quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef Flyga het volgende:
zodat je niemand hebt op terug te vallen,.. deel het hier met ons, de TS begint uiteraerd:
Vandaag nog, ik zou uit mijn werk fietsen, begint het ineens keihard te regenen, dus ik trek mijn regenpak aan. Sta ik bij de rotonde,... terwijl ik nog steeds bezig was mijn capouchon beetje vast te knopen, had ik niet door dat de zon allang weer scheen en ik stond bij elk stoplicht stil om mijn capuchon strakker te doen....Ik was zo bezig met naar huis komen,... kom ik bij de achterdeur staat mijn licht ook nog aan OMG OMG OMG....
i must have looked like an ass...
![]()
En dan heb je het eenmaal aan, is het weer droogquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:49 schreef Glacier het volgende:
Als het begint te regenen op de fiets, blijf ik altijd doorfietsen totdat ik zeiknat ben en dan begin ik er pas over te denken om een regenpak (als ik dat bij me heb) aan te trekken
Heb ik ook wel eens gehad in de kassarij,... maar toen hoorde iedereen het maar niemand lachte terwijl het een best leuk grapje was.. maarjaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef felic. het volgende:
Gheh. Veel lelijker is als je een grapje maakt maar dat er niemand bij staat![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef Elvi het volgende:
In een volle bus Acda&de Munnik luisteren (Trilogie) en kéihard moeten lachen met een soort knor-geluiden...![]()
Ik heb er maar een soort van hoestbui van gemaakt...
Hoezo? Er is toch niemand? En als jij het een leuk grapje vindt en erom lacht, dan lacht ten minste iedereen die het grapje gehoord heeft...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef felic. het volgende:
Gheh. Veel lelijker is als je een grapje maakt maar dat er niemand bij staat![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef Moja het volgende:
Of fietsen op ijzel, echt keihard op je bek gaan, waardoor je hele zadel en stuur scheef zitten maar ze zelf niet recht krijgt en nog een heel eind moet fietsen, en dan doen alsof er niks aan de hand is met je kromme stuur en je zadel die verkeerd om zit.![]()
TT zegt toch "In je eentje"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hoezo? Er is toch niemand? En als jij het een leuk grapje vindt en erom lacht, dan lacht ten minste iedereen die het grapje gehoord heeft...
Hamer er niet zo over door vervelende tattaquote:
Ik bewaar mn beste grapjes voor mn beste publiek en dat ben ik zelfquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef felic. het volgende:
maandagochtend is het excuusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:14 schreef nog.een.keer het volgende:
Op maandagochtend met je volle smoelwerk tegen een deur aanlopen waar "trekken" op staat is best een beschamend moment
muhahaha, toevallig deed mijn collega vanmiddag precies hetzelfdequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef buzzer het volgende:
Vanmiddag:
...Vervolgens toch kippensoep in de beker, en die vervolgens afvullen met koffie ipv heet water.
Vooral dat laatste kan ik beamen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:01 schreef appelsap het volgende:
Ooh ik weet er nog meer.
1 keer met een leraar.
Op school hebben wij niet zulke brede gangen.
Ik liep op de gang nogal uitbundig met mijn armen te zwieren. Mijn leraar duits wilde me inhalen en kwam vlak achter me lopen. Toen 'greep' ik hem bij zijn ballen.
Beschamende situatie voor ons beide.
Verder praat ik vaak nét iets te hard als ik iets in mijn enthousiasme wil vertellen.
Dat levert ook wel eens beschamende situaties op.
Heb ik ook eens gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik kan me van toen ik klein was nog wel herinneren dat ik tegen een wildvreemde aanhing in de veronderstelling dat het mijn papa was.
In een drukke winkelstraat gilde je een keer iets over sex met dieren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen geen voorbeelden zo.
Jij?
In dit kader:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik kan me van toen ik klein was nog wel herinneren dat ik tegen een wildvreemde aanhing in de veronderstelling dat het mijn papa was.
Zou ik wel doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef Jett het volgende:
Ik schaam me niet voor mezelf.
Ja ik ook...snel doorlopen toenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Sandertje21 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind dat ik ook wel een verhaal mag vertellen van een klasgenoot. We zaten in de tekenles en de lerares was een hele grote forse vrouw, en die klasgenoot wilde haar iets vragen. De klasgenoot stak zijn vinger op en riep de lerares. Hij riep echter niet "Juffrouw", maar keihard "Mama!!"
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef Moja het volgende:
Ergens heen moeten met de trein, had ik zo'n sneltrein genomen die niet bij alle stations stopt. Dus dan zie je heel leuk het station waar je uit moet voorbij razen die pas stopt na 3 stations en kan je weer een half uur op de goeie trein terug gaan zitten wachten![]()
...ik moest hardop lachen..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef buzzer het volgende:
Vanmiddag:
Bij de cup-a-soup automaat de beker onder de kippensoep zetten
vervolgens de knop van de tomatensoep indrukken en raar kijken dat alles er naast valt.
Vervolgens toch kippensoep in de beker, en die vervolgens afvullen met koffie ipv heet water.
Ik had beter in mijn nest kunnen blijven
dat werd ook wel hoog tijd zeg. muizen met balletjes zijn zoo 1999quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:09 schreef BOKA het volgende:
Mijn kamer ligt aan het water en een tijd geleden was ik het balletje van mijn muis aan het schoonmaken.
Mijn raam stond open en op één of andere manier was ik met de muisbal aan het schudden (), die vervolgens uit mijn hand en in het water vloog.
Ik heb nu een optische muis.
Misschien zag die fietsneger het welquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:04 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb er trouwens zelf ook nog eentje van afgelopen zondag. Ik had chocomel gekocht op t station en daar zit zo'n zilveren papiertje over de opening van het flesje die je eerste moet verwijderen. Maar ik trok dat ding eraf. Helaas gaf het laatste stukje in een keer mee waardoor de inhoud van het hele flesje plotseling over mijn haast witte jas vloog. Volgens mij had niemand het gezien
Lachen om trilogie , jij hebt echt slechte humorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef Elvi het volgende:
In een volle bus Acda&de Munnik luisteren (Trilogie) en kéihard moeten lachen met een soort knor-geluiden...![]()
Ik heb er maar een soort van hoestbui van gemaakt...
Een verkochte koplampquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
Nieuwe motorfiets gekocht.
Naar huis rijden met een bordje 'Ik ben verkocht' op de koplamp.
Wat een matige actie om gewoon ff aan je borsten te kunnen voelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen![]()
Je had zijn hoofd moeten zien na dit voorval. Ik heb hem nooit meer zo rood gezien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat een matige actie om gewoon ff aan je borsten te kunnen voelen![]()
.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef _Arual_ het volgende:
-Ik showde mijn nieuwe suède jas aan mijn klasgenoten, en toen kwam er een ranzige vogel net voorbij vliegen. Hele jas dus naar de haaien.
Gelukkig héb ik humorquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lachen om trilogie , jij hebt echt slechte humor![]()
Wehehehe, doet het altijd leuk op feesten en partijen, dit soort anekdotesquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Je had zijn hoofd moeten zien na dit voorval. Ik heb hem nooit meer zo rood gezien.
En voelen en hangen zijn verschillende dingen
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen![]()
Daar had je al kunnen stoppenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hier mijn verhaal:
Woensdag 28 december, een avondje Children of Bodom in de 013 en vele pinten pakken in Tilburg. Over het concert ga ik niet hebben, noch over café de Extase.
CoB was goed, de Extase was foutquote:
Dat heb ik ook altijd!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef Flyga het volgende:
Ik heb ook vaak dat als ik een deur uit loop. net met 1 schouder tegen de deur post knal... en dan heel stoer verder lopen alsof het je bedoeling was je zo te stoten... terwijl het vet dom lijkt en je ineens helemaal scheef met je bovenlichaam loopt
Ja, dat is kut hè, ik denk dan altijd: Shit wat ik ben ik een brede gozer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef Flyga het volgende:
Ik heb ook vaak dat als ik een deur uit loop. net met 1 schouder tegen de deur post knal... en dan heel stoer verder lopen alsof het je bedoeling was je zo te stoten... terwijl het vet dom lijkt en je ineens helemaal scheef met je bovenlichaam loopt
whahaquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Vampess het volgende:
Vrolijk huppelend de gang doorgaan, en met je haar blijven hangen aan het wasrek
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:54 schreef Mwanatabu het volgende:
-Een gruwelijke scheet laten in het archief, je opgelucht omdraaien, de deur open zien zwaaien, achter de kasten springen terwijl je je chef die ene grote delegatie binnenlaat die het archief verder gaat digitaliseren en ze opmerkingen horen maken over de putlucht.
Whahaha ik zie t helemaal voor mequote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Vampess het volgende:
Vrolijk huppelend de gang doorgaan, en met je haar blijven hangen aan het wasrek
nog erger... hond uitlatend met je haar in een struik uit iemands tuin blijven haken... aangezien ik nogal lang haar heb,.. al die lui vet kijken uit het raamquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Vampess het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:59 schreef Darkmind het volgende:
Goed topic![]()
Ik werk in een bakkerswinkeltje en er kwam een keer een man binnen, dus ik vraag zo aan die man mag ik u hebben? i.p.v. kan ik u helpen![]()
Er kwam ook een keertje een man binnen en zijn gulp stond open. Dus ik zeg: meneer u gulp staat open. Mijn collega: sjeesus waar let jij op!![]()
Een vriend van mijn op vakantie kwam zijn tentje uitgekropen maar kwam vast te zitten mijn zijn lange haren in de rits van de tent, we zijn best wel een tijdje bezig geweest om zijn haar te redden en hem los te krijgen(hij heeft nu zijn haar maar afgeschoren haha)
Een vriendin van mij heeft een zoontje van 5 en die zat op haar schouders laatst en hij had een grote stok in zijn hand. Ze liepen onder een laag hangende struik door. Maar ja dat had dat ventje niet door want hij is tenslotte 5. Ik zag hem zo half naar achteren vallen haha. Gelukkig liet ie op tijd los!![]()
Dit zijn eigenlijk allemaal verhalen waar ook mensen bij waren, maar wel leuk![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of dit er ook thuis hoort heb al een gepost in het Drugs forum![]()
Maar stond wel behoorlijk voor lul in mijn eentje :
Ongeveer 2 jaar geleden toen ik nog vaak coke gebruikte tijdens het uitgaan.
Ik bel dus die dealer op en ik spreek af op een parkplaats bij de Rabobank.
Hij zegt met 5 min. ben ik er ik zeg is goed was er namelijk al bijna.
Toen ik aan kwam lopen zag die groen opel met geblindeerde ramen al staan. Zaten alleen 2 Nederlanders achter het stuur. Dus ik denk nog ach zullen wel nieuwe gasten zijn![]()
Dus ik stap vrolijk achterin en zeg 3 voor 50 graag...en die gozers kijken om naar mij echt zo van :
![]()
![]()
![]()
En ik zo van :ik zeg ik bel je net toch geef nu maar
![]()
En vanuit mijn ooghoek zie ik dus een groene opel met geblindeerde achterruiten de parkeerplaats op rijden. Dus ik zo van![]()
![]()
![]()
Bleek ik bij 2 wildvreemde ingestapt te zijn![]()
schaamde me kapot....
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef sweaty het volgende:
Ik vond wel dat ik voor lul stond vandaag. Had een sollicitatie gesprek bij de NS (kantoorwerk) werd er gevraagd of ik met de trein of bus kwam of met de auto. Zeg ik "met de auto, heb een hekel aan de trein" Toen ik het gezegd had dacht ik "Neeeeeeeeeeeeeeee !!!" hoe kan je dat nou zeggen als je solliciteert bij de NS.![]()
Voelde me toen echt een dom blondje.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef sweaty het volgende:
Ik vond wel dat ik voor lul stond vandaag. Had een sollicitatie gesprek bij de NS (kantoorwerk) werd er gevraagd of ik met de trein of bus kwam of met de auto. Zeg ik "met de auto, heb een hekel aan de trein" Toen ik het gezegd had dacht ik "Neeeeeeeeeeeeeeee !!!" hoe kan je dat nou zeggen als je solliciteert bij de NS.![]()
Voelde me toen echt een dom blondje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |