waar ook mensen bij waren, maar wel leuk
pi_38175824
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:59 schreef Darkmind het volgende:
Goed topic

Ik werk in een bakkerswinkeltje en er kwam een keer een man binnen, dus ik vraag zo aan die man mag ik u hebben? i.p.v. kan ik u helpen

Er kwam ook een keertje een man binnen en zijn gulp stond open. Dus ik zeg: meneer u gulp staat open. Mijn collega: sjeesus waar let jij op!

Een vriend van mijn op vakantie kwam zijn tentje uitgekropen maar kwam vast te zitten mijn zijn lange haren in de rits van de tent, we zijn best wel een tijdje bezig geweest om zijn haar te redden en hem los te krijgen (hij heeft nu zijn haar maar afgeschoren haha)

Een vriendin van mij heeft een zoontje van 5 en die zat op haar schouders laatst en hij had een grote stok in zijn hand. Ze liepen onder een laag hangende struik door. Maar ja dat had dat ventje niet door want hij is tenslotte 5. Ik zag hem zo half naar achteren vallen haha. Gelukkig liet ie op tijd los!

Dit zijn eigenlijk allemaal verhalen waar ook mensen bij waren, maar wel leuk
inderdaad
pi_38178829
weet er nog een

Ik heb een nieuwe telefoon zo'n hele geavanceerde waar je van alle mee kan en dus ook mp3 speler
dus ik dat ding aansluiten op mijn pc. Installen enzo nou kon ik maar geen verbinding krijgen met mijn telefoon. Ik dacht verdorie zit vast een bug in dat snert programma.
al helemaal opgegeven, komt een vriend van mij langs ik vertellen enzo, hij: ik kijk wel ff.
Heej hij doet het hoor. Ik kijken ow shit ik moest zeker mijn telefoon openklappen haha, doet deed ie het dus wel.

Niks bug, alleen een beetje blond haha
pi_38179073
Oja, de sneaky scheet laten 's morgens (dat zijn echt de ergste) en vervolgens bukt je collega zich achter je

Voor de Kerstvakantie moest ik werken, collega's ziek of met vakantie. Ik had de hele dag al vette buikkramp, maar ja, naar huis kon niet want er waren wel nog studenten. Op een moment hield ik het niet meer en dus een flinke partij zitten bouten op de plee (echt, met spettergeluid en alles ) maar goed, bijna iedereen was weg dus er was niemand op de wc's tijdens mijn tetterende finale.

Ik sta mijn handen te wassen, komt er een vrouw de wc op, en van de ZEVEN wc's loopt ze de plee op die ik net gebruikt had. Deur gaat dicht en ik hoor: BWOOAAARRRGGHHHH gatver!!

Ik kwam echt niet meer bij en ben snel weggelopen hahahahaha

Merry X-mas dacht ik
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_38180533
Ik heb sinds kort bellen via Skype ontdekt. Ik heb mn vriendin zo'n headset aangesmeerd en ik heb zelf een heel geavanceerde draadloos gebeuren, allemaal heel mooi. Wilden we gisteren even bellen met elkaar, hoorde ik haar stem heel zacht. Dus ik vraag aan haar of ze dat ding goed heeft aangesloten, ze herstart op mijn commando die PC nog een keer opnieuw, etc maar het leek allemaal niet te werken. Na een kwartiertje bij haar zoeken toch maar eens gekeken of het probleem wel bij haar lag... en je raadt het nooit... ik had het volume van mijn draadloze set zacht staan..
  Moderator woensdag 24 mei 2006 @ 22:10:35 #89
9859 crew  Karina
Woman
pi_38180749
Gigantisch op je bek vallen midden op het Stationsplein (sneeuw). Nog nooit ben ik zo snel opgestaan en weer doorgelopen alsof er niets was gebeurd.

Of in de bus zitten, videospelletje spelen en gewoon meerijden tot de eindhalte, terwijl je er al een paar haltes geleden uit moest, dan gewoon blijven zitten en weer mee terug rijden (die chauffeur snapte er niet veel van).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_38181609
Ik bij de deelgemeente, waar zoals altijd zo een hele ongemakkelijke en doodse stilte hangt. In een poging om die stilte te doorbreken, had iemand de radio aangezet. Op een gegeven moment zei de DJ iets grappigs (althans, vond ik )
Ik dus echt
BWHAHAHA. JA. OMFG. helemaal doodgaan
De rest in de wachruimte:
Ik: Ja maar...grappig !

En ik heb er daarna nog minstens een kwartier gezeten, heel ongemakkelijk.

En een paar weken geleden stond ik broeken te passen met een vriendin. Ik zo in dat pashokje, worstelen met die broek. Zij zo buiten, wachten, commentaar geven e.d.
Ik zit zo hele verhalen te vertellen, en maar lachen, en doorlullen.
Komt er op een gegeven moment een verkoopster naast mijn hokje staan. 'Mevrouw, uw vriendin zei 10 minuten geleden al dat ze even weg was. Zou u nu ietsje zachter willen doen?'

Zwaar kansloos. Maar ik had wel een leuke broek gekocht.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_38183522
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of dit er ook thuis hoort heb al een gepost in het Drugs forum
Maar stond wel behoorlijk voor lul in mijn eentje :

Ongeveer 2 jaar geleden toen ik nog vaak coke gebruikte tijdens het uitgaan.
Ik bel dus die dealer op en ik spreek af op een parkplaats bij de Rabobank.
Hij zegt met 5 min. ben ik er ik zeg is goed was er namelijk al bijna.

Toen ik aan kwam lopen zag die groen opel met geblindeerde ramen al staan. Zaten alleen 2 Nederlanders achter het stuur. Dus ik denk nog ach zullen wel nieuwe gasten zijn

Dus ik stap vrolijk achterin en zeg 3 voor 50 graag...en die gozers kijken om naar mij echt zo van :

En ik zo van : ik zeg ik bel je net toch geef nu maar
En vanuit mijn ooghoek zie ik dus een groene opel met geblindeerde achterruiten de parkeerplaats op rijden. Dus ik zo van

Bleek ik bij 2 wildvreemde ingestapt te zijn schaamde me kapot....
pi_38183893
s'nachts na het stappen naar huis, en vrolijk met je sleutel in de deur
van de buren staan te frunniken...
Godzijdank heeft niemand me gehoord of gezien (tenminste, dat hoop ik! )
aangezien het zeker 5 minuten geduurd heeft voor ik het doorhad...
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:29:12 #93
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_38183936
Ik vond wel dat ik voor lul stond vandaag. Had een sollicitatie gesprek bij de NS (kantoorwerk) werd er gevraagd of ik met de trein of bus kwam of met de auto. Zeg ik "met de auto, heb een hekel aan de trein" Toen ik het gezegd had dacht ik "Neeeeeeeeeeeeeeee !!!" hoe kan je dat nou zeggen als je solliciteert bij de NS.

Voelde me toen echt een dom blondje.
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:34:00 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38184113
Ik dénk zomaar dat je wel eens niet aangenomen zou kunnen worden .

Doet me denken aan Bridget Jones die solliciteert bij een kinderzender en vervolgens half kotsend reageert op de vraag of ze zelf al kinderen heeft .
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:37:00 #95
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_38184203
heb ook een afwijzing gehad inderdaad........ haha kan er achteraf wel om lachen.
pi_38184346
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef sweaty het volgende:
Ik vond wel dat ik voor lul stond vandaag. Had een sollicitatie gesprek bij de NS (kantoorwerk) werd er gevraagd of ik met de trein of bus kwam of met de auto. Zeg ik "met de auto, heb een hekel aan de trein" Toen ik het gezegd had dacht ik "Neeeeeeeeeeeeeeee !!!" hoe kan je dat nou zeggen als je solliciteert bij de NS.

* Black-Death werkt zelf in een visrestaurant en is geen fan van vis.. Hoewel, die tonijn laatst
pi_38185377
M'n muis deed het niet goed meer (slijtage), dus ik denk ik ga een nieuwe muis kopen. Ik kom regelmatig in Den Bosch vanwege m'n opleiding en moet dan met de stadsbus naar m'n school/het station.

Op de terugweg stap ik uit bij de winkels en loop de Kijkshop binnen. Vul een bestelformuliertje in, vul ik eerst het verkeerde artikelnummer in, papiertje weggegooid. Nieuwe ingevuld en muis betaald/opgehaald. Kom thuis, muis uitproberen, werkt niet.

Ik volgende dag weer terug naar de Kijkshop, kom daar aan, zeg zo: "Muis deed het niet, kan ik gewoon m'n geld terugkrijgen". Ja, kon allemaal, geen probleem. Ik weer nieuw bestelformulier ingevuld, loop naar de kassa, lever oude muis in en betaal nieuwe muis. Loop ik helemaal blij snel terug naar de bushalte, want de bus kwam bijna.

Zie ik halverwege dat ik een draadloze muis zonder oplaadstation heb gekocht! Ik loop snel terug, druk aan de kassa, dus eerst snel een nieuw formuliertje ingevuld. Oude muis ingeleverd, nieuwe betaald (ah, ben je daar weer met je muizen ) en snel terug naar de bushalte. Ja, bus dus net weg.
Kom ik thuis aan, open trots m'n doosje, zie ik dat ik een muis met een balletje heb gekocht

Volgende dag weer terug naar de Kijkshop, muis met balletje ingeleverd (hey, ben je daar alweer ) en nieuwe muis gekocht. Uiteindelijk heb ik nu dus een nieuwe muis die prima werkt en een goede band met het Kijkshop-personeel
pi_38186181
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef sweaty het volgende:

sorrie ik moest er wel om lachen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_38186435
Oja, en ik ben vorige week voorover van een trap gevallen met mijn fiets aan mijn hand, ook niet gezien door anderen gelukkig wel 2,5 uur bij de EHBO gezetten en met het volgende resultaat, een klein scheurtje in een botje in mijn hand

En vroeger een keer een half uur zitten wachten op de muziekschool in het kamertje waar ik les had en maar afvragen waar mijn lerares bleef, bleek ik een optreden te hebben en dat dus helemaal te zijn vergeten ik snel naar de zaal waar dat optreden was, boze lerares, programma was al bijna afgelopen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:39:56 #100
128232 socks
Da's Kip Tandoori
pi_38186442
's ochtends vroeg rond 8 uur, het hele station stond vol wachtende mensen, kwam ik met de bus aan op het station om naar school te gaan. Vervolgens liep ik van de bus naar de treinen, met mijn tas wagenwijd open. Daardoor flikkert er ook nog eens een map uit en door de val schiet die ringband open. Het waaide die dag flink hard dus ik kon voor het oog van het hele wachtende publiek papieren gaan rapen. Toen schaamde ik me best wel ja ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')