Lachen om trilogie , jij hebt echt slechte humorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef Elvi het volgende:
In een volle bus Acda&de Munnik luisteren (Trilogie) en kéihard moeten lachen met een soort knor-geluiden...![]()
Ik heb er maar een soort van hoestbui van gemaakt...
Een verkochte koplampquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
Nieuwe motorfiets gekocht.
Naar huis rijden met een bordje 'Ik ben verkocht' op de koplamp.
Wat een matige actie om gewoon ff aan je borsten te kunnen voelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen![]()
Je had zijn hoofd moeten zien na dit voorval. Ik heb hem nooit meer zo rood gezien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat een matige actie om gewoon ff aan je borsten te kunnen voelen![]()
.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef _Arual_ het volgende:
-Ik showde mijn nieuwe suède jas aan mijn klasgenoten, en toen kwam er een ranzige vogel net voorbij vliegen. Hele jas dus naar de haaien.
Gelukkig héb ik humorquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lachen om trilogie , jij hebt echt slechte humor![]()
Wehehehe, doet het altijd leuk op feesten en partijen, dit soort anekdotesquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Je had zijn hoofd moeten zien na dit voorval. Ik heb hem nooit meer zo rood gezien.
En voelen en hangen zijn verschillende dingen
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen![]()
Daar had je al kunnen stoppenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hier mijn verhaal:
Woensdag 28 december, een avondje Children of Bodom in de 013 en vele pinten pakken in Tilburg. Over het concert ga ik niet hebben, noch over café de Extase.
CoB was goed, de Extase was foutquote:
Dat heb ik ook altijd!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef Flyga het volgende:
Ik heb ook vaak dat als ik een deur uit loop. net met 1 schouder tegen de deur post knal... en dan heel stoer verder lopen alsof het je bedoeling was je zo te stoten... terwijl het vet dom lijkt en je ineens helemaal scheef met je bovenlichaam loopt
Ja, dat is kut hè, ik denk dan altijd: Shit wat ik ben ik een brede gozer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef Flyga het volgende:
Ik heb ook vaak dat als ik een deur uit loop. net met 1 schouder tegen de deur post knal... en dan heel stoer verder lopen alsof het je bedoeling was je zo te stoten... terwijl het vet dom lijkt en je ineens helemaal scheef met je bovenlichaam loopt
whahaquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Vampess het volgende:
Vrolijk huppelend de gang doorgaan, en met je haar blijven hangen aan het wasrek
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:54 schreef Mwanatabu het volgende:
-Een gruwelijke scheet laten in het archief, je opgelucht omdraaien, de deur open zien zwaaien, achter de kasten springen terwijl je je chef die ene grote delegatie binnenlaat die het archief verder gaat digitaliseren en ze opmerkingen horen maken over de putlucht.
Whahaha ik zie t helemaal voor mequote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Vampess het volgende:
Vrolijk huppelend de gang doorgaan, en met je haar blijven hangen aan het wasrek
nog erger... hond uitlatend met je haar in een struik uit iemands tuin blijven haken... aangezien ik nogal lang haar heb,.. al die lui vet kijken uit het raamquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Vampess het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:59 schreef Darkmind het volgende:
Goed topic![]()
Ik werk in een bakkerswinkeltje en er kwam een keer een man binnen, dus ik vraag zo aan die man mag ik u hebben? i.p.v. kan ik u helpen![]()
Er kwam ook een keertje een man binnen en zijn gulp stond open. Dus ik zeg: meneer u gulp staat open. Mijn collega: sjeesus waar let jij op!![]()
Een vriend van mijn op vakantie kwam zijn tentje uitgekropen maar kwam vast te zitten mijn zijn lange haren in de rits van de tent, we zijn best wel een tijdje bezig geweest om zijn haar te redden en hem los te krijgen(hij heeft nu zijn haar maar afgeschoren haha)
Een vriendin van mij heeft een zoontje van 5 en die zat op haar schouders laatst en hij had een grote stok in zijn hand. Ze liepen onder een laag hangende struik door. Maar ja dat had dat ventje niet door want hij is tenslotte 5. Ik zag hem zo half naar achteren vallen haha. Gelukkig liet ie op tijd los!![]()
Dit zijn eigenlijk allemaal verhalen waar ook mensen bij waren, maar wel leuk![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of dit er ook thuis hoort heb al een gepost in het Drugs forum![]()
Maar stond wel behoorlijk voor lul in mijn eentje :
Ongeveer 2 jaar geleden toen ik nog vaak coke gebruikte tijdens het uitgaan.
Ik bel dus die dealer op en ik spreek af op een parkplaats bij de Rabobank.
Hij zegt met 5 min. ben ik er ik zeg is goed was er namelijk al bijna.
Toen ik aan kwam lopen zag die groen opel met geblindeerde ramen al staan. Zaten alleen 2 Nederlanders achter het stuur. Dus ik denk nog ach zullen wel nieuwe gasten zijn![]()
Dus ik stap vrolijk achterin en zeg 3 voor 50 graag...en die gozers kijken om naar mij echt zo van :
![]()
![]()
![]()
En ik zo van :ik zeg ik bel je net toch geef nu maar
![]()
En vanuit mijn ooghoek zie ik dus een groene opel met geblindeerde achterruiten de parkeerplaats op rijden. Dus ik zo van![]()
![]()
![]()
Bleek ik bij 2 wildvreemde ingestapt te zijn![]()
schaamde me kapot....
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef sweaty het volgende:
Ik vond wel dat ik voor lul stond vandaag. Had een sollicitatie gesprek bij de NS (kantoorwerk) werd er gevraagd of ik met de trein of bus kwam of met de auto. Zeg ik "met de auto, heb een hekel aan de trein" Toen ik het gezegd had dacht ik "Neeeeeeeeeeeeeeee !!!" hoe kan je dat nou zeggen als je solliciteert bij de NS.![]()
Voelde me toen echt een dom blondje.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef sweaty het volgende:
Ik vond wel dat ik voor lul stond vandaag. Had een sollicitatie gesprek bij de NS (kantoorwerk) werd er gevraagd of ik met de trein of bus kwam of met de auto. Zeg ik "met de auto, heb een hekel aan de trein" Toen ik het gezegd had dacht ik "Neeeeeeeeeeeeeeee !!!" hoe kan je dat nou zeggen als je solliciteert bij de NS.![]()
Voelde me toen echt een dom blondje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |