Op verzoek van Freecell:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef FanNa het volgende:
Ik was laatst aan het werk, bij de AH, achter de kassa. Komen dr zo 2 best knappe meiden van 17/18 aan met alleen 1 reep Toblerone...Voor degene die het niet kennen:
Ik pak dat ding en schuif em terug in de rij met van die plankjes voor scheiding tussen klanten.
Die dingen hebben exact de zelfde vorm...![]()
Na een paar seconden had ik het door...:'Oeps, ik zal em even afrekenen'
rooie kop...
Enkele hoogte-(of dieptequote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef maok het volgende:
Met broek met hele wijde pijpen aan zien dat de bus al bij de bushalte staat, sprintje trekken en dan met de ene voet in de pijp van de andere blijven hangen, daar ging ik dus plat op mijn muil.
Dit gebeurde midden op de grote markt in Groningen recht voor een vol terras. Om het een beetje goed te maken maakte ik toen maar een buiging na het opstaan. (bus als nog gehaald)
quote:Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Even een paar leuke uit de vele beschamende momenten van Opa![]()
Maar het meest interessante waren natuurlijk de sprongen die werden gemaakt met de General Lee.
Nu wou het toeval dat Opa's buurjongetje een stoere skelter had, Opa een pot rode verf en kwasten,
en toevallig was de gemeente bezig met het maken van een houten bruggetje over de sloot achter het huis..
Het bruggetje was half af, net een springschans dus (wel met van dat lint ervoor, voor de veiligheid) ..![]()
Wij dat skeltertje rood gemaakt, en met een gi-gan-ti-sche aanloop op dat bruggetje afgestormt (bobslee style)
Vlak voor we de "schans" nemen, spingen we met een luide "YEEHAW!"-kreet op de skelter, waarop we beide,
met stoere skelter en al, in de sloot belanden. Schrammen en een mond vol modder waren hierop ons deel.![]()
handiger was dan Opa, werdt besloten hem de techniek te laten doen en het snelle blok te laten
monteren, waarna Opa zou zorgen voor de optische verfraaingen.
Zo gezegd, zo gedaan. Na een weekje was de trike zo goed als klaar, en besloten we een proefritje
door het dorp te maken.. Natuurlijk wel op zondag, dan was het dorp net een spookstadje zo verlaten.
Opa achter het stuur, buurjongen achterop, het gas helemaal open op die lange weg naar het enigste
kruispunt in het dorp. Wind in de haren, en de vrijheid tegemoet! BORN TO BE WIII-HIIILD!![]()
Vlak bij het kruispunt besluiten om er toch maar volgas overheen te gaan, om vlak erna erachter te komen
dat er van rechts een politieauto komt aanrijden.. Koppeling in, en flink op de rem trappen dus!
Ware het niet dat de remmen nog niet werkten..![]()
Na tegen de zijkant van de politeauto te zijn geknalt, en een zweefvlucht door de lucht te hebben
gemaakt waar zelfs superman jaloers op zou zijn (gelukkig hadden we wel helmen op), het stof
van ons afgeklopt en ons verwonderd dat we niets mankeerden, werden we 'ingerekend'.
We waren wel bont en blauw, maar hadden gelukkig niets gebroken, en mochten voor straf
de hele herfstvakantie aan de bouw van het nieuwe politiebureau meehelpen als sjouwers.![]()
Prachtmotor, echte stoere caferacer! (de term "streetfighter" bestond toen volgens mij nog niet)
Achter mijn huis is een voet/fietspad en daarnaast een (diepe) sloot met verderop een bijbehorend bruggetje.
Toch maar eens proberen te rijden op het ding.
Nog nooit op een echte motor gereden, maar het is gewoon net een grote brommer toch?
Starten.. machtig geluid!![]()
1e versnelling.. woei!![]()
2e versnelling.. wheelie! HELP
Om dan op mijn achterwiel rijdend, gillend als een klein meisje, langs het bruggetje schieten en in de sloot belanden..
ik kan nog wel even doorgaan met quoten, maar lees de rest maar lekker zelfquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat je zo op de fiets zit met een volle boodschappentas, onderweg een scheurtje opmerkt, steeds harder gaat fietsen, op een gegeven moment een paar appels verliest, maar niet stopt natuurlijk, want dan gaan de mensen vast kijken, en dat je dan net in de laatste straat de hele handel onder luid geraas door de bodem heen ziet storten. En dat je dan alleen wat je kan dragen meegrist -anders gaan mensen kijken immers- en de rest gewoon laat liggen. En dat je dan de rest van de week niet zonder te blozen langs die plek kunt fietsen, ook al heeft niemand je gezien en ligt er niets meer.
Ohhhh wat ernstigquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef tonja het volgende:
Goeie reeks aan het worden dit.
gisteren leek het mij een goed idee met deze hitte om met een net gevulde zippo (benzine-aansteker) in het briesje van de ventilator mijn peuk aan te steken.
Het gevolg was dat ik met een soort molotov cocktail in mijn hand zat. Mijn eerste reflex om het geval uit te wapperen werkte averechts; de vuurbal werd slechts groter.
Op dat moment moest ik dus iets doen. Gelukkig stond mijn balkondeur open en kon ik die 10 meter met dat brandende geval in mijn hand nog net overbruggen. De vloer van mijn balkon is van beton, dus daar kon ik de aansteker op gooien.
Ik voelde me wel erg dom eigenlijk, maar nu heb ik wel een heel interessante brandblaar, waar ik de komende dagen ongetwijfeld nog veel plezier van zal hebben.
[afbeelding]
wheheh, best pijnlijk welquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef tonja het volgende:
Goeie reeks aan het worden dit.
Gisteren leek het mij een goed idee met deze hitte om met een net gevulde zippo (benzine-aansteker) in het briesje van de ventilator mijn peuk aan te steken.
Het gevolg was dat ik met een soort molotov cocktail in mijn hand zat. Mijn eerste reflex om het geval uit te wapperen werkte averechts; de vuurbal werd slechts groter.
Op dat moment moest ik dus iets doen. Gelukkig stond mijn balkondeur open en kon ik die 10 meter met dat brandende geval in mijn hand nog net overbruggen. De vloer van mijn balkon is van beton, dus daar kon ik de aansteker op gooien.
Ik voelde me wel erg dom eigenlijk, maar nu heb ik wel een heel interessante brandblaar, waar ik de komende dagen ongetwijfeld nog veel plezier van zal hebben.
[afbeelding]
Had je dit keer wel een slipje aan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:19 schreef TwinHype het volgende:
Mijn zus had op de MAVO zo'n klem aan haar fiets zitten waar ze haar schooltas in kon hangen, net een grote veiligheidsspeld. Dat ding zat op haar bagagedrager vast.
Toen ik achterop zat, naar school, ging het zitten goed, maar toen ik op het schoolplein van de bagagedrager afstapte bleef mijn broek hangen achter die "veiligheidsspeld" en scheurde mijn brek, precies op de middennaad van voor tot achter open. Alleen mijn riem hield de twee delen (een linker en een rechterhelft) bij elkaar.![]()
Rechtsomkeerd en thuis een andere broek aan getrokken
Bij vrouwen is er toch niets te zien, bij mannen hangt er meteen zo'n worst uitquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:19 schreef TwinHype het volgende:
Mijn zus had op de MAVO zo'n klem aan haar fiets zitten waar ze haar schooltas in kon hangen, net een grote veiligheidsspeld. Dat ding zat op haar bagagedrager vast.
Toen ik achterop zat, naar school, ging het zitten goed, maar toen ik op het schoolplein van de bagagedrager afstapte bleef mijn broek hangen achter die "veiligheidsspeld" en scheurde mijn brek, precies op de middennaad van voor tot achter open. Alleen mijn riem hield de twee delen (een linker en een rechterhelft) bij elkaar.![]()
Rechtsomkeerd en thuis een andere broek aan getrokken
ook gedaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef freecell het volgende:
die van Maok op de grote markt moet er ook in (in de OP)
herkenbaar moment voor je met die wijdepijpen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef freecell het volgende:
die van Maok op de grote markt moet er ook in (in de OP)
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:43 schreef Jentin het volgende:
Variant op de glazen deur: op de middelbare school waar ik vroeger onderwijs genoot, waren de verschillende gangen enzo van elkaar gescheiden door grote klapdeuren met in de bovenste helft een heel groot ovaal stuk glas. Aan zo'n deur zat ook een mooie rode duwstang om zo'n kreng open te duwen danwel trekken, maar niemand gebruikte die: iedereen zette gewoon z'n handen tegen dat glas.
Ik liep door de school, de lessen waren bezig dus er was praktisch niemand, ik wilde vanuit de kantine een gang inlopen en duwde dus zo'n deur open. Dacht ik. Glas was eruit. Dus hing ik dubbelgevouwen in die deur: beentjes spartelend aan de ene kant, armpjes wapperend aan de andere kant. Puur genieten.
Variant op de glazen deur: op de middelbare school waar ik vroeger onderwijs genoot, waren de verschillende gangen enzo van elkaar gescheiden door grote klapdeuren met in de bovenste helft een heel groot ovaal stuk glas. Aan zo'n deur zat ook een mooie rode duwstang om zo'n kreng open te duwen danwel trekken, maar niemand gebruikte die: iedereen zette gewoon z'n handen tegen dat glas.
Ik liep door de school, de lessen waren bezig dus er was praktisch niemand, ik wilde vanuit de kantine een gang inlopen en duwde dus zo'n deur open. Dacht ik. Glas was eruit. Dus hing ik dubbelgevouwen in die deur: beentjes spartelend aan de ene kant, armpjes wapperend aan de andere kant. Puur genieten.
[...]
beentjes spartelend aan de ene kant, armpjes wapperend aan de andere kant. Puur genieten.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:49 schreef jayz1984 het volgende:
In de Efteling op een "groene dag". Lekker niet veel te doen dus. De Pagode (dat ding wat zo f**king hoog gaat) wilde net aan zijn reis omhoog beginnen. Ik wilde nog wel mee, dus trek een sprintje naar dat ding. Voor de ingang staat zo'n electronisch hekje dat ook meteen mensen telt (een tourniquet?). Wat blijkt: die unit kan op slot. Ik wil dus met een rotvaart door dat ding lopen, slotje erop en "knal"....jayz maakt een mooie 360 rondom dat 3-armige hekje.
vriendin pist in dr broek van t lachen, technikus vind me zielig en ik mag alsnog mee.![]()
Heyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:43 schreef Jentin het volgende:
wat is er mis mee?quote:
dat klinkt echt als een stripboek verhaalquote:Op zondag 9 juli 2006 09:44 schreef freecell het volgende:Madame Tussaud.
Mijn zus en ik waren daar daar ook en liepen bewonderend rond. " Wat mooi gemaakt he?" "Ja, maar de koningin lijkt absoluut niet." en dat soort onzinnig gezwets.
Mijn zus ziet een beeld, bekijkt hem van dichtbij, van een cm of 20 afstand in de ogen. " zoooo, deze is mooi gemaakt, ook al die rimpeltjes om zijn ogen enzo!"
Toen zei het beeld: "Ik leef hoor" was het een bijzonder chagrijnige man
Mijn zus is zich werkelijk lam geschrokken
En ik hing slap van het lachen over een relinkje ergens
quote:Op zondag 9 juli 2006 09:44 schreef freecell het volgende:
" zoooo, deze is mooi gemaakt, ook al die rimpeltjes om zijn ogen enzo!"
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:17 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
dat klinkt echt als een stripboek verhaal![]()
Natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:39 schreef _Liquid_ het volgende:
-verhaal-
dat komt me bekend voor, zoiets had ik een keer in een echt bushokje. Daar zaten ook van die stickers op. Ik was een beetje duf en toen wilde ik bukken om onder zo'n sticker door te lopen. Dat was een behoorlijke knal, helaas stond het hokje behoorlijk volquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:16 schreef CherryLips het volgende:
niet bij mezelf, maar wat ik bij een ander heb zien gebeuren.
Er stond een vrouw d´r parkeergeld te betalen. Die automaat staat dan in een soort bushokje. Op de wanden, die doorzichtig zijn, zitten wel van die stickers, dat je ziet dat je er niet doorheen kunt lopen. Maar we stonden achter d´r, ze was klaar, draait zich om, en loopt keihard tegen zo´n wand aan.
Knipte hij je haar en ging toen het licht aan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:36 schreef hannowannabe het volgende:
ik had van de week op stage ook iets doms
normaal ben ik niet als eerste maar die dag dus wel maar ik loop er nog niet zolang stage dus weet ik veel waar dat ligt zit!
dus ik zet mn pc aan, kopje koffie erbij, ff krantje lezen die ik had mee genomen, maar wel in het donker dus
komt een collega binnen: waarom zit je in het donker?
ik: tsjah ach
hij: kan je het licht niet vinden?
ik: nee
hij: ok dan doe ik het wel ff aan
ik kijk goed waar die heen loopt, komt die naast me staan zegt die: let op
knip met zn vingers en voila: er was licht
wat voelde ik me toen dom
Losse ramen en een auto die looptquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:15 schreef A_L_N_F het volgende:
vanavond ben ik weer naar mijn kamertje gegaan voor de grote schoonmaak en om spullen voor de vakantie te pakken.
onder het rijden bedacht ik me dus dat ik nog ff peuken moest halen. ik sla linksaf naar mijn vaste tankstation waar ik peuken haal. ik pak mijn portomonnee, zet de motor uit en loop naar de deur van de shop. bedenk ik me opeens dat het misschien verstandig is om mijn gsm mee te nemen die nog in de auto ligt (had mijn raampjes los en je weet maar nooit).
ik draai me om en zie mijn auto naar achteren lopen, aangezien hij op een kleine helling stond begon hij dus vaart te maken naar de weg die behoorlijk druk was.
ren achter mijn auto aan, spring half door het geopende portier om dan snel de handrem aan te trekken die ik vergeten was.
volgensmij zag niemand het
Brabant of Groningenquote:
twente, enschedequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Brabant of Groningen
Of ergens daar tussenin, maar dan wel aan de uiterste oostkant van Nederland
Het was mij als Groninger niet opgevallen.
rot opquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:17 schreef Viking84 het volgende:
tvp
ik wil beschamende momenten van Etcetera lezen![]()
in dat kader heb ik ook eens in een koekjesfabriek (quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
rot op
zoek het vorige topic maar ff af, staat wel wat van me tussen
oh ja, heb ooit tijdens m'n baantje (vakkenvullen) een doos appelmoes potten laten donderen. 5 stuk van de 12 (van die grote potten van Koelemans)en da's ranzig hoor
en toen werkte ik er niet zo lang, dus had meteen een naam
![]()
![]()
ok, jij wintquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in dat kader heb ik ook eens in een koekjesfabriek () een stapel verpakkingen verkeerd om in de machine had gedaan, terwijl die kerel nog zo had uitgelegd hoe die dingen erin moesten.
Heb pakweg 50 pakken koekjes naar de kloten geholpen![]()
OMGquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
Ik tijdje geleden, op excursie, we gingen onderweg ff ergens wat drinken. Voordat we weg gingen moest ik al naar de wc (poepen) maar omdat ik laat was, had ik daar geen tijd meer voor.
Dus dacht ik mooi van deze gelegenheid gebruik te kunnen maken om ff lkkr mn behoefte te doen.
Dus ik daar naar de wc (was maar 1 wc waar wij waren) Zit je lekker op de wc, ben je net je kont aan het afvegen, wordt opeens de deur opengedaan, door dat ene meisje waar je al zolang achteraan zit...
Sta je daar met bruin papier in je hand, uuh hoi, ik hier? Bleek het slot van die wc niet te werken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
Ik tijdje geleden, op excursie, we gingen onderweg ff ergens wat drinken. Voordat we weg gingen moest ik al naar de wc (poepen) maar omdat ik laat was, had ik daar geen tijd meer voor.
Dus dacht ik mooi van deze gelegenheid gebruik te kunnen maken om ff lkkr mn behoefte te doen.
Dus ik daar naar de wc (was maar 1 wc waar wij waren) Zit je lekker op de wc, ben je net je kont aan het afvegen, wordt opeens de deur opengedaan, door dat ene meisje waar je al zolang achteraan zit...
Sta je daar met bruin papier in je hand, uuh hoi, ik hier? Bleek het slot van die wc niet te werken
![]()
![]()
oh me hele dag is goedquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop zo dat mijn broer niet zulke dingen over mij hier gaat postenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik weet er wel een paar van me zusje:
-verhaal-
Je mag ze ook wel zelf posten hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:09 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat mijn broer niet zulke dingen over mij hier gaat posten.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik weet er wel een paar van me zusje:
6. Zusje heeft een paar dagen last gehad met zitten door een blauwe plek op haar kont.
7. Zusje raakt sindsdien alleen nog maar sterretjes aan![]()
Whahahaha broertje tochquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Toen ik nog voor HP werkte...laatste paar weken lopen kloten.
Moest naar een kut klant toe om een display te vervangen van een hele nieuwe laptop. Het beeld flikkerde soms was de klacht.
Model kende ik nog niet...en ik zat al 30 min. te kutten , kreeg het display er gewoon niet af....terwijl alle schroefjes eruit waren.
dus ik dacht ach ja weet je wat. Ik doe alsof ik hem net weer in elkaar aan het schroeven ben als de klant terugkomt.
Dus idd die vent komt terug lopen dus ik fluitend die schroefjes terug draaien...hij zo van hey ben je nu al klaar![]()
Ik zo van yep....ging makkelijker dan ik dacht het display vervangen![]()
Hij zo van hey mag ik dat defecte display dan eens zien hoe dat eruit zie? Voordat ik iets kon doen....graaide hij al naar het sparepart...en haalt daar een display uit die nog helem ingesealed in het plastic zat...hij zo van![]()
![]()
En ik van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey zus jij hier ook FOKquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:53 schreef wendy4ever het volgende:
[..]
Whahahaha broertje toch![]()
Vertel dan meteen al je andere blunders ook even![]()
Broer, zus, ga ook eens in reallife met elkaar pratenquote:Op zondag 16 juli 2006 11:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hey zus jij hier ook FOK![]()
![]()
Je moet je was ophalen bij mama.....![]()
Maar hoezo dan 'oma's vuurwerk'..quote:Op maandag 17 juli 2006 09:59 schreef Gitanki het volgende:
Een beschamende van mezelf
Vertel later nog wel een paar van m'n oom, die een heel boek kan schrijven
1. Oma's vuurwerk
Mijn oma was overleden, iedereen was ondanks het verlies blij voor haar dat ze overleden was na een heftige dementie en ziekte, dat was net voor oud en nieuw.
Dus met de hele familie bijeengekomen en ik mocht toch mijn vuurwerk afsteken, ging goed, tot ik de mooiste sierpot in het donker op z'n kop zette (lontje zat aan de zijkant, in het donker zag ik het niet goed).
Dus die pot de lucht in, al de pijlen, vuurballen en kometen vliegen alle kanten op![]()
Erg veel geluk gehad dat ze allemaal van ons af vlogen ..
aiiii Ernstigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Printer verhaal
Haha bukken om onder die sticker door te lopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:01 schreef maok het volgende:
[..]
dat komt me bekend voor, zoiets had ik een keer in een echt bushokje. Daar zaten ook van die stickers op. Ik was een beetje duf en toen wilde ik bukken om onder zo'n sticker door te lopen. Dat was een behoorlijke knal, helaas stond het hokje behoorlijk vol![]()
even schaamteloos mijn vorige post nog een keer en om grupoblanca te antwoorden, ja ik had buikgriep.quote:Begin van zaterdag avond, voelde me niet zo lekker maar had beloofd om mee uit te gaan. Dus ik lekker rustig aan doen, aan de cola en ander fris.
Het ging gelukkig allemaal goed tot ik rond 12 uur naar huis wou gaan
Ik sta op, voel wat "bubbels" in mn maag, hol naar de wc (natuurlijk bezet) kots de vloer voor de wc onder.
snel naar buiten.
in wat bosjes kotsen.
Iedereen die buiten was kijkt je aan van "daar heb je weer zon kansloze alcoholist"
Snel naar huis fietsen. Thuis aangekomen weer kotsen. Wordt mn moeder wakker (toen woonde ik nog thuis)
"Heb je teveel gezopen!!??"
ik: "nee ik voel me niet lekker, heb alleen maar fris op
"ja ja tuurlijk"
Toen ik de hele nacht zo ongeveer om het uur moest kotsen geloofde ze me wel dat ik niet gedronken had maar gewoon ziek was. Maar wel beschamend omdat iedereen bij dat cafe dacht dat ik veel te veel gedronken had.
Hahahah ik zit letterlijk hardop te lachen hieroquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Geerd het volgende:
Zonnet nog naar de mac drive.
Laat ik bij het betalen 50 cent vallen, te weinig ruimte om even uit te stappen natuurlijk dus ik denk hup door het raam en terwijl ik daarzo half uit het raam hing verlies ik me evenwicht en flikker zo die auto uit.
Echt al die gasten kijken van wtf doet tie dan?
Snel afgerekend en terug geklommen:P
of je baspedaal raakt los midden in een nummer - dan maar door drummen zonder bas - maar dan tijdens een breakje in het nummer snel proberen die bas weer vast te zetten, en dán van je krukje vallenquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:24 schreef Danny_Ramone het volgende:
Afgelopen zondag tijdens een jamsessie zakte de drumkruk in. Gewoon doordrummen niemand had het door. LET OP --> ik kon nog net over het drumstel de zaal inkijken!!
kzal nog wel wat meer drumblunders posten alsk de tijd heb!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:11 schreef Stamp_Kip het volgende:
geweldig topic..dus ik vind na het "uitlachen" van andere dat ik mezelf maar verplicht moet voelen om ook wat beschamende blunderende momenten met jullie moet delen.
Ik werkte in een bloemenzaak..me 1e week en ik had de taak gekregen om de buiten presentatie (plantjes-gebeuren) te voorzien van water..
Aangezien dit bedrijf een grote oppervlakte(beetje berg-op) had voor de buiten-presentatie,was het wel zo makkelijk om de plantjes water tegeven met de tuinslang..Mooiprecies een werkje voor mij..midde zomer, was die lastige naar zweet ruikende mensen best zat en ik kon stiekum een sigaretje roken
![]()
Dus ik rol buiten mooi die tuinslang uit..leg de slang al netjes stukje verder op..zodat ik mooi vanaf boven naar beneden kon werken..Normaal geven we dan een gil en draait collega de kraan open zodat je niet weer naar de kraan hoefde telope.ik was nog even plantjes aantrecht zetten..Op dat moment dat ik wilde roepen: JAAAH..riep een fietsende voorbijganger zijn jullie open tot 6??dus ik roep wat harder JAAAH..collega dacht dat die JAAAH voor haar bedoeld was om de kraan te openen..(dat voorste stukje van het sproeiertje was niet dicht gedraait) begintie slang in de rondte te zwiepe door het winkelend publiek..ik probeer die slang tevange..
schreeuw richting winkel zet die kraan uit..maar die mutsen hoorde me niet..heb toch voor mijn gevoel lang staan teklooie en de meest gekste bewegingen gemaakt om die slang tekunnen pakken..ik was zeiknat![]()
Die zelfde dag..en na het waterpret gebeuren..eindelijk die arme dorstige plantjes aant bewateren..ik sta half bukkend water tegeven en af en toe zette ik de druk van de straal wat harder om meteen de modder resten weg tespuiten zodat we niet zoveel hoefde tevegen na sluitingstijd..omdat moment hoor ik rechts naast me..mevrouw mag ik wat vragen?? en ik: ja hoorhet postkantoor waar kan ik die vinden?..dus ik kom omhoog en zeg dat is die kant op en wijs naar rechts..met de tuinslang in me handen
vol dat wijf nat gespoten hahaha..
automatisch ging me rechthand gewoon als extra aanwijzing naar rechts toe
..heb me excuses aan geboden en heb dr een mooie plant mee gegeven..ze kon dr wel omlachen:)
En me Collega heeft het wel geweten na 6uur![]()
Zo was ik een keer heel erg enthousiast aan het drummen en ik zat iets te dicht op het paspedaal "duw" ik mezelf zo achterover vol met kruk en al achteroverquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:48 schreef Bog het volgende:
[..]
of je baspedaal raakt los midden in een nummer - dan maar door drummen zonder bas - maar dan tijdens een breakje in het nummer snel proberen die bas weer vast te zetten, en dán van je krukje vallen
nouh dat hebben ze wel door hoor![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:29 schreef Retro_Doll het volgende:
Leuk topic
Vorig jaar ging ik op vakantie naar Spanje. Het strand in Calella is best mooi, maar de golven zijn er enorm krachtig. Ik ff lekker in het water gezwonnen, wou ik eruit zag ik dat voor mij allemaal jongeren lagen. Ik voelde me die dag goed, nieuwe bikini, strak lijf voor de zomer. Ik dacht ik ga eens proberen sexy uit het water te komen. Ik sta op, wrijf mijn haar naar achter, trek mijn bikini strikje wat strakker aan.
Het werkt ik had de aandacht. Ik kreeg echter nog meer aandacht toen ik van achter door een grote golf keihard het zand in werd geworpen. Toen ik wou opstaan kwam er nog een en rolde ik 5 meter verder weer het water inik was helemaal verdwenen behalve mijn benen die staken nog mooi boven het water uit! . De kiezel zat overal, in mijn broek, mijn haar echt overal. Ik wist niet hoe snel ik onder mijn parasol moest kruipen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Darkmind het volgende:
[..]
Of je zelf in je gezicht slaan met een drumstok
Hahahahahaha ik zit hier hard te lachenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:49 schreef fondue het volgende:
Ik had gisteren iets:
ik kwam uit mijn werk om 1 uur (afwassen in een gerenommeerd restaurant) en ik stop mijn sleutel in mijn fiets, maar het slot weigert. nu gebeurt dit wel vaker dusik schopte tegen het slot maar het bleef vastzitten. Na vijf minuten schoppen slaan en sleuteltje omdraaien, besloot ik om de fiets lopend mee naar huis te nemen, mijn huis is toch niet zo verweg, na een goede honderd meter denk ik opeens: OMG WTF!?! waar is mijn stang gebleven....
bleek dat ik de fiets van een vrouwelijke collega mee had gepakt, die van het zelfde merk en type en kleur was als mijn fiets....
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:57 schreef fondue het volgende:
een klasgenoot had eens een verhaal, of het waar is is nog maar de vraag:
Hij zat zichzelf af te trekken in zijn kamer, komt zijn moeder binnen en enigszins verbrouwereerd stamelt ze:eehm... Koekje erbij?...
zoiets had ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:57 schreef fondue het volgende:
Hij zat zichzelf af te trekken in zijn kamer, komt zijn moeder binnen en enigszins verbrouwereerd stamelt ze:eehm... Koekje erbij?...
Vrouwen houden van een kleinequote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:56 schreef Bog het volgende:
[..]
zoiets had ik ook
alleen zei mn moeder net ff wat anders: "moet ik je soms een handje helpen?"
![]()
toen zei ik :"nee rot op smerige kuthoer"
zij weer van: "ah tooee"
...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:57 schreef fondue het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:09 schreef Thijz het volgende:
Een paar jaar geleden met een paar maten op vakantie. Ik zat ff lekker op de plee te schijten gaat een maat van me ineens wc-verfrisser onder de deur door spuiten. Ik zeg: wat ben je aan het doen? Hij: het stinkt hier, tegen de stank. Inmiddels was er al een flinke walm de wc ingespoten. Hoor ik ineens: tjsik, tsjik. Was hij met een aansteker bezig de boel in de fik te zetten. Dat gas vatte dus vlam, van beide benen de helft van het beenhaar kwijt.![]()
Dure bedoelingquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:28 schreef Frankvbr het volgende:
hier wil de computer nog wel eens de printer de opdracht geven, topics uit te printen. Zo begon de printer ook topics uit te printen uit subfora sex, en alleen uit deze! en dan komt mijn vader, dit is van jouw? ik nee hij: oh je naam staat hier bovenaan..
kheb mijn printer tegenw maar anders ingestelt, zodat ie niet weer plotseling pagina's uitprint, want op de een of andere manier geeft ie deze opdracht nog steeds vaak door
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:16 schreef doemaardrie het volgende:
Na een paar avonden stevig doorzakken.
's Morgens een eitje bakken met een brakke kop en slechts een boxer aan.
Vette scheet willen laten en dan een plak diarree van ongeveer 1 m² voor je fornuis hebben liggen.
Maar gelukkig was ik alleen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:22 schreef seilram het volgende:
Ik zat een keer heel stoned in de bus en had op de "stop" gedrukt want ik moest eruit. De bus stopt, dus ik sta op en loop naar de deur, maar die ging niet open. Ik door de bus heen roepen: "Joehoe ik moet eruit!" Zegt die chauffeur: "We staan voor het stoplicht".
Hele bus vol mensen en ik stond daar goed stoned.... was minder.
Lekker pijnlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:15 schreef seilram het volgende:
Mijn vriend en ik moesten een keer naar een soort van herdenkingsdienst voor overleden papa waar hele familie zou komen. Wij die kerk binnen. "Oh, volgens mij zijn we vroeg. Ik zie nog niemand van de family." Wij gewoon ergens gaan zitten. Kerk loopt langzaam vol. Nog steeds niemand gezien.
Afgesproken dat als er over een kwartier er nog niemand zou zijn (en de dienst was al begonnen), dan gaan we.
Wij afwachten....dienst begint. Niemand... Na nog tien minuten gewacht te hebben, hadden we zoiets van fok it, we gaan!
Tijdens de dienst opgestaan en naar buiten gelopen.
Bellen...
"Oh, is het in die kerk?"
Zaten we in de verkeerde kerk...![]()
Ik met een jurkje aan op de fiets van mijn broertje, zo'n mountainbike met vering, naar het winkelcentrum. Jurkje iets te groot, en vooral het "rok gedeelte" erg wijd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef CherryLips het volgende:
.............
ik had een nieuw rokje aan die best een maatje kleiner gekund had, en die hing steeds onderaan m'n kont. .................
Ma Tokkiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:33 schreef TwinHype het volgende:
[..]
Ik met een jurkje aan op de fiets van mijn broertje, zo'n mountainbike met vering, naar het winkelcentrum. Jurkje iets te groot, en vooral het "rok gedeelte" erg wijd.
Bij het winkelcentrum aangekomen wil ik remmen, maar dat achterlijke ding rijd gewoon door! Klap met een smak tegen een muurtje (zag het aankomen) en wil afstappen. Ik met een zwierige zwaai mijn been met vollekracht over het zadel heen gegooid waarbij ik een vreemd krakend geluid hoor.![]()
Mijn jurk was tussen de remblokjes gekomen, en daardoor remde die fiets niet, en omdat ik mezelf van die fiets los gerukt had, zat de helft van mijn jurk nog aan die fiets vast.![]()
De rest van mijn jurk losgemaakt en gauw mijn boodschappen gedaan. Thuis zie ik dat ik zo'n beetje alle zwarte viezigheid van die fiets in mijn gezicht heb gesmeerd toen ik het zweet van mijn voorhoofd veegde.Zal er best tof uitgezien hebben, zo achter het karretje van de Appie Heijn.
![]()
Had je wel een smeulend sjekkie in een mondhoek hangen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:33 schreef TwinHype het volgende:
[..]
Ik met een jurkje aan op de fiets van mijn broertje, zo'n mountainbike met vering, naar het winkelcentrum. Jurkje iets te groot, en vooral het "rok gedeelte" erg wijd.
Bij het winkelcentrum aangekomen wil ik remmen, maar dat achterlijke ding rijd gewoon door! Klap met een smak tegen een muurtje (zag het aankomen) en wil afstappen. Ik met een zwierige zwaai mijn been met vollekracht over het zadel heen gegooid waarbij ik een vreemd krakend geluid hoor.![]()
Mijn jurk was tussen de remblokjes gekomen, en daardoor remde die fiets niet, en omdat ik mezelf van die fiets los gerukt had, zat de helft van mijn jurk nog aan die fiets vast.![]()
De rest van mijn jurk losgemaakt en gauw mijn boodschappen gedaan. Thuis zie ik dat ik zo'n beetje alle zwarte viezigheid van die fiets in mijn gezicht heb gesmeerd toen ik het zweet van mijn voorhoofd veegde.Zal er best tof uitgezien hebben, zo achter het karretje van de Appie Heijn.
![]()
dat dan weer nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Had je wel een smeulend sjekkie in een mondhoek hangen?![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 04:44 schreef yavanna het volgende:
Paar weken terug, ik pak min of meer op de tast een kort rokje uit de kast,
doe hem aan en ga mijn honden uit laten, een lekker lang stuk, want het was mooi weer enzo.
Kom ik weer thuis, loop langs de spiegel en euh..weer terug naar de spiegel.....blijkt dat er een split
in dat rokje zit.
Die split zat aan de achterzijde gedraait (waar hij normaal dus niet hoort)
waardoor iedereen zo recht tegen mijn bips aan kon kijken al die tijd.
wat un vage redenatiequote:Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Schamen is voor mietjes.
Schamen leidt ertoe dat je bang wordt om gek te doen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 04:44 schreef yavanna het volgende:
Paar weken terug, ik pak min of meer op de tast een kort rokje uit de kast,
doe hem aan en ga mijn honden uit laten, een lekker lang stuk, want het was mooi weer enzo.
Kom ik weer thuis, loop langs de spiegel en euh..weer terug naar de spiegel.....blijkt dat er een split
in dat rokje zit.
Die split zat aan de achterzijde gedraait (waar hij normaal dus niet hoort)
waardoor iedereen zo recht tegen mijn bips aan kon kijken al die tijd.
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef koffiegast het volgende:
Druk bezig met het maken van je proefwerk engels.. en opeens PURFFFFFFFF, laat ik best een knal scheet. Iedereen keek naar mijn kant en ik keek vervolgens naar degene naast me alsof die het was
Maar toch schaamde ik me ^^
Hahahaquote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef koffiegast het volgende:
Druk bezig met het maken van je proefwerk engels.. en opeens PURFFFFFFFF, laat ik best een knal scheet. Iedereen keek naar mijn kant en ik keek vervolgens naar degene naast me alsof die het was
Maar toch schaamde ik me ^^
Fantastisch vooral het storen tijden het biddenquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik zat een x op de scooter en verwachte een belangrijk telefoontje...
ik sta op een gegeven moment stil voor t stoplicht op een druk kruispunt en mn telefoon gaat...
ik neem dus heel snel op en hoor.......... KLOENK
had ik mn helm nog op....
Snel om me heen kijken of niemand t zag en snel weggereden......
Was met vriendin en stel vrienden op vakantie. Op een avond zagen we de mogelijkheid om na het eten even op het strand een leuk avontuurtje te beleven. Bij terugkomst werd ik door een vriend nogal raar aangekeken... "wat zit je shirt raar"? Had ik mn shirt binnenste buiten aangetrokkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Afgelopen week had ik een beetje last van de warmte en kwam ik er in de trein pas achter dat ik mijn t-shirtje verkeerd om aan had.
Hee, wat doet dat grote witte label daar.![]()
Ik zou er geen gewoonte van makenquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Enfin, vliegtuig stuitert de lucht in, zij begint met haar handen te fladderen en allerlei ongearticuleerde taal uit te slaan. Ik denk: die heeft een epileptische aanval!Ik dus vragen of het wel helemaal goed met r ging. Nou, toen had ik het helemaal gedaan, of ik haar niet wilde storen tijdens het bidden
![]()
Zo ken ik er nog één inderdaad...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:29 schreef DuranK het volgende:
Oow ik weet er ook nog eentje. Ik was met een meisje aan het praten op msn en die moeder was blijkbaar weer boos. Maar dat was ze altijd, ze was altijd chagrijnig en altijd was het de schuld van de kinderen.
Dus ik zo, het lijkt erop dat je moeder gewoon een goeie beurt nodig heeft van je vader
Zij: Dat is het probleem, ik heb geen vader meer![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, het is niet dat er iets uit hangt of zoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:01 schreef CherryLips het volgende:
ik heb verdomme de hele dag met m'n gulp open rondgelopenof iig, op de fiets, in de supermarkt, bij de groenteboer
ik merkte het pas om acht uur ofzo
nee, maar tochquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:03 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat er iets uit hangt of zo![]()
heb jij toevallig een 'beschamende momenten' fetisj?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, maar tochdat ik de tocht niet heb gemerkt
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb jij toevallig een 'beschamende momenten' fetisj?als je er morgen weer een hebt word ik gek
Ik had laatst een sollicitatiegesprek met Auke Neyman (Directeur), loop die zaak binnen:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:27 schreef Maanvis het volgende:
Naar een sollicitatiegesprek gaan en te laat komen omdat je dacht dat het bedrijf in een andere stad zat.
"Ja we zitten naast de V&D" ...
ikke rondvragen "Waar is hier de V&D"
"Er is hier helemaal geen V&D!"
Als je maar niet als ICT-er solliciteerde is er weinig aan de hand lijkt mij ..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Baal, baal.
Eergisteren een sollicitatiebrief verstuurd via e-mail naar een functie wat ik erg graag wil hebben!
Dus een brief opgesteld, spellingscontrole erover heen, tig keer na gelezen.
Hij leek me helemaal goed, dus verstuurd.
Lees ik hem daarna weer, fuck, fuck!
Weet niet wat ik heb gedaan met de spellingscontrole maar hij heeft mijn naam, adres en woonplaats veranderd in woorden die hij wel kent![]()
Het slaat gewoon helemaal nergens meer op!!
Die baan kan ik dus wel shaken![]()
Je gaat met je vriendin naar de Gay Pride? Weet je wel zeker dat je op vrouwen valt dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:59 schreef Razor21 het volgende:
Vavond post ik hier wel een beschamend moment als ik terug kom met mijn vriendin van de Gay Pride in Amsterdam![]()
en dat zij op mannen valt..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Je gaat met je vriendin naar de Gay Pride? Weet je wel zeker dat je op vrouwen valt dan?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:38 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
en dat zij op mannen valt..![]()
Verhaal vol met toevalligheden, maar ondanks dat veel geluk bij een ongeluk...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef rameijer het volgende:
Ik ging ooit voor mijn werk (gevestigd in Amsterdam) een Microsoftcursus doen.
Nu moest mijn tante, tevens buurvrouw, daar op mijn eerste cursusdag toevallig ook heen, dus ik reed met haar mee, en zij dropte mij ergens centraal in Maarssen.
Ik wist niet precies waar in Maarssen dat bedrijf zat, dus ik zoeken op zo'n billboardkaart naar de juiste straat.
'Vreemd, ik kan die straat niet vinden?!'
En toen ging er een schok door me heen...'Fuck, dat bedrijf zit helemaal niet in Maarssen, maar in Nieuwegein!!'
Dus ik gauw weer zoeken op die kaart naar het treinstation, en vervolgens met flinke snelheid die kant oplopen.
Stopt er ineens een auto naast me...'Hey Ray, wat doe jij hier?'
Ik kijken...waren het de twee directeuren van mijn werk die toevallig een afspraak hadden in Maarssen en op zoek waren naar de juiste straat![]()
![]()
Gelukkig had ik een goede band met ze en konden ze er enorm om lachen en brachten ze me zelfs naar Nieuwegein
Maar het was al met al toch redelijk beschamend![]()
Zo heb ik eens naar een meneer Auke [achternaam] gevraagd. Wist ik veel dat er domme ouders zijn die hun dochter een jongensnaam meegevenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik had laatst een sollicitatiegesprek met Auke Neyman (Directeur), loop die zaak binnen:
"ik ben op zoek naar mevrouw Neyman"
verkoper: "er werkt hier geen mevrouw Neyman.. wel een menneer Neyman."
![]()
maargoed ben wel aangenomen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:33 schreef raptorix het volgende:
Was in me examen jaar, een jongen uit me klas liep er nogal vies bij, ik zeg: is je moeder soms handleiding van de wasmachine kwijt, bleek ze moeder 3 dagen ervoor te zijn overleden, dat doet wel heel veel pijn
Nee, de handleiding is m'n moeder kwijtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:27 schreef A_L_N_F het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
darn, dan kun je wel heel diep in de grond weg zakken als je zoiets overkomt zeg.
wat was zijn reactie?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef CherryLips het volgende:
ik had gister tandpasta in m'n oog
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nee, de handleiding is m'n moeder kwijt
Mjah ik zei dat, en hij zei dus dat ze moeder was overleden, tjah wat moet je dan nog zeggen....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:27 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
darn, dan kun je wel heel diep in de grond weg zakken als je zoiets overkomt zeg.
wat was zijn reactie?
Herkenbaar. Gelukkig heb ik heel snel het instinct verkregen daar volautomatisch rekening mee te houden. Desalniettemin overkomt het me af en toe nog.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:38 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ook liep ik de bus in met van die bagagerekken en omdat ik nogal groot ben, stootte ik keihard me kop tegen dat ding. Toen ik uit wilde stappen gebeurde weer precies hetzelfde.
ROFLquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:31 schreef Petra76 het volgende:
Vriend van me vertelde over een kennis uit Den Haag die een dagje op bezoek was in Breda. Hij kwam langs een brillenzaak en zag daar een leuke bril. Hij naar binnen, bril besteld. De verkoper zou bellen als de bril klaar was. Tijdje later belt die verkoper dus dat de bril klaar is. Toen de koper ophing, bedacht ie zich dat ie helemaal niet meer wist hoe de brillenwinkel heette en waar in Breda die gevestigd was. Die bril heeft ie dus nooit meer opgehaald...
En toen was je meteen stil zeker?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een paar dagen geleden reisde ik met de bus naar Veenendaal.
Anyway: ik dacht dat ik alleen in de bus zat en het stopknopje begint ineens te branden, dus ik bleren naar die busschauffeur dat ik niet op het stopknopje had gedrukt.
(in dit specifieke type bus waar ik in zat, ging er technisch nogal wat fout: deuren die dienst weigerden, stopknoppen die een eigen leven gingen leiden).
Die busschauffeur kijkt eens rustig naar achteren en zegt: nou dr zit nog iemand in de bus en die wil er vast wel uit, komt er vanachteren ineens een piepklein meisje tevoorschijn.![]()
bijna 3 uur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef Mainport het volgende:
Echt zo'n topic om 's nachts om drie uur nog eens lekker door te lezen.
God is watching your every movequote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:37 schreef Gebleekte het volgende:
Liep ik 3 weken geleden terug van de Dance Parade in Rotterdam richting Centraal station met de nodige biertjes op, zie ik me ineens een lekker wijf lopen!!Dus ik kijk uiteraard haar kant op, zelfs bijna zo lang dat m'n hoofd zowat helemaal naar achter staat, en ja hoor : loop zo met m'n ballen tegen zo'n paaltje aan
![]()
Gelukkig zag ( volgens mij ) niemand het
Heel stilletjes in een hoekje gekropen, maar de busschauffeur kon er wel om lachenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:19 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
En toen was je meteen stil zeker?![]()
"Ook in de tuin, pater?"quote:
Zal wel lekker ruiken dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:38 schreef soppig het volgende:
ik liet een keer een scheetje op de fiets
maar het was geen scheetje
en dan nog 10 minuten doorfietsen met een pannenkoek in je onderbroek
...gelukkig ben ik totaal niet visueel ingesteld...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:38 schreef soppig het volgende:
..... een pannenkoek in je onderbroek
telkens als ik jou avatar zie krijg ik hongerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:19 schreef hamkaastosti het volgende:
Willen gaan frituren en dan de pan heet laten worden terwijl het handvat nog ingeklapt zat en dus in het vet dreef. Het ding met een vork d'r uit vissen en vervolgens even later het handvat lekker beetpakken om het mandje omhoog te doen![]()
2 banen met brandwonden schuin over m'n hand heen en m'n duim voorzien van een mooie streep
quote:Op zondag 3 september 2006 14:15 schreef jors het volgende:
ik van school naar huis fietsen
denken dat iemand me roept ik kijk achterom en fiets zo de bosjes in![]()
Och, je wilt niet weten hoe vaak ik met mn brommer in de hand naar huis ben gegaan. Is niet meer op twee handen te tellen. Een keer zelfs 10 kilometerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:59 schreef CHC het volgende:
Onderweg naar je werk op de (schakel-)brommer merken dat je neit meer kan schakelen (ligt het schakelpookje een paar meter terug... Oke schakelpookje opgehaald, helaas moet je hiervoor even stil gaan staan en optrekken wilt niet lukken vanuit z'n 5e versnelling... Natuurlijk ook geen gereedschap voor handen om het stukje ijzer weer te monteren... Gevolg 30 minuten te laat op je werk verschijnen...
Na het werk ter plekke het pookje gemonteerd, is je benzine halverwege de terugweg tot op de laatste druppel op...
Volgensmij is het gewoon een pechdag maar toch is het knap beschamend als je met brommer en al langs de weg loopt...
Ik woon ook in een flat op 4 hoog en neem altijd de lift naar boven (nu niet zeggen dat ik lui ben, ik leef onder het motto waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op maandag 4 september 2006 00:38 schreef erkel het volgende:
Bij de flat aankomen waar je al een tijdje woont en dan proberen het gebouw binnen te komen middels een sleutel in het sleutelgat te steken. Na een paar keren draaien lukt het niet om de deur te openen en denk je nog bij jezelf: 'volgens mij doe ik iets fout' Maar goed gewacht op iemand die ook een sleutel had en voila de deur ging open. Bleek ik dus de verkeerde kant op te draaien
![]()
cola verhaalquote:Op maandag 4 september 2006 01:54 schreef MaJo het volgende:
Bedenk er weer twee
- De leraar waar je een hekel aan hebt nadoen, iedereen vet lachen en dan opeens verschrikt kijken. Blijkt hij achter me te staan
- Ik moest de trein halen en had net daarvoor een flesje cola gekocht. Dus ik hard rennen om die trein te halen en red het op het nippertje. Buiten adem en helemaal uitgeput ga ik in die trein zitten en pak dat flesje cola om een slokje te nemen om weer tot rust te komen. Alleen niet bedacht dat dat niet zo slim wasDie cola spuit dus uit het flesje en ik ben nog zo dom om het van me af te houden, boven mijn tas
Alles nat en plakkerig...
Ja slim hequote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef Mainport het volgende:
Echt zo'n topic om 's nachts om drie uur nog eens lekker door te lezen.
Ik heb een paarkeer het tegenovergestelde gehad. Ik woon op de 3e, complex heeft 4 verdiepingen. Ik sjouw als ik in een niet-luie bui ben (gebeurt niet vaak) soms met de trappen omhoog. Sta je daar op de 4e een beetje vreemd om je heen te kijken, komt de bovenbeurvrouw (studentenflag, lekker ding!) langs, me vreemd aan te kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 01:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik woon ook in een flat op 4 hoog en neem altijd de lift naar boven (nu niet zeggen dat ik lui ben, ik leef onder het motto waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?) en was dus een keer op 3 hoog uitgestapt zonder dat te weten. Ik dus een heel stuk over die gallerij lopen totdat ik opeens naar de huisnummers keek die me niet echt bekend voorkwamen. Jammer genoeg heeft me broertje best veel vriendjes in de flat en 1 zo`n jochie woont op 3 hoog en die kwam ik dus tegen, die me dus al aankeek met een vreemde blik van: ''wat doe jij nou hier je hoort toch op 4 hoog thuis?''.
Oh god, die keer dat ik een marshmallow ging roosteren aan een vork. En dan dat ding van de vork afhappen. En de vorkvormige brandblaren op mijn lippen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:19 schreef hamkaastosti het volgende:
2 banen met brandwonden schuin over m'n hand heen en m'n duim voorzien van een mooie streep
Dat is gewoon een kutsmoes om het lekker op een zuipen te zettenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
Net weer zoiets. Haal een pak vruchtensap uit de koelkast en giet zonder echt te kijken mn glas drinken vol, neem vervolgens een grote slok (ik had dorst) , slik door en denk.. hmm smaakt wel erg vreemd.. ik kijk in het glas drinken, zitten er allemaal stukjes schimmel in (vliesjes)
. Aangezien ik verder geen frisdrank meer in mijn koelkast had zit ik nu aan het bier
.
zo blijf je tenminste bezig!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:06 schreef Beroepsgokker het volgende:
![]()
. Stiekem wel ja. Nog een reden om aan het bier te gaan is omdat ik nog 2 biertjes heb staan en dan de volle krat weer in kan leveren == statiegeld
. (en een opgeruimde kamer voor mn vriendin die vanavond komt
)
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:09 schreef Flyga het volgende:
Ik ging eens bij een vriendin eten op de camping... haar moeder had gekookt enzo.
Dus die moeder brengt het eten op tafel.. van de lucht alleen al ging ik bijna over mijn nek.
Het was iets buitenlands ofzo,.. dus op een gegeven moment zit ik zo heel houterig te eten enzo...
Maar opeens![]()
er gleed zo'n draadje van een sperzieboon mijn keel in terwijl de boon nog in mijn mond zat wat tot gevolg had dat ik heel erg moest kokhalzen![]()
Dus ik zat zo aan tafel zo; BLuuuHhuHUhUhU uche uche BulUHlauhHhu![]()
Vet rooie kop enzo, tranen over mijn wangen (van het hoesten en kokhalzen)
omg... wat een lullige ervaring![]()
Maar ik maakte echt zo'n kut geluid vanuit mijn keel, zo'n dinosaurus geluid;
Pgggggggggggggggggggggggggggg BluHuHuHuhuhuHUH![]()
![]()
Hmhmmmm..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:06 schreef sieske het volgende:
een of andere sexsite die iemand voor mij had bekeken.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:06 schreef sieske het volgende:
oh ja, pas geleden ben ik ff de bieb in geweest om even te mailen en wat te internetten om de resterende tijd op te maken (10 min. is 1 euro ofzo), krijg ik opeens een paginagrote vergroting van een pijpende vrouw te zien, een of andere sexsite die iemand voor mij had bekeken.
Er zaten nog tig andere personen in die zaal, dus ik wilde meteen de pagina sluiten met dat kruisje in de rechterbovenhoek.
Tof, geen kruisje. Trouwens, die pagina had ook nog geluid (en niet zo zacht ook, leuk hè).
Ik overal op drukken met een knalrode kop, iedereen keek en vond het keilache, ik niet dus. Handen voor het beeldscherm gehouden en mijn broer snel de stekker eruit getrokken
Toen maar snel weggegaan![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Grappigquote:Op donderdag 7 september 2006 02:14 schreef Jentin het volgende:
Niet in m'n eentje, maar vrij beschamend:
Met een vriendin gaan eten bij Billy/Betty/Bella/Bruintje/Brutus/Bolke/? Beer in Breda leek een goed idee. Dus wij daarheen, maar er was nog geen tafeltje vrij. Of we even plaats wilden nemen aan de bar. Dat doen we. Die bar en bijbehorende krukken staan op een verhoging, waarvan de rand vlak achter de barkrukken zit.
Drankje besteld, rustig afgewacht, en jawel: er kwam een tafel vrij. In een poging om los te komen van bar en barkruk raakte ik verwikkeld in een hevig gevecht met jas, tas, kruk en mijzelve. Ik won, dacht ik. Op mijn allercharmantst rolde ik van de kruk af en wilde m'n voeten op de grond zetten. Dat lukte half. Ik stapte precies op het randje van de verhoging, en duik derhalve met jas en tas richting een tafel die vol met eten stond. Alleen een zeer atletisch gewapper van m'n armen en het perforeren van andermans voet voorkwam dat ik voorover in een schaal Berenfriet landde.
Een buitengewoon sportieve prestatie voor een vol restaurant.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
bijna 3 uur.
Geweldig topic dit![]()
soort van TVP weet je wel
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:54 schreef anneja het volgende:
[..]
Oh god, die keer dat ik een marshmallow ging roosteren aan een vork. En dan dat ding van de vork afhappen. En de vorkvormige brandblaren op mijn lippen.
Aargh.
ROFL: Rolling on the floor laughingquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:36 schreef sieske het volgende:
sorry hoor, maar ik ben nog niet zo thuis in dit soort topics. Wat betekent ROFL, TVP, OV en TS?
Ik lees het best wel vaak, maar ik kom er maar niet achter wat het betekent.![]()
[..]
m'n bejaarde, wat doe je? Ja ik heb die taart toch gekocht.quote:Op zondag 10 september 2006 00:58 schreef Moja het volgende:
In een volle tram uit je evenwicht raken en op de schoot van een bejaarde vrouw belanden, terwijl de rest van de tram je aanstaard wat je ingodsnaam aan het doen bent![]()
Whehehequote:Op zondag 10 september 2006 02:28 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
m'n bejaarde, wat doe je? Ja ik heb die taart toch gekocht.
same here.quote:Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef plumbum het volgende:
Ik heb dr ook 1![]()
Ik zat op de fiets (zoeen stoere mountainbike) en fiets altijd vrij hard. Fiets richting een afslag (naar rechts) waar nooit iemand aan komt, dus vond ik het niet nodig daar wat mijn snelheid te minderen. Komen er een man en een vrouw heel toevallig tóch aanfietsen, waardor ik dus keihard op de rem moest. Het toeval wou dat mijn voorrem een aanzienlijk stuk krachtiger zijn werk deed dan de achterste, met als gevolg dat ik met mijn gezicht op het fietspad belandde.
![]()
Ben uiteraard uiterst stoer weggefietst, de man en vrouw onder de indruk latend dat het me allemaal niks deed.
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 01:10 schreef Jegorex het volgende:
Toen ik nog op de basisschool zat moest ik elke dag 3 kilometer buiten de bebouwde kom fietsen.
Op een middag was ik zoals gewoonlijk weer bijna te laat en stond ik op de trappers om sneller te kunnen trappen.
Opeens glij ik met bijde voeten van de trappers af en val ik zo met mijn kruis op de middenstang![]()
Mijn voeten glijden over de grond en omdat ik geen handrem heb kan ik niet meteen stoppen. Ik rol dus verder en verlies bijna mijn evenwicht. Mijn fiets begint uit te wijken naar rechts, waar een vrij veel bomen stonden met daarachter een diepe sloot. Ik vlieg vlak voor een boom de berm in.
Daar gaat je dan Jegorexje, eerst knal je met je ballen op de middenstang en daarna ga je ook nog de sloot in![]()
halverwege de berm begin ik in te zien dat ik toch echt in het water zal komen totdat mijn fiets opeens besluit om toch maar weer omhoog te rollen.<------------------
Hoe kan je fiets nou omhoog rollen?Na een paar angstige seconden en een erg pijnlijk kruis stond ik uiteindelijk weer bovenaan de berm.
Na een paar minuten ben ik maar weer verder gefietst en was ik uiteindelijk toch nog op tijd op school![]()
Waarschijnlijk stuurde ik onbewust wel zelf mijn fiets weer omhoog, maar het leek toen alsof het vanzelf gebeurde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |