abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:25:16 #276
113682 WeebI
Wee Bull
pi_38430421
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef thefunny het volgende:
Ik stapte een keer in mn auto om weg te rijden....zat ik achterin!
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_38430606
zo pas... ik was in de snoep winkel... en dacht dat een meisje met mij mee liep die ik kende.... en ik pak wat snoep... en zeg tegen haar iets... bleek dat een ander meisje te zijn

kben maar snel weggelopen
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:39:40 #278
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_38430899
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef maagd0077 het volgende:
zo pas... ik was in de snoep winkel... en dacht dat een meisje met mij mee liep die ik kende.... en ik pak wat snoep... en zeg tegen haar iets... bleek dat een ander meisje te zijn

Wat zei je tegen dat meisje? Welcome to the candyshop, I'll let you lick my lollypop?
Ik heb al een boek.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:53:32 #280
47102 Elvi
miemkwien
pi_38431345
Gister keek ik naar "Funniest Homevideos" (ik kop m zelf even in: "ja ha-ha! dat is al een blunder op zich!") en toen kwam er een filmpje waarbij mensen serviesgoed kapotsloegen en een bord vloog naar de camera toe... En ik dook uit reflex weg

(die rare reflexen heb ik van mn moeder: als we in de auto zitten en we rijden een brug onder, dan bukt ze )
pi_38431595
stiekem een tvp
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_38431858
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef maagd0077 het volgende:

Whaha, dat heb ik ook een keer gehad. Ik liep in een boeken winkel met mijn zusje (veel jonger), dus ik liet haar even achter bij de kinderboeken afdeling en liep zelf naar de tijdschriften. Van uit mijn oog hoeken zag ik dat ze mij volgende. Letterlijk over waar ik liep, maar ik besloot haar te negeren als een spelletje.

Opeen gegeven moment voelde ik haar heel dicht bij me staan en zei "Ben je mij aan het achtervolgen ofzo?" en verwachte een grinnik Maar nee hoor het was een of ander gabbermeisje die toevallig ook de nieuwste editie van Autoweek moest hebben
pi_38432708
Ik ben een keer nietsvermoedend met mijn hoofd tegen een laaghangend betonnen balkon opgelopen en dat deed ècht pijn.

Toen ik nog thuis woonde moest ik de GFT-vuilnisbak van de straatkant weghalen toen ie net leeggegooid was. Nadat ik het ding op zijn gebruikelijke plek had gezet keek ik er even in om te zien of hij mooi leeg was en omdat ik niet zo groot ben, gleed mijn telefoon vanuit het borstzakje van mijn spijkerjasje, zo de vuilnisbak in. Kon ik dus ècht half in de bak kruipen om het ding eruit te vissen.

En op de middelbare school zat ik op een zomerdag op het grasveld voor de school, met een groepje vrienden wat semi-diepgaande pubergesprekken te voeren tijdens een tussenuur. Ineens maakt iemand een grapje en ik moest er zo hard om lachen dat ik mezelf achterover laat vallen en mijn benen half de lucht in gooi waardoor ik best een harde wind liet
Jaren later kwam ik één van mijn toenmalige klasgenoten tegen en die vroeg me toen met een samenzweerderige blik "Weet je nog, toen op dat grasveld, dat jij zo hard moest lachen en toen iets heel beschamends deed?"
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_38433095
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:35 schreef Pune het volgende:

Toen ik nog thuis woonde moest ik de GFT-vuilnisbak van de straatkant weghalen toen ie net leeggegooid was. Nadat ik het ding op zijn gebruikelijke plek had gezet keek ik er even in om te zien of hij mooi leeg was en omdat ik niet zo groot ben, gleed mijn telefoon vanuit het borstzakje van mijn spijkerjasje, zo de vuilnisbak in. Kon ik dus ècht half in de bak kruipen om het ding eruit te vissen.
Je had ook gewoon de bak om kunnen draaien
pi_38433513
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:48 schreef CasB het volgende:

[..]

Je had ook gewoon de bak om kunnen draaien
Ik moest hem op zijn kant leggen en de telefoon er zachtjes uitschudden. Gaat allemaal niet zo makkelijk met zo'n lomp ding dat nog vochtig is van het rottende afval dat erin zat.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_38433572
In een smerig restaurant naar de plee gaan, en dat dan je dure zonnebril in de pot valt. En dat je dan eerst 5 minuten walgend met jezelf staat te overleggen in dat hokje of dat ding het waard is om je arm voor in dat strontwater te steken.
Ja dus
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 1 juni 2006 @ 13:04:48 #287
47102 Elvi
miemkwien
pi_38433581
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:35 schreef Pune het volgende:
En op de middelbare school zat ik op een zomerdag op het grasveld voor de school, met een groepje vrienden wat semi-diepgaande pubergesprekken te voeren tijdens een tussenuur. Ineens maakt iemand een grapje en ik moest er zo hard om lachen dat ik mezelf achterover laat vallen en mijn benen half de lucht in gooi waardoor ik best een harde wind liet
Jaren later kwam ik één van mijn toenmalige klasgenoten tegen en die vroeg me toen met een samenzweerderige blik "Weet je nog, toen op dat grasveld, dat jij zo hard moest lachen en toen iets heel beschamends deed?"
Whahahaha ik zie dat echt al helemaal voor me!
pi_38434220
Net weer iets, ik moest even naar een bijeenkomst en kon met een ander meisje die ik verder niet ken met de auto mee terug rijden aangezien ik met de bus was .

Dus ik even met dat meisje kletsen, komen we bij relaties e.d. ik zeggen dat ik sinds kort een nieuwe vriendin heb, maar kende dr al een tijdje. Zegt ze dat je dan wel vaak een andere kant van haar leert kennen tijdens een relatie. Ik gooi er zonder na te denken meteen uit "ja precies, neuken enzo".
Zegt ze "nou eigenljik bedoel ik negatieve kanten van haar.."

uhm oh ja sorry hoor ik ben man!
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef thefunny het volgende:
Ik stapte een keer in mn auto om weg te rijden.
quote:
...zat ik achterin!

pi_38434898
ik had laatst een heel zware ketting aan en ik wou mn haar ff opschudden dus ik buig voorover waai wat met mn hoofd heen en weer en gooi mn haar achterover
knal ketting tegen mn hoofd
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_38438899
- Midden in de stad even in slaap vallen (bier ) en dan de volgende nacht wakker worden in een deur die vanaf de binnenkant niet open wil (trouwens.. niet echt riante kamer, en een beetje weinig meubels)
- Bij het cup-a-soup automaat nog niet wakker zijn. Dus denken dat de eerste keer op koffie drukte niet werkte, waarna je bekertje overstroomt.
- Havo 1... Tekenen... leraar: "pas op deze inkt moet je niet over je kleren krijgen".... KLOENK.. inkt over mn kleren
- Busreis van 1,5 uur.. halverwege moeten overstappen.. en dan overstappen in de bus die naar je beginplaats gaat

Van een collega bij stage gehoord:
- Werken bij een groentenboer. Vrouw koopt komkommer om daarop te reageren met "wilt u er ook nog een om op te eten "
pi_38440911
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 01:02 schreef Aurelium het volgende:
-knip-
Ik ben ook een keer keihard onderuit gegleden met mijn fiets toen ik een bocht wou nemen, terwijl het niet eens glad was .

Alsof dat al niet genoeg was, fietsten er ook nog van die kleuters langs me die uiteraard wel hard door de bocht konden fietsen zonder te vallen .
pi_38441876
ik ben een keer toen ik alleen thuis was keihard tegen de onderkant van de deurpost aangesprongen. Ik ging bijna out men, ik kon nog net bij bewustzijn blijven. Dat deed verrekte zeer en waarom ik er tegenaan sprong weet ik niet. Ik was vast blij ofzo en daarna moest ik nog naar school
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 1 juni 2006 @ 16:44:04 #293
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_38441923
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:37 schreef EggsTC het volgende:
Zaterdagavond je fietst voor jou en je maten naar de shoarma, dus je ziet een groep van 20 man daar staan op de hoek waar je langs fietst. Ik door de bocht met mn trapper naar beneden en de shoarma in de hand aan de andere kant. Raakt mn trapper precies op die hoek de grond en ik keihard op mn bek met al die shoarma over me heen. Ik kon zien dat ze zich inhielden met lachen maar er kwam wel iemand vragen hoe het ging Was wel redelijk bezopen maar voelde het de volgende dag toch wel erg.
Ik zou gewoon tering hard je uitlachen

Zoeen vette actie
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:08:48 #294
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_38442793
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
In een smerig restaurant naar de plee gaan, en dat dan je dure zonnebril in de pot valt. En dat je dan eerst 5 minuten walgend met jezelf staat te overleggen in dat hokje of dat ding het waard is om je arm voor in dat strontwater te steken.
Ja dus
Ik had het zelfde met een niet zo dure zonnenbril. Ik trok door en het viel van mijn hoofd zo in het kolkende water. Zonder er maar een moment over na te denken heb ik mijn arm er in gestoken en nog een kwartier gezocht...
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_38443220
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:31 schreef NIEKler het volgende:
- Midden in de stad even in slaap vallen (bier ) en dan de volgende nacht wakker worden in een deur die vanaf de binnenkant niet open wil (trouwens.. niet echt riante kamer, en een beetje weinig meubels)
Je werd niet wakker terwijl ze je in de cel gooiden?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_38443521
oeh een hele hoop jaar geleden vond ik een jongen leuk en toen stond ie ergens op straat met zn vrienden te kletsen en ik fietste net voorbij met 2 vriendinnen maar ik schoot zo in de stress omdat ie daar stond dat ik ging wiebelen op mn fiets en ik reed tegen een van die vriendinnen aan we gingen natuurlijk kei hard op ons bek

en toen kwam die leuke jongen me oprapen en toen kuste ie me
elk nadeel heb zn voordeel of hoe zegt johan t ookal weer?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_38452205
Ik was een keer in een zwembad waarbij ook een sauna plus ijsbad aanwezig waren. Ik droeg de sleutel van mijn kledingkluisje om mijn pols. Helaas was het bandje iets uitgelubberd. Laat het ding nou niet van mijn arm afschieten terwijl ik bezig ben met twijfelen of ik het ijsbad in wilde. Nou, dat dilemma was dus snel opgelost... En mijn vriend maar lachen terwijl ik de bodem van het ijsbad afzocht naar mijn sleutels.
pi_38452699
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:08 schreef _Arual_ het volgende:
Ik was een keer in een zwembad waarbij ook een sauna plus ijsbad aanwezig waren. Ik droeg de sleutel van mijn kledingkluisje om mijn pols. Helaas was het bandje iets uitgelubberd. Laat het ding nou niet van mijn arm afschieten terwijl ik bezig ben met twijfelen of ik het ijsbad in wilde. Nou, dat dilemma was dus snel opgelost... En mijn vriend maar lachen terwijl ik de bodem van het ijsbad afzocht naar mijn sleutels.
Altijd mooi hoe het vrouwelijke lichaam op ijswater reageert.
Altijd beschamend hoe het mannelijke lichaam op ijswater reageert
pi_38452784
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef liefie_ het volgende:
oeh een hele hoop jaar geleden vond ik een jongen leuk en toen stond ie ergens op straat met zn vrienden te kletsen en ik fietste net voorbij met 2 vriendinnen maar ik schoot zo in de stress omdat ie daar stond dat ik ging wiebelen op mn fiets en ik reed tegen een van die vriendinnen aan we gingen natuurlijk kei hard op ons bek

en toen kwam die leuke jongen me oprapen en toen kuste ie me
elk nadeel heb zn voordeel of hoe zegt johan t ookal weer?
Was dit tijdens een lucid dream of een ordinaire natte droom?
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:23:09 #300
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_38452885
Dat je met je dronken hoofd besluit toch te gaan fietsen, zo slingerend dat je met je rechterarm de muur schampt onder een viaduct, 150 meter verder zweert dat er een lantaarnpaal oversteekt en dan dus toch onderuit gaat.

Blijven liggen in de vaste overtuiging dat er binnen no time wel iemand langs komt die je omhoog helpt. En je dan na een half uur realiseren dat er toch echt niemand komt en je daar behoorlijk voor lul ligt.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')