abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40254358
ik had vandaag weer zo'n bridget jones dag
ik had een nieuw rokje aan die best een maatje kleiner gekund had, en die hing steeds onderaan m'n kont. Ik ging naar een vriendin en zou wat bloemen voor d'r meenemen, als kleinigheidje. Ik fiets naar winkelcentrum, koop bloemen die nog net niet verwelkt waren door de hitte, en toen dus op de fiets. goed. ik had lelies gekocht, die knakken lekker snel fietsen was dus geen optie meer. dan maar lopen emt in één arm de lelies, andere hand m'n fiets.
1) zonnebril op m'n kop flikkert er steeds half af;
2) moest standaard van m'n fiets steeds tussen m'n spaken vandaan toveren, erg handig, zie 1;
3) knalde met m'n blote tenen (slippers) meerdere malen tegen onderkant trapper op de één of andere manier;
4) rok zwaar onderaan m'n kont, met gevaar voor geheel afzakken, onderbroek bijna zichtbaar;
5) zweten als een rund, dus allemaal donkere plekken op m'n rug.

Dus. Ik loop moeilijk aan fiets met zere voeten, rokje onderaan kont, zweetvlekken op rug, standaard die steeds tussen de spaken zit, en zonnebril die steeds van m'n gezicht valt, en nog proberen de lelies heel te houden.

Ik wilde terug naar bed
Tap tap tap
  donderdag 27 juli 2006 @ 23:16:52 #152
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_40254472
Na een paar avonden stevig doorzakken.
's Morgens een eitje bakken met een brakke kop en slechts een boxer aan.
Vette scheet willen laten en dan een plak diarree van ongeveer 1 m² voor je fornuis hebben liggen.

Maar gelukkig was ik alleen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 23:22:18 #153
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_40254652
Ik zat een keer heel stoned in de bus en had op de "stop" gedrukt want ik moest eruit. De bus stopt, dus ik sta op en loop naar de deur, maar die ging niet open. Ik door de bus heen roepen: "Joehoe ik moet eruit!" Zegt die chauffeur: "We staan voor het stoplicht".
Hele bus vol mensen en ik stond daar goed stoned.... was minder.
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 27 juli 2006 @ 23:22:42 #154
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_40254671
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:16 schreef doemaardrie het volgende:
Na een paar avonden stevig doorzakken.
's Morgens een eitje bakken met een brakke kop en slechts een boxer aan.
Vette scheet willen laten en dan een plak diarree van ongeveer 1 m² voor je fornuis hebben liggen.

Maar gelukkig was ik alleen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 23:33:58 #155
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_40255042
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:22 schreef Bog het volgende:

[..]

Ach ik had een werkster
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:15:52 #156
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_40256314
Mijn vriend en ik moesten een keer naar een soort van herdenkingsdienst voor overleden papa waar hele familie zou komen. Wij die kerk binnen. "Oh, volgens mij zijn we vroeg. Ik zie nog niemand van de family." Wij gewoon ergens gaan zitten. Kerk loopt langzaam vol. Nog steeds niemand gezien.

Afgesproken dat als er over een kwartier er nog niemand zou zijn (en de dienst was al begonnen), dan gaan we.

Wij afwachten....dienst begint. Niemand... Na nog tien minuten gewacht te hebben, hadden we zoiets van fok it, we gaan!

Tijdens de dienst opgestaan en naar buiten gelopen.

Bellen...

"Oh, is het in die kerk?"

Zaten we in de verkeerde kerk...
Niet mieten! Door gieten!
pi_40256394
Gister ook weer een moment waar ik de komende jaren nog wel aan herinnerd word

Er is in het huis waar ik nu zit al een dag of 3 een lan aan de gang waar de nodige liters bier doorheen gaan. Gisteravond was de afsluitende avond we zaten al vroeg aan het bier. Natuurlijk word ook de nodige tijd doorgebracht in de tuin waar je in kan komen door door de schuifpui te lopen.

Na heel wat biertjes besluit ik weer naar binnen te lopen alleen stond de pui niet volledig open maar was die half open gezet. Ik had 50 % kans dat ik de goede kant zou pakken en helaas was het een verkeerde keuze, het gevolg:

Een vette vlek op de pui, een Zeurberus die zwaar verbaasd kijkt, lachende mensen en bier op de pui.

Was ik maar alleen op dat moment
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  vrijdag 28 juli 2006 @ 01:15:14 #158
131561 Nega
AFC AJAX
pi_40258070
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:22 schreef seilram het volgende:
Ik zat een keer heel stoned in de bus en had op de "stop" gedrukt want ik moest eruit. De bus stopt, dus ik sta op en loop naar de deur, maar die ging niet open. Ik door de bus heen roepen: "Joehoe ik moet eruit!" Zegt die chauffeur: "We staan voor het stoplicht".
Hele bus vol mensen en ik stond daar goed stoned.... was minder.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  vrijdag 28 juli 2006 @ 01:27:04 #159
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40258363
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 00:15 schreef seilram het volgende:
Mijn vriend en ik moesten een keer naar een soort van herdenkingsdienst voor overleden papa waar hele familie zou komen. Wij die kerk binnen. "Oh, volgens mij zijn we vroeg. Ik zie nog niemand van de family." Wij gewoon ergens gaan zitten. Kerk loopt langzaam vol. Nog steeds niemand gezien.

Afgesproken dat als er over een kwartier er nog niemand zou zijn (en de dienst was al begonnen), dan gaan we.

Wij afwachten....dienst begint. Niemand... Na nog tien minuten gewacht te hebben, hadden we zoiets van fok it, we gaan!

Tijdens de dienst opgestaan en naar buiten gelopen.

Bellen...

"Oh, is het in die kerk?"

Zaten we in de verkeerde kerk...
Lekker pijnlijk
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 29 juli 2006 @ 01:33:22 #160
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_40289722
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef CherryLips het volgende:
.............
ik had een nieuw rokje aan die best een maatje kleiner gekund had, en die hing steeds onderaan m'n kont. .................
Ik met een jurkje aan op de fiets van mijn broertje, zo'n mountainbike met vering, naar het winkelcentrum. Jurkje iets te groot, en vooral het "rok gedeelte" erg wijd.

Bij het winkelcentrum aangekomen wil ik remmen, maar dat achterlijke ding rijd gewoon door! Klap met een smak tegen een muurtje (zag het aankomen) en wil afstappen. Ik met een zwierige zwaai mijn been met vollekracht over het zadel heen gegooid waarbij ik een vreemd krakend geluid hoor.

Mijn jurk was tussen de remblokjes gekomen, en daardoor remde die fiets niet, en omdat ik mezelf van die fiets los gerukt had, zat de helft van mijn jurk nog aan die fiets vast.

De rest van mijn jurk losgemaakt en gauw mijn boodschappen gedaan. Thuis zie ik dat ik zo'n beetje alle zwarte viezigheid van die fiets in mijn gezicht heb gesmeerd toen ik het zweet van mijn voorhoofd veegde. Zal er best tof uitgezien hebben, zo achter het karretje van de Appie Heijn.
King Shameek just do it to the crowd
  zaterdag 29 juli 2006 @ 01:39:08 #161
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_40289811
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 01:33 schreef TwinHype het volgende:

[..]

Ik met een jurkje aan op de fiets van mijn broertje, zo'n mountainbike met vering, naar het winkelcentrum. Jurkje iets te groot, en vooral het "rok gedeelte" erg wijd.

Bij het winkelcentrum aangekomen wil ik remmen, maar dat achterlijke ding rijd gewoon door! Klap met een smak tegen een muurtje (zag het aankomen) en wil afstappen. Ik met een zwierige zwaai mijn been met vollekracht over het zadel heen gegooid waarbij ik een vreemd krakend geluid hoor.

Mijn jurk was tussen de remblokjes gekomen, en daardoor remde die fiets niet, en omdat ik mezelf van die fiets los gerukt had, zat de helft van mijn jurk nog aan die fiets vast.

De rest van mijn jurk losgemaakt en gauw mijn boodschappen gedaan. Thuis zie ik dat ik zo'n beetje alle zwarte viezigheid van die fiets in mijn gezicht heb gesmeerd toen ik het zweet van mijn voorhoofd veegde. Zal er best tof uitgezien hebben, zo achter het karretje van de Appie Heijn.
Ma Tokkie
Asjemenou
  zaterdag 29 juli 2006 @ 01:46:01 #162
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40289924
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 01:33 schreef TwinHype het volgende:

[..]

Had je wel een smeulend sjekkie in een mondhoek hangen?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 30 juli 2006 @ 01:43:41 #163
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_40313288
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 01:46 schreef tonja het volgende:

[..]

Had je wel een smeulend sjekkie in een mondhoek hangen?
dat dan weer niet
King Shameek just do it to the crowd
  zondag 30 juli 2006 @ 04:44:33 #164
19242 yavanna
Results may vary.
pi_40315048
Paar weken terug, ik pak min of meer op de tast een kort rokje uit de kast,
doe hem aan en ga mijn honden uit laten, een lekker lang stuk, want het was mooi weer enzo.
Kom ik weer thuis, loop langs de spiegel en euh..weer terug naar de spiegel.....blijkt dat er een split
in dat rokje zit.
Die split zat aan de achterzijde gedraait (waar hij normaal dus niet hoort )
waardoor iedereen zo recht tegen mijn bips aan kon kijken al die tijd.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Moderator zondag 30 juli 2006 @ 08:15:59 #165
18653 crew  D.
pi_40315442
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:36 schreef UncleSam het volgende:

[..]
  zondag 30 juli 2006 @ 20:02:05 #166
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_40330896
quote:
Op zondag 30 juli 2006 04:44 schreef yavanna het volgende:
doe hem aan en ga mijn honden uit laten, een lekker lang stuk, want het was mooi weer enzo.
Kom ik weer thuis, loop langs de spiegel en euh..weer terug naar de spiegel.....blijkt dat er een split
in dat rokje zit.
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
  zondag 30 juli 2006 @ 20:07:18 #167
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40331014
Schamen is voor mietjes.

Schamen leidt ertoe dat je bang wordt om gek te doen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 30 juli 2006 @ 20:22:46 #168
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_40331473
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Schamen is voor mietjes.

Schamen leidt ertoe dat je bang wordt om gek te doen.
wat un vage redenatie

jij bent zeker zo'n "slapen is voor mietjes " figuur??
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
pi_40333454
quote:
Op zondag 30 juli 2006 04:44 schreef yavanna het volgende:
in dat rokje zit.
Ik zwaai naar dieren.
pi_40333991
Na al die sterke rokjes verhalen hier dan maar een ganant zwembroek verhaal.

Was op het strand en vriendin (toen nog niet zo heel erg lang verkering) gaat plots topless zonnen. Ik stond er nogal van te kijken, maar vond het ook wel leuk . Ik op mijn dooie gemak haar volledig insmeren, borsten lekker masseren etc. Sta vervolgens op om rustig mijn handdoek goed te leggen, begint ze toch ineens hard te lachen.. Ik was even vergeten dat er iets aan het groeien was.. , voor een paar 100 mensen stond ik letterlijk voor lul.
pi_40334137
Hhmmm ik heb weet er nog wel een paar van het afgelopen schooljaar

Bij kogelstoten de kogel op de leraar z'n voeten stoten/gooien Echt iedereen lachen, behalve die leraar.
Bij speerwerpen bijna de leraar raken. Als ik tegenwoordig moet kogelstoten, speerwerpen of iets in die zin rent iedereen op het veld naar achteren

Jaja ik ben echt een sportman

Ik moest een presentatie houden voor de onderbouw over brandgevaar , vliegt de beamer in de fik tijdens de presentatie. Ik had het echt niet meer

Als je 's ochtends niet hebt ontbeten en je begint met een proefwerk en je maag gaat knorren en iedereen in de aula hoort het (bijna 400 mensen)

Ik kan zo nog uren doorgaan
  zondag 30 juli 2006 @ 22:27:27 #172
69211 koffiegast
langzinnig
pi_40335623
Druk bezig met het maken van je proefwerk engels.. en opeens PURFFFFFFFF, laat ik best een knal scheet. Iedereen keek naar mijn kant en ik keek vervolgens naar degene naast me alsof die het was
Maar toch schaamde ik me ^^
pi_40339868
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef koffiegast het volgende:
Druk bezig met het maken van je proefwerk engels.. en opeens PURFFFFFFFF, laat ik best een knal scheet. Iedereen keek naar mijn kant en ik keek vervolgens naar degene naast me alsof die het was
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_40344465
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef koffiegast het volgende:
Hahaha
Ben ik ook goed in. De situatie (in deze kwestie ):
Terugvlucht Accra-Amsterdam. Kom bij mijn plaats, zit er één of andere gare Hausa(?)-vrouw volgehangen met bedeltjes en bidkwastjes enzo op mijn plekkie. Ik had een stoel aan het gangpad, zij in het midden. Ik haar beleefd op wijzen dat ze op mijn stoel zat. Zij doodleuk, alsof ze mij een gunst deed: "Oh that's okay, you can sit here!" op haar middenstoel wijzen. Ik -die haar ingewanden al flink voelde stoeien- straf doorgezet en de lompe Europeaan uitgehangen door haar -de oudere vrouw- naar een mindere plek te verwijzen.

Enfin, vliegtuig stuitert de lucht in, zij begint met haar handen te fladderen en allerlei ongearticuleerde taal uit te slaan. Ik denk: die heeft een epileptische aanval! Ik dus vragen of het wel helemaal goed met r ging. Nou, toen had ik het helemaal gedaan, of ik haar niet wilde storen tijdens het bidden

Paar uur later, ijzige stilte, de nacht gaat vallen en ik kerm het inmiddels inwendig uit. Mijn spijsverteringskanaal doet een wedstrijdje richting mijn endeldarm, mijn buik puilt zo uit dat zelf het "vreethaak-trucje" geen soelaas biedt. Ik sluip driemaal richting plee, maar uiteraard komt er daar niets.

Zo rond 4 uur des nachts komt de ontknoping. Iedereen lijkt te slapen, behalve ik, dus als ik weer het gevoel heb dat me een enorme ruft dwars zit, denk ik: daar hoef ik niet voor naar de WC. Met behulp van de één-bil-methode lukt dat me zelfs wel geluidloos.
*KNETTERROFFELROMMEL* Een een lúft, mên
De rijen voor, naast en achter me schrikken op en speuren verward naar het epicentrum. Alleen de heksendokter naast me ligt nog in dromenzwijm. Nah, wat doe je dan? Dan ga je natuurlijk met een overdreven vies gezicht naar het mens waar je toch al ruzie mee had zitten kijken en doet alsof je ook door die verschrikkelijk asociale scheet gewekt bent net.

Nog een hele genante: heel hard huilend aansluiten bij een begrafenis, de kist aangedragen zien worden en dan pas merken dat je bij de verkeerde stoet staat: het is een kist voor volwassenen en jij gaat straks een driejarig jongetje begraven. Op zich hadden de ongure motorbendetypes al een belletje doen rinkelen, maar je kon je niet voorstellen dat er bij het kleine kapelletje verderop nóg een begrafenis plaatsvond op hetzelfde moment.
Gelukkig stonden er behalve ik nog 10 mensen verkeerd, anders had ik mezelf nóg dommer en respectlozer gevoeld...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 31 juli 2006 @ 11:07:33 #175
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_40346250
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

-verhaal
Fantastisch vooral het storen tijden het bidden
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_40371220
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik zat een x op de scooter en verwachte een belangrijk telefoontje...

ik sta op een gegeven moment stil voor t stoplicht op een druk kruispunt en mn telefoon gaat...

ik neem dus heel snel op en hoor.......... KLOENK

had ik mn helm nog op....

Snel om me heen kijken of niemand t zag en snel weggereden......
pi_40371518
Afgelopen week had ik een beetje last van de warmte en kwam ik er in de trein pas achter dat ik mijn t-shirtje verkeerd om aan had.
Hee, wat doet dat grote witte label daar.

Gisteravond zat ik op de wc bij een restaurant, wil ik controleren of de wc deur nou echt op slot zit, flikkert ineens de deur wagenwijd open.
Gelukkig kwam er op dat moment niemand binnen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_40371636
gister hing m'n rokje in de plee geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik had het op tijd door voor ik ging piesen
Tap tap tap
pi_40371953
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Afgelopen week had ik een beetje last van de warmte en kwam ik er in de trein pas achter dat ik mijn t-shirtje verkeerd om aan had.
Hee, wat doet dat grote witte label daar.

Was met vriendin en stel vrienden op vakantie. Op een avond zagen we de mogelijkheid om na het eten even op het strand een leuk avontuurtje te beleven. Bij terugkomst werd ik door een vriend nogal raar aangekeken... "wat zit je shirt raar"? Had ik mn shirt binnenste buiten aangetrokken Ik kon er wel om lachen, mn vriendin kreeg een knalrode kop
pi_40372486
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:12 schreef CherryLips het volgende:
gister hing m'n rokje in de plee
Ik zou er geen gewoonte van maken
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:57:18 #181
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40372933
Dat stoned in de bus verhaal .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40373252
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Enfin, vliegtuig stuitert de lucht in, zij begint met haar handen te fladderen en allerlei ongearticuleerde taal uit te slaan. Ik denk: die heeft een epileptische aanval! Ik dus vragen of het wel helemaal goed met r ging. Nou, toen had ik het helemaal gedaan, of ik haar niet wilde storen tijdens het bidden
! ! !
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 01:44:06 #183
30252 Soempie
Procreating
pi_40373881
Die verhalen!

Goed, vanmorgenvroeg. Ik ging douchen en me vervolgens aankleden. Ondertussen heel hard aan het zingen en ook heeeeel vals.
Ik doe m'n rolgordijn omhoog en wil m'n raam dichtdoen. Is de schilder m'n kozijnen al aan het schilderen.
Enorme grijns op z'n gezicht .

En nog een:

kwam de trein inlopen met een bekertje koffie (dekseltje eraf).
Struikelde vlak voor ik wilde gaan zitten. Alle koffie tegen het raam.

Vorige week:

huisbaas (achter in de vijftig) en een meisje (begin 20) zijn druk aan het werk. Ik tegen haar: hee! kom je je vader helpen?
Zij: ik ben z'n vriendin...

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_40373976
^^ pijnlijk
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:50:05 #185
30252 Soempie
Procreating
pi_40385899
Heb nog een beschamend moment in m'n eentje.

Was de dag nadat ik voor het eerst m'n eigen was had gedaan.

Ik zat op de fiets en het begon gigantisch te hozen.
Toen ik drijfnat van de regen op plaats van bestemming was zag ik dat m'n broek schuimde.

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_40386924
Oow ik weet er ook nog eentje. Ik was met een meisje aan het praten op msn en die moeder was blijkbaar weer boos. Maar dat was ze altijd, ze was altijd chagrijnig en altijd was het de schuld van de kinderen.
Dus ik zo, het lijkt erop dat je moeder gewoon een goeie beurt nodig heeft van je vader
Zij: Dat is het probleem, ik heb geen vader meer
Ik:
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:49:24 #187
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_40387513
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:29 schreef DuranK het volgende:
Oow ik weet er ook nog eentje. Ik was met een meisje aan het praten op msn en die moeder was blijkbaar weer boos. Maar dat was ze altijd, ze was altijd chagrijnig en altijd was het de schuld van de kinderen.
Dus ik zo, het lijkt erop dat je moeder gewoon een goeie beurt nodig heeft van je vader
Zij: Dat is het probleem, ik heb geen vader meer
Ik:
Zo ken ik er nog één inderdaad...

Ik kwam op een verjaardag en zag daar een oude vriend van me. Kon het altijd goed vinden met die gozer en hij had altijd half lang haar. Ik kom op die verjaardag, hij petje op. Dus ik zeg: wat is er met je haar gebeurd?
hij doet't petje af: hier en daar een korte pluk, voor de rest kaalgeschoren
ik zeg: ben je zelf creatief bezig geweest?
hij: nee meer de chemotherapie...

Toen bedacht ik me opeens dat ik een jaar daarvoor had gehoord dat'ie een tumor had
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_40392172
Best wel sneu want het had erger kunnen aflopen

Na een bezoekje aan een coffeeshop in Den Haag op de scooter gestapt, een net nieuwe Gilera Runner DD toendertijd om naar huis te rijden

Het was regenachtig en de weg was nat

Draai ik in een straat waar dus de tramrails ook in het asfalt is verwerkt en wilde ik dus in het midden gaan rijden (tussen de rails ipv tussen de geparkeerde auto's en de rechterkant van de rails) maar dat ging dus niet goed want het was glad en ik kwam ten val

Ik ging gelukkig niet heel hard, 30 ofzo en stond op,liep naar mijn scooter die naast een tram lag en met mijn over-stonede kop til ik die scooter weer op zonder te merken dat mijn gas is blijven hangen waardoor mijn achterwiel full-power aan het spinnen is

Ik til dus die scooter op , achterwiel krijgt grip en schiet er zo vandoor recht in de stilstaande tram ernaast.

Ik echt zo van : wtf is dat ding aan het doen, snapte er geen hol van en begreep later pas dat ik beter mijn sleuteltje eerst om had moeten draaien voor ik dat ding optilde

Voorkant van de scooter in puin, en die overvolle tram viel zowat om vanwege al die mensen die aan het raam geplakt waren vanwege mijn eerdere (de val) en laatste actie
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_40394046
Reeds lang geleden...

Mijn moeder bezoekt mijn opa en oma. Ze wil de lift instappen en een man wil mee.
Hij droeg een lange slonzige jas en had een grote tas bij zich.

Op de 4e etage wil ze uitstappen en loopt naar mijn grootouders toe...echter man blijft achter haar aanlopen.

Waarop ze vraagt: " Oh, u bent zeker de loodgieter? "

Hij : "Nee mevrouw, ik ben de huisarts...!
pi_40398536
ik heb verdomme de hele dag met m'n gulp open rondgelopen of iig, op de fiets, in de supermarkt, bij de groenteboer ik merkte het pas om acht uur ofzo
Tap tap tap
pi_40398631
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:01 schreef CherryLips het volgende:
ik heb verdomme de hele dag met m'n gulp open rondgelopen of iig, op de fiets, in de supermarkt, bij de groenteboer ik merkte het pas om acht uur ofzo
Ach, het is niet dat er iets uit hangt of zo
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_40398850
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:03 schreef caradoc het volgende:

[..]

Ach, het is niet dat er iets uit hangt of zo
nee, maar toch dat ik de tocht niet heb gemerkt
Tap tap tap
pi_40399372
Zaterdag avond nog eentje.. Waren met een groep uit geweest, maar ik was zelf met de auto omdat ik wat eerder weg zou gaan, omdat ik zondag ochtend weer om 7 uur op mn werk moest wezen..

Dus ik loop om een uur of 3 's nachts naar de parkeerplaats naar mn auto toe.. Wil de sleutel erin steken, past ie niet Dus ik denk echt wat krijgen we nou Ik andere deur proberen en kofferdeksel omdat ik dacht dan kruip ik daar wel doorheen, maar de sleutel paste nergens op..

Dus ik loop al scheldend weer terug naar de kroeg, zie ik ineens een precies dezelfde auto als die van mij staan.. Dat was dus ook mijn auto, alleen heb ik dus de hele tijd geprobeerd een precies dezelfde auto als die van mij open te maken
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:30:00 #194
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_40399743
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

nee, maar toch dat ik de tocht niet heb gemerkt
heb jij toevallig een 'beschamende momenten' fetisj? als je er morgen weer een hebt word ik gek
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_40400828
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

heb jij toevallig een 'beschamende momenten' fetisj? als je er morgen weer een hebt word ik gek

ik kan niks beloven
Tap tap tap
  woensdag 2 augustus 2006 @ 22:33:34 #196
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_40433693
schoot me er nog eentje te binnen vandaag

Ik was aan het werk en ik was al de hele tijd met 1 trekker aan het werk, en vaak in en uitstappen. Nou heeft dat ding 2 treden om de cabine in te stappen, en na verloop van tijd ga je al sneller in en uit dat ding.
Totdat ik 's middags een iets groter exemplaar moest gaan gebruiken, en je raad het al, 3 treden. Dus je raad het al, ik doe 2 stappen omhoog en stap naar voren om te gaan zitten. en dan lig je dus met je kin op de pedalen, want je moest nog een stapje omhoog
Behoorlijke pijn, maar niemand die me zag. dus maar opkrabbelen en gaan zitten en wegrijden
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_40482912
Nu je het over trekkers hebt kom ik op nog een verhaal:

paar jaar geleden alweer hielp ik mee met appels plukken bij een boer. En omdat je van die lange rijen hebt met bomen gaan we daar met een trekker met daarachter een rij wagentjes om de appels in te doen. En dan rij je iedere keer heel langzaam in schildpad stand ( ) een stukje verder. Dus zij mij dat zo geleerd en ik iedere keer rijden. Tot dat ik met mijn laars op het gaspedaal zat, ik voelde dat helemaal niet maar ik trapte hem dus wel in dus dat ding ging heel hard vooruit ik zo van WTF wat gebeurd er! komt de oude man achter de trekker aanrennen doet de deur open en haalt mijn voet weer van het gaspedaal af was wel ff schrikken. maar gelukkig geen boompjes omver gereden!
pi_40487021
Ik ook maar ff

Tijdje terug had ik 's ochtends vroeg een afspraak bij de tandarts, afijn daar aangekomen.. had nog 10min. dus ff in de wachtkamer zitten, er zaten al wat mensen.. Om de tijd btje te doden ging ik maar ff snake II spelen ondertussen best verdiept in dat spelletje, en vergat de ruimte om mij heen.. totdat ik af ging.. Ik: "ah DAMN!! @&^#!!** SPEL!

Ik vergat ff dat er nog mensen in de wachtkamer zaten & die mij raar aan zaten te kijken
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:35:30 #199
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_40489968
Mijn bijdrage:

Ik heb de onbetamelijke gewoonte om tijdens het fietsen sporadisch lekker opzij te spugen. Terwijl ik een brede rontonde oprijd draai ik mijn hoofd opzij, pers ik een flinke fluim tussen mijn lippen door... die vervolgens belandt in het gezicht van het meisje dat mij zojuist wilde inhalen.
Ik: SORRY SORRY SORRY!!! Ik zag je niet!!!
Zij [veegt haar gezicht droog]: Geeft niet! [Zwaait en fietst door]

Ik had eigenlijk om haar telefoonnummer moeten vragen!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_40490638
Fluimfacial
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')