quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:29 schreef Retro_Doll het volgende:
Leuk topic
Vorig jaar ging ik op vakantie naar Spanje. Het strand in Calella is best mooi, maar de golven zijn er enorm krachtig. Ik ff lekker in het water gezwonnen, wou ik eruit zag ik dat voor mij allemaal jongeren lagen. Ik voelde me die dag goed, nieuwe bikini, strak lijf voor de zomer. Ik dacht ik ga eens proberen sexy uit het water te komen. Ik sta op, wrijf mijn haar naar achter, trek mijn bikini strikje wat strakker aan.
Het werkt ik had de aandacht. Ik kreeg echter nog meer aandacht toen ik van achter door een grote golf keihard het zand in werd geworpen. Toen ik wou opstaan kwam er nog een en rolde ik 5 meter verder weer het water inik was helemaal verdwenen behalve mijn benen die staken nog mooi boven het water uit! . De kiezel zat overal, in mijn broek, mijn haar echt overal. Ik wist niet hoe snel ik onder mijn parasol moest kruipen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Darkmind het volgende:
[..]
Of je zelf in je gezicht slaan met een drumstok
Hahahahahaha ik zit hier hard te lachenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:49 schreef fondue het volgende:
Ik had gisteren iets:
ik kwam uit mijn werk om 1 uur (afwassen in een gerenommeerd restaurant) en ik stop mijn sleutel in mijn fiets, maar het slot weigert. nu gebeurt dit wel vaker dusik schopte tegen het slot maar het bleef vastzitten. Na vijf minuten schoppen slaan en sleuteltje omdraaien, besloot ik om de fiets lopend mee naar huis te nemen, mijn huis is toch niet zo verweg, na een goede honderd meter denk ik opeens: OMG WTF!?! waar is mijn stang gebleven....
bleek dat ik de fiets van een vrouwelijke collega mee had gepakt, die van het zelfde merk en type en kleur was als mijn fiets....
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:57 schreef fondue het volgende:
een klasgenoot had eens een verhaal, of het waar is is nog maar de vraag:
Hij zat zichzelf af te trekken in zijn kamer, komt zijn moeder binnen en enigszins verbrouwereerd stamelt ze:eehm... Koekje erbij?...
zoiets had ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:57 schreef fondue het volgende:
Hij zat zichzelf af te trekken in zijn kamer, komt zijn moeder binnen en enigszins verbrouwereerd stamelt ze:eehm... Koekje erbij?...
Vrouwen houden van een kleinequote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:56 schreef Bog het volgende:
[..]
zoiets had ik ook
alleen zei mn moeder net ff wat anders: "moet ik je soms een handje helpen?"
![]()
toen zei ik :"nee rot op smerige kuthoer"
zij weer van: "ah tooee"
...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:57 schreef fondue het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:09 schreef Thijz het volgende:
Een paar jaar geleden met een paar maten op vakantie. Ik zat ff lekker op de plee te schijten gaat een maat van me ineens wc-verfrisser onder de deur door spuiten. Ik zeg: wat ben je aan het doen? Hij: het stinkt hier, tegen de stank. Inmiddels was er al een flinke walm de wc ingespoten. Hoor ik ineens: tjsik, tsjik. Was hij met een aansteker bezig de boel in de fik te zetten. Dat gas vatte dus vlam, van beide benen de helft van het beenhaar kwijt.![]()
Dure bedoelingquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:28 schreef Frankvbr het volgende:
hier wil de computer nog wel eens de printer de opdracht geven, topics uit te printen. Zo begon de printer ook topics uit te printen uit subfora sex, en alleen uit deze! en dan komt mijn vader, dit is van jouw? ik nee hij: oh je naam staat hier bovenaan..
kheb mijn printer tegenw maar anders ingestelt, zodat ie niet weer plotseling pagina's uitprint, want op de een of andere manier geeft ie deze opdracht nog steeds vaak door
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:16 schreef doemaardrie het volgende:
Na een paar avonden stevig doorzakken.
's Morgens een eitje bakken met een brakke kop en slechts een boxer aan.
Vette scheet willen laten en dan een plak diarree van ongeveer 1 m² voor je fornuis hebben liggen.
Maar gelukkig was ik alleen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:22 schreef seilram het volgende:
Ik zat een keer heel stoned in de bus en had op de "stop" gedrukt want ik moest eruit. De bus stopt, dus ik sta op en loop naar de deur, maar die ging niet open. Ik door de bus heen roepen: "Joehoe ik moet eruit!" Zegt die chauffeur: "We staan voor het stoplicht".
Hele bus vol mensen en ik stond daar goed stoned.... was minder.
Lekker pijnlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:15 schreef seilram het volgende:
Mijn vriend en ik moesten een keer naar een soort van herdenkingsdienst voor overleden papa waar hele familie zou komen. Wij die kerk binnen. "Oh, volgens mij zijn we vroeg. Ik zie nog niemand van de family." Wij gewoon ergens gaan zitten. Kerk loopt langzaam vol. Nog steeds niemand gezien.
Afgesproken dat als er over een kwartier er nog niemand zou zijn (en de dienst was al begonnen), dan gaan we.
Wij afwachten....dienst begint. Niemand... Na nog tien minuten gewacht te hebben, hadden we zoiets van fok it, we gaan!
Tijdens de dienst opgestaan en naar buiten gelopen.
Bellen...
"Oh, is het in die kerk?"
Zaten we in de verkeerde kerk...![]()
Ik met een jurkje aan op de fiets van mijn broertje, zo'n mountainbike met vering, naar het winkelcentrum. Jurkje iets te groot, en vooral het "rok gedeelte" erg wijd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef CherryLips het volgende:
.............
ik had een nieuw rokje aan die best een maatje kleiner gekund had, en die hing steeds onderaan m'n kont. .................
Ma Tokkiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:33 schreef TwinHype het volgende:
[..]
Ik met een jurkje aan op de fiets van mijn broertje, zo'n mountainbike met vering, naar het winkelcentrum. Jurkje iets te groot, en vooral het "rok gedeelte" erg wijd.
Bij het winkelcentrum aangekomen wil ik remmen, maar dat achterlijke ding rijd gewoon door! Klap met een smak tegen een muurtje (zag het aankomen) en wil afstappen. Ik met een zwierige zwaai mijn been met vollekracht over het zadel heen gegooid waarbij ik een vreemd krakend geluid hoor.![]()
Mijn jurk was tussen de remblokjes gekomen, en daardoor remde die fiets niet, en omdat ik mezelf van die fiets los gerukt had, zat de helft van mijn jurk nog aan die fiets vast.![]()
De rest van mijn jurk losgemaakt en gauw mijn boodschappen gedaan. Thuis zie ik dat ik zo'n beetje alle zwarte viezigheid van die fiets in mijn gezicht heb gesmeerd toen ik het zweet van mijn voorhoofd veegde.Zal er best tof uitgezien hebben, zo achter het karretje van de Appie Heijn.
![]()
Had je wel een smeulend sjekkie in een mondhoek hangen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:33 schreef TwinHype het volgende:
[..]
Ik met een jurkje aan op de fiets van mijn broertje, zo'n mountainbike met vering, naar het winkelcentrum. Jurkje iets te groot, en vooral het "rok gedeelte" erg wijd.
Bij het winkelcentrum aangekomen wil ik remmen, maar dat achterlijke ding rijd gewoon door! Klap met een smak tegen een muurtje (zag het aankomen) en wil afstappen. Ik met een zwierige zwaai mijn been met vollekracht over het zadel heen gegooid waarbij ik een vreemd krakend geluid hoor.![]()
Mijn jurk was tussen de remblokjes gekomen, en daardoor remde die fiets niet, en omdat ik mezelf van die fiets los gerukt had, zat de helft van mijn jurk nog aan die fiets vast.![]()
De rest van mijn jurk losgemaakt en gauw mijn boodschappen gedaan. Thuis zie ik dat ik zo'n beetje alle zwarte viezigheid van die fiets in mijn gezicht heb gesmeerd toen ik het zweet van mijn voorhoofd veegde.Zal er best tof uitgezien hebben, zo achter het karretje van de Appie Heijn.
![]()
dat dan weer nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Had je wel een smeulend sjekkie in een mondhoek hangen?![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 04:44 schreef yavanna het volgende:
Paar weken terug, ik pak min of meer op de tast een kort rokje uit de kast,
doe hem aan en ga mijn honden uit laten, een lekker lang stuk, want het was mooi weer enzo.
Kom ik weer thuis, loop langs de spiegel en euh..weer terug naar de spiegel.....blijkt dat er een split
in dat rokje zit.
Die split zat aan de achterzijde gedraait (waar hij normaal dus niet hoort)
waardoor iedereen zo recht tegen mijn bips aan kon kijken al die tijd.
wat un vage redenatiequote:Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Schamen is voor mietjes.
Schamen leidt ertoe dat je bang wordt om gek te doen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 04:44 schreef yavanna het volgende:
Paar weken terug, ik pak min of meer op de tast een kort rokje uit de kast,
doe hem aan en ga mijn honden uit laten, een lekker lang stuk, want het was mooi weer enzo.
Kom ik weer thuis, loop langs de spiegel en euh..weer terug naar de spiegel.....blijkt dat er een split
in dat rokje zit.
Die split zat aan de achterzijde gedraait (waar hij normaal dus niet hoort)
waardoor iedereen zo recht tegen mijn bips aan kon kijken al die tijd.
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef koffiegast het volgende:
Druk bezig met het maken van je proefwerk engels.. en opeens PURFFFFFFFF, laat ik best een knal scheet. Iedereen keek naar mijn kant en ik keek vervolgens naar degene naast me alsof die het was
Maar toch schaamde ik me ^^
Hahahaquote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef koffiegast het volgende:
Druk bezig met het maken van je proefwerk engels.. en opeens PURFFFFFFFF, laat ik best een knal scheet. Iedereen keek naar mijn kant en ik keek vervolgens naar degene naast me alsof die het was
Maar toch schaamde ik me ^^
Fantastisch vooral het storen tijden het biddenquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik zat een x op de scooter en verwachte een belangrijk telefoontje...
ik sta op een gegeven moment stil voor t stoplicht op een druk kruispunt en mn telefoon gaat...
ik neem dus heel snel op en hoor.......... KLOENK
had ik mn helm nog op....
Snel om me heen kijken of niemand t zag en snel weggereden......
Was met vriendin en stel vrienden op vakantie. Op een avond zagen we de mogelijkheid om na het eten even op het strand een leuk avontuurtje te beleven. Bij terugkomst werd ik door een vriend nogal raar aangekeken... "wat zit je shirt raar"? Had ik mn shirt binnenste buiten aangetrokkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Afgelopen week had ik een beetje last van de warmte en kwam ik er in de trein pas achter dat ik mijn t-shirtje verkeerd om aan had.
Hee, wat doet dat grote witte label daar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |